NIE KUPUJCIE NETI TEL DOMOWY NIE DZIAŁA MI JUZ 2 MIESIACE A INTERNET TYDZIEN I NIC NIE ROBIA ZEBY TO NARAWIC A RACHUNKI WYSYŁAJA SMIECIE I NIC WIECEJ
Wadytylko minusy nie ma plusów !!!!!!
rok
~Mag / 2023-01-25 14:43
Ocena: 1.50 / 5
Dramat! Omijać szerokim łukiem, zwlekali u mnie z podłączeniem powyzej 25 dni, ostatecznie okzalo sie ze nie mogą sie podlaczyc w tej lokalizacji ???? gdzie wczesniej niby wszystko bylo ok
ZaletyBrak
MiejscowośćKluczbork
~Magda / 2019-01-15 21:41
Ocena: 1.75 / 5
Witajcie,
Chciałam się z Wami podzielić moją historią z firmą Netia. Zadzwoniłam do Netii, skuszona ofertą promocyjną podpisałam umowę (internet 300 mbit + średni pakiet TV /2 urządzenia), telefonicznie 5.12.18. Zapowiadało się dobrze, chociaż na Montera czekałam 6 dni. Przyjechał (był wtorek), miał trochę pracy z doprowadzeniem światłowodu, tak więc po około 5h podłączył modem u mnie w domu i przystąpił do procedury aktywacyjnej, tj. zadzwonił do firmy, podawał jakieś numery seryjne, które były wprowadzane do systemu przez Panią po drugiej stronie słuchawki. Niestety, internet nie działał, podejrzeniem był modem, który został wymieniony na inny. I następnie znów na inny, Pan Serwisant cały czas "walczył" na telefonie. Udało się! Jest sygnał, działa - telewizja również, mamy to! Pan Serwisant wychodzi, wraz z Mężem chwilę skaczemy po kanałach, po jakimś czasie Mąż zaczyna robić porządki z kablami. Po odłączeniu routera i ponownym jego włączeniu internet już nie zadziałał. Mąż dzwoni na infolinię, zgłasza awarię - czas realizacji zgłoszenia do 48h. Po godzinie chcąc upewnić się iż moja sprawa będzie realizowana w innym trybie niż "zwykła usterka (skoro jestem nowym klientem i usługa po montażu działała kilkadziesiąt minut) dzwonię na infolinię. Po wybraniu opcji zgłoszenia awarii spotkało mnie 20 minut oczekiwania na połączenie, co dało mi co nieco do myślenia. Pani Konsultantka wypaliła, cytuję: "Czy Pani sobie wyobraża, że ja będę dzwonić po montera aby przerwał kolację aby przyszedł Pani to naprawić?" Poprosiłam o nazwisko, a nastepnie złożyłam reklamację. Miła Pani, która ją przyjmowała zapewniła, że w takich przypadkach specjaliści pracują całą dobę (hehe!). Nastał kolejny dzień(środa) - inny niż uprzednio serwisant skontaktował się z Mężem i określił swoje przybycie między godziną 17-19 w czwartek (48 godzin mijało w czwartek o 19). Tak więc po prawie 48 godzinach od uruchomienia usługi, która działała kilkadziesiąt minut zjawia się technik (~18:50), podłącza router, zadzwonił do firmy mówiąc, coś ręcznie musiał ustawić (nie wiem dokładnie co), ale po wymianie routera internet znów zadziałał. Pan Serwisant praktycznie wybiegł z mieszkania, ale byliśmy zadowoleni, że w końcu kłopoty się skończyły. Otóż okazało się, że nic podobnego. Po zrestartowaniu routera dokładnie to samo, nie ma internetu. Telefon Serwisanta został wyłączony 5 minut od jego wyjścia z naszego mieszkania. Zadzwoniłam na infolinię i uzyskałam informację iż specjaliści pracują nad rozwiązaniem zdalnie i będą kontaktować się z Mężem. Pan oddzwonił po jakimś czasie mówiąc, że zdalnie się nie da tego naprawić i znów konieczna jest wizyta Technika. Ponownie skontaktowałam się z Netią w celu złożenia reklamacji na brak usunięcia usterki w deklarowanym czasie, ale Miła Pani odwiodła mnie od tego pomysłu obiecując, że zaznaczy w systemie wszystkie możliwe opcje, żeby serwisant NA PEWNO odwiedził nas w piątek. Zgodziłam się. W piątek po kolejnym telefonie dowiedziałam