Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MultiBank opinie

Ocena na podstawie 57 opinii

2.21 / 5

  • Prostota obsługi
    2.22
  • Oferta
    2.31
  • Obsługa klienta
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~krzyś / 2010-08-20 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    cały czas reklamowali że zwracają za konto żeby przyciągnąć klientów a tu od 1 września z darmowego konta wychodzi min 14,50 zł , czy to nie jest nabijanie ludzi , ja rezygnuje i już nigdy tam nie wróce,Krzyś
    Wadybardzo drogi
    3 lata
  • ~lukasz / 2008-11-20 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Multibank to jedyny bank na którym sie rozczarowałem, podczas rozmowy wstępnej dotyczącej kredytu odnawialnego Dyrektor miał mi dużo do zaoferowania a potem nie wywiązał się z umowy ustnej obowiązującej na całym świecie. Podstępnie założono mi Konto w tym banku czego sobie nieżyczyłem, a kredyt który miałem dostać bez problemu nie został mi przyznany. Odradzam więc wszystkim starającym się o kradyt bądz też inną forma współpracy z tym bankiem. I ostrzegam niczego nie podpisujcie przed otrzymaniem kredytu ponieważ wszystko to może się stać bajerą którą sprzedają wszyskim bez wyjądków. Szkoda że jedna z nich dotkneła właśnie mnie, więc napisałem to aby Was przestrzec i uczulić. Abyście nie byli postawieni w sytuacji takiej jak ja. Pozdrawiam.
    WadyNie wywiązywanie się z umów
    Tworzenie kont bez zgody pisemnej
  • ~marek / 2011-03-02 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Po roku prowadzenia rachunku bankowego,nasilają się bardzo duże prowizje za opłate prowadzenia konta ,prowizje za korzystanie z innych bankomatów nawet za rozłączenia nie pobranie pieniedzy do 20zł za operacje ,opłata za kartę 5 zł .Wszystko za duzo kosztuje.Ponadto nigdy nie mogłem się domówić z obsługą na załatwienie kredytu na firmę .Teraz już w 100% rezygnuje z tego banku.Nie polecam innym klientom .Pierwszy rok w miarę było ,teraz bardzo żle jestem rozczarowany.
    Zalety-
    dwa i pół roku
  • ~michel / 2011-02-28 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością muszę wyrazić swoje rozczarowanie postępowaniem Multibanku w sprawie mojego wniosku o kredyt hipoteczny.
    Po rozmowie w krakowskim oddziale banku z panią Agnieszką Lizun zdecydowałem się złożyć wniosek kredytowy, który pod nieobecność pani Agnieszki przyjmowała pani Kinga Piekarz.

    Niestety ani jedna ani druga z pań nie poinformowały mnie o wymogu % realizacji budowy. Z tego co już po fakcie dowiedziałem się od pani Kingi Piekarz Multibank kredytuje tylko budowle ukończone w 50%. Natomiast blok o mieszkanie w którym się staram dopiero zaczął się budować.

    Mimo iż wspominałem o tym fakcie na samym początku rozmów z bankiem nikt na to nie zwrócił uwagi.

    Tym samym starciłem czas na zgromadzenie dokumentów i złożenie wniosku, dowiadując się po tym, że mój wniosek nawet nie zostanie skierowany do Centrali.

    Dodatkowo oburzającym faktem jest to, że pani Kinga stwierdziła, że dewelopera budującego blok nie zna i nie może mieć do niego zaufania - dziwne, że pracownik takiego banku nie zna jednej z największych w Krakowie spółdzielni mieszkaniowych!

    Podsumowując zgłoszenie się do Multibanku to czysta strata czasu zakończona bezczelnym zwróceniem się z ofertą kredytowania innej nieruchomości. Mając umowę w ręku pani mogła zwrócić uwagę, że rezygnacja z umowy z deweloperem, która musiałem jej przedstawić kosztowała by mnie 20,000 PLN.



    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu
    nie mam i nie zamierzam kupowac
  • ~NIEnamulti / 2009-11-23 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejne podejście do klienta. kiepscy pracownicy (być może tylko niedoszkoleni).od wielu miesięcy nie mogą zamknąć mojego rachunku choć mam na to papiery z ich oddziału. śmieszy mnie ich nowa reklama pt. rachunek w 15 sekund czy coś tam podobnego (potem będzie wieeele miesięcy zamykania). Totalne dno!
    Zaletybrak
    Wadyww.
    ok. 3 lata
  • ~Niezadowolona_klienta_Multi / 2010-09-08 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    To bank, który jest fajny, jak ma coś Ci sprzedać. Ale jak już wciśnie, to .. zapomnij, że jesteś Klientem. Zamieniasz się wtedy w niewygodnego petenta. I tyle.
    Przez Multi straciłam jakiekolwiek złudzenia, że instytucja finansowa w Polsce jest Instytucją Zaufania Publicznego. Tam gdzie się da - wyciągają kasę od Klienta, korzystając z kruczków i haczyków, których w umowach okazuje się być całe mnóstwo. Więc jeśli jest choć jeden zapis niejasny, a Doradca w Banku mówi Ci to, co chcesz usłyszeć - i bez potwierdzenia tego na piśmie - zmykaj, gdzie pieprz rośnie, bo ten Bank na pewno z tego kruczka skorzysta w najmniej korzystny dla Ciebie sposób.

