Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

2.58 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.77
  • Dostawa
    2.45
  • Poziom cen
    3.04
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    2.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerzy / 2021-08-09 14:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Od 6 tygodni sklep nie potrafi wymienić reklamowanego z tytułu rekojmi towaru.
    Nie polecam.
    WadyBrak kontaktu. Niezałatwiona reklamacja.
  • ~Klient / 2021-01-23 14:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko fajnie dopóki nie trzeba reklamować towaru, wtedy zaczynają się schody. Produkt dotarł uszkodzony, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Nie polecam.
    ZaletySklep ma takie same ceny jak konkurencja
    WadyObsługa klienta przy reklamacji
  • ~Marcin / 2010-11-30 20:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety doświadczenie beznadziejne! Po dwóch tygodniach zostałem poinformowany, że takiego modelu jak zamówiłem nie mają. Zaoferowano mi zamiennik gorszy i tańszy, ale w cenie poprzedniego modelu!! Dodać należy, że w rozmowie z tzw. doradcami, każdy z nich mówił coś innego! Po dwóch tygodniach straciłem cierpliwość i anulowałem zamówienie. Nawet nie usłyszałem słowa „przepraszam”!
    Drugie zamówienie - po czterech dniach przyznano, że część zamówienia nie może być zrealizowana, bo nie posiadają towaru (!). Od dwóch dni z nadzieją oczekuję na zwrot pieniędzy!
    Zaletybrak
    Wadysame
    wogóle go nie mam
  • ~Niezadowolony Klient / 2021-01-22 21:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Od trzech miesięcy czekam na naprawę serwisową, zero kontaktu ze strony firmy. Sprzedają szybko i wtedy kontakt jest łatwy, ale doczekać się naprawy mimo uznania reklamacji trudno. Nie polecam.
    WadyKontakt z firmą.
  • ~R / 2020-12-07 09:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłem mikrofalówkę Samsung. Przesyłka w oryginalnym pudełku choć nieco sfatygowanym. Towar wizualnie bez zarzutu. Po trzech dniach użytkowania wybrzuszyłą się obudowa mikrofalówki. Opisałem przyczynę, zrobiłem zdjęcia, wysłałem reklamację do firmy, zamówili kuriera odebrali, za kilka dni odpowiedź. "W dniu wydania towar zgodny z umową, firma nie odpowiada za ....."
    Odesłali przesyłkę zapakowaną w dodatkowe opakowanie zabezpieczające.
    W środku brak jakichkolwiek oznak sprawdzenia towaru, nawet nie rozpakowali moich zabezpieczeń, brak protokołu z oceny zgłoszenia.
    Powtórna reklamacja przez formularz ze strony. Ta sama odpowiedź podpisana przez inną osobę.
    Zresztą, każdą wiadomość podpisuje kto inny, pewnie jakiś skrypt "Kliencie odwal się".
    Nie można się dodzwonić do firmy.
    NIE POLECAM.
  • ~Wierzba / 2018-08-27 12:52
    Ocena: 3.00 / 5
    NIE POLECAM, otrzymałam uszkodzoną zamówioną pralkę. Reklamacja - to horror, Klient musi scigać kuriera , aby podpisał protokół szkody, potem raz dziennie mail. Najlepszy o podanie adresu dostawy wymienianego produktu - jakby się zmienił
    Uszkodzony grat stoi w przedpokoju, nowej pralki nie mam. Pieniądze zamrożone.
    Omijajcie ten sklep z daleka
    Zaletynie znajduję
    Wadykompletny brak profesjonalizmu
  • ~Agadusia / 2021-07-13 15:56
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam firmy ani towaru! Zakupiona pralka po dwóch miesiącach przestała działać. Firma niby przyjęła reklamację,po dwóch dniach bez kontaktu z ich strony dzwoniłam jeszcze raz. Przesłałam tabliczkę znamionową mimo to dopiero po dwóch tygodniach przesłali do serwisu informacje, na dodatek z błędnym symbolem produktu.
    Za to duży plus do serwisu,przyjechali na drugi dzień
  • ~Artur / 2022-07-04 22:04
    Ocena: 2.80 / 5
    Zglosilem reklamacje z rękojmi w związku z wadą którą wykryłem podczas użytkowania piekarnika po kilku tygodniach od jego zakupu w neo24. Piekarnik jest nieszczelny z lewej strony ponieważ odeszła okleina od drzwiczek szafki która jest z lewej strony piekarnika. Piekarnik został zamontowany przez neo24 od ktorego go kupilem w ramach uslugi montazu, a wiec kompleksowo w ramach rękojmi odpowiada on za tego wszelkie usterki, które albo wynikają z wad tego egzemplarza piekrnika albo z nieprawidlowego jego zamontowania. Usterki takiej oczywiscie nie mozna bylo stwierdzic przed rozpoczęciem użytkowania pierkanika, i dopiero ujawniła się ona po kilku jego użyciach. Niestety otrzymałem od Neo24 odmowę podpartą nielogiczną argumentacją sprowadzającą sie do tego, że podpisałem bez zastrzeżeń protokół odbioru usługi montażu oraz że w ankiecie zaraz po usłudze wystawiłem pozytywną opinię.
