Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

2.58 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.77
  • Dostawa
    2.45
  • Poziom cen
    3.04
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    2.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~cimel / 2013-01-17 14:40
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam
    Sklep niby duży, wszechstronny, solidny a tu okazuje się, że to, co maja na stronie to nie jest to samo, co mogą sprzedać. Próbowałem coś kupić, zamówiłem, dostałem informacje na maila, a tu następnego dnia telefon, że niestety towaru nie maja i nie są w stanie zrealizować zamówienia. Sporo kupuje w Internecie, ale taka akcja to pierwszy raz, od prywatnych sprzedawców na allegro to można się tego spodziewać, ale w NEO24.pl – kpina. Moja opinia o tym sklepie jest zdecydowanie negatywna, odradzam korzystanie z ich usług.
    Pozdrawiam
    Zaletynie odkryłem
    Wadyoferują na stronie towary których nie mogą dostarczyć
    nie dotyczy, zamówienia nie zrealizowano
  • ~Dorota / 2020-03-20 16:03
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupiłam ekspres do kawy. Po około 3 miesiącach się popsuł. Reklamacja trwała prawie miesiąc, (mnóstwo problemów z kurierem) po czym odesłano mi niedziałający ekspres. Ponownie musiałam reklamować, zażądałam zwrotu pieniędzy. Tym razem reklamację odrzucono, twierdząc, że ekspres działa prawidłowo. Pozostaje utrata ponad 500 zł albo sąd.
  • ~Iza / 2018-11-13 17:46
    Ocena: 2.20 / 5
    Dlaczego muszę czekać aż 14 dni na reklamację? Równo 14. Bo potem już nie można zwrócić towaru do sklepu. Przyszedł uszkodzony tv 65 lg nie włącza się. Miga 3 diody.ani głosu ani obrazu SPRZEDAJĄ ZŁOM.
    ZaletyBrak!!!
    WadySame wady.
  • ~JK / 2020-02-28 14:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Tragedia. ekspres zepsuł sie po niespełna 2 m-cach użytkowania. odesłałam do sklepu a sklep przekazał do serwisu. Serwis odesłał w okropnym stanie. przetarty , porysany panel sterowania. normalnie tragedia. nie szanują właśności klienta. moja reklamacja oczywiście odrzucona.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Katarzyna / 2023-08-10 09:56
    Ocena: 2.20 / 5
    Kompletna porażka. Mimo korzystnej ceny więcej nie wrócę. Wysłano mi kompletnie błędny towar, cała reklamacja trwała 2 tygodnie, beznadziejny kontakt ze sklepem. Nie polecam!
    Zaletyniskie ceny
    Wadyfatalna obsłiga
  • ~Klient / 2021-04-07 14:02
    Ocena: 2.20 / 5
    Reklamacje i obsługa poniżej poziomu. Sprzęt wadliwy . Nie polecam stanowczo!!!!!
    WadyBrak kontaktu , wadliwy sprzęt
  • ~kma.qua / 2022-02-22 23:12
    Ocena: 2.20 / 5
    Absolutnie nie polecam zamawiania urzadzen z montazem. Do montazu kuchenki gazowej trzy razy musielismy skladac reklamacje i wzywac monterow do poprawy. Za pierwszym razem nie mieli odpowidnich czesci do podlaczenia gazu. Za drugim podlaczyli waz gazu tak ze kuchenka odstawala od sciany na 10 cm. Za trzecim razem jak wylaczyli zawor glowny gazu to nie wiedzieli jak go wlaczyc, chcieli odjechac i wmawiali ze zawor jest uszkodzony i gazownia musi przyjechac. Po naleganiach podzwonili po znajomych i dowiedzieli sie jak poprawnie wlaczyc glowny zawor. Dopier za trzecim razem wzieli stara kuchenke do recyklingu. Trwalo to wszystko jeden tydzien, a kuchnia w tym czasie byla nie do uzywania.
