Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

2.58 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.77
  • Dostawa
    2.45
  • Poziom cen
    3.04
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    2.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nabywca / 2022-03-04 10:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Postanowiłem się podzielić przebiegiem zakupu w neo24.pl. Kupuję lodówkę Amica UM 130.3 (nazwa potoczna, bo z technicznego punktu widzenia to chłodziarka, gdyż ma jedne drzwiczki). Zamówiłem ją wczoraj (03.03.2022). Zaniepokojony sporą ilością opinii negatywnych, wieczorem zadzwoniłem do tego sklepu (pracują do 20-ej). Miła Pani poinformowała mnie, że lodówka została już wysłana. Dostawa ma być dzisiaj. Nie otrzymałem jednak żadnej informacji na maila odnośnie dostawy (była jedynie informacja o zapłacie, ale to od pośrednika w płatnościach, że poszło). Albo mają trochę słabo zorganizowany system, albo to jest wskazówka, że coś jest nie tak. Za chwilę będę dzwonił do nich ponownie, poinformuję co i jak. Na tym etapie daję pozytywne oceny, zobaczymy co będzie dalej.
    ZaletyDobra cena. Dobry kontakt (jak na teraz - jeszcze nie odebrałem zamówienia)
    WadyLekka obawa - mają sporo negatywów.
  • ~Nabywca / 2022-03-04 10:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Dotyczy mojej poprzedniej opinii - to jest ciąg dalszy, zakup lodówki Amica 130.3. Właśnie rozmawiałem z neo24.pl (miła Pani z obsługi klienta). Towar wysłany, otrzymałem nr. listu przewozowego. Sprawdziłem u przewoźnika (Schenker tracking). Faktycznie, przesyłka jest już w Krakowie, niestety nie otrzymam jej dzisiaj (piątek 04.03.2022), tylko w poniedziałek 04.03.2022. Ale numer, w tym momencie zadzwonił kurier, będzie za 20 minut :-).
    ZaletySame zalety jak na razie. Zobaczymy jak zamówiona lodówka.
    WadyBrak (jak na razie)
  • ~Nabywca / 2022-03-04 11:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Lodówka dotarła. Opakowanie nie uszkodzone, natomiast lodówka USZKODZONA. Po rozcięciu taśm które opasują karton, ostrożnie przechyliłem karton i zajrzałem od spodu. Cała podstawa lodówki popękana (plastik). Nie mogę jej tak po prostu odesłać, bo może być zarzut, że to ja uszkodziłem. Mam porobione zdjęcia, jest godzina 11:40, kurier już odjechał, z zewnątrz opakowanie jest w dobrym stanie. Wszystko odbyło się nadzwyczaj sprawnie: sprzedaż, dostawa. Tylko niestety, wygląda na to, że neo24.pl z premedytacją sprzedaje uszkodzone przedmioty jako nowe, sprawne. To są handlarze odpadami. Utylizacja kosztuje, chcą wcisnąć odpady konsumentowi jako sprawny towar. Zamawiam w innym sklepie, tu składam reklamację. Sprawa kwalifikuje się do UOKIK.
    ZaletyPodsumowując: sprzedają uszkodzone towary, które powinni zutylizować, a to kosztuje. Zaletą (dla neo24.pl) jest to, że zamiast zapłacić za utylizację, otrzymują zapłatę od konsumenta Sprawa nadaje się do UOKIK.
    Wadyneo24.pl sprzedaje z premedytacją uszkodzone przedmioty, narażając tym samym swoich klientów na straty finansowe, stratę czasu i straty moralne. Sprawę należy zgłosić do UOKIK.
