Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

2.58 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.77
  • Dostawa
    2.45
  • Poziom cen
    3.04
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    2.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lukasz / 2021-12-29 17:56
    Ocena: 2.60 / 5
    Miałem nie pisać tej opinii ale po 35 dniach oczekiwania na naprawę głośnika straciłem cierpliwość (zaznaczę ze w domu miałem go 2 tygodnie a używałem go tylko kilka dni)
    1. Soundbar przyszedł do mnie w dość podejrzanie spakowanej formie. Poszczególne elementy wyglądały jak z zwrotu - pakowane na szybko, na 100% otwierane pudełko, niektóre kable luzem nawet nie związane. Podejrzewam ze sklep Neo24.pl sprzedaje sprzęt ze zwrotów jako nowy !!!!
    2. Cierpliwie czekałem i dzwoniłem do sklepu Neo24 - zapewnili mnie ze na 100% dostane działający głośnik przed Świętami Bożego Narodzenia (już jest kilka dni po Świętach i zero informacji kiedy otrzymam działający głośnik).

    Sklep cała winę zrzuca na serwis TCL, jednak mnie jako klienta to nie interesuje - kupowałem w Neo24.pl i to sklep powinien jak najszybciej odeslac nowy lub naprawiony zestaw.

    NIGDY NIC WIĘCEJ NIE KUPIE W TYM SKLEPIE czyli w Neo24.pl !!!!!
    Dodatkowo raczej odradzam sprzet firmy TCL - Serwis juz dawno powinien odeslac mi nowy zestaw.
    ZaletyBRAK
    WadySERWIS
  • ~Marcin / 2020-12-28 16:18
    Ocena: 2.60 / 5
    Bardzo nie polecam!!!!!! Jedyny pozytyw to czas realizacji, ale co z tego skoro produkt(telewizor) był dostarczony już z wadą fabryczną. Po uznaniu reklamacji przez samsung i zabraniu TV brak kontaktu ze strony neo24!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brak wymiany towaru na nowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na emaile nie odpowiadają, na infolinii nie można się dodzwonić!!!!!! Jeden raz odebrała pani konsultant , obiecała zająć się sprawą natychmiast a tu dalej cisza!!!!!!!!!!! Szok i niedowierzanie, że firma tak traktuje klientów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~MArcin / 2021-01-27 16:38
    Ocena: 2.60 / 5
    Dopóki nie składa się reklamacji dotyczących zakupionego towaru to sklep działa poprawnie.
    W przypadku zwrotów, które możemy dokonać w ciągu 14 dni od zakupu zaczyna się gehenna.
    Sklep stara się opóźnić proces, rzuca kłody pod nogi. Natomiast NAJWAŻNIEJSZE jest to, że SZTUCZNIE ZANIŻAJĄ WARTOŚĆ ZWRACANEGO TOWARU.
    Jeżeli nie jesteście pewni zakupu i dopuszczacie możliwość zwrotu to polecam skorzystanie z innych sklepów.
    A nawet generalnie polecam: NIE KUPUJCIE w NEO24.pl bo nie można popierać opisanego powyżej działania.
    ZaletyBrak
    WadyNIE UCZCIWE PODEJŚCIE DO ZWROTÓW
  • ~marcin / 2022-09-05 10:25
    Ocena: 2.60 / 5
    Kuplem przez allego pasek do zegarka, który rozleciał sie po 1,5 miesiąca. Sklep neo-24.pl odrzucił reklamacje z powodu uwaga: nie zapinania paska zgodnie z instrukcją, której tak przy okazji nie przesłali. Sprzedają jakiś wadliwy towar bo rozlatuje się po bardzo krótkim czasie. Z opinii teraz widzę, że odrzucają reklamacje. Dobrze, że nadziałem się tylko na pasek ale jedno jest pewne, że będę omijał ten sklep z daleka. Będę pisał w tej sprawie do allegro. Zobaczymy czy coś pomogą.
