Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MultiBank opinie

Ocena na podstawie 57 opinii

2.21 / 5

  • Prostota obsługi
    2.22
  • Oferta
    2.31
  • Obsługa klienta
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~ariel / 2012-04-25 00:10
    Ocena: 5.00 / 5
    kredyt w 15min to nie sciema, ja dostalem swoj w 10. pomimo kredytu hipotecznego mam staly dostep do gotowki tj moge w kazdym momencie wziac kredyt przez internet, powiekszyc swoj debet w koncie itd. obsluga profesjonalna, nowoczesny bank
    Wadybrak
    4 lata
  • ~David / 2014-04-10 13:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Moje podstawowe konto internetowe i ulubione zarazem. Reklamacje zawsze uznawane, szybko, sprawnie...czego chcieć więcej?
    ZaletyInterfejs
    WadyOpłaty za prowadzenie rachunku - mogłoby być za darmo :)
    ponad 10 lat
  • ~Joshik / 2010-04-17 22:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja korzystam z usług MultiBanku już od 8 lat. I muszę przyznać - że tylko raz miałem problem z jedną reklamacją. Po za tym bez zastrzeżeń. Świetna oferta, łatwy dostęp do kredytów - z ludzkim oprocentowaniem - bez ukrytych fantów w postaci ubezpieczeń, zabezpieczeń, prowizji od tego czy śmego. Do tego świetne placówki i wyszkolony, pomocny personel.
    Zaletyłatwy dostęp do konta, tanio, super obsługa
    8 lat
  • ~klient Multibanku / 2012-04-25 22:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem banku od 2002 roku czyli od 10 lat. Korzystam z wielu produktów bankowych. Nigdy nie miałem problemów z tym bankiem. Bardzo dobra oferta, prosty system transakcyjny, kompetentna i bardzo miła obsługa w super oddziałach banku (kawa zawsze proponowana!). Od jakiegos ponad roku mam proponowaną możliwość skorzystania z różnych kart, kredytów, limitów w ramach oferty dla ciebie. Z niektórych korzystam, z niektóych nie. Bank zostawia mi zawsze mó wybór. Poza tym przez pierwsze 7 lat posiadania konta w Multibanku nie płaciłem nawet zlotówki za prowadzenie konta. Dopiero chyba gdzieś od 2-3 lat bank wprowadził opłaty, ale tak jest przecież w więszości banków! Poza tym nie dla wszystkich klientów opłaty są jedynym kryterium wyboru banku. Ja po prostu lubię Multibank!
    ZaletyNowoczesny bank, prosta obsługa w serwisie transakcyjnym, bardzo dobre produkty z indywidualnie dopasowaną ofertą, super oddziały banku z kompetentnymi pracownikami
    Wadybrak
    10 lat
  • ~loan / 2023-09-14 18:51
    Ocena: 5.00 / 5
    I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer.
  • ~Zosia / 2023-03-15 21:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą oszustwa? Zgubiłeś portfel lub pieniądze przez fałszywych hakerów online? Błagam o kontakt z tym godnym zaufania hakerem i ekspertem od odzyskiwania danych PRAWDZIWY HACKER. Byłem ofiarą fałszywych ludzi podających się za opcje binarne i inwestorów bitcoinowych, straciłem sumę 10 000 $ i 2 BTC z mojego portfela bitcoin przez te podróbki. Minęło trochę czasu, zanim zdałem sobie sprawę, że to oszustwa i to naprawdę boli. Wtedy mój przyjaciel usłyszał o tym i polecił mnie PRAWDZIWEMU HACKOWI, który pomógł mi odzyskać wszystko, co straciłem. Aby uzyskać więcej informacji, wyślij e-mail na adres GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM lub przez WhatsApp +1 (260) 218-3592.
  • ~przemekkacper / 2012-09-17 12:51
    Ocena: 4.67 / 5
    jestem klientem tego banku od ponad 5 lat ..nigdy nie mialem problemow.Bank zawsze dawal praktycznie to co chcialem.
    Zaletykompetencja ,mila obsluga
    Wadyczeste awarie wplatomatow
  • ~ROB73 / 2011-06-15 19:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam.

    Na wstępie zaznacze, że jestem klientem tego banku od 6 lat. Także mogłem sobie wyrobić zdanie. Posiadam multikonto Aquarius.

