Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2015-02-02 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze. Na co innego umawiasz się przez telefon a umowa przychodzi inna. Konsultantka umyślnie mnie oszukała
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie
    rok
  • ~aka / 2013-01-06 19:04
    Ocena: 2.00 / 5
    - obiecane promocje na infolini - nie aktywne po podpisaniu umowy, jestem w trakcje dochodzenia sie
    - wielki chaos, umowy nie moglem sie doprosic 1 m-c, pozniej przyslano mi instalatora, a po paru dniach zadzwonili raz jeszcze ze chca instalowac
    - dodatkowe uslugi sa wlaczone - by nie placic musze wylaczyc, ale serwis internetowy na to nie pozwala, reklamuje
    - odpowiedz na maile, dlugo, a nawet j. odpowiedza, to nie wiedza jaka umowa, choc pisze z konta w ktorym m.in. jest umowa, czyli z wlasnego serwisu nie potrafia odczytac, glupawe pytania, ma sie wrazenie ze celowo by zyskac czas
    - predkosc - mialo byc 20Mbps, jest 2Mpbs, a przy instalacji powiedziano mi ze za 2 tygodnie bedzie predkosc, niby czemu mam czekac? i wogole watpie ze sie doczekam
    Zaletytanszy
    Wadypredkosc
    2tygodnie 46zl
  • ~Alli / 2012-11-22 15:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak jest w tym taki haczyk.... że proponują ci do 20mb a w rzeczywistosci mozesz dostac nawet 5. Tak było u mnie!!! Poczatkowo dali 18 mb bylam happy gdyz zrezygnowalam ze wczesniejszego (tam placilam mniej ale mialam tylko 12mb) po 2 dniach zaczelo sie wszystko sypac przyjechal technik i powiedzial: niestety w tej lokalizacji !!! (centrum miasta) nie da sie weicej jak 8-10mb bo sie sypie all a tu mamy malo stacji itd. Odwolanie skonczylo sie tym ze nic nie moge wrobic i bede miala max 10mb w cenie 20mb... ZAL !!!! NIE POLECAM !!!!! bo max 20 oznacza takze 0,5mb to tez do max20 !!!!! Oszuści!
    ZaletyNie widze żadnej
    WadyDrogo i mozesz dostc nawet 1mb bo to tez max20 i nic z tym nie zrobisz, nie obniza nawet ceny abonamentu!
    Miesiac +
  • ~Andrzej Z / 2014-09-15 09:48
    Ocena: 2.67 / 5
    TELEFON STACJONARNY - NIE GADŻET, GRUPA NETIA - NIE OPERATOR TELEKOMUNIKACYJNY!
    Zapoznałem się z całą gamą opinii, szczególnie dotyczących kwestii obsługi i postępowania z klientem.
    Myślałem, że początki są trudne, lecz w przypadku Netii - ostatnio
    nazywającej się Grupą Netia - to niezmienna praktyka, którą (tu podzielam zdanie innych opiniodawców) winna zająć się prokuratura.
    To, że na ok.1150 opinii ok.35 jest pozytywnych świadczy wyraźnie o tym, co w mym nagłówku.
    Byłem w Netii siedem lat i chciałem być nadal, wymagania miałem nieduże, cierpliwość przeogromną i nie myślałem o Netii źle, ale na tę chwilę: rozwód (sprawa rozwojowa) wygląda, jak niżej.
    - Z chwilą ustania usługi internetu, BEZ UPRZEDZENIA I DANIA POLA MANEWRU, dzierżawca linii telefonicznej Netia odciął łącze usługi telefonu stacjonarnego (odrębna umowa).
    -Ulgę pomylił z/zamienił na obciążenie:NOTA KORYGUJĄCA!
    -Przeciwnie do reklamy:"Dobrze jest rządzić - zdecyduj o warunkach Twojej umowy" jest ignorowanie niebiznesowego klienta, wręcz manipulowanie nim.