    Zaletyja nie znalazłem
    Wadywadliwe materiały i fatalna obsługa reklamacyjna, zasada wytnij i wklej odmowę reklamacji do klienta
  • ~Michał / 2021-10-24 09:42
    Ocena: 2.60 / 5
    Skandal. Tam leci jakiś wał. Sprzedają powystawowe, uszkodzone towary jako nowe. Reklamacja nie istnieje. Zawiadomiono UOKiK
  • ~NIE zadowolony klient / 2021-09-13 23:24
    Ocena: 2.60 / 5
    zakupiłem zmywarkę whirpool miała być wysłana w ciągu 2 dni, następnego dnia otrzymałem wiadomość e-mail że nie mają towaru na stanie i oczekują na dostawę od producenta. po tygodniu czasu i braku informacji o zakupionym towarze wykonałem tel. gdzie od konsultanta otrzymałem info iż w dalszym ciągu oczekują na dostawę towaru, na moje pytanie kiedy dostanę informację odnośnie dostawy zostałem poinformowany iż mam się przypomnieć za kilka dni. Po kolejnych telefonach towar otrzymałem po 2 tygodniach od zakupu.
    kurier oczywiście w godzinach dopołudniowych jako że syn akurat był w domu odebrał przesyłkę sprawdził opakowanie pod względem uszkodzeń wydawało się wszystko ok. Po otwarciu opakowania moje zdziwienie było wielkie gdyż kupowałem sprzęt jako nowy aw opakowaniu sprzęt używany { panel zmywarki porysowany, brudny na drzwiach zmywarki jak i na jej górze zacieki, po otwarciu drzwiczek zmywarki jeden wielki SMRÓD!!! wewnątrz zmywarki brudna śmierdząca woda, prowadnice oraz uszczelki brudne z osadów po zmywaniu, w wężu odpływowym również śmierdząca ciecz}
    Postanowiłem złożyć reklamację w dziale reklamacji lecz po 40 minutach oczekiwania na rozmowę z konsultantem postanowiłem złożyć reklamację po przez formularz na stronie internetowej co okazało się również niemożliwe , wypełniasz wszystkie dane wpisujesz numer zamówienia, numer faktury wysyłasz i tutaj wyskakuje informacja że nie odnaleziono powyższego zamówienia . następnego dnia zaparłem się i dzwoniłem do oporu i przedstawiłem całą sytuację konsultantce, oświadczyłem że jestem bardzo w.....ny!!! i chcę odstąpić od umowy. pani konsultant ze stoickim spokojem poinformowała mnie że mam takie prawo i mam dwie możliwości : w trybie 14 dniowym bez podania przyczyny mogę zwrócić towar na własny koszt, lub złożyć reklamację i czekać na jej rozpatrzenie. oznajmiłem iż to NEO24 nie wywiązało się z umowy i dostarczyło używany sprzęt i chcę wywiązali się z umowy , wtedy drwiącym tonem otrzymałem odpowiedź od konsultantki " nie wiadomo jak ta reklamacja zostanie rozpatrzona. po chwili namysłu stwierdziłem iż pokryję koszty odesłania i rezygnuję w trybie 14 dni. Po chwili otrzymałem wiadomość z warunkami odstąpienia, po zapoznaniu się z nimi stwierdziłem że jest to bezsensu gdyż mogą mnie obciążyć kosztami za używanie sprzętu, którego nie używałem lecz dostałem używany. Postanowiliśmy z żoną że zadzwonimy jeszcze raz i będziemy się domagać aby zabrali wadliwy sprzęt na własny koszt i zwrócili nam pieniądze. Przyjęli zgłoszenie, potwierdzenia przyjęcia nie otrzymałem, po wielu telefonach, e-mailach i naciskach z naszej strony reklamacja została rozpatrzona negatywnie bez fizycznych oględzin reklamowanej zmywarki { zaocznie}. obecnie przygotowuję się do postępowania sądowego gdyż nie zamierzam pozostawiać tak tej sprawy.