    1. Oferta na chwile obecną dość przeciętna zawsze można znaleźć lepsze oprocentowanie zarówno lokat jak i kredytów.

    2. Obsługa klienta. Hmm... kilka lat temu zadzwoniła do mnie Pani z banku proponując kredyt odnawialny w rachunku. Nigdy wcześniej nie korzystałem z żadnych kredytów ale w tamtym czasie bardzo się przydał. Jednak byłem rozczarowany bo kredyt odnawialny dostałem kilka dni później niż mnie zapewniano w banku. Złożyłem reklamacje ale cóż z tego..
    Po tej wpadce nie mogę narzekać na obsługę, dzwonią czasem do mnie konsultanci ale nie są namolni. W moim oddziale mam osługę profesjonalną. Karta kredytowa, podniesienie wysokości kredytu odnawialnego wszystko załatwiam telefonicznie w moim oddziale, muszę się tylko pojawić podpisać umowę.

    3. Rozumiem, że chodzi o korzystanie z rachunku przez internet jest ok.

    Miałem konto już w kilku bankach. Ale z czystym sumieniem mogę polecić Multibank, nigdzie nie jest idealnie ale jestem zadowolony.
    ZaletyDobra i profesjonalna obsługa u konsultantów w oddziale. Rzeczowe propozycje z Multilinii jednak nie nachalne i wydaje się, że rozumieją zdanie rozmówcy.
    WadyNa chwilę obecną bank ten nie ma najlepszych propozycji.
    6 lat
  • ~abrakadabra / 2010-11-24 22:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak jak w temacie, było dobrze mniej więcej do września. Potem opłaty za "darmowe" konto internetowe i karty wyniosły nagle ok. 20 złotych. Po prostu podziękowałem - szkoda czasu. Nie korzystałem z konsultantów tel. chociaż dość natarczywie próbowali wciskać różne produkty. Obsługa w punkcie w porządku, ale to zależy przecież od konkretnych osób.
    Zaletyobecnie nie występują
    WadyDrogie konto, za niskie oprocentowanie na lokatach.
    Miałem konto "MY" przez 6 lat
  • ~Leszek / 2013-08-30 11:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank, który zmienia warunki w trakcie gry. Trzeba uważać na umowy kredytowe, bo nagle się okaże, ze bank zmusi Cie do natychmiastowej spłaty lub wykupienia ubezpieczenia. ja się czuje bardzo oszukany
    Zaletyczesto miła obsluga
    Wadyobowiązkowe fatalne ubezpieczenia
  • ~MJ / 2011-02-01 21:56
    Ocena: 3.00 / 5
    W tej chwili opłata za prowadzenie rachunku osobistego i kartę płatniczą to 14zł za miesiąc. Pod tym względem, jest to w tej chwili chyba jeden z najdroższych banków online na rynku, a szkoda...
    Zaletyprzyjazny interfejs banku
    Wadybardzo wysokie opłaty miesięczne
    konto w multibanku mam od ponad 7 lat
  • ~ayta / 2011-06-13 16:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Klientem tego banku jestem od 2003 roku.Posiadam w nim kredyt hipoteczny i konto.W 2003 bank prężył się aby zdobywać Klientów więc opcja brak opłat za konto przy kredycie była kuszaca,pracowałam w korporacji operacje bezgotówkowe same przelewy i płatnosci kartą jak to" w wielkim mieście"....
    dziś przenosze się do innego banku ze względu na:
    -brak możliwości wpłat gotówki poza Warszawą np po stronie Józefów itd..
    -prowizja za prowadzenie konta bez zwrotna! przy jednoczesnym kredycie zaciagnietym w tym banku to czyste złodziejstwo-9,50zł miesięcznie warunek wpłaty powyżej 5000zł...co w momencie brak możliwości wpłaty gotówki jest nieporozumieniem
    -opłata bezzwrotna za kartę debetową co miesiąc 5 zł