    Będąc starszą osobą wyraźnie wyczuwam tu działanie Dyrekcji firmy w/g współczesnych trendów (szkoły zarządzania i marketingu), tyle, że Netię w obecnym kształcie dyskwalifikujące jako operującej w branży telekomunikacyjnej.Komunikacja bez komunikacji!
    Zatem i ja ... o s t r z e g a m i o d r a d z a m :
    Z DALA OD NETII !

    Zaletyzniweczone
    Wadytotalna nikomunikatywność
    7lat , wpierw ok. 50 zł
  • ~Bogdan / 2013-11-05 07:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!!! Czas usunięcia awarii - miesiąc (tzn. po miesiącu panowie z Netii się zorientowali, że jak zrezygnowałem z ich telefonu, to muszą coś w jakiejś centralce przestawić, żeby mi internet działał z odpowiednią prędkością). Częstotliwość telefonów w sprawie przedłużenia umowy: 3 razy dziennie - pomimo wycofania zgody na wykorzystanie nr telefonu do celów marketingowych. Szkoda nerwów.
    Zaletystosunkowo tani
    Wadyignorancja i chamstwo obsługi i przedstawicieli
    od ok. 6 lat
  • ~Brak słów / 2013-04-18 22:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Netia ... mogę wypowiedzieć się tyle, że jeżeli masz internet na ich łączu to wszystko super, ale jak korzystasz z usług na łączach dzierżawionych od TP to jest katastrofa. Ceny są wyższe parametry łącza gorsze, obsługa dla tych klientów wolniejsza. Kiedyś kontakt Netią był lepszy teraz (chyba poszła wymiana towaru) konsultanci nic nie wiedzą podczas kontaktu telefonicznego, na wiadomości e-mail trzeba czekać po dwa tygodnie. Dno totalne. Zepsuła się ta firma i to po połączeniu się z dialogiem.
    Zaletymiłe logo
    Wadynie starczy miejsca na pisanie
    Już nie mam, miałam 2,5 roku.
  • ~cierpliwy / 2007-06-26 11:13
    Ocena: 4.50 / 5
    To prawda, że po rezygnacji z Neostrady, przez okres od 7.02 /podpisanie umowy o świadczenie usługi/ do k. marca br. pozbawiony byłem internetu. Ale najgorsze w tym oczekiwaniu był brak kontaktu z Netią /stracone pieniądze na tel. 801.../, brak informacji do kogo zgłaszać interwencje, arogancja w punkcie oferującym Netię /ja zgłosiłem akces przez internet, a ich ineresowało tylko zawarcie umowy u nich w punkcie/. Dopiero reklamacja pisemna spotkała się z odzewem i potraktowana została z szacunkiem do tego stopnia, że do tej pory nie zapłaciłem jeszcze złotówki. I to jest wspaniały gest za moje męki.
    Zaletydodatnie j.w.
    Wadydodatnie j.w.
  • ~Cineek / 2012-05-09 13:27
    Od 3 miesięcy czekam na zwiększenie prędkości internetu 2MB/s na 10MB/s. Początkowo miałem mieć zwiększoną prędkość od marca. Nadszedł kwiecień a internet dalej ten sam. Po rozmowie z konsultantem dowiedziałem się, że nie ma nawet wzmianki o zwiększeniu prędkości internetu, co jest śmieszne bo przecież sami dzwonili do mnie z ofertą. Pani, z którą rozmawiałem kazała mi napisać pismo o odsłuchanie nagrania rozmowy, żeby sprawdzić czy rzeczywiście tak było. Co się okazało było dokładnie tak jak im mówiłem, bo przecież wiem co robię. Jednak nagle okazało się, że nie mogę mieć internetu 10MB/s, a już tylko 6MB/s. Postanowiłem zerwać umowę bez żądnych kosztów finansowych. Jednak po 2 dniach dostałem telefon, że już nagle mogę mieć 10MB/s od 1 maja, tylko muszę odstąpić od rezygnacji. Zgodziłem się, ale kiedy wczoraj zadzwoniłem do nich znowu zaczęli wkręcać, że coś jest niepodpisane itd. Skoro nic nie dostałem ani mailem ani pocztą to ja się pytam k***a co miałem podpisywać ? Dziś już jestem przekonany, że ta firma to jeden wielki burdel. Żadna z ich ofert nie jest prawdziwa. Konsultanci wprowadzają w błąd a sama Netia nie wywiązuje się z umowy. Jedyne co pozostało to zerwanie umowy bo mam już dość czekania. GORĄCO NIEEEEEEE POLECAM !!!!