    Jest oczywiste, że tego typu usterki jakie się ujawniły po czasie nie byłyby do wykrycia na oko bez rozpoczęcia użytkowania piekarnika.

    Neo24 zachowuje się nieuczciwie i próbuje uniknąć odpowiedzialności z rękojmi podając nielogiczne argumenty, nie proponuje żadnego rozwiązania ani nawet diagnozy wady przez swoich technikow a dodatkowo mi wysyla klauzule, ze nie dopuszcza zadnych poza-sądowych metod mediacji, zapewne licząc na to, że konsument nie będzie zadawać sobie trudu aby pójśc do sądu na paroletnią batalię.
    Omijajcie Neo24 z daleka.
    Zaletybylo milo dopoki nie ujawnila sie wada piekarnika
    Wadynieuczciwe podejscie do odpowiedzialnosci z tytulu rekojmi.
  • ~Dora / 2018-09-20 19:29
    Ocena: 2.80 / 5
    Niestety nie mogę się przyłączyć do grona pozytywnie oceniających sklep neo24 .Zamawianie rzeczywiście szybko i sprawnie. Później już tylko gorzej. Przewidywany termin dostawy podawany w mailu ze sklepu jest bardzo orientacyjny ,przywóz 3 dni po terminie. Kurier miał w/g informacji od Pani z infolinii odebrać zużyty sprzęt. Niestety pracownicy są niedoinformowani . Teraz muszę czekać 5 dni roboczych żeby ktoś odebrał starą pralkę. W jakich godzinach przyjadą nie wiadomo.Nigdy więcej zakupów na Neo24!!!!!!
  • ~Duck2 / 2023-01-23 14:15
    Ocena: 2.80 / 5
    Masakra! Zdecydowanie nie polecam. Nie zamawiajcie usługi montażu zmywarki. Usługa skandalicznie wykonana. Mnie zalało kuchnię. Sklep nabrał wody w usta i udaje, że to nie jego sprawa. Obsługa klienta dno straszne.
    WadyUsługa montażu i obsługa klienta tragedia.
  • ~klient / 2022-04-12 13:58
    Ocena: 2.80 / 5
    Moje ostatnie zamówienie przez Neo24.pl. Do etapu dostawy O.K., ale dostawa tragiczna. Nie było żadnego powiadomienia w dniu dostawy o której godzinie, w jakim czasowym przedziale będzie kurier. Nie biorę urlopu na cały dzień, żeby czekać na kuriera.Kurier odmówił przynieść zamówienie za drzwi klatki schodowej. Że to nie jest jego obowiązkiem. Odbiór towaru odbył się na CHODNIKU!!! Dzwoniąc na infolinie dowiedziałam się, że aby przejść próg klatki schodowej trzeba wykupić dodatkową usługę wniesienia (!). Nie chciałam wnieść na piętro, tylko na parter klatki schodowej - wejście bez schodów. Z taką usługą dostawy sklepu internetowego nie spotkałam się jeszcze i dlatego ten sklep nie jest dla mnie warty, żeby ponownie zamawiać. Ceny takie jak w innych sklepach a usługi gorsze. Do tego niemiły kurier firmy Schenker.
    Zaletybrak
    WadySłaba obsługa klienta co do dostawy. Niemiły kurier firmy Schenker.
  • ~malowanyy / 2020-06-03 13:20
    Ocena: 2.80 / 5
    Jakaś masakra.. , suszarka do prania została wysłana w kartonie 3 razy większym, nie była zabezpieczona.. latała po cały kartonie, otworzyłem, plastiki od suszarki pourywane.. zgłosiłem problem/reklamację, oczywiście czekałem 2 dni na oddzew. A dział reklamacji co ? Pisze mi, że może mi zrobić rabat i oddać 40 zł i mam zostać z uszkodzonym towarem, nie nadającym się do niczego. Brak mojej zgody Przysłali kolejny... jeszcze gorzej spakowany tylko owinięty folią bąbelkową.. suszarka porysowana :/
    Zaletybrak
    Wadyjak w opini
  • ~Piotr / 2022-11-07 15:59
    Ocena: 2.80 / 5
    Przy moim zakupie było napisane, że dostawa będzie w ciągu 21 dni. Następnego dnia po dokonaniu płatności otrzymałem maila, w którym okazuje się, że telefonu nie ma na magazynie i w sumie nie wiadomo kiedy będzie ale dadzą znać jak tylko będą coś wiedzieć. W odpowiedzi na moje pytanie czy dostanę telefon jeszcze w tym roku odpowiedź brzmiała - nie wiadomo (mamy początek listopada). Kiedy zapytałem, czy mogą się wycofać z mojego zakupu za miesiąc i dopiero wtedy zwrócić mi pieniądze odpowiedź brzmiała tak. Nie polecam, chyba że ktoś chciałby sobie przetrzymać hajs :) nigdy więcej
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca by wyrazić moją irytację
  • ~Puchatek / 2020-09-23 21:56
    Ocena: 2.80 / 5
    Witam, żałuję, że muszę tę jedną gwiazdkę w ogóle dać, choć niestety zasługują. Zakup i dostawa w trybie ekspresowym - pralko-suszarka.
