Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kuba / 2021-12-08 12:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam, najgorsza sieć z jakiej korzystałem. Co kilka minut przerywa, gdy zadzwoniłem do nich aby zaradzić cos na ten problem zaproponowali wymianę routera. Router wymieniony a problem istnieje dalej. Ścierwo jakich mało htfu ????
    ZaletyZ ich strony zaletą jest to że nie ma zalet
    WadyMoże za 5 lat uda mi się wszystkie wypisać. Pół żartem pół serio, ale nie warto się w to pchać
  • ~KUV / 2022-07-01 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    dno, ZAMÓWIŁĄM KAMERKĘ INTERNETOWĄ JAKO KOLEJNĄ USLUGĘ DODATKOWĄ, NIE DOSTAŁAM KAMERKI, OKŁAMALI MNIE, ŻE WYSŁALI KURIEREM I NIBY FIRMA KURIERSKA NIE DOSTARCZYŁA, DOLICZAJĄ MI ZA TO KWOTY DO RACHUNKU A KAMERY JAK NIE MA TAK NIE MA, SERDECZNIE ODRADZAM KAZDEMU, TACY SAMI ZŁ......JAK UPC.
    ZaletyZASIĘG, MOZLIWY ODBIÓR INTERNETU
    WadyStałe sztywne opłaty, obsługa głupia jak w upc, nieelastyczna umowa, przy większej ilości zamówionych usług nie wywiązują się Z UMOWY NA NIEKTÓRE RZECZY.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~KWAS / 2022-09-04 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    przy najtańszej taryfie za każdą dodatkową uslugę żądają slonych opłąt.
    Zaletybrak
    Wadypowolność, drożyzna, dojenie z kasy przy każdej okazji
    MiejscowośćSzczecin
  • ~l / 2019-09-18 09:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Bałagan, kwota inna do opłaty niż ustalenia z umowy. Omijać.
    Zaletystabilne
    Wadyobsługa klienta, błędy na fakturach.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lacik / 2020-01-07 17:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet porazka,mam telewizje internetowa i korzystajac z internetu na innym urzadzeniu telewizja nie chce isc. Kategorycznie odradzam najgorszy internet jaki widzialem.
  • ~Lack / 2017-10-17 22:12
    Od tygodnia prosze sie o podłączenie Internetu. To jedną jedna wielka porażka a nie firma. Odradzam serdecznie. Konsultanci są wogule nie pomocni i nie mogą załatwić najprostszych spraw. Sprawę przekazano do koordynatora po czym zapadła grobowa cisza.
  • ~LakiLuk / 2016-08-18 16:37
    Ocena: 3.50 / 5
    Och korzystamy z Netii (moja rodzinka) od (chyba) 1999 lat od 9 mamy internet, były problemy nie raz. Na początku czyli te 9 lat temu przez kilka miesięcy mieliśmy internet 500 Kb/s zamiast 2 Mb/s ale na szczęście reklamacja została wtedy przyjęta i mieliśmy spory zwrot. Było też kilka awarii, ale niestety jakieś 18 miesięcy temu okłamano nas że osiągniecie 50 Mb/s w naszej lokalizacji jest jak najbardziej możliwe - nie było, i do dziś nie jest max 24 mega - i tego im jakoś zapomnieć nie mogę Dlatego chyba pora się rozejrzeć za czymś innym - byle nie za vectrą. Router z Netii fajny, ale w ciągu roku to już 3-ci, dwa miału usterkę fabryczną (chyba, tak wnioskuję). Plus taki że szybko reagują, i panowie do dwóch dni potrafią przyjść i zobaczyć co się stało, telefoniczna pomoc techniczna też stoi na - powiedzmy dobrym poziomie, ale kwiatki też były, kiedy jedna konsultantka nie potrafiła pomóc to najzwyczajniej się rozłączyła. Czasami - na szczęście tylko czasami trzeba dzwonić na infolinię kilak razy bo czasami każdy kolejny konsultant mówi co innego. - Ale Jak czytam to co ludzie wypisują na Vectrę, to chyba w Netii nie ma najgorzej przynajmniej jeśli o mnie chodzi.