  • ~Dick / 2012-07-10 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia na temat usług internetowych netii jest jedna: to jedna wielka katastrofa. Czekam 2 tygodnie na usunięcie awarii, i codziennie słyszę od konsultantów serwisowych jedno, dobrze przyjęto do realizacji, ponaglano, itd. I co? I nic. Składane reklamacje spływają po nich jak po kaczce. Cierpliwie czekam na 30 dni braku internetu co automatycznie zerwie z nimi umowę. O take Polskie walczyliśmy ???
    Zaletybrak
    WadyNie przejmowanie się indywidualnym odbiorcą. Nie ma internetu, i co pan nam zrobi ?
    1,5 roku
  • ~DMX / 2008-02-01 12:03
    Ocena: 2.50 / 5
    W sumie Netia działa dobrze ale ceny są kosmicznie wysokie np. w Netii płaci się 85zł za 512kb a ja za to samo łącze płace tylko 40zł na miesiąc!
    ZaletyDobre łącza
    WadyCeny
  • ~Grzegorz Grzywaczewski / 2013-01-22 10:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Obiecywali prędkość ok.20Mbps, po kilku reklamacjach, po miesiącu uzyskałem ta prędkość. Cieszyłem się nią przez około 2 miesiące, po czym ograniczyli mi prędkość do równych 2Mbps (zawsze jest równo 2, nigdy nie jest ani więcej ani mniej), więc to jest na pewno filtr przepustowości. Dostawcę zmienię na pewno, umowa na 25 miesięcy, za każdy miesiąc musiałbym sporo zapłacić. Co miesiąc próbują sprzedać dodatkową usługę, ale jak usłyszą, że z obecnej jestem niezadowolony, to szybko kończą rozmowę
    Zaletyw miarę stabilna praca
    WadyCena (za 2 Mbps powinna być mniejsza), obsługa klienta, niedotrzymanie oferty.
    12 miesięcy, 59,90zł
  • ~majkipl / 2015-06-07 10:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Zamówiłem w NETII usługę INTERNET MAX100 na 6 miesięcy i wszystko było by super gdyby nie niedociągnięcia i niekompetencja osób pracujących w tej FIrmie:
    1. umowa została wysłana kurierem do Piotrkowa Trybunalskiego, a usługa miała być instalowana we Wrocławiu, dwa razy dzwoniłem na infolinię NETII by wyjaśnić tę sprawę, i nikt z pracowników (konsultantów) NETII nie był w stanie tego wyjaśnić, za każdym razem słyszałem informację, że :my w systemie mamy instalacja we Wrocławiu i tam powinna przyjść umowa razem z monterem", podczas trzeciej rozmowy z kolejnym pracownikiem (konsultantem) NETII udało się znaleźć informację w Ich systemie że jednak umowa faktycznie została wysłana kurierem na wskazany wcześniej adres (Piotrków Trybunalski), oczywiście pracownik (konsultant) NETII nie był w stanie mi tego wytłumaczyć,
    2. pracownicy techniczni (monterzy) w NETII mają problem z umówieniem wizyty po godzinie 16:00, taks się składa że większość ludzi pracujących, którzy zarabiają pieniądze żeby móc kupić taką usługę - pracuje co najmniej do 16:00,
    2.1. podczas pierwszej rozmowy telefonicznej Pan monter nie był w stanie wskazać dnia w którym mógłby się pojawić i zainstalować usługę po godzinie 16:00,
    2.2. podczas drugiej rozmowy telefonicznej udało się umówić z Panem monterem na konkretny termin tym razem 12:00 -13:00 - oczywiście wcześniej musiałem dwa razy dzwonić na infolinię i prosić o ponaglenie w tej sprawie, postanowiłem wykazać pierwszy dobrą wolę i wziąłem dzień wolnego żeby Pan monter mógł usługę zainstalować,