  • ~Nabywca / 2022-03-07 08:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Ciąg dalszy: lodówka Amica 130.3 od neo24.pl. Reklamacja zgłoszona, tak do sklepu, jak i do przewoźnika (Schenker). Ponieważ według listu przewozowego przesyłka powinna być ofoliowana, a nie była, zapytałem w sklepie, oraz zapytałem w Schenker. W Schenker odpowiedzieli, że standardowo sprzęt AGD opisywany jest jako ofoliowany, a czasem nie jest ofoliowany. Zapytałem też, czy kartonowe opakowanie powinno posiadać też dolną ściankę, moja przesyłka od dołu ma tylko styropianową podstawkę, a kartonu nie ma. Sprawdzają to w sklepie, jak i kwestię ofoliowania. Natomiast u przewoźnika w systemie (Schenker Tracking)moja przesyłka widnieje jako niedostarczona, z przyczyn leżących po mojej stronie. Dokładnie ta pozycja w tabelce nazywa się "Nie dostarczono Uwarunkowania Klienta", z datą 2022-03-04 17:38. Twierdzą, że to przez pomyłkę. Z tą godziną też jest coś dziwnego (17:38), podczas rozmowy okazało się, że oni mają 11:25 (lodówkę otrzymałem około 11:20). Ponadto nadal jest tam informacja, że planowany termin dostarczenia to 07.03.2022, czyli dzisiaj. Więc ja na stronie Schenker Tracking mam podane inne dane niż mają to pracownicy Schenker. Też nie wygląda to wszystko dobrze. Na plus mogę powiedzieć, że wstępnie przewoźnik uważa, że uszkodzenia prawdopodobnie powstały w trakcie transportu. Poinformuję o dalszych wydarzeniach.
    ZaletyDobra cena, błyskawiczna dostawa. Dobry kontakt na etapie reklamacji.
    WadyLodówka dotarła uszkodzona (popękane dno). Długi czas oczekiwania na ewentualną wymianę. Po stronie przewoźnika Schenker - rozbieżności systemu ze stanem faktycznym (nie zgadzają się daty i fakty).
  • ~Nabywca / 2022-03-07 10:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Ciąg dalszy: lodówka Amica 130.3 od neo24.pl.
    Na stronie przewoźnika https://was.schenker.nu pojawiło się coś nowego: Wysłano do odbiorcy Kraków Polska 2022-03-07 09:33. Czyli dziś po dziewiątej wysłali do mnie lodówkę, którą dostarczyli mi w piątek (04.03.2022), tyle, że ta którą dostałem jest uszkodzona.
    Co najmniej dziwne. Przypomniały mi się słowa kuriera, kiedy po obejrzeniu opakowania stwierdziłem, że wygląda, że wszystko jest OK. Powiedział wtedy "a skąd Pan wie, że to nie jest ta, dla której ja wczoraj pisałem protokół szkody?". Uznałem to za żart. Chyba przedwcześnie. Przewoźnik wysłał do mnie lodówkę dzisiaj. Dostanę drugą? Czy może dostanie ją ktoś inny, bo ja dostałem uszkodzoną w piątek 04.03.2022. Czekam na dalszy rozwój wypadków. Poinformuję.
    ZaletyWygląda na to, że sklep neo24.pl jest OK, co do przewoźnika - sprawa w toku.
    WadyPrzewoźnik Schenker - co najmniej bardzo, bardzo dziwnie to wszystko wygląda.
  • ~Nabywca / 2022-03-25 13:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Ciąg dalszy: lodówka Amica 130.3 od neo24.pl.
    Lodówka została zabrana przez przewoźnika i dotarła do sprzedawcy, od którego dziś (25.03.2022) otrzymałem taką informację: Informuję, że towar wynikający z reklamacji XXX/XXXXXXX/2022, po uprzednim dostarczeniu do Działu Reklamacji, został poddany oględzinom przez naszych specjalistów ds. reklamacji. W kolejnej wiadomości poinformujemy o dalszych ustaleniach podjętych w procesie wyjaśniania Państwa zgłoszenia.
    ZaletyDobra cena, szybka dostawa, dobry kontakt.
    WadyLodówka dotarła uszkodzona, długo trwająca procedura reklamacyjna.