    WadySprzedają sprzęt używany , Dział reklamacji to porażka
  • ~R / 2022-06-02 15:21
    Ocena: 2.60 / 5
    Dramat, odsyłają uszkodzony ekspres i twierdza ze wszystko jest z nim ok do tego manipulują treścią e-maila i nie dotrzymują 14 dniowego terminu na poinformowanie klienta o decyzji - obsługa niekompetentna przez infolinię nie uzyskać prawie żadnych informacji.. nigdy więcej.
    ZaletySzybkość wysyłki
    WadyJak kupisz to się martw sam jak Ci się cos zepsuje.
  • ~Zawiedziony / 2020-12-07 23:20
    Ocena: 2.60 / 5
    Straszne problemy ze zwrotem towaru. Traktowanie klienta z góry. Brak dialogu. Zdcecydowanie nie polecam firmy
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji i poszanowania klienta
  • ~Global99 / 2020-08-19 17:29
    Ocena: 2.40 / 5
    Zachęcają niezłymi cenami, ale serwis mają beznadziejny. Opóźnienie dostawy lodówki o 5 dni w stosunku do uzgodnionego terminu. Konsultant kilkukrotnie obiecał, że sprawdzi co dzieje się z towarem i oddzwoni, ale nigdy to nie nastąpiło.
    Informacja o produkcie niepełna, czytelna dla fachowców (co dla laika znaczy wartość wymaganej mocy w gniazdku elektrycznym). W informacjach podane, że potrzebny będzie 5-żyłowy kabel o podanych parametrach, a ekipa podłączająca nawet nie zerknęła na zakupiony kabel. Podłączenie nie wykonane zgodnie z opłaconym zleceniem i od dwóch tygodni nieobsłużona reklamacja. Aby sprawdzić status reklamacji trzeba dzwonić do firmy i odczekać swoje, a następnie niewiele można się dowiedzieć (dalej sprawdzają, nie wiadomo kiedy będzie coś wiadomo, należy znów do nich dzwonić). Żartem infolinii jest chyba podawanie automatycznie informacja, że o statusie reklamacji można dowiedzieć się na stronie internetowej. A tam tylko info, że wysłano wiadomość mailową - jaką, kiedy, po co nie wiadomo.
    Zaletyniewysokie ceny
    Wadybardzo słaby serwis sprzedażowy i reklamacyjny, długi czas oczekiwania na odpowiedź, zero aktywności ze strony firmy
  • ~Kasia / 2021-05-13 13:19
    Ocena: 2.40 / 5
    Połasiłam się na niskie ceny oraz szybkość realizacji zamówienia... Żałuję, że najpierw nie poczytałam opinii. Zamowienie doszło do mnie po 12 dniach od złożenia zamówienia. Najpierw był problem (po stronie sklepu) z zaksięgowaniem płatności, następnie z firmą przewozową db Schenker, ponieważ lodówka była zbyt wysoka i nie zmieściła się do busa... Porażka. Lodówka przyjechała z wgnieceniami, ale olałam temat, bo to akurat przy ścianie, więc postanowiłam nie odsyłać... Po przymierzeniu okapu, który był dosłownie wrzucony w karton, uznałam, że mi się nie podoba, więc skorzystałam z możliwości zwrotu w ciągu 14 dni. Niestety zostałam oskarżona o używanie sprzętu i zniszczenie go. Głupia byłam i nie zrobiłam zdjęć stanu okapu po dostawie i teraz jestem stratna... Mam nauczkę, ale nigdy już nie pokuszę się na odrobinę niższe ceny i na pewno nie skorzystam z ofery sklepu neo24! Będę odradzać każdemu!
    ZaletyNiskie ceny
    WadyProblemy z księgowaniem przelewów internetowych, beznadziejna firma przewozowa, oszuści zarzucający używanie sprzętu!