    3. podczas składania zamówienia otrzymałem od pracownika (konsultanta) NETII w ramach umowy Netia Spot/Router Wi-Fi za 79 zł ( razem z aktywacją) - podczas drugiej rozmowy z monterem okazało się że Pan monter nic nie wie o Netia Spot/Router Wi-Fi bo w umowie nic na ten temat nie ma, jest tylko informacja że ma zainstalować modem (nie router) i routera nie zainstaluje,
    4. w związku z tym wykonuje kolejny telefon na infolinię NETII w celu wyjaśnienia tej kwestii, oczywiście okazuje się że faktycznie w Ich systemie nie ma nic na temat wskazanego wcześniej routera, a zgodnie z ofertą powinien być, oczywiście Pan konsultant nie był w stanie mi tego wyjaśnić, i obiecał zlecić wysłanie wskazanego urządzenia,
    5. nadchodzi długo oczekiwany dzień - instalacja usługi - zjawia się Pan monter z modem oraz z umową i oznajmia mi że jest z NETII i będzie instalował usługę INTERNET MAX100, przekazano mi umowę do podpisu, a Pan monter przystąpił do czynności instalacyjnych. - I wszystko było by pięknie-super gdyby nie fakt, że w umowie jaką otrzymałem był zapis że umowa jest zawierana na minimum 24 miesiące (jak to się ma do - patrz pierwsze zdanie tej całej litanii) - oczywiście Pan monter nic o tym nie wie - On taką umowę dostał,
    6. w związku z tym wykonuję kolejny telefon na infolinię NETII aby uzyskać jakieś śladowe informacje w związku z zaistniałą sytuacją - niestety tak jak zawsze pracownik (konsultant) NETII nie wie jak to się stało bo w Ich systemie widzi że faktycznie umowa jest na 24 miesiące - zero jakiegokolwiek logicznego wytłumaczenia zaistniałej sytuacji. Kiedy poprosiłem konsultanta o sensowne rozwiązanie tego problemu to otrzymałem odpowiedź, że mogę rozwiązać tę umowę i zlecić ponownie umowę na instalację INTERNET MAX100 na 6 miesięcy, a ponieważ konsultant nie zostawił mi innego wyboru to i na takie rozwiązanie się zgodziłem, konsultant przyjął rezygnację z poprzedniej umowy i zlecenie na nową. Niestety kiedy poprosiłem konsultanta o przesłanie nowej umowy na adres email (aby wykorzystać fakt że jest monter i może zainstalować usługę), którą mógłbym wydrukować i podpisać przy monterze, konsultant odmówił takiego rozwiązania tej sprawy.
    7. w związku z tym Pan monter zwinął interes i zabrał sprzęt, bo umowa z którą Pan monter przyszedł - niepodpisana i żadna inna też. Kiedy poprosiłem Pana montera o umówienie kolejnej wizyty, żeby skrócić czas oczekiwania - odmówił z uwagi że nie ma nowej umowy,
    8. w związku z tym wykonuję kolejny telefon na infolinię NETII w celu uzyskania informacji na temat nowej umowy oraz ewentualnych terminów i kolejne zaskoczenie z mojej strony, bo konsultant NETII nie ma żadnej informacji o nowej umowie, a w systemie ma tylko informację że zrezygnowałem z tej której jeszcze nie zdążyłem podpisać.

    Biorąc pod uwagę powyższe, dochodzę do wniosku że albo NETIA zatrudnia niekompetentne osoby, albo zaistniała sytuacja była celowym działaniem na szkodę klienta poprzez próbę wymuszenia podpisania umowy na 24 miesiące z różnorakimi wybiegami typu KURIER.