    ZaletyDobra telefoniczna obsługa techniczna, szybkie i sprawne wymienianie sprzętu na nowy, mało awarii, duże możliwości konfiguracyjne routera Netii, maksymalnie 3 tygodniowy okres oczekiwania na złożoną reklamację - niektóre uwzględnione - cóż za niespodzianka :) Zdalne aktualizowanie oprogramowania Routera należy mimo wszystko zaliczyć jako plus.
    WadyKłamanie co do możliwości technicznych i prędkości internetu, aby tylko przedłużyć umowę, namolne telefony z ofertami dodatkowymi, trzeba zadzwonić i wydać polecenie o wycofaniu zgody na otrzymywanie materiałów.... itd, itd - wtedy jest spokój. Nie spójne wypowiedzi, czasami każdy konsultant mówi co innego.
    Od 1999 roku, telefon, od 2007 roku, telefon + internet
  • ~Lamarr / 2010-02-06 19:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Parametry i bezawaryjność są prawidłowe, jednak ponieważ internet jest na lini TP, zapewne zawdzięczam to komu innemu.

    Historia choroby:

    -> Zbliża się koniec umowy (bodaj 69zł/mies, umowa na rok, 1mb)
    -> dzwoni do mnie konsultant
    Mówi mi, że nadchodzi koniec koniec umowy, i jeżeli nie zrezygnuję lub przedłużę to będę płacił 134 zł miesięcznie (umowa automatycznie przejdzie na czas nieokreślony)
    Pytam się, jak to jest, że ja mam płacić za ten 1mb 134zł/mies, kiedy na stronie internetowej jest jak wół napisane, że abonament na czas nieokreślony wynosi 79zł/mies - konsultant nie jest w stanie mi tego wyjaśnić.
    Cały przekręt polega na tym, ze w regulaminie widnieje, iż po wygaśnięciu umowy, abonent płaci zgodnie z cennikiem który obowiązywał w dniu podpisania tejże umowy (czyli zgodnie z cennikiem zeszłorocznym w moim przypadku)
    Pytam się zatem czy jest możliwość abym za tą usługę przy umowie na czas nieokreślony miał za tyle ile nowi klienci - odpowiedź brzmi: Nie ma takiej możliwości.

    -> Zerwałem umowę
    w dniu tym a tym internet miał zostać odcięty, nie został
    -> podpisałem nową umowę (na 79zl/mies, czas nieokreślony)
    (internet nadal działa)
    -> minęło 2 tygodnie, dzwoni do mnie konsultant i mówi że w systemie są dwie umowy, i czy zgadza się że ta poprzednia została rozwiązana. Odpowiedziałem, że tak. On się zapytał czemu tak zrobiłem, a ja mu na to wyjaśniłem ten kruczek w regulaminie. Chyba nie zrozumiał.