    Ogólnie wystawiam 3 za tyle lat razem ale..nastawianie się na bogatych Klientów z zasobnymi portfelami powyzej 8000 może okazać się zgubne...każdy może zmienić miejsce zamieszkania ,nagle otrzymywać gotówkę za pracę,moze zmienić prace w korporacji na działalnosć i wtedy Multibank staje się mniej przyjaznym bankiem...i
    Zaletyobsługa internetowa
    Wadywysokie progi min wpłat na konto
    prowizje
    od 2003
  • ~maruchas / 2011-05-06 17:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Klientem Multibanku jestem od lat - świetna obsługa internetowa konta.
    To konto Aquarius, dla klientów "specjalnej troski."
    Korzystając z 'oferty dla ciebie' zawnioskowałem o kartę kredytową. Mimo, że oferta podawała 2 większą sumę kredytu w karcie, wniosek odrzucono. Potem jeszcze 2 x razy wnioski składane na multiliniii i osobiście 2 x i co chwilę inne informacje.
    Żeby nie wydawało się komuś, że informacje o moim wniosku otrzymywałem z Multibanku - za każdym razem sam musialem się dowiadywać co z wnioskiem. Wtedy okazywało się , że są błędy we wniosku, albo inna suma kredytu. Po ponad dwóch miesiącach zaproponowano mi kartę kredytową z przeniesieniem i obniżeniem sumy kredytu do około 0,7 wartości obecnej karty z innego banku. Centrala przez 2 tygodnie centrala nie mogła zweryfikować mojego miejsca pracy - pracuję naprawdę w dużej firmie.
    Podziękowałem za takie załatwianie sprawy.
    Ogólnie fatalne wrażenie mimo bycia klientem specjalnym Aquarius.
    NIE POLECAM !!!
    Zaletyswietna strona internetowa obsługi bankowej - tranaskcje on-line
    WadyNIEKOMPETENCJA. BRAK INFORMOWANIAC O STANIE WNIOSKU.
  • ~Kali999 / 2011-09-20 11:31
    Ocena: 2.33 / 5
    W końcu zamknąłem w Multibanku wszystkie konta oraz kartę kredytową i mogę się podzielić opinią o tym banku. Byłem ich klientem od około 6 lat. Półtora roku temu założyłem również konto firmowe, a pół roku temu kartę kredytową. Jednak mimo tego zostałem potraktowany jak śmieć. W lipcu na dzień przed wyjazdem na urlop chciałem opłacić wszystkie rachunki. Otrzymałem informację, że konto zostało zablokowane. Skorzystałem więc z opcji czatu. Od Pani usłyszałem pytanie czy skończył Pan 26 lat, odpowiedziałem tak wczoraj czy przedwczoraj już nie pamiętam. Na to Pani mi powiedziała, że konto było do tego wieku i w związku z tym zostało zablokowane. Ja odpisałem, że miło by było dostać taką informację przypominającą o takich sprawach. Na to Pani nie miłym tonem odpisała taką informację powinien pan dostać 2 tygodnie wcześniej a i tak powinien pan wiedzieć, bo w końcu podpisywał Pan umowę. Zero przepraszam i jeszcze ten wniosły ton odpowiedzi. Następnego dnia poszedłem do banku mimo, że nie miałem na to czasu. Podziękowałem Pani za miły prezent urodzinowy od banku. Na co Pani ani be ani me tylko zaoferowała mi podpisanie nowej umowy na nowy rachunek lub rezygnację. Po takim zachowaniu nie przyszło mi nic do głowy jak rezygnacja. Podpisałem rezygnację i otrzymałem informacje, że dostęp do konta przez internet mam przez kolejny miesiąc i do tego też czasu mogę robić przelewy. Wyjechałem po wcześniejszym przelaniu pieniędzy na konto firmowe. Wróciłem chciałem z reszty pieniędzy zrobić przelew nie mogę. Poszedłem do Banku okazało się, że Pani mnie wprowadziła w błąd i że gdy konto jest zamykane tego samego dnia już następuje blokada na przelewy. Kolejny raz żadnego słowa przepraszam. Dlatego też wypłaciłem resztę pieniędzy. Zamknąłem konto firmowe oraz kartę kredytową. Multibank nie jest przygotowany do obsługi ani jednego klienta. Kultura zerowa. A siedziba tak przyjemnego oddziału to Warszawa, ul. Wańkowicza 1. Kiedyś polecałam ten bank teraz go wszystkim odradzam.
    Zaletypo tym wszystkim nie ma żadnych
    WadyObsługa Klienta to dno, a konto osobiste po 26 roku życia to zdzierstwo