  • ~Magi / 2023-11-17 12:06
    Ocena: 2.40 / 5
    Jeśli ktoś chce zaoszczędzić na czasie ostrzegam omijać szerokim łukiem.Sprzęt tani bo powystawowy,u knie lodòwka Elektrolux,,przyjechała bez litery ,,x,, z wgniotemmna drzwiach,panowie gruchnęli ciężarem na kabel przy czym się od razu wgniòtl.Stała rok sprawiając same problemy.Serwis, reklamacja to istne piekło na ziemi.Można w 1 dzień osiwieć od koopotòw i żenady.Nie polecam z calego serca i odradzam ten sklep,Neonety
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie są
  • ~Maja / 2022-05-20 16:30
    Ocena: 2.40 / 5
    Ta firma to tragedia, nie warto nic kupować. Bo jak zapłacimy z góry to towar wędruje co najmniej 7 dni a deklarują że 3 dni.
    Po 7 dniach oczekiwania na zamrażarkę, odstąpiłam od umowy bo wyjeżdżam na urlop i nie mogę czekać dłużej. Teraz nie wiem kiedy zwrócą mi pieniądze. Na e-maile odpowiadają grzecznie i obiecują , ale to tylko deklaracje.Jak po 10 dniach nie otrzymam zwrotu pieniędzy to dodam sprawę do rzecznika praw konsumenckich.
    ZaletyNie ma
    WadyNierzetelność i manipulacja .
  • ~marry / 2019-02-13 11:11
    Ocena: 2.40 / 5
    Dotyczy zakupu przez Allegro aukcja nr.(7765830370)
    Zakupiłem towar 14.01 a otrzymałem dopiero 28.01 po wielkich trudach i kilku moich interwencjach, zakończyło się wszczęciem sporu przez Allegro i to dopiero poskutkowało.
    Po 8 dniach nie miałem jeszcze przesyłki, oczywiście sprzedający totalnie to olał więc zadzwoniłem. konsultantka odpowiedziała mi że mają nieznane problemy i że przesyłka jutro lub najpóźniej po jutrze wyjdzie.
    Niestety oszukano mnie, przesyłka została wysłana po kilku dniach dopiero po wszczęciu sporu przez Allegro.
    Neo24 ma totalnie za nic kupujących.
    Takich sprzedawców którzy mają totalnie w "D...E" powinno się eliminować z rynku.
    Sam też prowadzę wysyłki i nigdy w ten sposób nie zlekceważyłem klienta.
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM Neo-24.pl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~MisioMaruda / 2020-03-15 00:05
    Ocena: 2.40 / 5
    Witam w dniu 24.02.2020 r zakupiłem w tym sklepie Zamrażarkę do zabudowy. Dostawa nastąpiła 2 dni po zamówieniu. Zamówienie obejmowało wniesienie sprzętu za które dodatkowo zapłaciłem 39 zł. Kurier odmówił wniesienia choć za nie zapłaciłem. Tego samego dnia zgłosiłem sprzedawcy zaistniałą sytuację. Zostałem przeprosiny i zapewniono mnie ze pieniądze zostaną mi zwrócone przekazem pocztowym. Dziś mamy 13.03.2020 a kasy jak nie było tak nie ma. Dzwoniłem do sprzedawcy już 2 razy i za każdym razem zostałem poinformowany że przekaz pieniężny już dzisiaj wyszedł. Nie wiem ale nie jest to 39 tys euro tylko 39 zł więc chyba dla sprzedawcy to nie majątek. Ale oszukują w ten sposób ileś tysięcy kupujących to może i uzbiera się te 39 ty eraczy.

    Nie polecam i ostrzegam innych uważajcie
    ZaletyDostawa w przeciągu 2 dni
    WadyNie wyważanie się z zamówienia
  • ~Natalia K / 2020-12-21 18:38
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiony towar (gra na konsolę) została zapakowana jedynie w kopertę do dokumentów. Nawet bez folii bąbelkowej. Nie polecam zamawiać z tego skelpu.
  • ~rys / 2010-05-12 11:56
    Ocena: 2.40 / 5
    fatalna obsługa, realizacja zamówienia - pkt. -5.
