Korzystam z Netii z 9 lat odkąd przyszedł do mnie ich przedstawiciel i mnie namówił. Jestem mega zadowolony z parametrów są mega wyższe niż miałem w UPC i przede wszystkim nie mam wiecznych problemów z wifi.
ZaletyBezproblemowy kontakt z przedstawicielem. Niezawodny internet. Konkurencyjna cena.
MiejscowośćWarszawa
~michawiec / 2023-02-17 19:21
Ocena: 3.00 / 5
Ogólnie czuję się oszukany. Podpisałem umowę, bo napisane było, że jest opcja giganagrywarka. Niestety to na większości oglądanych kanałów nie działa. Komunikat "Na tym kanale nie można zlecić nagrywania".
Poprostu uważam to za OSZUSTWO!!!
ZaletyInternet działa ok
WadyGiganagrywarka nie działa na większości oglądanych kanałów.
MiejscowośćWrocław
~Michu / 2020-02-06 14:55
Ocena: 1.50 / 5
Chamska obsługa , słaby internet oraz częste awarie .
Na dodatek zostawione ulotki na klatkach schodowych , w butach , drzwiach ... Żenada
ZaletyCena
WadyJ/w
MiejscowośćLeszno
~Micjał / 2021-07-19 17:50
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza firma na swiecie - złodziejscto ! nienawidze tych durniów nic mi nie działą fatalna firma
Zaletynie ma
Wadysa ogromne
MiejscowośćKatowice
~Mickey / 2019-11-16 18:47
Ocena: 2.00 / 5
prawdopodobnie oszustwo a dociekanie kończy się na zmianie tematu
ZaletyNr miałem problemów z konsultantami
WadyDziwne że na stronie neti wpisuje adres do podłączenia usługi w zakresie internetu stacjonarnego i wyskakuje mi że nie świadczą usługi ale reszta sąsiadów posiada tą usługę oszustwo czy mi się tylko wydaje
MiejscowośćZielona Góra Deptak
~mielcarek / 2017-11-04 08:36
co prawda mialem miec 50 a w rzeczywistosci jest 30 ale dziala bez problemow bardzo mila obsloga ogolnie jestem zadowolony
~Mieszkaniec Bielawy / 2019-08-31 20:20
Ocena: 2.00 / 5
Niestety jakość połączenia często okresowo wyraźnie spada bez wyraźnego powodu. Dodatkowo prawie codziennie wieczorem, zazwyczaj pomiędzy godziną 19:00 a 22:00 występują kilkuminutowe poważne zaburzenia połączenia internetowego lub całkowite jego zanikanie (zazwyczaj max. raz w ciągu dnia, choć raz zdarzyło się to 3 razy w ciągu jednego popołudnia). Czasami na wspomniane spadki jakości sygnału działa pojedyncze lub dwukrotne zrestartowanie routera, lecz w niektórych przypadkach nawet to nie pomaga i przez nawet godzinę internetu nie da się używać. Tę opinię również zmuszony jestem pisać na danych komórkowych, ponieważ internet Netii obecnie u mnie znów nie działa.
Wadyczęste spadki jakości połączenia lub jego całkowite zanikanie
MiejscowośćBielawa
~mike_bravo / 2021-01-05 21:22
Ocena: 2.00 / 5
Częste awarie... brak kontaktu z BOK szczególnie rano albo w godzinach wieczornych. Minęło już 20 lat współpracy i chyba powoli zbliżamy się do jej końca... Nie jestem zadowolony. Zbyt często brakuje sieci w momentach jak jest mi niezbędna do pracy. Szczególnie w obecnych czasach.
