Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pam / 2019-10-23 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam być klientem tego operatora. Podpisałam umowę, przyszedł instalator, stwierdził, że nie ma możliwości i koniec kontaktu. Nic,że piętro niżej korzystają z usług tego operatora. Przy podpisywaniu umowy też nie było problemów z dostępem do netu. Po tygodniu milczenia zapytanie w salonie co dalej? Czekać na odpowiedz netii. KOlejny tydzień i sms,że umowa zaakceptowana i czekać ma montera. Po czym dostaję list, w którym "z przyczyn technicznych" nie ma mozliwości aktywacji usługi i wypowiadają umowę w trybie natychmiastowym, wdrażają procedurę zawieszenia usługi (której nawet nie uruchomili). Pismo skonstruowane oschle, w ostrym bełkocie powoływując się na paragrafy. Wręcz chamskim. Poczułam się jak dłużnik z 6 półrocznym stażem niepłacenia. NIGDY w życiu nie polecę tego operatora!!! Wystarczyło zwykłe przepraszam. I trochę więcej zaangażowania.
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Pan Pietruszka / 2021-12-08 16:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystkim, którzy szanują swój czas i dobre imię - stanowczo odradzam. Miałem podpisaną z nimi umowę w tzw. nowym budownictwie, jedyny w klatce miałem od nich switcha, reszta od Orange (nie dziwię się teraz). Prędkość zazwyczaj zgodna z umową, o ile nie występowały problemy techniczne, a te doprowadziły do wymiany rotera na swój i switcha na klatce, ponad tydzień bez neta. Żadnego przepraszam czy co. Przy zmianie lokum prosiłem o rozwiązanie umowy bez kar za przedtermin, ale odrzucono. Potem korespondencja się skończyła. Aż do dzisiaj - prawie pół roku od rozwiązania odezwała się firma Vindix i jakaś patusiara próbowała krzyczeć na mnie przez telefon. Nie spodziewała się, że umiem wyłączyć ;) W każdym razie: zero informacji of Netii jakie naliczono kary czy coś, do kiedy płatne i tak dalej. A przecież faktury wiedzieli gdzie przesyłać przez prawie 3 lata. Żenujące podejście. Pieniądze pacanom przelałem, ale generalnie wstyd mieć z nimi do czynienia.
    ZaletyNie biją po mordzie od razu.
    WadyWszystko przez automat, generalna olewka, słaba jakość usług, żenujące podejście do końcowych rozliczeń.
    MiejscowośćSuwałki
  • ~panciemial / 2021-07-25 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Cały czas problemy z internetem. Router sam się momentami odłącza, co powoduje problemy z urządzeniami, które są do niego podłączone. Płatności i rozliczenia tak samo tragiczne. Zapłacisz szybkim przelewem, ale z automatu i tak Ci tego nie rozliczą, więc jeśli zrobiłeś to np. w weekend to do nast. tygodnia będzie "wisieć". Internet strasznie wolny
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~panivan / 2023-01-05 21:50
    Ocena: 1.75 / 5
    I was an old quite loyal customer of ISTS till the moment it was rebranded to Netia. Somehow they didn't notify me regarding the change; didn't notify me that my ists account will be moved to some netia account, so I was paying to old ISTS account.
    Netia support didn't pick up the phone when we started to experience issues with internet, at the same time guys from ISTS picked it up, but refused to take a look on it since it's Netia's responsibility. Next awful issue for me was that Netia user can't complete registration of an account to log in to system because checkbox isn't available to check from the phone screen. To summarize - just awful service and experience.
    MiejscowośćKrakow
  • ~panwladza32 / 2023-01-10 15:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma ch** a nie firma, robienie w balona od kilku lat, internet do 20mb gdzie tak średnio to 10-14, gdy pytamy czy będzie możliwość podłączenia szybszego internetu z kabla "no na razie Pani jeszcze nie ma takiej możliwości... technologia i kable nam nie pozwalają..." Ch*** prawda ku***, ulica gdzie szkoła, poczta, i internet żałosny do 20mb

    Obsługa klienta też jest do dupy, 3-4 razy była zgłaszana usterka w kablu że piny się już powyrabialy i Internet jak się pociągnie to zrywa neta, mówię babce że wina leży po stronie kabla i żeby technik to przyjechał i zrobił, na to ona "zrobimy to zdalnie po naszej stronie..." Da fuk? Kabel zniszczony a ona chce to zdalnie naprawiać? Drugi raz zgłaszany, technik przyjedzie w ciągu 2 dni, nic, 3 raz zgłaszany, również przyjedzie w ciągu 2 dni, również nic, po 4 razie to nawet powiedziała "proszę zaczekać" i nagle się rozłączyła.

