ten zj3bany skur*ysyn to szkoda słow
oszukali mnie nie ma internetu tak szczerze nie polecam
Zaletynie trzeba pić kawy bo tak ciśnienie skacze gdy wywala 30 razy dziennie lub wiecej
Wadyod a do z
Miejscowośćj3bac netie
~nienawidze netii / 2022-05-03 16:09
Ocena: 1.00 / 5
placimy za brak internetu złodziejsa firma dzk nigdy nie wezme tego syfu
Zaletynie trzeba pić kawy bo tak interen ścina ze cisnienie skacze
Wadyod a do z razy 2
Miejscowośćsentino
~nienawidze netii / 2022-05-03 16:09
Ocena: 1.00 / 5
placimy za brak internetu złodziejsa firma dzk nigdy nie wezme tego syfu
Zaletynie trzeba pić kawy bo tak interen ścina ze cisnienie skacze
Wadyod a do z razy 2
Miejscowośćsentino
~nienawidze netii / 2022-05-22 13:15
Ocena: 1.00 / 5
operator kazał zapłącic za 2 meisacice z góry a tego w umowie nie było do tego zły initernet nigdy nie moge a nich liczyc zawsze ścina
Zaletypomagają przy wyborze sieci
Wadywszystkie
Miejscowośćmoskwa
~nienawidze netii / 2023-01-16 20:44
Ocena: 1.00 / 5
a tak od roku internet scina ze nieda sie nic robic dltego pisze te opine aby przestrzec inych przed tym internetem wogule nie da sie nic zrobic a wejscie na te strone zajeło mi 30 sekund i nigdy nie pozwol miec netiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletyzadne po nic nie ma
Wadyno wszystko bo nie działa
MiejscowośćBielsko-Biała
~NIENAWIDZENETI2137 / 2023-02-06 21:31
Ocena: 1.25 / 5
netia to najgorszy internet jaki mialem, posiadam swiatlowod, oczywiscie mam malo pingu oraz internet jest szybki , ale moj internet srednio wylacza sie 3 razy na 10 minut
Zaletyzalety to to ze mam dobry ping
Wadyduza cena, wywalanie internetu, czeste problemy z polaczeniem
MiejscowośćWarszawa
~nienawidzę netii / 2022-06-21 21:19
Ocena: 1.00 / 5
Drogo zle do tego ciągle braki internetu zlodziejska obsluga
Zaletynie trzeba pic kaway bo cisnienie skacxzy gdy nie masz neta
Wadyod a do z
Miejscowośćtarantino
~NIEPOLECAM / 2022-02-18 19:01
Ocena: 1.00 / 5
Gdyby było 0 gwiazdek z pewnością tyle bym dała. 2 miesiące proszę się o przeniesienie usług z jednego adresu na drugi. Najpierw telefon do Netii Pan miły wszystko wyjaśnił prosił o podanie nowego adresu ja prosiłam o wyłączenie usług, mówił że jest możliwość przeniesienia wszystko super załatwione, po 3 tygodniach dzwonie i Pani w szoku bo nie mają takiego zlecenia...Pani znowu te same procedury co jej poprzednik czekamy kolejne 3 tygodnie zero odzewu dzwonie kolejna Pani nic nie wie dowie się o co chodzi i oddzwoni dalej zero kontaktu dziś mija miesiąc Pani z którą rozmawiałam poinformowała mnie ze nie ma wolnego złącza i za podłączenie usług życzą sobie 1800 zł normalnie jakiś żart... umowa do maja, za zerwanie umowy coś Ok. 90 zł. Jeden rachunek za brak usług zapłacony, drugi właśnie przyszedł a trzeci przyjdzie w trakcie czekania na rozwiązanie umowy bo mają na to miesiąc. Reklamacje mogę zgłosić ale gwarancji nie dają że będzie zwrot czyli równie dobrze mogła powiedzieć żebym się nie wysilała... co teraz? Nikt za te rachunki pieniędzy mi nie odda. 2 miesiące czekania na marne. NIE POLECAM I ODRADZAM. CO KONSULTANT TO INNA ROZMOWA KAZDY MOWI CO INNEGO. NAJGORSZY MOŻLIWY WYBÓR