się iż firma jest w trakcie przeprowadzki magazynu (?) i nie mają dostępnych modemów do wymiany (nb. to była zdaje się piąta próba wymiany modemu, nawet ja jako laik mogę przypuszczać, że to jednak nie modem był źródłem problemu) oraz, że najszybciej ktoś przyjedzie w poniedziałek. W trakcie tej rozmowy postanowiłam odstąpić od umowy, poziom absurdu mnie przerósł. Tutaj zaznaczę, że podczas każdej poprzedniej rozmowy konsultanci mieli inne zdanie na temat terminu, w którym mogę odstąpić od umowy. W pierwszej wersji Pan przyjmujący odstąpienie kazał mi wysłać sprzęt na swój koszt, gdy odmówiłam i spytałam się czy jest pewny tego co powiedział, kazał mi czekać,a po 15 minututach okazało się, że jednak Netia zdobędzie się na ten wątpliwy gest i kurier zostanie zamówiony. W sobotę do Męża zadzwonił serwisant pytając, o której może nas odwiedzić, usłyszał, że to już nieaktualne i że dziękujemy. Po chwili dzwoni ktoś, pyta czy na pewno odmawiamy przyjęcia technika, my potwierdzamy.
We wtorek postanowiłam odesłać sprzęt na swój koszt nie chcąc mieć z firmą nic do czynienia, oczywiście poinformowałam Panią z infolinii, że może odwołać kuriera.
Wczoraj, po prawie miesiącu przychodzi SMS, że kurier zjawi się w dniu dzisiejszym (15.01) w celu odebrania sprzętu Netii. Oczywiście zadzwoniłam ponownie prosząc o odwołanie dyspozycji, sprzęt przecież został wysłany. Przy okazji chciałam wycofać wszelkie zgody marketingowe, co Pani na moją prośbę rzekomo uczyniła.
Dzisiaj dzwoni kurier chcąc umówić się na odebranie sprzętu, oczywiście oznajmiam mu, że nie dalej niż wczoraj poinformowałam Netię (po raz wtóry), że nie ma takiej potrzeby. Domyślając się, że podobnie jak z odwołaniem kuriera mogło być z odwołaniem zgód marketingowych dzwonię na infolinię wyjaśnić sytuację. Dzisiejsza rozmowa z Panią Konsultantką przeszła wszelkie granice. Na pytanie czy w końcu moje kontakty z Netią zostały zakończone odpowiedziała iż być może będą dzwonić z propozycją NOWEJ (?!) umowy jak się pojawi coś dobrego. Wybuchłam: niech Pani sprawdzi zgody marketingowe!
- O, faktycznie - zostały wycofane.
Naprawdę nie chciałam pisać tego posta, ponad miesiąc już minął od próby uruchomienia usług. Po dzisiejszym telefonie nie mogłam się już powstrzymać.
Każdy konsultant, z którym rozmawiałam inaczej przedstawiał moja sytuacje, obiecywał "złote góry" i przepraszał za poprzedników, którzy rzekomo wprowadzili mnie w błąd.
Niekompetencja, wszechobecny bałagan oraz permanentna awaria - z tym kojarzy mi się Netia.
Udostępniajcie ku przestrodze!
MiejscowośćWrocław
~Magda / 2022-07-02 12:44
Ocena: 2.00 / 5
Widze ze nie jestem odosobnionym przypadkiem nagminne przerwy w dostawie internetu a zwiększyliśmy prędkość przy przedłużaniu umowy , teraz żałuje ze w ogóle ja przedłużyliśmy, co chwile problem zgłaszany na kilka dni spokój potem znowu zaczyna ciąć. To już lepiej chyba neostrada śmigała 15 lat temu ????♀️ Infolinia oczywiście przeprasza ale wszyscy konsultanci są zajęci 40 min , nie odpuszczę
WadyPrzerywajacy internet , długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem
MiejscowośćRybnik
~Magda / 2023-03-28 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Uciekajcie od tych oszustów. Kiedy przychodzi do wypowiedzenia umowy to kombinują, naliczają nowe opłaty
ZaletyŻADNYCH
WadyOSZUSTWA
MiejscowośćMikołów
~Magda / 2023-10-01 14:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Netii. Jest to NAJGORSZY dostawca internetowy z jakim miałam do czynienia.