    Dodatkowo - kompetencja pracowników tego Banku jest doprawdy żenująca. Mam w tym banku kredyt i żeby cokolwiek załatwić to jest jakaś żenada! Mam niby swojego własnego Doradcę od kredytów (od którego jako doradcy, oczekuje się, że powinien znać dogłębnie temat w jakim się obraca w kontekście tego konkretnego banku), ale okazuje się, że .. ten kompletnie nie zna się na kredytach. O wszystko musi pytać 'tych w centrali', bo nie jest w stanie udzielić odpowiedzi i mówi, że po prostu nie wie!!! Chciałam ostatnio zmienić warunki kredytowania, to Doradca nie był w stanie nawet odpowiedzieć mi na pytanie ile taka zmiana może kosztować. I co lepsze - nie miał dostępu do moich danych, tylko każdorazowo prosił o umowę kredytową. A najlepsze jak chciałam się dowiedzieć czegoś na temat symulacji harmonogramu spłat w przypadku zmiany w kredycie np na raty malejące, albo skrócenie czasu kredytowania - dostałam odpowiedź, że Doradca od spraw związanych z kredytami ... ma inny program do wyliczania symulacji rat kredytowych, niż ten, który później ten harmonogram wylicza!!!! To już jest podejrzane jak dla mnie! Bo może się okazać, że harmonogram przedstawiony przez pracownika przy sprzedaży kredytu będzie się miał NIJAK do tego, co w ostateczności otrzymamy... Ale jak już się podpisze taką umowę.. to TEN BANK na mur beton wykorzysta swoją przewagę...

