Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

2.58 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.77
  • Dostawa
    2.45
  • Poziom cen
    3.04
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    2.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natala / 2021-05-18 09:11
    Ocena: 3.60 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam doczynienia telewizor zamówiony w marcu 2021 13 dni później reklamacja czekanie ponad 2 tyg łaskawie wysłali tv bez żadnej informacji kurier przywiózł tv w podartym kartonie okazało się że tv jest rozwalony popekana matryca można go na 2 części rozłożyć i znów czekanie a dzisiaj informacja i to tylko dlatego że ja zadzwoniłam bo sami nie racza od 3 dni że telewizora brak na stanie i będzie zwrot gotowki Panie na reklamacji rozmawiają a jak im coś nie pasuje to się rozlanczaja i później znów wisi się godzinę na telefonie zanim ktoś odbierze jedna wielka porażka nie polecam firmy nikomu
    ZaletyDostawa
    WadyReklamacje. PANIE Z REKLAMACJI, KONTAKT Z FIRMĄ PORAŻKA
  • ~Artem / 2020-08-10 15:48
    Ocena: 3.40 / 5
    Otrzymałem zamówienie
    Opakowanie dla wysyłki było ok, opakowanie fabryczne wygląda jako używane a nie nowe (w środku jeszcze jakaś ulotka DeLonghi).
    Kiedy rozpakowałem to jedna część była złamana.
    Wysłałem reklamacje ale teraz powiedli mi ze potrzebnie czekać 2 dni na rozpatrzenie reklamacji, późnej jeszcze chyba z 2 dni wysyłka s powrotem. Dalej pare dni na oczekiwanie żeby sprawdzili i ponownie pare dni jak wyślą normalny egzemplarz.
    Więc otrzymam to co chciałem na 7-14 dni późnej.
    Może to nie wina Braun ale sklep neo24.pl otrzyma najgorszą ocenę. nie będę polecał nikomu
    Chyba ze jakoś rozwiążą ten problem jaki powstał z winy sprzedawcy
    ZaletyPorażka!
    WadyPorażka!
  • ~Deckard / 2021-01-06 10:51
    Ocena: 3.40 / 5
    Tragedia przy reklamacji. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Po uwzględnieniu reklamacji przez producenta nie chcą wymieć towaru, oddać gotówki. Straciłem 2,5 tys.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Iwona K. / 2021-09-08 08:36
    Ocena: 3.40 / 5
    Dramat jeżeli chodzi o reklamację! Towar przyszedł uszkodzony, reklamacja uznana, towar zwróciliśmy i od miesiąca nie mogę się doprosić o zwrot pieniędzy. Napisałam parę wiadomości i ...nic. Kompletnie żadnej odpowiedzi. Dodzwoniłam się, ale co z tego jak każdy mówi co innego, obiecują i nic z tego nie wynika. Dalej pieniędzy nie ma.
    NIE POLECAM!!!!!!!!!!
  • ~Katarzyna / 2021-10-08 16:49
    Ocena: 3.40 / 5
    Szczerze i z całego serca nikomu nie polecam tego sklepu. Zamówiłam zelazko, które przyszło uszkodzone. Od początku nie działało. Zgłosiłam jako reklamacje licząc iż otrzymam nowe, sprawne, takie za jakie zapłaciłam. Okazało się jednak, że lepiej być nie uczciwym i po prostu odesłać uszkodzone zelazko jako zwrot. Nie zgłaszajcie reklamacji, bo przyślą Wam produkt po naprawie. Oczywiście wszystko trwało tak długo, że czas na zwrot minął. Jedno wielkie oszustwo. Dodzwonienie się graniczy z cudem, na maile tez odpowiadają dłużej niż 7 dni, omijajcie z daleka.
    ZaletyCena
    WadyJakoś obsługi poniżej dna
  • ~Klieknt / 2023-04-25 06:35
    Ocena: 3.40 / 5
    Zgłosiłam reklamację ponad miesiąc temu i nie mam żadnej odpowiedzi. Obsługa reklamacji jest bardzo niemiła i zachowuje się poniżej wszelkiej krytyki. Jestem zszokowana takim zachowaniem.
  • ~konsument / 2019-06-27 10:12
    Ocena: 3.40 / 5
    Zdecydowałam odstąpić od umowy zakupu płyty ceramicznej i w tym momencie zaczęły się problemy. Dostałam maila zwrotnego z informacją, że płyta nosi ślady użytkowania, załączono zdjęcia ( masakra- rozkręcona płyta, a tam okopcone spirale) i oczywiście sklep próbuje mi wmówić, że to ja doprowadziłam sprzęt do takiego stanu ( płyta była podłączona do prądu może 4 minuty).

    Jeszcze nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sprawa w toku.
    Zaletybrak
    Wadynie polecam
  • ~Krzysztof / 2018-09-10 18:38
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam zamówiłem lodówkę rzekomo dostępna i czekałem 11 dni i guzik a na stronie dalejnwidnieje napis towar dostępny. Odradzam zakupy w tym sklepie
  • ~pestka / 2008-07-18 20:55
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamowilem SANDISK CompactFlash ExtremeIV 4GB we wtorek o 18.00;
    od razu przelalem kase.