    Podsumowując:
    1. Próba naciągnięcia klienta na dodatkowe koszta (umowa 24-miesiące), kolejne telefony na infolinię NETII, w sumie ponad godzina spędzona na infolinii NETiI
    2. Niekompetencja konsultantów na infolinii NETII,
    3. Monterzy instalujący usługę NETII którzy nie potrafią wyznaczyć konkretnego dnia który odpowiadałby klientowi,
    4. Brak dobrej woli ze strony pracowników NETII.
    ZaletySUPER OFERTA
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI REALIZACJI OFERTY + DZIWNE NIEZROZUMIAŁE PRAKTYKI MAJĄCE NA CELU WPROWADZENIE KLIENTA W BŁĄD
    0 dni, 69,90zł
  • ~Mały John / 2014-02-02 18:11
    Ocena: 2.25 / 5
    niby internet jest a jakby go nie było, często się "zawiesza", restart modemu i idzie dalej ale ile razy tak można, ostatnio wycięło całą linię (telefon + internet) to sobie dali czas reakcji do 48 godzin, jak zadzwoniłem po 40 godzinach to się dowiedziałem ,że ROBOCZYCH !!!!
    Kuriozum i robienie z klientów idiotów, to jak mam liczyć te 48 godzin? a może pracują 1 godzinę dziennie? Nie polecam tej sieci, jak skończy mi się umowa to od nich odchodzę, bezwarunkowo.
    Zaletybrak
    Wadybardzo często zawiesza się, polaczenia telefoniczne rozłączają transmisję
    2 lata
  • ~NieNeti / 2013-11-27 11:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Ja rowniez nie polecam.Wczesniej mialem dostawce internetu,ktory nie czesciej mial awarie niz raz na pol roku(zazwyczaj podczas wichur i porzadnej burzy).Potem "odsprzedal" klientow netii i teraz predkosc 0,1 M/s nie jest niczym dziwnym.15 razy zglaszane a nawet nikt sie tym nie zainteresowal.ODRADZAM!!!!!!!!!
    ZaletyŁadne biuro obslugi w Szczecinie
    WadyNetia
    Od listopada 2012. 55 zl/m
  • ~Niezadowolony / 2014-09-28 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    netia to skur*wysyństwo
    2 kata miałem internet z dailogu niestety Netia go przejeła i teraz masa problemów z łącznością i opłaty wzrosły ot tak
    ZaletyWolny internet samoistne rozłaczanie sieci
    WadyWolny internet samoistne rozłaczanie sieci
    2 lata 129 zł
  • ~niki / 2009-11-07 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    net ciagle pada, szybkosc? strony wczytuja sie tak powoli ze zdaze sobie herbate zrobic i to przy predkosci 1MB, obsluga nie lepsza sami nie wiedza co mowa, odprawia Cie z kwitkiem i martw sie sam bo co ty ich obchodzisz
    Zaletybrak
    Wady-niekompetentna obsluga
    2lata
  • ~Nowy / 2013-12-08 13:11
    Netia uruchomiła mi internet foton 100Mb i zaskoczyła mnie dostarczonym routerem Netiaspot 2. Router ten obsługuje wi-fi ale tylko do max prędkości 54 Mb, tylko po kablu jest 100Mb. Zbyt wcześnie podpisałem umowę (minęło 10 dni)i już nie mogę zrezygnować bez konsekwencji finansowych. Orange oferowała mi łącze 80Mb ale z nowym liveboxem 3, ktory obsługuje taką prędkość po wifi i pracuje w paśmie 5 Ghz. Zastanówcie się podpisując umowę jaki router dostaniecie.