    Tak więc zdecydowane NIE dla tego banku.
    ZaletyŻadnych
    Wady- naciągają
    - nie mają wystarczającej wiedzy o swoich produktach (w zasadzie żadnej wiedzy o produktach starego typu)
    - tak gdzie są kruczki - skrzętnie je wykorzystują i można mieć pewność, że zawsze interpretacja będzie na niekorzyść Klienta
    - biurokracja, biurokracja i jeszcze raz - biurokracja. Nie wierzę w reklamy o szybkim załatwianiu sprw
    - nie są proKlienccy
    > 5 lat
  • ~p2904 / 2012-11-23 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego banku bardzo długo i z roku na rok jest coraz gorzej. Totalnie niedoinformowana i niekompetentna obsługa. Doradcy finansowi nie mają nawet zielonego pojęcia o doradztwie to tylko drobni handlarze, którzy wciskają ci bezwartościowy produkt. Chcąc cokolwiek, choćby najprostszą rzecz załatwić korzystając z infolinii trzeba przygotować się na wyjątkową cierpliwość. Jeżeli konsultantka mówi około pół godziny to znaczy mniej więcej 24 godziny, dwa dni robocze oznaczają co najmniej 5 roboczych, 5 z kolei to już jest dla nich miesiąc. A co gorsze mają serdecznie gdzieś monity, e-maile itd. I kwestia najważniejsza bank jest coraz droższy a na dodatek szukają sposobności by skubnąć choćby kilka złotych.
    Zaletyabsolutnie żadnej
    Wadyniekompetentni, nieuczciwi, niedoinformowani
    ponad 8 lat
  • ~Piotr Stachera / 2013-12-10 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam problemy z zalogowaniem się na konto i dlatego po raz 3 mi się zablokowało, chociaż dane wymagane przez system wpisywałem bezbłędnie. W placówce banku na Goworka nie wyjaśnili mi tego (pracownik powiedział że zgłosi to dalej do informatyków), mało tego straciłem tam godzinę !!! m. innymi dlatego że pani na kasie która miała mi wypłacić gotówkę, wpuszczała przede mnie klientów, którzy przyszli po mnie chociaż zaznaczałem że mi się bardzo śpieszy,jakby tego było mało przyczepiła się na koniec do mojego podpisu a przecież jasne jest że człowiek nie podpisuje się za każdym razem identycznie ;(. Zdarzyło mi się to pierwszy raz w życiu. Nie polecam tej placówki nikomu, nic nie załatwiłem a jeszcze potraktowany zostałem jak oszust jakiś. P O R A Ż K A.
  • ~przemysław / 2012-04-27 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    kiepska obsługa, brak profesjonalizmu, brak kompetencji, słaba oferta- postanowiłem zamknąć wszystkie swoje rachunki w multibanku.
    5lat
  • ~atila1 / 2010-06-09 15:50
    Jest OK! jak masz duży obrót na koncie, ale jak się zaczynają kłopoty to brak kogokolwiek do podjęcia decyzji. Jest to bank nieprzyjazny i zdecydowanie odradzam. Ustala się z nimi warunki, a za chwilę przychodzą pisma o takiej treści jakby się nic nie ustalało. Jedyny bank z którym nie udało mi się załatwić restrukturyzacji kredytu, bez uzasadnienia.W innych bankach załatwia się te sprawy dzwoniąc na infolinię, a znimi rozmowa jak z chińczykami. JAK NIE CHCESZ KŁOPOTÓW ZDECYDOWANIE ODRADZAM
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~kamillo / 2011-07-26 23:15
    Super obsługa wszystko w porządku jak narazie.POLECAM ! :)
  • ~m / 2008-11-21 21:16
    a TRZEBA BYŁO PRZECZYTAĆ WNIOSEK DO KOŃCA, A NIE PODPISYWAĆ BEZ CZYTANIA. bO WŁAŚNIE NA KOŃCU WNIOSKU JEST INFORMACJA, ŻE JEŚLI BANK ODMÓW CI UDZIELENIA KREDYTU, AUTOMATYCZNIE REZYGNUJESZ Z ZAŁOŻENIA KONTA W TYM BANKU I PO SPRAWIE... bO CHYBA NIE LICZYŁEŚ ŻE JAKIS BANK OTWORZY CI KREDYT ODNAWIALNY W KONCIE BEZ KONTA???
  • ~mak / 2011-08-17 16:55
    Witam wszystkich
    Jestem klientem tego banku od 3 lat, mam kredyt we frankach na mieszkanie. Chciałem wziąć drugi a w zasadzie zrefinansować ten i dobrać na zakup działki 50 000 tez we frankach(wartość mieszkania 250 tys, kredyt 40 tys chf). Złożyłem wniosek tydzień temu, zdolność miałem ale dzisiaj okazało się ze ank wycofuje sie z chf zatem nici z kredytu. Pytam tylko dlaczego kiedy frank byl po 2 zł to tak chetnie dawali a dzisiaj jak jest wysoko wycofują się z tego????????????
  • ~ovad / 2009-01-22 22:23
    Wzialem u nich kredyt w 2006 na zasadach zarzad ustala oprocentowanie. Jak szlo w gore podwyzszali. jak poszlo w dol o 50% na rynku jak teraz oni podwyzszyli o 10%!. Raty wiec dla kredytu 200k zamiast byc 1000 sa 1500!! Odradzam!!! Piekne haselka a to po prostu przekret jak u Bagsika. To samo w Mbanku te same zasady po to jedna grupa BRE!
    ZaletyLichwa obciaza wszystkie plusy BRAK
    Wadylichwiarskie zasady. Niedbalos o klienta. jestm u nich 5 lat traktuja mnei jakbym mial byc zupelnie nowym kleintem!
    5 lat
  • ~przemak / 2011-09-08 10:43
    Mam taki problem. W grudniu 2009 gość założył mi konto MULTINKONTO JA, po aktywacji (odbyło to się w ten sposób, że agent wpłacił mi żądaną kwotę na konto a potem ja mu ją przelewem zwróciłem) NIE UŻYŁEM TEGO KONTA ANI RAZU!!! NIC, ŻADNEGO WPŁYWU ANI WYPŁATY, NIE MAM DEBETU, KARTY ANI KREDYTU. PO 20 MIESIĄCACH BANK PRZYSŁAŁ MI OSTATECZNE WEZWANIE DO ZAPŁATY ZA JAKIŚ KAPITAŁ W WYS. 219,50 + ODSETKI 11,49 + OPŁATY I PROWIZJE 49,50. RAZEM 280,49 ZŁ.
    PYTAM SIĘ: NIE WZIĄŁEM OD TEGO BANKU ANI GROSZA, ZERO, JAKIM PRAWEM ŻĄDAJĄ ODEMNIE JAKIŚ PIENIĘDZY? POMÓŻCIE, CO ROBIĆ?
  • ~tadek28 / 2011-11-28 16:24
    Multibank, to w tej chwili jeden z najgorszych banków w polsce. Żeby czekać na zaksięgowanie przelewu wypłaty czekać 12godzin to chyba mała a raczej duża przesada. Wstyd i hańba, wychodzę z tego banku i nie chcę mieć z nim nic więcej do czynienia.
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2805