    Nigdy więcej z tej firmy, od 2-3 tygodni są takie problemy z internetem że nawet się nie da nic zrobić i muszę z swojego internetu korzystać a o grach na pc nie wspomnę.

    Rok temu pojawiła się kartka z światłowodem od Netii i numerem że "ten budynek będzie objety..." pierdu pierdu, jak to oni. To dzwonię na podany numer, odbiera jakiś gościu i mówi że oni tylko zakładają i trzeba do centrali dzwonić... To po jaką cholerę wywieszają już ceny i podany numer jak oni tylko zakładają? To dzwonię do centrali i no niestety nie ma możliwości w tym budynku... (JAPIER...)

    2-3 miesiące temu kolejna kartka wisiała z lepszym internetem od nich, będę dzwonić... Jak zaoferują szybszy net zostaję przy nich, jak nie to niech się ********

    Opisałem najlepsze sytuację z tą firmą, myślę że kogoś przestrzegę tym przed nimi.

    Nikomu nie polecam, naprawdę.
    ZaletyCena
    WadyWszystko ????
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~parasolka / 2016-02-11 12:28
    Ocena: 4.75 / 5
    ja tam sobie bardzo chwalę, mają fajne oferty i u mnie sie nie zadarzyly poki co zadne niemile sytuacje, obsluga pomocna, oby tak dalej heh
  • ~Pasażer / 2022-10-05 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźnienia notoryczne brak komunikacji. Nie interesuje obsługi jak klient ma się dostać do celu podróży. Odradzam bo to gorsze niż Bangladesz.
  • ~Paskuda / 2020-12-08 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nie miałam nawet okazji wypróbować internetu, ale sama obsługa klienta to masakra. W pewnym sensie zawarłam umowę z Netią - w pewnym sensie, bo KURIER SAM JĄ PODPISAŁ (kiedy ją dostarczył, nie było mnie w mieszkaniu). Po dwóch tygodniach oczekiwania na jakikolwiek kontakt w kwestii rutera, udało mi się wreszcie dodzwonić do firmy i dowiedziałam się, że już leci do mnie... wypowiedzenie umowy. Bo niby nie można podłączyć intenretu, chociaż w mieszkaniu ewidentnie jest taka możliwość.
    Clow fiesta, nie polecam.
    Zaletynie dostrzegam
    Wadyta firma to żart
    MiejscowośćOrzesze
  • ~Pat / 2022-09-16 23:34
    Ocena: 2.25 / 5
    I teren 600MB tto w rzeczywistości ~470MB. TV ścina się niezależnie od rodzaju połączenia (LAN/Wii-Fii) obsługa kile ta, to kpina ( 3 otwarte zlecenia na usunięcie usterek, żadne nie zamknięte), obietnice bez pokrycia składane na infolinie i drogą mailową. Problem do dziś nie rozwiĄzany, dramat!
    ZaletyCena
    WadyJakość
    MiejscowośćAglomeracja Śląska
  • ~Pati / 2021-12-30 18:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam od niedawna światłowód w Będzinie i każdemu polecam! :)
    Zaletyprędkość, niski ping, tanio, przemili konsultanci na infolini 227111111. zdecydowanie POLECAM :)
    MiejscowośćBędzin
  • ~Patrycja / 2017-06-17 06:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam. Przy jednym nowym komputerze w domu internet chodził gorzej niż na smartfonie z pakietem Internetu 2GB. Dodatkowo internet Netia zepsuł się całkowicie w piątek.. Naprawa dopiero w poniedziałek. Po tej sytuacji złożyłam wypowiedzenie umowy. Jednak Netia zaproponowala 2razy szybszy internet i do tego tańszy, a dodatkowo otrzymam nowy router. Zgodziłam się, czego dziś żałuję. Minął miesiąc od sytuacji znów piątek, deszczowy weekend w domu, a internet Netia znów nie dziala. Obsługa nie odbiera telefonu. A nowego routera do dzisiaj nie widzę..
    WadyPowolny internet, częste awarię
  • ~Patrycja / 2022-05-03 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam Internetu firmy Netia. Po wymianie routera Internet wiesza się praktycznie bez przerwy. Mimo ciągłego zgłaszania problemu na infolinię i zapewnień ze strony firmy że problem zostanie rozwiązany nic się nie zmienia - problem nadal występuje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Patryk / 2019-01-06 23:03
    Ocena: 1.33 / 5
    TRAGEDIA ! Telewizja cały czas przerywa, internet prawie w ogóle nie ma szybkości. Nie polecam !
    WadyZacinanie się telewizji
    Bardzo słaba szybkość internetu
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Patryk / 2019-06-18 01:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Porażka! Nie polecam usług Netii. Z roku na rok Internet coraz wolniejszy i wolniejszy. Kontakt z obsługą klienta dobry, zaproponowane rozwiązanie, lecz kompletnie nic nie przyniosło. Zamiast się tak ogłaszać, zadbajcie o stałych klientów, którzy niedługo się będą bardzo szybko wykruszac.
    MiejscowośćRadłów
  • ~Patryk / 2023-05-15 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam zacząłem korzystać z tego internetu od niedawna, jednak już po spędzonym czasie zauważyłem że bardzo często go wywala jest to dosyć denerwujące firma z tym nic nie robi :(
    ZaletyBrak
    WadyCo chwile nie działa, wysoka cena, brak obsługi i szacunku do klienta
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Patryk / 2023-07-27 18:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Od miesiąca jestem klientem Netia, wcześniej przez 4 lata UPC i zmiana była błędem, 27.07.2023 awaria cały dzień, brak internetu
    W UPC zdarzały się awarie Ale nie trwały dłużej niż 3 godziny pprzez cały okres co miałem od nich Internet. Zdecydowanie odradzam....
    WadyAwarie trwające dzień
  • ~Patryk / 2023-08-26 00:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Byłem przez długi czas klientem UPC, dzień w którym zmieniłem na Netia to najgorszy dzień w moim życiu od 2 miesięcy za karę mecze się z ich usługami c awarie brak neta itd w UPC może były 2 na rok tutaj raz na tydzień obecnie 2 dzień z rzędu nie ma, totalnie nie polecam jak masz wybór UPC bierz bez zastanowienia
    MiejscowośćKrakow
  • ~Paula / 2018-10-25 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kategorycznie odradzam korzystanie z usług NETII, ustalenia pomiędzy przedstawicielem Netii, a tym, co się w późniejszym czasie okazuje, nie pokrywają się w zupełności. Obiecany mi był rabat za korzystanie ze sprzętów, którego oczywiście nie dostałam, błędna naliczanie faktur na moją niekorzyść,internet ciągle się zacinał. Po zakończeniu umowy naliczane mi były kwoty z kosmosu w dodatku za brak usługi. Ja osobiście nie chcę mieć z tą firmą nic do czynienia i z uwagi na moje doświadczenie nie polecam i ostrzegam innych przed podpisaniem umowy.
    Wcześniej przez 10 lat korzystałam z usług UPC i tą firmę mogę polecić.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, jakość
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paulina / 2019-04-19 14:33
    Ocena: 4.75 / 5
    Zamówiłam usługi z Neti po analizie warunków różnych dostawców internetu i telewizji. Internet szybki i niezawodny. Bardzo sporadycznie zawiesza mi się telewizja: wyłączam listwę na minutkę i problem z głowy: ale zdarza się to raz na dwa miesiące, może rzadziej. Sama zadzwoniłam do Neti i powiedziałam czego chcę i później sprawdziłam umowę czy wszystkie moje warunki są spełnione. Wszystko gra jak należy. Na internecie korzystamy w domu z wielu urządzeń jednocześnie, gramy na dwóch komputerach online w tym samym momencie, ktoś ogląda filmy i nigdy nic się nie tnie, wszystko jest naprawdę super.
    Cenowo moje warunki w konkurencji byłyby spełnione za o wiele wyższą cenę.