ZaletyJak jest internet to jest super
WadyWymienione w opinii... zbyt częste awarie
MiejscowośćTychy
~Mikimouse / 2017-11-04 20:13
Ocena: 1.00 / 5
800 metrów do centrali... oferta do 20Mb a realnie w okolichach 10Mb.... to jeszcze dałoby się wytryzmac choć uważam, że mogłoby być min 15Mb... ale najgorsze są problemy z bardzo częstym dramatycznym zaniżaniem szybkości poniżej 3... 2Mb
Zaletyumowa z miesięcznym okresem wypowiedzenia
Wadyoprócz tej jednej zalety jak wyżej to same wady
Wołomin
~Mikołajka / 2016-08-30 15:42
Ocena: 4.25 / 5
Nigdy nie byłam zbytnio przekonana do internetu mobilnego. Zawsze wydawało mi się, że będzie tracił sygnał jak tylko gdzieś wyjadę. Od kilku miesięcy korzystam jednak z oferty w Netii i jestem bardzo zadowolona. Mogę spokojnie jeździć na działkę i dalej mieć dostęp do netu
~mily / 2016-06-04 11:52
witam serdecznie chcialbym powiedziec ze bylem uzytkownikiem Neti przy podpisaniu umowy pracownik salonu Netia zapewnial mnie ze jesli zmienie adres zamieszkania to bede mogl rozwiazac umowe za porozumieniem stron po roku zmienilem adres zamieszkania i nie bylo mozliwosci podlaczenia tv ani internetu wiec napisalem pismo opisalem sytuacje jaka jest z podpieciem i chcialem rozwiazac umowe za porozumieniem stron dostalem odpowiedz od firmy netia ze nie ma takiej mozliwosci rozwiazac umowy zaproponowali mi abonament za 70zl miesiecznie gdzie nie byl by podpiety internet ani tv badz kara 612zl i umowa zostaje rozwiazana .moim zdaniem firma Netia jest firma ktora oszukuje ludzinie uczciwa byle by tylko wyciagnac od ludzi kase .
~miłosz / 2016-06-06 14:53
Ocena: 2.25 / 5
Usługa Max 50 - teoretyczna prędkość maksymalna to 50 MB/S. Faktycznie: 30, 40 ( do 80% "zadeklarowanej" ) albo i 1 MB/S- jak Netii wygodnie - umowa tego nie reguluje. Tyle, że jest to prędkość jedynie pomiędzy Netią a abonentem. Pliki z naprawdę szybkich serwerów: np. z Turbobit (konto premium) pobierane są z maksymalną prędkością 4 MB/S. Przypominam, że nazwa usługi sugeruje 50.
Konsultanci: każdy podaje inną informację. Rozłączają się systematycznie.
Częste awarie. Czas usunięcia awarii do miesiąca.
Nikt za nic nie czuje się odpowiedzialny.
Ignorancja.
Czy inni operatorzy są rzetelniejsi? Nie wiem. Nie sądzę.
To Polska, tu się dba o abonament, nie o abonenta.
ZaletyJeśli ktoś lubi klimaty późnej komuny
WadyIGNORANCJA
Max 50
~Mirek / 2021-12-27 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internatu z jakim kiedykolwiek podpisałem umowę. Telewizja kompletne badziew dla januszy i karyn, seriale i disco polo. Internet wciąż się zawiesza - laptop mam 20 centymetrów od rutera! Jak wyłączysz od nich spam na poczcie i zablokujesz wszystkie warszawskie stacjonarne z których dzwonią natrętni przedstawiciele Netii, to nagle nie można zalogować się na konto, żeby sobie sprawdzić fakturę - w ten sposób zmuszają cię do kontaktu. Za najmniejszy pakiet płacę 70złotych! miało być 50!
WadyWciskają niepotrzebne, produkty, strasznie natrętna firma. Usługa zdecydowanie przepłacona.
Nawet na swoje konto nie można się zalogować. Kompletne DNO!
MiejscowośćSiemianowice
~Miro / 2016-05-27 12:31
Ocena: 2.75 / 5
Żenada, nie będę sie rozpisywał płacę za 6 Mb mam 0,6( zero sześć )!!!!!!
~miro / 2019-03-22 21:37
Ocena: 1.50 / 5
Porażka. Częste awarie. Brak fachowej diagnozy problemu. Sieć jest przeciążona i internet działa coraz gorzej. Zdecydowanie nie polecam.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćBrzeg
~Mirosław / 2018-07-14 17:00
Ocena: 2.00 / 5