  • ~NIE DLA NEO24.PL / 2008-09-02 09:47
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam. Zamówiłem torbę na laptopa. Pieniądze przelałem od razu bo mi na czasie zależało. W odstępie pół godziny zamówiłem jeszcze myszkę w mobilworld.pl i inną torbę na notka w morele.net oraz dwa laptopy w primakomp.pl. Wszędzie pieniadze przelałem od razu i co? WSZYSCY OPRÓCZ NEO24 DOSTARCZYLI MI JUŻ MOJE SPRZĘTY!!! U nich cisza. było to w w połowie zeszłego tygodnia. I w końcu dzisiaj dostaję maila że towar jest gotowy do wysyłki. DOPIERO TERAZ! Nie odpisują na maile. Nie można się do nich dodzwonić, bo ciągle zajęte. Normalnie koszmar. I w końcu przed chwilą się dodzwoniłem i facet mi mówi że jutro towar POWINIEN (czyli nic pewnego) dotrzeć. A ja dzisiaj wieczorem wyjeżdżam służbowo na długi okres czasu i mi wisi już ta torba. Będzie leżeć w domu do czasu aż wrócę, chyba że żona wcześniej napali ją w kominku, albo da psu.
    ZGROZA I NIE POLECAM SKLEPU!
    ZaletyŻADNE
    WadyDDDŁŁŁUUUGGGAAA WYSYŁKA I NIEMOŻLIWY KONTAKT TEL I MAILOWY Z TYM SKLEPEM.
  • ~Piotr / 2021-04-24 17:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Bardzo nie odpowiedzialna firma Neo24.pl
    Ja zamawiasz to są zaraz na telefonie
    Jak potrzeba reklamacji to zaczynają się bardzo duże problemy
    Nie odpisują na E-Mail
    Długo oczekiwanie na swoje pieniądze
    I pisanie tam i spowrotem
    Nie polecam tej firmy lepiej zakupy w sklepie
  • ~radek / 2022-02-08 00:24
    Ocena: 2.20 / 5
    Nikomu nie polecam sklepu Neo24
    Sklep pisze że wysyła zakupiony towar do 24h
    Ja czekałem na telewizor tydzień.
    Może bym czekał jeszcze dłużej ale po paru dniach zacząłem wydzwaniać na infolinię sklepu.
    Konsultanci nieprofesjonalni, po podaniu numeru zamówienia nawet nie umieli mi powiedzieć jaka firma przewozowa pobrała zamówienia, ani gdzie teraz jest.
    Później się dowiedziałem że firma Schenker odebrała już moje zamówienie a Schenker że oni nie mają mojego zamówienia. Przez pewien czas żyłem w niepewności czy dostanę swoje zamówienie, ale w końcu po tygodni się doczekałem
  • ~Waldek / 2020-09-03 22:35
    Ocena: 2.20 / 5
    Porażka jeżeli o serwis wymiana sprzętu ma nowy mimo decyzji producenta katastrofa. Nie woedzoa kiedy nastąpi wzrost pieniędzy albo wymiana na nowy i zero informacji ze strony neo24 że są podejmowane jakieś kroki przyjechać kurier ale ja nie wiedziałem.po co. I na jakiej podstawie mam mu wydać sprzęt
    WadyKontakt porażka panowie mają problem żeby rozmawiać i wyjaśniać a jak nie mają argumentów to wyciszają telefon żeby nie musieli się rozłączać
  • ~Andrzej / 2021-09-15 14:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia !!¡ Tylko wsiąść kasę i zero odpowiedzialności. Czekam trzeci dzień na towar ,a pani z infolinii nic z tym nie może ,lub nie chce zrobić . Nie polecam sklepu
  • ~Andrzej / 2021-12-06 18:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie można uzyskać wyczerpujących informacji o oferowanych produktach. Informacje podawane są nieprawdziwe lub ich nie znają. Nigdy nie wnoście opłaty za ustawienia telewizora u klienta w domu. Bo usługę ta wykonują osoby transportu przewożnika to jakaś ironia. Ci ludzie nic nie potrafią w tej sprawie zrobić. Nigdy nie dokonujcie zapłaty na konto Neonet bo dostaniecie wyroby z wystawy w nastawach sklepowych żenada. Serwis i doradztwo techniczne nie istnieje !!!!!!!
    Polecam nie korzystać z tej formy zamówień
    Zaletybrak
    Wadytylko one występują
  • ~Djux / 2019-06-27 11:48
    Ocena: 2.00 / 5
    W poniedziałek zamówiłam lodówkę z dostawą środa godzina 9-12.NIe dojechała.NIKT nie był w stanie udzielić odp dlaczego nie dojechała i kiedy raczą dowieźć.
    Pani na infolinii radziła sie opiekuna przesylki a opiekun przesylki wiedzial tyle co ona.
    W rezultacie uprzedzeni ze w kolejnym dniu do 13.00 nikogo nie ma-przywiezli bez jakiegokolwiek uprzedzenia w tych wlasnie godz kiedy bylo zgloszone ze nie zastana nikogo.MInely 4 dni i towaru nie ma.OBSLUGA fatalnaPAni nie mila i opryskliwa w kontakcie.Conajmniej jak 20 lat wstecz.NIE POLECAM!