    6 lat
  • ~macem / 2012-01-12 11:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Umowę do karty wcisnęli mi razem z kontem Aquarius i perfidnie mnie oszukali, choć specjalnie dzwoniłem do Multibanku i tłumaczyłem, że nie chcę karty bo to wiążę się z dużymi opłatami. Mimo zapewnień Pani, że za nieaktywowaną i nieużywaną kartę nie będą pobierać opłat, po roku zabrali mi 500zł. Reklamacji nie uznali, zostałem oszukany i czuję się okradziony przez Multibank. Wycofuję wszystkie oszczędności i przenoszę konto Aquarius do innego banku. Nigdy więcej Multibank.
    6 lat
  • ~magee m. / 2012-03-06 14:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga na pracowników placówek. Są niekompetentni i mimo, że mówią, iż sprawa jest zakończona za kilka miesięcy przychodzi list z wezwaniem do zapłaty!!!! Pewnego dnia zakańczałam swoją przygodę z Multibankiem, likwidując wszystkie konta, spłacając zadłużenie , z czystym rachunkiem wyszłam szczęśliwa, że załatwiłam sprawę. Pan w "okienku" poinformował mnie, po moim dopytywaniu, że to już koniec procedury i więcej nic nie trzeba. Gdzie po 4 miesiącach dostaję list z wezwaniem do ostatecznej zapłaty jakiś absurdalnych odsetek od kart, które przecież wcześniej pozamykałam!!!!!! I za tą pomyłkę pracownika, grożą mi wpisem do Krajowego Rejestru Długów!!!! po prostu jeden wielki absurd. Teraz telefony, reklamacje, czekanie... bo Pan zapomnieł wtedy podpiąć mojej rezygnacji... tak więc uważajcie jak coś załatwiacie, bo jednak nie do końca można im wierzyć.
    Póki bank brał ode mnie, było wszystko ok. Jak tylko chcesz zrezygnować, coś wyegzekwować, to proszę bardzo... masa problemów!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentna obsłga klienta w placówkach Multibanku
  • ~muszer / 2010-11-15 18:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Każda próba wycofania się z banku kończy się reklamacjami ponieważ bank nie reaguje za pierwszym razem . Konsultanci kompletnie niezorientowani w przypadku problemów dotyczących np. reklamacji .
    Niesłuszne naliczanie opłat za dodatkowe usługi mimo rezygnacji z ich korzystania - konieczna reklamacja . Ogólny bałagan i niedbalstwo określane przez np. naczelnika problemem techniczno-informatycznym .
    Zaletyłatwa obsługa przez internet .
    WadyBrak wiedzy konsultantów . Bałagan w dokumentacji banku . Duże ryzyko poniesienia strat finansowych przez klienta banku .
    promocja
  • hoh14 / 2010-12-31 01:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Zmiana warunków prowadzenia konta na mniej atrakcyjne, przynajmniej dla niektórych klientów w tym dla mnie. Wprowadzili opłaty, więc podziękowałem bo nie mam przyjemności trzymania kasy w banku, który daje (jak dla mnie) - mało atrakcyjne oprocentowanie rachunków.
  • SZMIT / 2009-11-11 21:26
    Ocena: 2.33 / 5
    krótko byłem ich klientem, bo rzeczywiście wydawało się drogo. Jedyne co pamiętam to naprawdę super obsługa. Czułem się ważny w Oddziale. Mam znajomych którzy sobie chwalą ten bank. Ja korzystałem z Oddziału Kalisz.
    ZaletyObsługa klienta na wysokim poziomie
    Wadytroche drogo
    byłem 12 miesięcy
  • ~Andrzej / 2016-05-31 23:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie jestem klientem 'banku' ,więc nie mam opinii. Tamta była zasadna, bo zostałem oszukany. A co gorsze nikt nie poczuwał się do tego,żeby mnie przeprosić. Wielokrotnie w kontaktach z obsługą zwracałem uwagę na złe traktowanie klienta i uprzedzałem,że doprowadzi to do utraty zaufania i wycofania funduszy, a tym samym do upadłości 'banku'...przynajmniej w Gdańsku. I nie pomyliłem się! Bank należy do instytucji ,w której zaufanie jest podstawą funkcjonowania. Jeżeli ktoś tego nie rozumie, to powinien zająć się ..uprawą ogródka. pzdr, Andrzejy
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2792