    Widzę tu też negatywne komentarze i wynikają one z bezmyślności niektórych użytkowników - biorą to co jakiś przedstawiciel im wciska. Mamy XXI wiek! Tak się nie załatwia spraw przez przedstawicieli!
    Każdy człowiek sam może wybrać co chce, a nie pozwolić by ktoś wybrał za Ciebie, a później biadolić. Aż wstyd pisać później komentarz "że jestem niezadowolony bo jestem głupi i naiwny", taki komentarz nie dotyczy usługi tylko głupoty użytkownika. Tak jest wszędzie na wszystkich usługach. Ktoś pozwala by wybrano za niego, a później biadoli jaki to jest niezadowolony. Ludzie włączajcie myślenie kiedy coś kupujecie i czytajcie co podpisujecie!!!

    Wracając do Neti mam wszystko to co chciałam za bardzo rozsądną cenę. Z usługi korzystam ponad dwa lata i w porównaniu do UPC lub Polsatu,z których korzystałam wcześniej jestem o wiele bardziej zadowolona.
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Paulina / 2019-08-01 18:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Dnoo usługi cały czas się zacinaja 5 razy w roku u nas awarie
    ZaletyCena
    WadyFatalna obsługa klienta, zgłoszenie awarii człowiek czeka i czeka 2dni i nic dzwoni drugi raz a tu się okazuje ze pani nie zaznaczyła i czekasz kolejne 48 h dno internet niski żeby ściągnąć film liczysz na cudd nie polecam. Aa i generalnie awaria z ich strony ! Min 5vrazy w roku ...
    MiejscowośćŁaziska Górne
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021