    Zaletyzadne
    Wadykoszmarna obluga
  • ~Izabela / 2020-01-02 14:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, chce podzielić sie moimi odczuciami na temat tej firmy neo24.pl... Nigdy w zyciu nie spotkałam się z takim podejsciem do reklamacji jak owa firma dysponuje. To jest po prostu skandal ! Dostałam uszkodzona lodówkę wysłałam ok 30 meili do nich, dzwoniłam do nich rozmowy średnio po 55 minut OCZEKIWANIA- z 6 takich oczekiwań, pani z działu reklamacji nieprzyjemna to delikatnie napisawszy. Po bojach mają mi zabrać te nieszczęsna lodówkę 3 tyg od momentu zgłoszenia. Pierwszy transport zaproponowano mi bym SAMA ZNIOSLA IM LODÓWKĘ. Teraz czekam na ten drugi ma przyjsc kurier... Jakim prawem ta firma ma 1 miejsce w rankingu CENEO- nie wiem ale moge sie jedynie domyslać. Nikomu ich nie polecam.
    Zaletyomijac
    Wadyomijac
  • ~Joanna / 2022-06-29 10:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Proces reklamacji to jakaś totalna pomyłka – soniczna szczoteczka do zębów, 3 tygodnie czekam aż w ogóle podejmą jakiekolwiek działania. Do tego kłamią, że towar oddali do serwisu a potem kilka dni później dostaję maila, że dopiero zamierzają to zrobić!
    Naprawa szczoteczki? ? Serio??? W każdej normalnej firmie dostałabym już dawno wymieniony towar.
    Sklepu nie wybrałam, kupiłam przez Ceneo ☹
    Zaletybrak
  • ~Mar / 2022-02-14 10:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie kupujcie w tym sklepie
    Jaja sobie jakieś robią z klienta
    Pozdrawiam
  • ~Marcin / 2023-07-28 07:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Działalność tego sklepu to jeden wielki szczyt bezczelności! Zakupilem w nim tablet (towar zamowiony przez przez Allegro), ktory dotarł byle jak opakowany, oryginalne pudelko było pobrudzone, nosilo slady odcisków brudnych rąk. Po wystawieniu negatywnej opini na profilu sklepu otrzymalem propozycje jej wycofania w zamian za kupon na 100 zł oraz zapewnienie, ze firma wyciagnie wnioskiz popelnionych błędów. Naiwnie przystalem na zaproponowane warunki. Kupon rabatowy wykorzystalem na zakup odkurzacza Irobot Roomba 3+, tym razem bezpisrednio na stronie internetowej sklepu. Towar przyszedl w uszkodzonym i niezabezpieczonym niczym orginalnym opakowaniu, noszacym ponadto podejrzane slady uzytkowania, co zdaje sie potwierdzać zerwana orginalna plomba na pudle. Towar wyglada jakby byl ze zwrotu. PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI W NEO24. PL!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Radek / 2021-12-08 12:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta na poziomie zerowym!! Porostu dramat!!
    Przestrzegam każdego kto robi zakupy w Neo24.pl
    Reklamacja produktu zgłoszona droga przez mękę dodam ze jest to druga reklamacja tego samego produktu!!
    Nie polecam!!
    ZaletyZero
    WadyObsługa klienta poziom zerowy!!
  • ~ryszard / 2010-05-14 19:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez tydzień, zamówienie w realizacji, kompletny brak kontaktu. NEO.24 z powodu braku uszczelek za 33,00 zł nie wydało drugiej pozycji zamówienia za 250,00 zł (uszczelki właśnie do tego produktu).
    Przez tydziń czasu neo.24 nie kontaktuje się z zamawiającym nie określa wstępnego terminu realizacji, nie pyta czy z powodu braku uszczelek można zrealizować drugą część zamówienia.
    Po przyjeżdzie do punktu odbioru (chciałem zakupić podstawowy produkt zamówienia skoro brak było uszczelek) zostałem potraktowany odmownie, wyjątkowo brzydko i nie profesjonalnie.

    RADA:
    Jeżelinie chcesz czekać w nieskończoność kiedy otrzymasz zamówiony towar, omijaj szerokim łukiem NEO.24.
    Wadysposób traktowania klienta
    Niestety nie sprzedano mi produktu rzekomo będącego przygotowanym do realizacji zamówienia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 915
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808