    -> minął kolejny tydzień - odcięli mi internet
    -> przyszło pismo od Netii, że TPsa odpowiada, iż nie może aktywować łącza, bo już jest na nim usługa. Z pismem był formularz do podpisania (coś, co miało rozwiązać problem, nie pamiętam już)
    -> po kolejnym tygodniu w końcu zadziałało
    -> przyszedł pierwszy rachuek na... 134zł + koszt aktywacji O_____o
    -> Do netii poszło pismo z pretensjami
    -> odpisali, że przepraszają, to była pomyłka, i wystawiają korektę faktury,
    -> posłałem pismo, że chętnie zapłacę, ale tylko za czas kiedy miałem DZIAŁAJĄCĄ usługę (czyli bez tych 2 tygodni)
    -> Przyszło pismo w którym NETIA przychyla się do mojego stanowiska, wystawili korektę korekty faktury - opłaciłem ją
    innymi słowy były:
    Faktura A -> pierwsza, mylna
    Faktura B -> Korekta do A
    Faktura C -> Korekta do B - opłacona

    -> po jakichś trzech tygodniach dzwonią z netii że jest nieopłacona faktura B, i że mam zapłacić - wyjaśniłem, że była do niej korekta, którą to uregulowałem
    -> tydzień później taki sam telefon, takie same wyjaśnienia
    -> znowu

    -> Kolejny telefon, tym razem z firmy windykacyjnej
    Tutaj skończę bo się rozpisałem, i jest to dział o NETII

    NIGDY WIECEJ
  • ~Lasic / 2023-05-07 21:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Zgłaszałem parę razy awarie internetu (strasznie rwał) za każdym razem zamykano zgłoszenie bez sprawdzenia czy działa poprawnie wręcz usterka się nasilała. Gdy przestałem płacić odłączyli mi internet i do tej pory nikt się niezainteresowal czemu brak płatności (zawsze płaciłem przed terminem od ponad dwóch lat) TRAGEDIA
    Ps
    Jestem ciekaw jak zapłacę to w jaki sposób dostarczą mi zaległą usługę
    ZaletyBrak
    WadyPo podpisaniu umowy mają nas w du.ie
    MiejscowośćZielona Gora
  • ~Laszlo / 2021-03-12 06:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu netia nie polecam i odradzam cieszę się że zerwałem umowę z ich winy nie potrafi naprawić usterki przez rok
  • ~Ledowiec / 2022-01-14 20:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Przyjechali do mnie faceci z umową od Netii opowiadali jakie to ona cuda nie potrafi, pobieranie 30mb/s minimum a ostatecznie średnio mam 4mb/s a jak dojdzie do 14 to po chwili wywala internet. Podczas gier, rozmów a nawet głupiego oglądania wywala, złozyliśmy 3 razy prośbę o sprawdzenie sytuacji, raz wymienili router (który oczywiście działał 2 dni) a później urwali kontakt. Nie można się dodzwonić do obsługi klienta. Najgorsza decyzja mojego życia to zmiana z upc na netię.
    ZaletyŻadne
    WadySłaba obsługa klienta, zakłamane reklamy i umowy, niestabilny i powolny internet.
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Leilas / 2019-10-28 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisalam umowe w marcu na 2 lata, za 43 zl /miesiac. TV i internet dzialay dobrez. Do czasu, az kilka miesiecy pozniej chcialam sie wyprowadzic. Okazalo sie ze na nowym adresie Netia nie ma swojego lacza, tylko dzieli z orange.
    Nie moglam oczywiscie zerwac umowy, bo naliczyliby mi kare na ponad 1000 zl. Ale zaproponowano mi rozwiazanie- 90 zl na miesiac (ponad 100% drozej, bo takie sa oferty), przeniesienie, ktorego czas moze zajac 21 dni, i podpisanie kontraktu na 24 miesiace. Szok, ze stalym klientom oferuje sie takie rozwiazania, tylko zeby zlapac nowego, to sie oferuje 43 zl na miesiac, albo 3 miesiace za darmo. Zmiana adresu to moj problem, poniewaz oni podisali umowe na moj stary adres. Wiec mam teraz tyle do placenia, poniewaz to ze Netia nie ma laczy, to wina klienta, a jak sie przeprowadza to musi podpisac nowy kontrakt. Rozniez nowym klientom obecuje sie podlaczenie uslug w 3 dni, ale przeniesienie na druga strone ulicy moze zajac do 21. Zero progresowychh rozwiazan, podejcie do klienta zerowe. Uwaga dla potencjalnychh klientow, ktorzy zlapia sie w sidla kolejnej firmy, ktora zeruje na klientach.