  • ~necik / 2014-04-11 12:18
    Ocena: 5.00 / 5
    kupiłem TV LG 42LN570S w neo24 jestem zadowolony z zakupu bo telewizor fajny a cena niska polecam
    Zaletyniskie ceny
    Wadynie widze
    tydzień 1678.00 zł
  • ~neo / 2014-04-09 09:52
    Ocena: 5.00 / 5
    sklep neo24 mam w zakładkach mojej przeglądarki internetowej i jak coś mam kupić z RTV, AGD, lub dla dziecka to szybko wchodzę na stronę szukam i kupuje polecam
    Zaletyniskie ceny,miła obsługa i szybka dostawa
  • ~Nikawe / 2022-09-20 12:25
    Ocena: 5.00 / 5
    16 września zamówiłam pralkę Samsunga,przyjechała dzisiaj 20 ????Panowie wcześniej zadzwonili że będą za 30 min i byli????Podłączyli ,wytłumaczyli,odpowiedzieli na wszystkie pytania...Jestem bardzo zadowolona,chociaż czytając wcześniejsze komentarze byłam pełna obaw czy pralka będzie dostarczona...kiedy....czy w ogóle...Ale naprawdę wszystko dobrze????
    ZaletyWszystko dobrze
    WadyBrak
  • ~PMaj / 2023-03-03 15:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadam zmywarkę BOSH model SMV4EVX10E jestem z niej bardzo zadowolona. Przede wszystkim naczynia nieskazitelnie czyste, czego nie mogłam powiedzieć o poprzedniej zmywarce, z której korzystałam. Urządzenie jest bardzo ciche i spokojnie mogę włączyć je na noc. Do tego dość bogata opcja funkcji powoduje, że nie zamieniłbym jej na żadną inną. Sklep, w którym kupiłam to PHU Antkowiak Oskar AGD RTV we Wrześni. Szczerze polecam, przemiła obsługa, godna polecenia.
    ZaletyNaczynia nieskazitelnie czyste, krótki program przy wysokiej temperaturze.
    WadyBrak
  • ~ryszard / 2010-09-13 10:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Dostawa w ciągu 48 godzin zgodnie z umową,wybór towaru w tej kategorii o dużej rozpiętości cenowej.Dostawa do punktu odbioru szybka i sprawna.Jestem zadowolony z obsługi,pracownicy Neo24 są kontaktowi o dużej kulturze osobistej.
    Zaletyszybka i sprawna obsługa,towar b.dobry gatunkowo
  • ~ania-sz-n / 2009-06-08 00:36
    Ocena: 4.80 / 5
    Korzystałam z usług sklepu 2 razy i za każdym razem byłam bardzo zadowolona. Ceny konkurencyjne, towar sprawny i zgodny z opisem. Osobiście polecam i na pewno skorzystam z usług sklepu Neo24 ponownie.
    ZaletyMiły i szybki kontakt jeśli chodzi o dostępność towaru i jego odbiór.
    pralka - 4 miesiace, patelnia - 1 miesiac
  • ~coconec / 2011-04-13 13:25
    Ocena: 4.80 / 5
    Błyskawiczny kontakt z pracownikiem sklepu. Duży wybór asortymentu - znalazłam lodówkę, zmywarkę i płytę, które sobie wcześniej upatrzyłam w internecie. Przesyłka również błyskawiczna. Polecam!!!
    ZaletySzybko, miło i tanio
  • ~macedonka65 / 2019-11-07 23:43
    Ocena: 4.67 / 5
    SKLEP NEO24.KATASTROFA!!!
    Zapłacona usługa wymiany kierunku otwierania drzwi w lodówce niezrealizowana,kurierzy wprost uciekli,po interwencji i poinformowaniu przez męża,że przecież drzwi w lodowce otwierają się niezgodnie z zamówieniem,potrącili go na parkingu,po czym uciekli z miejsca zdarzenia.Brzmi,jak jakaś kiepska wersja tragikomedii.Czwarty dzień lodówka stoi nieużywana na środku,uniemożliwiając nam normalne funkcjonowanie,a odpowiedzi na reklamację,jak nie było,tak nie ma.Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i będę odradzać wszędzie.????????????????????????????????????????