    W piatek otrzymalem e-mail z informacja ze wlasnie zatwierdzili i wyslali zamowienie;
    Zadzwonilem do neo24 z pytaniem, czemu tak dlugo?.
    Okazalo sie ze wszystko w porzadku i tak ma byc bo zgodnie z regulaminem, a przesylki mam sie spodziewac na drugi tydzien poniedzialek - wtorek.
    Swietnie, miec dobry regulamin to jest to, szkoda tylko ze w konsekwencji przesylka wielkosci polowy pudelka od zapalek jest niesiona pieszo az tydzien (no bo chyba nie samochodem?).
    Dla porownania w sklepie ram.net.pl zamowienie zlozone w poniedzialek o 21.00, dostawa w srode o 10.00, no i to jest ok!!!.
    Zaletyprawie wszystko
    Wadyczas realizacji zamowienia i dostawy
  • ~Piotr / 2021-09-01 20:09
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam zamawiać w Neo24. Zamówiłem towar tzn. pralke w piątek. Dostawa miała być w poniedziałek. Rano dostaje maila iż mają problem z transportem i będzie we wtorek. We wtorek dostaje maila ze będzie w środę. W środę o 6 rano dostaje SMS że towar jest w drodze potwierdzony mailem. A o godz. 14 jest telefon że nie wiedzą gdzie jest zamówiony towar... Masakra!!!!!!! Nie polecam. Szerokim łukiem!!!!
    ZaletyBrak!!!!
    WadyOrganizacja!!!!!
  • ~ryszard-56 / 2021-12-22 17:21
    Ocena: 3.40 / 5
    Obsługa klienta na poziomie zerowym!! Porostu dramat!!
    Przestrzegam każdego kto robi zakupy w Neo24.pl Handlują towarem którego nie są wstanie dostarczyć.zamówienie przyjęli 17.11.2021 a po 29 dniach przysłali rezygnację z zamówienia a oferta cały czas była aktualna na ich stronie. Dzwoniłem kilka razy co z zamówieniem, zapewniali że po 21 dniach będzie zrealizowane. Kpina z klienta, oszuści.
    ZaletyBrak
    WadyKpina z klienta, oszuści.
  • ~T. C / 2019-03-27 09:14
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłem pięć rzeczy AGD, system naliczył rabat, zadzwonił Pan z informacją że towar zostanie skompletowany i wysłany do mnie. Po godzinie dostałem maila że rabat został źle naliczony i zamówienie zostało anulowane.
    NIE POLECAM TEGO SKLEPU
    WIELKIE ROZCZAROWANIE
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Wojtek / 2022-09-13 10:47
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłem pralkę CANDYRP 5106BWMBC 1-S.Ponieważ pralka ta występuje w dwóch modelach. Wysłąłem wraz z zamówieniem pismo,że interesuje mnie pralka z podłączeniem do zimnej i ciepłej wody.Gdyby ten model nie posiadał takiego rozwiązania prosiłem o anulowanie zamówienia.Otrzymałem pralkę z podłączeniem tylko do zimnej wody.Reklamacja nie została uznana ponieważ " pralka pobiera zimną wodę a potem ją podgrzewa do odpowiedniej temperatury."
    Mam podłączoną pompę ciepła więc takim rozwiązaniem nie jestem zainteresowany.Od tygodnia walczę z neo24pl.
    Zaletypralka ładna duża
    Wadybrak podłączenia do ciepłej wody
  • ~Wściekła / 2018-08-21 17:56
    Ocena: 3.40 / 5
    Towar zamówiony miał być dostarczony w ciągu 4h oczywiście nie dotarł na infolinii pani mi wmawia że nie mogą się dodzwonić przez cały dzień do firmy kurierskiej jak wchodzę na śledzenie przesyłki informacja że firma kurierska jeszcze nie ma mojej paczki. Omijać szerokim łukiem ten sklep nie oolecam
  • ~martin75 / 2010-07-02 14:21
    Ocena: 3.33 / 5
    przestrzegam przed zakupami w Neo24;
    jeśli będziecie mieć pecha i traficie na towar niezgodny z umową - niedziałający, zobaczycie jak sklep słuchający swoich klientów, słucha ich naprawdę - totalna ignorancja!!!!
    24 czerwca zakupiłem tv samsung ue55c6000; transakcja przebiegła sprawnie - 2 dni od zamówienia towar dostarczony wraz z innymi akcesoriami typu blu ray i hdd do punktu wydań w Poznaniu na Katowickiej; płatność gotówką więc nie ma o czym mówić; chwilę po podłączeniu tv stracił obraz; 26- reklamacja drogą internetową - żądanie wymiany na nowy; 30- kurier f-my Schenker odbiera tv i wiezie do Wrocławia - 100km szybkiej drogi :); 02 lipca - rozmowa z infolinią - nie wiedzą, czy tv dotarł do nich?????
    wiem, że Neo24 trzyma się póki co przepisów prawa ale mam to w d....; pierwszy raz zdecydowałem się na większy zakup w necie i ostatni.....; 3 lata wcześniej miałem problem z matrycą w innym lcd, zakupionym w tradycyjnym sklepie; problem pojawił się po 3msc od użytkowania - czas załatwienia reklamacji - 1 dzień; 2 msc temu kolego w Londynie zakupił ten sam model tv - 46 cali- podobna awaria- czas załatwienia reklamacji - 1h;
    brak słów.........