    WadyZla obsluga klienta, brak optymalncyhh rozwiazan dla klientow, nie polecam
  • ~Lennox / 2023-06-21 16:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Dziękuję za Wasze opinie!!! Miałem dziś podpisać umowę na internet 300Mb/s w pakiecie S i zrezygnowałem. Jakież było zdziwienie tzw opiekuna bloku jak mu powiedziałem że to przez złe opinie. Stwierdził że to kłamstwa a ja jestem niepoważnym człowiekiem ????
    MiejscowośćTychy
  • ~leo72 / 2017-12-29 13:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Podejście do klienta żenujące. W salonie był pewien Pan i Pani. Moja opinia opinia odnosi się do tego ,,przemiłego Pana'' gdyż z nim miałem niesamowitą ,,przyjemność'' rozmowy. Zacznę od tego, że moja babcia miała pakiet telewizyjny z internetem w Dialogu od wielu, wielu lat, następnie chyba właśnie Netia przejęła abonentów Dialogu i dlatego też staliśmy się abonentami Netii. Babcia pakietu nie zmieniała bo po prostu się tym nie interesowała, umowy przedłużały się samoczynnie. W końcu stwierdziła, że chyba płaci za dużo bo sąsiadka ma taniej. No i faktycznie płaciła około 70zł za internet 2mb plus 24 kanały telewizyjne. Rozejrzałem się w internecie i znalazłem odpowiadający babci pakiet kanałów telewizyjnych w cenie 35 złotych plus internet 10mb gratis. Zapisałem babci wszystko na kartce i udała się ona na renegocjowanie umowy. Oczywiście ,,przemiły'' Pan powiedział, że nie ma tej oferty za 35zl ale on ma podobną w cenie 55zł. Oprócz tego chciał babci ,,wcisnąć'' super pakiety HBO i Canal+ zupełnie za darmo przez pierwszy miesiąc a po miesiącu należy tylko napisać wypowiedzenie umowy na kanały PREMIUM. !!!! Sam fakt wciskania takich rzeczy kobiecie która ma 83 lata uważam za bezczelny i chamski. Manipulowanie, że za darmo byle wcisnąć coś na siłę a tak naprawdę jakie są szanse, że babcia po miesiącu będzie o tym pamiętała i do tego napisze wypowiedzenie????Babcia pewnie by się zgodziła i podpisała to co jej podsuną, ale na szczęście facet chciał ją naciągnąć na droższy pakiet telewizyjny w cenie zamiast 35zł 55zł i babcia zadzwoniła do mnie czy ten pakiet jest dobry i czy jest tam TVN24 i TVN POGODA. Powiedziałem babci aby wstrzymała się, żeby nic nie podpisywała, żę przyjadę do Zielonej Góry i pójdziemy razem. Po przyjeździe zacząłem rozmawiać z Panem Hieną. Nagle okazało się, że jednak ten pakiet za 35zł jest a Pan Hiena po prostu go przeoczył. Cóż za szcęscie!!! Dzień podpisania umowy to była środa, umówiliśmy się, że ktoś z Netii przyjdzie zamontować nowy dekoder i popodłączać wszystko na następny dzień czyli w czwartek, gdyby jednak coś było nie tak to maksymalnie w piątek, żeby babcia miała telewizje na weekend, zresztą Pan powiedział, że odłączą starą telewizję dopiero w dzień montażu nowej. A jak to wygląda w rzeczywistości? Wczoraj tzn w czwartek nikt nie przyszedł. Dziś od rana w telewizorze komunikat konto nie aktywne. Dzwonimy więc kiedy przyjdzie monter ponieważ nic nie działa. Odpowiedź jest następująca: no dziś nie zdążę, w poniedziałek też ma cały dzień zaklepany, ale postara się na wtorek!!! Tak o to się traktuje stałych abonentów(15 lat w jednej firmie). Produkt sprzedany więc teraz można klienta ignorować. Co z tego, że próbowano naciągną starszą kobietę na niepotrzebne rzeczy. Co z tego, że kłamano nas prosto w oczy, że telewizja będzie zrobiona w ciągu 24h/ max 48h. Powiedzą wszystko aby tylko wcisnąć umowę. Kogo obchodzi ustne zapewnienie, że zamontują wszystko jak najszybciej. Tylko tej babci mojej szkoda, piątek, sobota, niedziela, poniedziałek i kto wie ile jeszcze dni minie zanim włączą jej telewizję. Droga Netio, mam nadzieję, że po prostu miałem wyjątkowego pecha, a Pan sprzedawca Hiena i pan monter którzy mogliby zagrać oskarowe role w ,,Wilku z Wallstreet" to niefortunny przypadek.
