Najgorszy dostawca internetu. Na początku było mnie okłamano, bo chciałem ująć umowę bezterminową i bez telewizji (tylko internet). Podłączyli mnie umowę na 3 lata (!!!) i wraz z telewizją. Bardzo nie polecam, najgorsza firma!!!
Zaletyich po prostu nie ma
Wadybezczelność pracowników
zawsze probują okłamać i podłaczyć dodatkowe usługi
MiejscowośćKraków
~Ma-lena / 2019-01-03 10:13
Ocena: 1.50 / 5
Szkoda, że nie można dać 0 gwiazdek...
Byłam klientem przez kilka lat, wszystkie rachunki płacone terminowo. Postanowiłam przedłużyć umowę i dokupić usługę TV. Netia przez blisko miesiąc nie ogarnęła wysyłki dekodera - kolejni konsultanci tak zwanego Centrum Utrzymania Klienta za każdym razem wymyślali coraz to nowe powody. A to się dowiedziałam, że się koleżanka pomyliła, a to że konsultant jest od sprzedawania, a nie rozwiązywania moich problemów, że przeprowadzka magazynu, że przedświąteczna gorączka. Ostatecznie dekoder dotarł po blisko miesiącu, ale pomimo umówienia z Netią wszelkich szczegółów, kurier go nie wydał, jednocześnie oskarżając nas o próbę popełnienia przestępstwa i próbę sfałszowania umowy. Efekt taki, że na Boże Narodzenie zostałam bez telewizji.
Obsługa klienta w dużych polskich firmach od jakiegoś czasu, to raczej widzimisię pracujących tam ludzi, ale Netia szczególne dno... Ja już dziękuję za współpracę.
ZaletyDość sprawny interenet
WadyJakość obsługi klienta na możliwie najniższym poziomie
MiejscowośćJaworzno
~Ma$✓®07 / 2023-08-31 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Firma oszukuje klientów, od 2016 roku płaciłam za telefon stacjonarny którego nigdy nie posiadałam.
MiejscowośćChrzanów
~Mac / 2017-06-19 18:01
Ocena: 4.25 / 5
Nie wiem skąd ta nagonka na Natie, Mam prawie od roku na Bródnie i co ? działa.
Wcześniej miałem UPC też było dobrze nie narzekałem. Tylko, że teraz płacę sporo mniej i mam jeszcze HBO. Zobaczymy jak będzie z nowa umową ?
Zaletycena, hbo go
~Maciej / 2017-10-20 14:12
Ocena: 2.00 / 5
Miałem internet za 39,90 pln na 1 rok .Umowa na 1 rok.Miałem czas na rozwiązanie 14 dni sam pracownik gdy instalował to zapewnił jednak tydzień poźniej dzwoni pani i że mam do zapłacenia 664 pln bo zerwałem umowę przed czasem jednak tak nie było.Wifi też chodziło dobrze tylko na początku a potem też zamulało.Mieszkam w warszawie.Odradzam tą firmę wielkim łukiem.
Zaletycena
szybka instalacja
Wadywadliwość sprzętu
obsługa klienta
polityka firmy (rozwiązywania umów przed czasem)
~Maciej / 2018-10-12 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Reklamujecie superszybki internet światłowodowy a jak dzisiaj zadzwoniłem do was z pytaniem kiedy będę mógł z niego korzystać w mojej miejscowości to usłyszałem od konsultanta żebym się raczej na to zbyt szybko nie nastawiał bo Netia inwestuje w miasta i osiedla a nie jakieś małe miejscowośc i że obecnie max jaki mogę mieć to internet z łącza telefonicznego do 20 Mega. To jest kpina z klienta który jest z wami od X lat, ale koniec z tym. Umowa kończy mi się 13 stycznia 2019 i więcej nie chce mieć z wami nic wspólnego. Prywatna firma potrafi założyć łącze światłowodowe a wy macie gdzieś klientów z małych miejscowości?? Żenada to najlepsze określenie waszej polityki
ZaletyŻadnych
WadyOpisałem w tekście
MiejscowośćŚWIĘTONIOWA
~Maciej / 2022-01-31 18:56
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda że nie można im dać zera, bo taki poziom reprezentują. Szkoda się rozpisywać w ogóle na temat ich obsługi. Omijać szerokim łukiem !!!
MiejscowośćKraków
~Maciej / 2022-05-31 16:40
Ocena: 1.75 / 5
Internet wywala do2-3 razy w miesiącu chodzi dosyc plynnie ale komunikacja z infolinia to zajmóje 1godz na samej lini poczekania.
Nie polecam magda gesler
ZaletyNie ma
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~Maciej / 2022-09-30 21:49
Ocena: 2.25 / 5
Pomoc techniczna nie odbiera po godzinie, a dział sprzedaży po jednym sygnale. Miliony na marketing, ale jak już podpiszesz umowę to mamy Cię w dupie :)
WadyAwaryjność, pomoc techniczna
MiejscowośćPoznań
~Maciejmm / 2019-05-09 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Każda próba zgłoszenia problemu lub komunikacji zwiąże się z wieloma godzinami oczekiwania. Idiotyczne rady restartowanie routerów po 10 razy mimo, że problem nie leży w naturze technicznej u odbiorcy. Ceny wygórowane, przerwy w dostarczaniu internetu. Oczekiwania na techników lub "fachową" pomoc wynoszące tydzień. Mimo oczekiwania owi "fachowcy" są osobami po 65roku życia które pierwszy raz widzą tego typu routery i urządzenia i kompletnie nie wiedzą jak usunąć usterkę. Serdecznie nie polecam, firma sprzedana i jakoś usług od tego czasu ciągle spada.