Awaria internetu zgłoszona w tygodniu, wiadomo - u mnie wszyscy pracują zdalnie. Najpierw kłamstwa, że technik będzie o 21. Potem że rano. Potem że w sobotę. Potem że w niedzielę. Po 20 telefonach na infolinię nikt nic nie wie i mogą tylko wysłać ponaglenia. Nie znają techników, w życiu na oczy ich nie widzieli, nie mają do nich numerów telefonu, nie wiedzą jak się z nimi skontaktować. Jeden konsultant mówi że serwis do soboty, inny umawia technika na niedzielę. Stek kłamstw i STRESU, zwłaszcza jeśli ktoś potrzebuje internetu do pracy. Gdybym potrzebowała internetu żeby się relaksować mogłabym czekać na serwis nawet tydzień, ale w tej sytuacji to jest kpina i żenada. Centrum Krakowa dodam. Oszuści i kłamcy, konsultanci to muszą mieć nosy długie jak Morawiecki od tego ściemniania.
ZaletyZERO
na 20 telefonów trafił się jeden empatyczny konsultant który chciał pomóc, ale mu się nie udało. jednak za chęci i empatię dam gościowi plusa.
Wadywszystko co tylko pomyślisz
MiejscowośćKraków
~Magda / 2024-03-26 10:31
Ocena: 2.75 / 5
Obsługa klienta jest dramatyczna.30 min na telefonie odsyłana z działu do działu. Z jednego do drugiego. Nikt nic nie wie.
Do tego automat na którym trzeba wyczekać 1000 pań gadających formułki
~Magdalena / 2019-08-13 15:37
Ocena: 2.25 / 5
Jestem klientem Netii od 8 lat. We wrześniu mam koniec umowy. Dzwoniąc Pani zaproponowała mi kolejne atrakcyjne warunki. Jednak nadmieniam że od roku mam problem z dekoderem gdyż jest wadliwy i kiedy się nagrzeje przestaje działać tv. Pomimo że jadę już na tym sprzęcie 8 lat i kolejna umowa ma być podpisana na 2 lata usłyszałam że nie mają wpływu na toczy nowy ruter dostanę. Śmiech na sali co 2 lata wraz z umową powinien być wymieniany sprzęt. Usłyszałam jednak ze jak się całkiem zepsuje to wtedy mogę dzwonić i złożyć wniosek o nowy.
WadyNie dbanie o klientów
MiejscowośćOława
~Magdalena / 2023-01-25 14:42
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Technicy rzekomo kontaktowali się kilkukrotnie, a nie miałem żadnego połączenia. Po 26 dniach stwierdzili, ze nie ma możliwości podłączenia. Umowa jeszcze ważna i muszę dalej płacić. Odradzam każdemu, lepiej dopłacić i mieć spokój w innej firmie
ZaletyBrak
WadyKontakt, kłamstwa, oferta, jakość
MiejscowośćKluczbork
~maja / 2020-04-15 13:28
Ocena: 1.25 / 5
mieszkam na wsi, gdzie Netia na łączach Orange przesyłam nam internet. Tragedia. Mam abonament na 10 a internetu wogóle. codziennie są zaniki połączenia intenertowego. predkość wysyłania 0,18 mb/s a wysyłania 0,02 mb/s. śmiech na sali. zero jakiegokolwiek technicznego zaangazowania ze strony netii wiec stracą klienta.
Zaletyzadnych
Wadyjak mieszkasz na wsi lub w mniejszym miasteczku to lepiej nie brać netii.
MiejscowośćCzechy
~Maja / 2023-01-18 20:15
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Codzienne braki w dostawie internetu. Kontakt z nimi jest fatalny, usługi FA TA LNE.