    ZaletyJak narazie żadnych
    WadySame wady
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Leszek / 2019-06-25 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Telewizja notorycznie traci kontrast , wezwany serwisant próbował mi wcisnąć kit że ktoś ma mocniejszy router i on zaciąga sygnal????takiej bzdury nieslyszalem jeszcze. Internet działa jak by chciał a nie mógł. W przeciągu pół roku wymieniony trzeci router i znowu powtórka z rozrywki. Niepolecam.
    ZaletyBrak. Absolutnie brak.
    WadyKiepska jakości, kiepski serwis.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Leszek / 2020-03-25 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś porażka od 2 tygodni niema internetu. Konsultanci mówią że awaria jest i nie mają informacji kiedy będzie usunięta a rachunki czeba zapłacić za internet którego niema również ponieważ odliczyć mogą dopiero jak usuną awarię. A jak pytam czy w takim wypadku mogę zrezygnować to chcą naliczyć jakieś koszty.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyBrak pomocy, brak internetu i mógł bym tak dalej ale szkoda pisać!
    MiejscowośćŁaziska Górne
  • ~Leszek / 2023-06-23 13:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam Netii w usługach internetowych, długie awarie, lekceważący stosunek, klient w pozycji wasalnej, zero kontaktu w potrzebie, mnóstwo kontaktu z ofertami handlowymi, na chwilę obecną dla mnie żenada
    WadyLekceważenie
    MiejscowośćKraków
  • ~Lilit Ghazaryan / 2023-02-24 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    So, I ordered Internet with NETIA. Waited 4-5...
    ...business days for them to send me the bank account number to make the deposit payment. Then waited around 2 weeks for them to deal with it. 0 customer support, they don't care they're losing clients, they don't care people are dissatisfied with their services.
    Well then, good riddance!
    MiejscowośćOthers
  • ~lj9 / 2025-05-06 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    47081045 od półtora miesiąca sprzedający nie jest w stanie sprawdzić co się dzieje z zamówieniem, ignoruje wszelkie prośby o kontakt, zawarte 2 e-umowy, Netia dalej nie dostarczyła sprzętu ani nie świadczy usługi z umowy, brak odpowiedzi na maile wysyłane na adres Netii, reklamacja z prośbą o rozpatrzenie w trybie pilnym nawet nie było odpowiedzi o przyjęciu jak również jakiejkolwiek chęci weryfikacji dlaczego Netia nie wywiązała się z zawartej e-umowy.
    WadyIgnorowanie klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~lo4u / 2016-11-09 22:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Ukryte opłaty za usługi. Brak jasnej i przejrzystej oferty. Z początku wszystko wygląda OK, ale jak przychodzi druga faktura to okazuje się że jest tam mnóstwo pozycji o których nie miałeś pojęcia. Brak panelu do zarządzania usługami - nie wszystko można wyłączyć on-line.
    Przenioslem numer z netii do netii - jak się poźniej dowiedziałem do inter-netii. Tym samy zaplacilem podwójną fakturę za telefon. Pani w BOK nic nie wie i nie może pomóc bo to dwie różne firmy w jednej. Stanowczo odradzam.
    przedstawiciel
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021