Umowę na dostawę Internetu,telefonu stacjonarnego I telewizji podpisywalem kilka lat temu z firmą Dialog,jak wszędzie bywały problemy ale firma Dialog szybko je używała. Kilka lat temu Dialog przejęła Netia,i od tej pory zaczęły się problemy.Historia problemów jest długa, pozwolę sobie opisać ostatnią. W połowie mają zgłaszam problem,Posiadam Multi room .Zgłaszam,ze jeden z telewizorów nie ma sygnału, a Internet jest bardzo wolny,owszem pojawili się po dwóch dniach technicy ale niewiele pomogli.Zgłaszam awarię po raz drugi.Zaproponowano mi inny,lepszy ruter i podpisanie nowej umowy.Zgodziłem się. Nowy sprzęt miał być wysłany nazajutrz,czekam tydzień a jego nie ma.Wykonuję telefon na infolinię, przypomnieli sobie i za dwa dni przesyłka dotarła. Nie potrafię podłączyć nowego urządzenia, znów tel na infolinię. Odpowiedź prosta.Wystarczy wpiac do kontaktu i powinno działać. Niestety nie działało. Znów infolinia i to codziennie przez tydzień. Okazało się.że Netia nie podała sygnału. Wreszcie jest.Sprawdzam.Odbiera pierwszy telewizor,odbiera drugi,jest telefon ale nie ma praktycznie Internetu.Zgłaszam problem.Są technicy.Próbują. Nic z tego.Internet działa w momencie kiedy wyłączne telewizor.Technicy pytają po co ten nowy sprzęt, po co Nowa umowa.Dzwonię na infolinię kilka razy,co rusz pojawiają się technicy.Rozkładają ręce. W końcu jeden z nich mówi, ze całą sytuację opiszę i przekaże do działu technicznego w centrali.Po kilku telefonach na infolinię kontaktuje się ze mną szef techników z centrali,przekazuje mi wiadomość, ze firma nie jest w stanie usunąć usterki i proponuje mi złożyć reklamację albo rozwiązać umowę. Za jego namową próbuję, na infolinii dowiaduję się, ze rozwiązanie umowy wiąże się z karą. W międzyczasie szukam innego dostawcy.W punkcie Orange dowiaduję się, że wykupiony pakiet Multi room.telefon i Internet na tym kablu nie będzie działał prawidłowo, problemy będą takie same.Mówi mi o tym panienka z Orange,którą nie ma technicznego pojęcia. Wniosek jeden.Netia najchętniej podpisuje umowy,kasuje za niedostatczone usługi,nie potrafi usunąć problemu,a w momencie kiedy ktoś chce wypowiedzieć umowę z przyczyn leżących po stronie Netii nalicza kary .Moje przesłanie jest takie,omijać tą firmę, nie dajcie się obalić mniejszymi rachunkami.Lepiej nieraz nieco dopłacić i nie mieć problemów.
MiejscowośćOleśnica
~Mirosław / 2021-02-19 10:19
Ocena: 2.25 / 5
Przy rezygnacji nie miałem internetu przez długi czas.
Chyba na złość?
Infolinia nie pomagała,twierdzili,że bedzie ok.
NIGDY WIĘCEJ
Zaletybrak
Wadyw/w
MiejscowośćWadowice
~Mistrzu / 2023-12-22 16:24
Ocena: 1.00 / 5
Płacę za internet 600 Mb/s, faktycznie jest 8 razy wolniejszy, ok 80Mb/s oraz wysyłania losowo czasem 0.05 do 80 Mbps..
Co tu dodać.. światłowód
Netia kłamie
Wadynetia kłamie, 8 razy wolniejszy niż w umowie.. tak widziałem kruczek ale to nei zmienia faktu takich różnic..
MiejscowośćŚwidnik
~MK / 2019-12-03 16:40
Ocena: 2.00 / 5
Szanowni Państwo
Chciałbym podzielić się z Wami moimi doświadczeniami z firmą Netia, a konkretnie jej działem obsługi klienta.
Celowo skupię się tylko na faktach, złośliwe komentarze, od których aż roi się w mojej głowie zachowam dla siebie. Zatem po kolei:
1. Wczoraj w godzinach wieczornych otrzymałem smsa oferującego przyspieszenie Internetu za 5 zł dodatkowej opłaty. Do smsa dołączona była informacja aby po szczegóły zadzwonić na podany numer.
2. Zainteresowany ofertą dzwonię na podany numer. Głos informuje, że jest to numer dla telefonów stacjonarnych i jako, że dzwonię z komórki opłata jest wyższa i sugerują telefon na inny numer. Smsa z numerem na który aktualnie dzwonię dostałem rzecz jasna na komórkę.
3. Dzwonię na numer sugerowany dla komórek. Przechodzę weryfikację. Czas oczekiwania jest wydłużony. Zrozumiałe- poniedziałek, po weekendzie, do tego wieczór. Czekam bezskutecznie ok. 10 minut.
4. Rezygnuję z powodu ciągle określanego jako ok. 10 minut czasu oczekiwania. Nie ma informacji odnośnie miejsca w kolejce, czas się nie zmienia, nie mam całego dnia.