ZaletyBrak
WadyWszystko lub nic.. Bo żadna ich usługa nie działa
MiejscowośćKraków
~Majka / 2018-11-09 16:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam usług z tej firmy mają lekceważące podejście do kluenta,a ceny z kismosu.Zdecydowsnie odradzam stały klient
ZaletyBeak
WadyUsterka nie usunieta, bez kontaktu z klientem anulowanie zgłoszenia usterki.Glupie tłumaczenia.
~majka420 / 2018-05-16 13:41
Ocena: 4.25 / 5
Testuję światłowód tv do 100 mb + multiroom i internet w Netii, w pakiecie dostałam też kartę sim.
Wszystko działa sprawnie i płynnie, kontakt z obsługą klienta bez problemu wszystko tłumaczą klarownie.
Nie wiem skąd te nie pochlebne opinie.
ZaletyWszystko działa jak powinno
WadyMało kanałów w pakiecie startowym nikomu nie potrzebne kanały typu TVP Bydgoszcz skoro mieszkam Łodzi.
MiejscowośćŁódź
~majuchna28 / 2016-09-20 15:04
internet jest calkiem ok troche slabnie przy wlaczanym telewizorze ale ogolnie tv to powiem, ze jest super i ta oferta do konca roku za darmo, wiele nie zostalo ale zawsze cos!
~malareczka / 2016-04-13 15:55
Ocena: 4.00 / 5
nie ma to jak tylko narzekac, ja tam jestem z netii zadowolony tym bardziej ze sa jakies ciekawe uslugi np giganagrywarka sie u mnie fajnie sprawdza
~malgorzata / 2017-08-22 17:56
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy serwis ciągle cos się psuje naprawiają np. Dziś 22-08-2017 od 13 do 17.30+ cały czas bez żadnego komunikatu nie ma ani Internet ani tv a oni sie bawią jak nie zapłacisz rachunku na czas co jest tez nie mały 170pln to będą wysyłać sms ale za te wszystkie godziny gdy nie miałaś dostępu o tym nie chcą rozmawiać jeszcze trochę I zrywam sie z tego bagna
Zaletynic na ekranie
Wadywszystko brak komunikacji robicie co chcecie macie nas w dupie ale my mamy opcje możemy was olac
za dlugo
~Malwina261 / 2016-05-31 11:27
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Odradzam wszystkim! Brak realizacji umowy w terminie, przeciąganie podłączenia internetu - 1 ms, po czym pismo z wiadomością, że poprowadzenie kabli jest niemożliwe... Zero poczucia winy. Pani z obsługi klienta powiedziała, że " to nie ich wina i nie czuje się w żaden sposób odpowiedzialna za zaistniałą sytuację", więc ja się pytam kto ma się czuć?!
Porażka! Nie chcę mieć więcej nic wspólnego z tą firmą!
Zaletybrak
Wadyza dużo by pisać - cała firma to jedna wielka wada
~Małgorzata / 2018-08-01 14:30
Ocena: 1.50 / 5
Zgłosiłam mailem problem z brakiem WiFi, który pojawił się nagle z winy Netii. Oddzwonił do mnie pracownik, który zadał mi około 5 pytań dotyczących zgód na otrzymywanie informacji marketingowych, niemających nic wspólnego z moim problemem. Na końcu podał mi płatny numer telefonu do Netii, żebym tam zadzwoniła. Po kilku minutach oczekiwania na połączenie zrezygnowałam, bo nie będę ponosiła dodatkowych kosztów. Z usług Netii zrezygnuję najszybciej jak to możliwe.
MiejscowośćWarszawa
~Małpka / 2022-02-10 15:15
Ocena: 2.50 / 5
Moja opinia jest krótka i prosta....nie polecam!!! Zmieniłam adres 400metrow od poprzedniego adresu gdzie miałam tv i internet Technicznie nie mają sygnału problem został a z usługi nie mogę korzystać!!!! Wiec jednym słowem zarabiają i nie muszą się wysilać.....
Napisałam reklamacje ale oczywiście nie uwzględnione i za darmoszkę kasa wpada!!
~Manczi / 2020-01-24 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu jaki istnieje. Internet wywala średnio co parę minut. Po skontaktowaniu z infolinią następnego dnia dzwonią, że powinno być wszystko ok po czym nic nie jest ok XD unikać szerokim łukiem chyba, że chcecie płacić za 5 minut internetu i 5 minutową przerwę :D:D:D