    Żałuję również, że nie poczytałam opinii o tym sklepie w internecie, ponieważ teraz mam ogromne problemy, aby udowodnić, że nie jestem wielbłądem. Sprzęt dostarczono uszkodzony w nieuszkodzonym kartonie, zgłoszenie wraz ze zdjęciami pralki wysłano mailem. Odpowiedź otrzymałam natychmiast, że reklamacja jest nieuznana, ponieważ nie użytkuję pralki zgodnie z jej przeznaczeniem...no nie wiem co można z pralką ważącą blisko 60m kg robić? Na odmowę reklamacji odpisał mój adwokat, ponieważ ja nie mam z nimi ochoty w ogóle dyskutować. Ponieważ zakup był dokonany przez Allegro, odstąpiłam od umowy, odwiozłam sprzęt własnym transportem (zalecenia adwokata) filmując proces pakowania, transportu oraz przekazania pracownikowi magazynu. Po dwóch dniach otrzymałam maila, że otrzymali sprzęt, ale jest uszkodzony! EUREKA! No i proponują, że mi go oddadzą (na mój koszt), sprzedadzą na aukcji (koszt też poniosę ja). Tylko nie wzięli w ogóle pod uwagę pisma, jako odpowiedź na nieuznanie reklamacji, które wysłał im mój adwokat. Jutro adwokat napisze kolejne pismo, wskazując iż powinni połączyć dwa wątki i wyjdzie im piękna całość. Jeżeli dalej będą mnie tak traktować sprawa trafi do sądu. Przestrzegam wszystkich przed zakupami. Bardzo dokładnie sprawdzajcie dostarczony towar, albo w ogóle nie podpisujcie protokołu, lub wpiszcie adnotację, iż towar odebrany, lecz nie sprawdzony, czy dotarł w nieuszkodzonym stanie.No i wisienka na torcie. Od 01.09 wraz z dostawą nowego sprzętu - stary oddałam - jestem podczas trwającego remontu bez pralki.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetentnych osób w dziale reklamacji, obsługa klienta po zakupie katastrofalna
  • ~XX / 2021-09-22 10:22
    Ocena: 2.80 / 5
    Dopisze kolejna BARDZO negatywna opinie.

    Kupowalam u nich 4 razy z czego 3 dostawy przyszly uszkodzone. Monitowalam o lepsza kontrole dostaw.
    Procedura reklamacji bardzo zmudna, plus zadaja dostarczenia danych ktore w sumie maja w systemie. Ostanie zamowienie - lodowka firmy Amica padla po 2 miesiacach. Dodzwonic sie nie da WCALE, a na maile odpowiadaja po tygodniu, czego rezultatem jest to ze czekam 4 tydzien na wymiane wadliwego sprzetu , ktory musialam reklamowac przez serwis Amica, bo oni akurat odpowiadaja na telefony. Z NEO nie da sie skomunikowac. Taka obsluga to zenada w 21 wieku. Wiecej nic nie kupie.
  • ~alf50 / 2020-07-13 10:31
    Ocena: 2.75 / 5
    ostrzegam wszystkich którzy chcą zrobić zakupy w neo24.pl , zamówiłem towar na prezent niespodzianka , chciałem zmienić zamówienie opłacone z góry a pan mówi że zmiany może dokonać tylko osoba odbierająca widniejąca na zamówieniu , koszmar to ma być prezent ,jak może zmian dokonywać osoba dla której ma to być prezent , pierwszy raz spotkałem się z taką popieprzoną obsługą i sklepem , kochani kupujcie wszędzie indziej byle nie w neo24.pl
  • ~Tomek / 2009-06-04 21:37
    Ocena: 2.75 / 5
    Ogólnie odradzam ten sklep.Dwa i pół miesiąca temu kupiłem u nich telewizor, który od razu okazał się uszkodzony i do tej pory trwają czynności reklamacyjne.Przez ten czas ten sam model w tym samym sklepie zdążył już potanieć 240zł, a ja do tej pory nie mam ani telewizora ani pieniędzy.Klienta po prostu mają głęboko w d... . Nie odpowiadają na e-mail i nie odbierają telefonów.