MiejscowośćWłocławek
~niew1 / 2009-04-30 23:27
Ocena: 3.75 / 5
Po skończonej umowie z tepsą otrzymałem w promocji wyższy abonament za internet o 10 zł no to mnie szlag trafił z ich promocją i natychmiast podpisałem umowę z Netiią , oczywiście wszystkie formalności załatwiła Netiia , nie obyło się bez komplikacji ze strony tepsy , umowa zawarta na okres dwóch lat przez pół roku nie płaciłem za internet , w tej chwili płacę abonament internet = 48,36 zł netto, telefon = 35 zł netto , transfer 1 Mb utrzymuje sie w normie , zdarzają się przerwy w dosyłaniu ADSL-u ,ale to Tpsa robi wszytko aby popsuć szyki Netii , w sumie płacę mniej około 27 zł miesięcznie jak w Tpsa , jestem z usług zadowolony i jak się nie poprawi Tpsa to ją będę omijał szerokim łukiem .POZDRAWIAM
ZaletyMniejsze opłaty za telefon i internet
Wadyprzerwy w internecie
~niezadowolona / 2016-06-16 19:46
000000000, taką daję ocenę NETII. To oszuści, nic poza tym!!! Nie mogłam kontynuować umowy nie z mojej winy( włąściciel mieszkania wypowiedział mi umowę najmu i przeprowadziłam się do innego miasta) a w moim obecnym miejscu zamieszkania nie ma zasięgu NETIA. Niestety nie uwzględnili mojego podania z niewiadomych przyczyn. Przez kolejne pół roku musiałam płacić 90 zł za telewizję i internet, których nie używałam. Następnie naliczyli mi 500 zł kary. Później kazali odesłać im sprzęt. ODESŁAŁAM SPRZĘT A ONI WMÓWILI MI, ŻE NIE MAJĄ GO NA MAGAZYNIE I KAZALI MI ZAPŁACIĆ 400 ZŁOTYCH KOLEJNEJ KARY!!!! ŻENADA-JEDNYM SŁOWEM!!! NIE POLECAM!!!!
~niezadowolona / 2019-02-13 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie korzystam z usług tej firmy ale znam opinie osób, które korzystają, natomiast strasznie irytujące jest zachowanie tej firmy, ich pracownicy co chwile narzucają się ludziom ze swoją ofertą, za pierwszym razem kiedy otworzyłam drzwi pan z NETIA próbował mi wmówić że ja chce ich telewizje internet i powiedział że przyszedł ją podłączyć, gdzie nie dzwoniłam do nich ani żadnej zgody ani nie podpisywałam ani nie wyrażałam na nic! byłam w szoku, to też mu powiedziałam pytając o co mu chodzi, zaczął być natrętny, próbował mi wmówić że moje telewizja i internet są "be" za to NETIA ok, nie rozumiał słowa "NIE", po kilkunastu razach "NIE" zrobił się wredny więc zamknęłam mu drzwi przed nosem. Później znowu zaczęli kogoś przysyłać w tym samym celu, na szczęście pozostali wiedzieli co to kultura osobista, jednak nie podoba mi się to że tak się narzucają, mogę ich porównać do jehowy chodzącej po domach, chodzą tak często że jak słyszę dzwonek do drzwi to albo jehowa albo NETIA.
MiejscowośćŻagań
~Niezadowolona / 2020-12-28 21:44
Ocena: 1.50 / 5
Brak internetu... Brak konkretnych działań... Każdy konsultant podaje inną informację: wyłączyć router/ nie eyłączać/po vo Pani wyłączała... Przekazuję technikom... Po raz kolejny... I tak ponad dwa tygodnie bez internetu...
ZaletyCierpliwi konsultanci...
WadyBrak działań firmy...
MiejscowośćKędzierzyn
~Niezadowolona / 2021-06-10 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Instalacja ok, natomiast usługa fatalna! Oszukano...