  • ~Aga / 2023-09-09 08:44
    Ocena: 4.60 / 5
    Ja polecam. Wszystko zgodnie z zamówieniem, dostawa zgodnie z zaplanowanym dniem , dostawałam regularnie wiadomości o statusie zamówienia. Jak przebiega reklamacja się nie wypowiem, bo póki co wszystko ok. Ze swojej strony polecam zakupy w tym sklepie.
  • ~as / 2014-09-08 13:48
    Ocena: 4.60 / 5
    Świetny sklep, duży wybór produktów, super ceny i częste promocje. Szybka dostawa. Zakupy w tym sklepie to sama przyjemność :)
    ZaletyPLUs duzo
    Wadynic
    3
  • ~Pikuś / 2019-10-22 14:14
    Ocena: 4.60 / 5
    ostatnio dużo kupuję przez internet, zanim jednak dokonam zakupu dosyć dokładnie czytam wszystkie komentarze na temat samego sklepu jak i towarów oferowanych przez niego. niestety w sklepie NEO24.pl sam nie wiem dlaczego najpierw kupiłem kuchnie gazową a potem dopiero zaczołem czytać komentarze na temat sklepu. (gdybym zrobił to odwrotnie pewnie nigdy nie dokonał bym zakupu w tym sklepie) i tu rozczarowanie na duży plus kuchnia przyjechała po trzech dniach miły pan wniósł ją do mieszkania rozpakował wszystko pokazał i wytłumaczył. jednak po jej podłączeniu okazało się ,że jest problem z gaznącym samoczynnie piekarnikiem. reklamację zgłosiłem do sklepu i tu znowu zaskoczenie na duży plus po wymianie kilku e-maili sklep sam umówił serwis i w całości zajął sie reklamacją. ( uważm że tak powinno być ale czytając większość komentarzy na temat składanych reklamacji i czasie ich rozpatrywania w tym sklepie jestem miło zaskoczony) cała procedura reklamacyjna trwała 7 dni (od zgłoszenia do naprawy)
    ogólnie nie wiem czy może miałem farta czy może sklep zmienił swoje podejście do klienta ale ja jestem zarówno z zakupu jak i obsługi reklamacji bardzo zadowolony. być może jest to wyjątek od regóły ale opierając się na swoich doświadczeniach z tym sklepem napewno do nich wrócę.
    Wadyz moich doświadczeń, brak
  • ~betty / 2014-09-12 08:31
    Ocena: 4.40 / 5
    Piszecie tu dużo dobrego o sklepie neo24.pl więc i ja dołączę swoje 3 grosze :) Nie wierzyłam w te ekspresowe dostawy dopóki sama z nich nie skorzystałam. Taka dostawa to ja rozumiem, na pewno jeszcze nieraz skorzystam z neoexpressu.
  • ~xyzzz / 2014-09-02 10:28
    Ocena: 4.40 / 5
    Słyszałem o sklepie neo24, nieraz robiłem w nim zakupy. By nie biegać po sklepach z wywieszonymi językami ostatnio zamówiliśmy z żoną wyprawki szkolne dla naszych chłopców. Dwa dni później całą gromadą odbieraliśmy zakupy z wybranym przez nas kiosku. To naprawdę świetny sklep nastawiony pozytywnie na klienta, polecam.
  • ~tins / 2018-09-10 22:31
    Ocena: 4.20 / 5
    Towar i sprzęt agd bez zarzutu. Niestety schody są ze wszystkimi gratisami, którymi to owy sklep zwodzi swoich klientów. Czekamy od lipca na kartę podarunkową. Na maile nam nie odpisywali. Dopiero po złożeniu reklamacji związanej z ową kartą Pani raczyła odpisać, że na pewno dotrze do 31 sierpnia. Mamy 10 września i powoli tracę cierpliwość, co najlepsze karta wg odpowiedzi miała zostać wysłana kurierem.Żenada
    ZaletySprzęt
    WadyObsługa, oszukiwanie konsumentów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 913
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2800