WadyPrzerwy w dostawie internetu. Częste awarie ze strony nadawcy. Długie oczekiwania na kontakt. Nieprofesjonalna obsługa.
MiejscowośćOborniki
~Maciek / 2016-03-20 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Szybki internet?? Mam dość tej Netii. Zrywa neta z częstotliwością minuty a eksperci netii uważają ze to moja wina. Oni nie mają sobie nic do zarzucenia. Ludzie nie dajcie się nabrać na ich miłe słówka. Z utęsknieniem czekam na koniec umowy.
ZaletyŻadnych
WadyCała masa.
Za długo
~Maciek / 2017-04-13 09:50
Ocena: 2.00 / 5
Routera przy rozwiązywaniu umowy nie może zwrócić nikt inny jak tylko ten, z którym podpisana jest umowa lub listonosz. Zapomnijcie o wysłaniu tam żony, gdy jesteście w pracy i nie możecie się pojawić osobiście w godzinach pracy ich biura! Absurd! Firma kogucik, nieuprzejme baby w biurach pierdzące w stołek.
WadyCENA!!
~Maciek / 2018-05-29 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam z powodów takich iż maja w dupie klienta podpisałem umowę z tymi .... gdzie pisze wyraźnie 30 dni na montaż usług minęło już 30 dni a oni nic gdy zadzwoniłem do nich powiedzieli ze oni tu nie widza problemu gdyż jakieś inne rozbudowy czy coś im wyszły i gdy powiedziałem ze są złodziejami oszustami i ze chce jakiś nr to wyżej położonych osób to powiedziała ze nie ma a gdy zadałem pytanie to kto tam rządzi to nie wiedziała co powiedzieć nie polecam żałuje ze podpisałem z nimi umowę ...
NIE POLECAM .....
ZaletyBrak
WadyMarna obsługa klienta
Nie wywiązują się z własnej umowy
Nie mila obsługa na infolini
Klienta maja za jakaś maszynkę do forsy
Słaba jakoś TV ciągle się zacina i pisze ten kanał jest chwilowo nie dostępny nieraz nawet przez cały dzień i nie odlicza tego od rachunku a to z ich winy .
I wiele wiecej
MiejscowośćOzorków
~Maciek / 2020-02-20 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Internet po prostu nie działa. Częściej go nie ma niż jest. Jak już raczy być połączenie to jego transfer i stabilność to dno.
ZaletyBRAK
Wady- NIEZAWODNOŚĆ
MiejscowośćKrosno
~Maciek / 2021-03-13 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet ( mój pierwaszy dzień i 2 awarie ) netia jest jeszcze gorsza od upc,
Tragiczna sieć nie polecam
ZaletyNie ma zalet
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Maciek / 2022-05-07 13:29
Ocena: 1.25 / 5
Internet w ogóle nie ma zbliżonych parametrów do 1gb/s kupiłem światłowód o prędkości 1gb/s a mam 70mb/s powiedziano mi że to wina moich switchy również kupiłem odpowiednie (1gb/s) i działa tak samo .Śmiechu warte
ZaletyBrak
Wady- internet 1gb/s to tak naprawdę ten sam co 100mb /s tylko oszustwo .
~Maciek / 2023-08-25 00:36
Ocena: 1.00 / 5
Od góry do dołu beznadzieja. Żenada. Zero kontaktu, zero pomocy jak coś nie działa a awarie są cały czas.
~Maciekkk / 2016-09-05 15:02
Ocena: 1.75 / 5
Internet działa wolno. często się zawiesza z gier mnie wywala, a cena taka sobie.Polecam Orange.
ZaletyZadna
WadyWszystko
sa
~maddy / 2016-06-11 00:13
Ocena: 2.00 / 5
Oszuści i złodzieje!
Przy prośbie przeniesienia, rzekomo obiecanego bezproblemowo, internetu na nowy adres, żądają zawarcia nowej umowy! na dwa lata dołączając opłatę za utrzymanie linii telefonicznej.
Tak więc, umowa, która kończy się za pół roku, zostanie zmieniona na niekorzystnych dla mnie warunkach.
Netia nie poinformowała o tym, że w razie przeniesienia łącza istnieje opłata za: (nieużywaną, a konieczną) linię telefoniczną, nową umowę- w przypadku sygnału dostarczanego pod nowy adres, zawartą po raz kolejny na dwa lata, mimo,(a raczej: właśnie dlatego!), że obecna, na dotychczasowych warunkach wygasa wkrótce, podłączenie telefonu stacjonarnego, a i równie dobrze szereg innych rzeczy, o których dowiedzieć się można po fakcie, a w tłumaczeniu usłyszeć, że 'nie dopytało się konsultanta', co najmniej niekompetentnego i niezainteresowanego klientem.
1,5 r
~Madrista4ever / 2018-07-19 01:03
Ocena: 2.25 / 5
Jakość średnia, obsługa poniżej przeciętnej, oszustwo przy Canal+ niewybaczalne