...mnie przy zawieraniu umowy(instalator pospieszał, moja kopia została zabrana) abonament zamiast 50 zł wynosi 70 zł. Odmówiono mi złożenia reklamacji. Słaba jakość internetu pogarsza sprawę, dodatkowo w błąd wprowadzono mnie po zapytaniu o rezygnacje z umowy. Bardzo nie polecam
ZaletyBrak
WadyOkłamują klientów
MiejscowośćKraków
~Niezadowolona klientka / 2018-11-21 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Internet od Netii to był największy błąd jaki w życiu popełniłam. Już od początku były same problemy. Przyszedł Pan który miał podłączyć internet po czym bez słowa wyszedł. Na następny dzień próbowałam przez godzinę połączyć się z infolinią żeby dowiedzieć się że internet jest ale u Nas jakoś nie zadziałał. Przez kolejne dni dzwoniłam ciągle na infolinie żeby ktoś w końcu podłączył ten internet. Usłyszałam kilka "kodów", z których żaden nie zadziałał a nikt nie potrafił pomóc. Dopiero znajomy pomógł nam to podłączyć. Jakość internetu była katastrofalna, filmy były wręcz niemożliwe do obejrzenia, dlatego przez większość czasu trzeba było korzystać z internetu komórkowego. Cena też była wysoka i jak się okazało musieliśmy płacić za telefon, z którego nie korzystaliśmy mimo iż konsultantka twierdziła, że bez aktywacji usługa nie może być płatna. Na koniec niemiłej znajomości po upływie 2 lat okazało się że mamy zadłużenie, co wynikało również z mojej winy, bo nie doczytałam drobnego druczku w umowie o automatycznym przedłużeniu umowy. Konsultantka (śmiejąca się pod nosem) twierdziła że obowiązkowo musiał nas ktoś przy podpisywaniu umowy poinformować, jednak taka rzecz by mi nie umknęła. Jedynie co po netii mi zostało to długi. Podsumowując: STANOWCZO ODRADZAM.
Szybkość internetu pozostawia wiele do życzenia...
~Niezadowolony Klient / 2019-11-07 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Tak skandalicznego potraktowania klienta to jeszcze nie doświadczyłem. Od 18 października do dnia bieżącego zero interwencji w zgłaszanych problemach. Totalna ignorancja i zbywanie. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyJak wyżej.
MiejscowośćŁódź
~niezadowolony klient / 2022-03-07 19:20
Ocena: 1.50 / 5
w trakcie korzystania z usług często były jakieś problemy np. przerwy w działaniu internetu po zrezygnowaniu z umowy odcięli dosotęp do telewizji wcześniej niż było to przewidziane w okresie wypowiedzenia, a po około 2 tygodniach po wyłączeniu wszystkich usług przysłali rachunek na ponad 1000zł twierdząc że została przedłużona umowa co oczywiście nie bylo zgodne z prawdą. Po mimo ponad 5 letniego korzystania z usług nie chcieli zaoferować nic więcej poza przedłużeniem umowy bez żadnych zmian tj. szybszy internet lub niższa cena co oferują inne firmy. Jedyną zaleta były szybkie działa w zakresie napraw serwisowych. Nigdy wcześniej nie zawiodłem się tak na żadnej firmie dostarczającej podobne usługi. Wprost mówiąc zwykli kanciarze i wyłudzacze.
MiejscowośćBiałystok
~Niezadowolony klient / 2024-05-11 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Radzę uważać na tą firmę!
Podsuwają umowę zupełnie inną jak umówione warunki. Instalator też jest wyszkolony bo daje umowę (ponad 30 stron dokumentów z których ciężko coś zrozumieć) dopiero po instalacji z hasłem, ale on i tak już wykonał zlecenie. Na pytanie dlaczego taka umowa została przygotowana wymijające odpowiedzi.
Dobrze, że jest 14-dniowe prawo odstąpienia od umowy, ale tak czy inaczej szkoda nerwów i dodatkowych kosztów na które naciągają.
Sprawa zgłoszone do UOKiK.