5. Wysyłam prośbę o kontakt przez formularz kontaktowy, podając numer telefonu.
6. Dzisiaj rano, jako, że nikt się nie odezwał na podstawie formularza, dzwonię do Netii ponownie.
7. Wybieram wszystkie opcje prawidłowo aż trafiam do właściwego działu.
8. Czekam ok. 10 minut i informuję, że chciałbym dowiedzieć się więcej na temat oferty, która otrzymałem przed chwilą. Pani mówi, że nic nie wie o takiej ofercie. Nie pytając o szczegóły informuje, że przełącza mnie do Działu Utrzymania Klienta. Wcześniej wybierając opcje podałem, że jestem klientem, że chcę rozszerzyć zakres usług, że mam Internetię etc. Wszystkie informacje, które są potrzebne by mnie właściwie skierować. Szybko więc próbuję poinformować panią, że chcę tylko….Nie zdążyłem.
9. Zostaję przełączony. Pani ma nabite połączenie, może odebrać kolejne.
10. Czekam 19 minut. Jest wtorek, godzina 11:00. Teoria o oczekiwaniu z powodu niedogodnego dnia i godziny właśnie się nie sprawdziła.
11. Odbiera Pani z Działu Utrzymania Klienta.
12. Informuję ją, że zostałem przed 20 minutami źle potraktowany przez jej koleżankę i chcę złożyć skargę.
13. Pani proponuje przedstawienie oferty handlowej. Odmawiam, powtarzam, że chcę złożyć skargę.
14. Pani informuje, że nie pracuje w dziale odpowiedzialnym za przyjmowanie skarg i może mnie przełączyć do Działu Obsługi Klienta.
15. Odmawiam- czekam już 40 minut aż ktoś udzieli mi informacji o promocji za 5 zł. W tym czasie straciło to dla mnie znaczenie, chcę już tylko zgłosić skargę na w mojej ocenie, przedmiotowe potraktowanie.
16. Pani odmawia przyjęcia skarg, może mi przedstawić ofertę.
17. Na moją informację, że jako pracownik firmy ma obowiązek przyjąć skargę Pani proponuje przedstawienie oferty. Wielokrotnie wchodzi mi w słowo poirytowana tym, że nie chcę wysłuchać oferty.
18. Rezygnuję, przynajmniej póki co.
19. Chcę złożyć skargę, ale już nie telefoniczne- obawiam się ponownego oczekiwania a potem informacji, że to nie jest Dział Przyjmowania Skarg.
20. Piszę więc na fb Netii. Podaję szczegóły sprawy- że dzwoniłem w takiej a takiej sprawie etc, mniej więcej to co opisałem wyżej. Co istotne- podaję numer telefonu- żeby mogli namierzyć moją sprawę i oddzwonić.
21. Odpowiada mi człowiek przedstawiający się jako Kamil. Informuje, że mogę złożyć skargę mailowo lub…na infolinii. Prosi też…o opis sytuacji, bo nie może się do niej odnieść nie znając jej.
22. Jak już zaznaczyłem – sytuację opisałem w wiadomości z numerem tel, dziwi mnie wiec prośba Kamila.
23. Opisuję ponownie sytuację.
24. Kamil prosi o numer telefonu, bo jak ma bez tego zbadać sprawę….
25. Rezygnuję.
26. Za kilka godzin dzwoni Netia. Nareszcie kontakt zwrotny w sprawie formularza.
27. Pan informuje, że przedstawi mi ofertę handlową. Informuję, że nie taką mam do nich sprawę.
28. Pan informuje, że może tylko przedstawić ofertę innymi rzeczami się nie zajmuje
29. Rezygnuje i dołączam do grona hejterów Netii w Internecie. Tylko po co?
Reasumując- próbując się dowiedzieć co to za magiczna promocja za 5 zł straciłem ok. 2 godzin i dobre zdanie o moim dostawcy internetu i tv. Nie będę tu pisał pseudoodkrywczych textów typu: „I tak się kurła traktuje u nas klienta. Podpisujesz papier i jesteś niewolnikiem”. Dla mnie to też bzdety. Ale wszyscy pozostajemy ludźmi i traktując siebie i swój czas w ten nawzajem go sobie marnujemy.
Dodam, że oczywiście nauczony doświadczeniem następnym razem po prostu nie sprawdzę cóż to za promocje ma mój operator. Nie chodzi mi bowiem w tym o to by finalnie móc na kogoś złożyć skargę i nie sprawia mi to satysfakcji.
MiejscowośćSiedlce
~mkowro / 2021-07-16 09:15
Ocena: 1.50 / 5
Od kilku miesięcy próbuje wyegzekwować realizacje aneksu do umowy. Aneks związany jest z podłączeniem światłowodu i stałym adresem IP i zwiększeniem przepustowości sieci.
Niestety jest zwodzony bardzo dziwnymi tłumaczeniami.
Chyba zakończę współpracę
ZaletyŻadnych
WadyBez przerwy zrywany internet, bardzo niekompetentna obsługa klienta.