    Myślę,że sprawą zajmie się sąd bo moja cierpliwość się już wyczerpała.
    Zaletytylko szybka dostawa
    WadyKlienta szanują do momentu, w którym odbierze towar i zapłaci. Później klient to po prostu dla nich powietrze
    Zakupiłem produkt za ponad 2,5 tyś zł, dwa i pół miesiąca temu, a nie mam go do tej pory
  • ~Berni / 2022-08-12 15:07
    Ocena: 2.60 / 5
    Nadszedł czas na drugi etap reklamacji w neo24. Widzę ze szykuje się taka przeprawa jak ostatnio (około dwumiesięczna) dlatego po otrzymaniu "ekspertyzy" możecie sobie darować odsyłanie do kolejnego pseudoserwisu. Jeżeli dzisiaj (12 sierpnia) dostaję smsem informacje: "Szanowni Państwo, reklamowany towar został zgłoszony do autoryzowanego serwisu w celu dokonania sprawdzenia towaru. Pozdrawiamy NEO24", natomiast paczka trafiła do was 5 sierpnia to co zrobiliście przez te 7 dni? Tak jak zaznaczyłem w reklamacji żądam zwrotu pieniędzy.

    Co ciekawe więle portali opiniujących sklep neo24 nie ma możliwości dodawania nowych opinii. Wniosek nasuwa się jeden.
    Wadyreklamacje nie do przejścia
  • ~Gregor / 2023-02-09 05:20
    Ocena: 2.60 / 5
    Oplacona ekstra dostawa w wybranym dniu. Dzien dostawy okolo poludnia dostaje maila i smsa ze dostawa za dwa dni. Dzwonie do sklepu i slysze ze to firma kurierska decyduje o terminie dostawy. Wiec pytam po co qurwa wogole ten niby kalendarz jak i tak to nie dziala. Dwa. Umowe zawieraöem ze sklepem a nie z jakims zadbane na dostawe w wybranym terminie. Ale qrowa po drugiej stronie tepa jak dzida nie rozumie co do niej mowisz i pieprzy dalej o kurierze. Teraz jak czytam o tych uszkodzeniach to zastanawiam sie czy nie anulowac trgo zamowienia i miec spokoj.
    Na ten moment jak dla mnie to to jest kompletna porazka.
    ZaletyBrak
    WadyTak i to wiele. Lamanie warunkow umowy kupna sprzedazy
  • ~jotessa / 2021-11-19 16:17
    Ocena: 2.60 / 5
    W dniu 28 października b.r. firma kurierska Schenker dostarczyła mi przesyłkę. Oczekiwałam na zakupioną w internetowym sklepie NEO24 zmywarke nablatową. W paczce było zupełnie coś innego, więc odmówiłam przyjęcia. Natychmiast dosałam maila od NEO24 z pytaniem dlaczego nie przyjełam. Wyjaśniłam i następnego dnia tj.29 października b.r. dostarczono mi oczekiwaną zmywarkę wolnostojącą BOSCH-SKS51E32EU, ale zapakowaną dziwnie, bo karton nie był całością, a jakąś sztukówką. Po podłączeniu zgodnie z instrukcją sprzęt okazał sie wadliwy, nie działajacy. Zgłosiłam reklamację, cisza. Po paru dniach próbowałam sprawdzić status mojego zgłoszenia na stronie internetowej NEO24, ale znalazłam tylko zdanie, że jest "w trakcie realizacji - wysłano mail", a w tym momencie nie otrzymałam jeszcze żadnego maila w tej sprawie. Korespondecja z działem reklamacji NEO24 ciągneła sie. Zażadałam wymiany sprzętu na nowy. W końcu zlecono ekspertyzę na 19 listopada. 16 listopada dostaję mail z informacją, że "dokonano ekspertyzy" sprzętu i "proponujemy jego nieodpłatną naprawę, doprowadzając tym samym towar do stanu zgodnego z umową" podczas, gdy 1. nikt zmywarki jeszcze nie oglądał, 2.z oczywistych wzgledów nie jest możliwe z naprawianej zmywarki zrobic nowej (tak jak nie można dwa razy stracić dziewictwa). Dzisiaj serwisant odkrył, że przyczyną szkody był niewłaściwy transport. Naprawił uszkodzenie i zmywarka działa. Jednak sposób postępowania NEO24 uważam za skandaliczny. Nie zachowuja ciągłości korespondencji, jeda sprawą próbują zajmować sie 4 osoby, a proponowanie a proponowanie rozwiązania, o którym wyżej jest niepoważne. Probem z przewoźnikiem leży po stronie dostawcy i kupujący nie powinien w żadnym wypadku mieć kłopotów z tego powodu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 912
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799