~Niezadowolony klient netii / 2019-04-20 00:49
Ocena: 1.00 / 5
Największy scam i g**** jakich mało...
Od 3 lat zmagam się z g****anym łączem , płacę za dużo , a oferta nie jest aktualna od 5 lat , pomimo tego firma ma mnie w d***e i interesuje ich tylko kasa , gdy mówię o statej ofercie dostaje jedynie odpowiedzi z serii "Stara instalacja itp." W rzeczywistości sąsiad ma normalne łącze z którego korzysta jeszcze pare innych domów a mi wciskają kit o starym łączu , więc rezygnuję od razu wraz z końcem terminu umowy.
A poza tym pomimo faktu , że i tak moje połączenie nie przekracza 4 Mb to jeszcze firma tnie mi łącze do 1/3 tak więc szkoda na to słów ...
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyNajwięcej wad w polsce z sieci telekomunikacyjnych i internetowych , scamują , testy wykrywają wirusy na łączu , prędkość spada , brak stabilnego łącza...
~niezadowolony_klient / 2016-04-19 12:36
Ocena: 2.00 / 5
Witam,
Na wstepie chcialabym poprosic, aby ten mail zostal przeslany do Prezesa Zarzadu firmy Netia, Pana Tomasza Szopa. Na stronie internetwej nie znalazlam adresu e-mailowego do Pana Prezesa, a chcialabym sie podzielic z Nim swoja uwaga.
Chcialabym potwierdzic, iz rezygnuje z zamowienia uslugi internetowej w firmie Netia (czy tez tzw. "dropss") jako, iz od momentu jej zamowienia (kwiecien 7, 2016) do dzisiejszego dnia ( kwiecien 19, 2016) nie otrzymalam zadnego potwierdzenia instalacji. W tym momencie w przeciagu 15 minut bylam w stanie zamowic usuge internetowa w konkurencujnej firmie Vectra, za ta sama cene i z potwierdzeniem czasu i dnia instalacji. To zdecydowana oszczednosc czasu dla klienta jak i potwierdzenie profesjonalnosci swiadczonych uslug.
Chcialabym rowniez zwrocic Panstwa uwage na firme kurierska "TNT" i sposob w jaki zbieraja informacje o dostepnosci klienta do podpisania umowy przez nich dostarczana. Otoz "pan kurier" podczas rozmowy ze mna zadawal mi dosc krepujace pytania dotyczace kiedy i w jakich godzinach jestem w domu, w jakie dni pracuje i w jakich godzinach, lokalizacja miejsca pracy, do ktorej godziny zazwyczaj jestem w domu. Byc moze juz sie Panstwo domyslacie, co tak naprawde wzbudzilo we mnie niepokoj. Otoz "pan kurier" po takiej rozmowie wie dokladnie kiedy nie ma mnie w domu i smialo moglby do mojego mieszkania sie wlamac, badz podac taka informacje osobie trzeciej. Uwazam wiec pytania "pana kuriera" za niestosowne. Wystraczyloby, jakby zapytal kiedy i gdzie odpowiada mi sie spotkac z nim w celu podpisania umowy.
Chcialabym tylko jasno zaznaczyc, iz nie mam pretensji do sprzedawcy (pamietam imie: Mateusz), jako iz on swa prace wykonal rzetelnie i nie ma wplywu na Panstwa polityke i mozliwosci swiadczenia uslug przez telefon. Jedynie moge panstwa poprosic, abyscie usprawnili dzial sprzedazy telefonicznej gdyz mnie udalo sie wytrzymac az 12 dni, ale przypuszczam, iz wiekszosc klientow juz na taka cierpliwosc sie nie zdobedzie, zwlaszcza, ze konkurencja nie spi.
Nie podaje danych osobowych, jako iz nie jest bezpiecznym podawac dane osobowe droga elektroniczna. Zostawiam infromacje dotyczace imienia i nazwiska oraz numer telefonu gdyby Panstwo mieli jakies pytania, badz chcieli uzyskac kolejne potwierdzenie rezygnacji z uslugi.
Z wyrazami szacunku.