  • ~Ula / 2020-08-22 06:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Nigdy więcej zakupów w NEO24. Zamówiłam 19 sierpnia internetowo w tym sklepie lodówko-zamrażarkę. Zapłaciłam za sprzęt natychmiastowym przelewem. Termin dostawy ustaliłam ze sprzedawcą na 21 sierpnia, dopłaciłam też za wskazanie godzin odbiory tj. 16-20-sta. Ponieważ następnego dnia miałam pilny wyjazd, a w zamrażalniku znajdowało się dużo żywności, którą musiałam wyjąć aby starą lodówkę przygotować do recyklingu, oczekiwałam na terminowość dostawy. Niestety, towaru w ogóle nie otrzymałam. Firma transportowa o godz. 18.35 mailowo zmieniła mi termin i godziny realizacji zlecenia. Zdając sobie sprawę z powagi sytuacji bezzwłocznie wykonywałam "błagalne" telefony zarówno do NEO24, jak również do firmy DTS Transport, tłumacząc obu przedstawicielom, że niedostarczenie mi lodówko-zamrażarki w planowym czasie narazi mnie na zepsucie się żywności. Ponadto we wskazanym, nowym terminie dostawy tj. 24 sierpnia w narzuconych godzinach, 8-20-sta, nikogo nie będzie w domu. Zdenerwowana i zestresowana usłyszałam z obu firm, że w tej sytuacji jedynie mogę złożyć reklamację bo na pomoc nie mogę liczyć. Finalnie: artykuły spożywcze do wyrzucania plus 12-sto godzinny dyżur znajomych m moim mieszkaniu mieszkaniu w oczekiwaniu na odbiór nowej lodówko-zamrażalki i przekazanie starej do utylizacji. Stres i nerwy bezcenne, reszta to po prostu KURIOZUM.
    ZaletyBrak
    WadyTowar nie dotarł, po mimo wyznaczonego terminu i godzin odbioru.
  • ~adydan / 2010-12-18 23:43
    Ocena: 2.20 / 5
    Probowalem kupic suszarke odwiedzilem punkt sprzedazy, zaden pracownik nie mial czasu, zaden nie wiedzial czy jest w ofercie i zostalem odeslany na strone. Tu nie zrozumialem swojego bledu i zlozylem zamowienie na inny produkt przez strone internetowa.

    Na zamowienie oczekiwalem 3 tygodnie, w statusie sprzetu opis dostawa w 48 h.
    Coś niesamowitego jak mozna tyle czekac, przygotowanie sprzetu trwalo okolo tygodnia(telefon kom.), wydanie z magazynu okolo 1,5 tygodnia.
    Zaletyprodukt zgodny z opisem
    Wadyczas dostawy, obsluga klienta
    1 tydzien, ponad 200 zł
  • ~ANNA / 2023-04-24 20:33
    Ocena: 2.20 / 5
    Tragiczna firma
    zamówiłam przed świętami płyte kuchenną. Przyszła uszkodzona. Naatychmiast zgłosiłam reklamacje. Od tego momentu do zwrotu pieniędzy minęły 3 tygodnie. Odmówili wymiany na nową płytę tłumacząc, że nie mają takiej na stanie. Na ich stronie płyta jest dostępna.
    Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie
  • ~chlopek / 2022-12-27 13:46
    Ocena: 2.20 / 5
    Zakupiłem lodówkę RK4181PS4 gorenie, po dostarczeniu towaru nic nie skazywało oby był uszkodzony opakowanie/karton cały, lodówka miała być prezentem, i tak stała ok 2 miesięcy nie rozpakowana, po rozpakowaniu okazało się że lodówka jest uszkodzona w transporcie, reklamacja złożona ale oczywiście reklamacji nie uwzględniono bo za późno była rozpakowana i były to uszkodzenia mechaniczne które nie powstają samoistnie. Uszkodzenia mechaniczne zostały zrobione w trakcie transportu do sklepu/magazynu lub ze sklepu do minie. Także zalecam na przyszłość wszystko otwierać i dokładnie sprawdzać przy kurierze i mieć w poważaniu że się spieszy.
    Zaletybrak
    Wadybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 915
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808