    ZaletySzybki net
    WadyRouter nie dostosowany do transmisji wi-fi wyższej niż 54Mb
  • ~oszukana klientka / 2014-08-11 17:39
    Fukcjonalność jest ok

    Ale czuje sie oszukana przez cały miesiąc dzwoniono z nową ofertą miała być tańsza, jak się okazuje jest inaczej. Płaciłam około 80zł miałam w nowej umowie płacić 50zł a jak sie okazuje faktura na przeszło 100zł i co dzwonie by wyjaśnić oczywiście nie czują sie odpowiedzialni za wciskanie kitu ludzią, a rozwiązanie obecnej umowy miało by kosztować 1500zł z hakiem to klina i żart.......... jestem zbulwersowana tym wszystkim i każdemu znajomemu jak i obcemu odradzam jakie kolwiek usługi od NETI
  • ~P_S_ / 2016-02-03 09:53
    Witam, Chciałam się zapytać czy komukolwiek sie zdarzyła sytuacja, jaką ja obserwuje od jakiegoś czasu. Mma internet w Netii od jakiś 6-7 lat, i już n-ty raz obserwuję pewne zjawisko - za każdym razem jak jest zmasowany atak konsultantów oferujących mi jakąs nową usługę, dodatek - szybszy internet, Tv w pakiecie (za dopłatą :)) pojawiają się problemy z łaćzem internetowym - ostatnio do mnie konsultanci dzwonili w piątek i poniedziałek, i od poniedziałku już 4 razy musiała resetować router, bo nie łączy z internetem. I tak za każdym razem. Nie wierzę, że to jest zbieg okoliczności, ale ciekawa jestem czy ktoś inny to zaobserwował?
    WadyCzęsto przerywane łączenie z internetem
    6-7 lat, obecnie za 74,90zł
  • ~posiadacz / 2013-06-28 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    jak działa to może być, jak przestaje to zaczynają się schody. Jakiś miesiąc temu popsuł się ruter. Dostarczenie nowego trwało prawie tydzień, a miało być jakieś 2 dni jak zapewniali. tydzień temu popsuło się ponownie. Awaria którą zgłaszałem w piątek 21 wcale nie odnotowana. W sobotę kiedy dzwoniłem do konsultantów usłyszałem że nie ma żadnego zgłoszenia awarii więc je przyjęli (naprawa do 48 godzin). W poniedziałek nie zrobione więc wieczorem telefon, pan na inforlinii że 90% awarii naprawiają w tym czasie, wykazuje zdziwienie, że nikt się nie kontaktował, wiec zrobi ponaglenie. We wtorek nie działa więc telefon do konsultantów a ci że mają w systemie, że przecież się ze mną kontaktowali w poniedziałek, na prośbę o połączenie z przełożonym, że nie mogą, po chwili, że zrobił adnotacje o kontakt ze nmą ze strony opiekuna zgłoszenia ale do przełożonego nie przełączy bo ten rozmawia a jak powiedziałem, że zaczekam to usłyszałem, że on nie może mnie trzymać na linii i ma zgodę na rozłączenie (czyją?) i rozłączył. W środę zero kontaktu ze strony netii, internet nie działa, więć wieczorem telefon. Pan konsultant, że trwają prace, że do jutra zrobią, na pytanie dlaczego nie skpontaktował się opiekun zgłoszenia - bo nie ma takiego opiekuna zgłoszenia. Na pytanie co zostało zrobine w sprawie awarii - nic, bo dopiero zostało to zgłoszone technikom. W czwartek internet nie działa, konsultant informuje, że tachnicy pracują. Na pytanie dlaczego nie zostało naprawione w ciągu 48 godzin jak zapewniali usłyszałem, że przecież technicy nie pracują soboty i niedziele więc nie mogli tego zrobić. Na pytanie dlaczego nik się ze mną nie kontaktował z firmy mimo mojej prośby usłyszałem, że widocznie nikt nie widział potrzeby. Prośba o połączenie z przełożonym - nie ma takiej możliwości. Po tygodniu od zgłoszenia nie działa i nie zanosi się żeby działał bo za chwilę jest sobota i niedziela a jak już wiem w tym czasie technicy nie pracują
    Zaletytakie ja u innych
    Wadyjak się popsuło, to masz problem, zrobimy jak się nam uda i kiedy będziemy chcieli
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4668
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024