    Zaletybrak
    Wadyreklamacje - tragedia
    4h, 7499
  • ~MarcinES / 2018-11-23 16:45
    Ocena: 3.25 / 5
    Masakrycznie długi czas realizacji, oczywiście pieniądze już na ich koncie. Nadają przesyłki po 4 dniach
  • ~ANDRZEJ / 2020-05-07 16:44
    Ocena: 3.20 / 5
    Telewizor kupiony 14.04 dotarł 17.04 ...uszkodzony !!!NIE OZNACZONY JAKO SZKŁO,PUDŁO OTWIERANE PRZED WYSYŁKĄ,POŁAMANY STYROPIAN W SRODKU!!! zaraz po 20 min zgłosiłem telefonicznie uszkodzenie,dostałem info ze mam zgłosic reklamacje ze strony.Po godzinie wysłałem i dzwonie czy dotarła,info,że nie wiec przyjeta telefonicznie.Po trzech dniac mail ze mam podesłac fotki uszkodzonego sprzetu i opakowania,oraz protokół uszkodzenia od kuriera.Zaraz wysyłam odpowiadając na maila wiec musiał dotrzec.Mijają kolejne trzy dni i powtórka tego samego maila,że niby nie dostali fotek,masakra przeciez odpowiedziałem na maila a nie pisałem nowego wiec musiał dotrzec.Ponownie wysłanie fotek i info ze przyjedzie kurier za trzy dni.Zabrano telewizor ,odebrany w NEO24 i znów trzy dni czekania zeby ktos łaskawie przyjał na magazyni sie tym zajał (DRAMAT).Dzieki właczeniu allegro w rozwiazanie sprawy po trzech dniach info,że zwróca mi pieniadze.Po kolejnych trzech dniach wpłyneły na konto.Byłem bez TV od 14 kwietnia do 06 .maja czyli ponad 3 tygodnie w dobie koronawirusa.Próba dodzwonienia sie do NEO24 zeby sie cos dowiedziec zajmije srednio ok 20 min.Zero przeprosin lub próby rekompensaty mojego cierpenia.
  • ~Nepo / 2022-02-02 13:27
    Ocena: 3.20 / 5
    Bez interwencji rzecznika praw konsumenta załatwienie reklamacji nie jest możliwe. W moim przypadku sprawa jest w toku od ponad miesiąca. Łamane są wszystkie prawa konsumenta łącznie z wprowadzaniem jego w błąd.. Pani Marta J.,która zajmuje się moją sprawą 8 dni temu poinformowała mnie, że mikrofalówka wróciła z autoryzowanego serwisu, znajduje się w magazynie sklepu i czeka na wysyłkę do mnie. Na pytanie czemu towar nie został mi odesłany niezwłocznie dostałem informację...uwaga...to wina producenta!! Nie wiem co ma zewnetrzny serwis wspólnego z bezprawnym przetrzymywaniem 8 dni towaru przez sprzedawcę. Liczę, że kierownictwo stanie na wysokości zadania i wyjaśni mi ta korelację w odpowiedzi na złożoną skargę. Jednak w cuda nie wierzę bo ryba psuje się od głowy. W celu usprawnienia działania pionu reklamacyjnego sugeruję częstsze kontrole pracowników narkotesterem. Ta sugestia nie ma na celu nikogo obrazić jedynie uświadomić jakie głupoty były przez tą kobietę do mnie wypisywane.
    ZaletyJuż wiem gdzie nie kupować
    WadyPion reklamacji
  • ~Radek / 2021-01-08 18:07
    Ocena: 3.20 / 5
    Kupiłem niesprawny telewizor, zaproponowano bon 50 zł na otarcie łez, a teraz walczę z serwisem Philips
    Odradzam zakupy w tej firmie
  • ~SZASZA / 2020-12-11 15:05
    Ocena: 3.20 / 5
    Odradzam każdemu zakupy w sklepie Neo24.pl. Kupiony przez Allegro towar dotarł do nas niesprawny ( po wyjęciu z kartonu i próbie uruchomienia nie działał) . Pomimo odesłania go przez kuriera którego sklep przysłał, wymiana towaru się przeciągala. Prosiłam o pilną wymianę zwróconego towaru, bo miał to być prezent, ale był on ciągle w trakcie "oględzin i weryfikacji". Dział reklamacji miał też problem z konkretnym określeniem terminu zakończenia "oględzin" . Napisałam więc oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna. Ciekawe ile czasu będą teraz zwracali pieniądze za towar :-(
    WadyZupełnie nie liczą się z klientem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 912
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799