Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MOICO opinie

Ocena na podstawie 137 opinii

2.60 / 5

  • Niezawodność
    2.26
  • Obsługa klienta
    2.47
  • Cena
    2.87
  • Parametry
    2.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adrian / 2019-01-24 19:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Od listopada 2018 dramat, awaria za awarią...brak wsparcia w weekendy czy też wieczorami.
    WadyAwaryjność
    MiejscowośćWrocław
  • ~Immoggenna / 2019-01-24 19:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Od paru miesięcy to jakaś klęska jest. Ciagle przerwy w dostawie internetu, zero kontaktu i informacji. Porażka na całej liniii!!!
    ZaletyZero!!!
    WadyInternetu brak cały czas
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Stefan / 2019-01-24 19:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Dramat awaria za awarią nie ma tygodnia aby coś się nie zepsuło. Teraz kolejny raz brak łącza i tak od listopada.
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilne łącze internetowe
    MiejscowośćWrocław Stabłowice
  • ~anonymous / 2019-01-24 19:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Nieustanne awarie internetu. Internet nie osiaga ulamka zadanych parametrów. Jest coraz gorzej.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej / 2019-01-24 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia w kazdym calu ,ciagle awarie.
    Internet ,tv porażka nie polecam nikomu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Grinsanity / 2019-01-24 19:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Strona Moico także nie działa, kiedy próbowałam sprawdzić z telefonu, czy jest awaria. Wygląda na to, że żeby sprawdzić, czy coś nie działa, wystarczy próba załadowania ich strony :D
    WadyNiestabilny internet, nieustanne awarie
    MiejscowośćWroclaw
  • ~... / 2019-01-24 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie,brak Internetu i telewizji.Teraz to już chyba klęska jakaś...!!!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zlotniki, Wroclaw / 2019-01-24 17:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Poltora tygodnia temu byla awaria (piatek popoludnie), do 20stej nie szlo sie dodzwonic, rozlaczali sami bez kontaktu z ich strony z czlowiekiem, bo niby "wszystkie linie zajete" -- to zamiast rozlaczac, powinni kolejke zrobic, a nie ze trzeba do skutku probowac. A po 20stej, wylaczyli infolinie - fajrant...zero informacji na e-maila, czy nr telefonu tak o po prostu co do awarii dla klineotw.

    Po co powazna firma bierze od klienta nr tel i/lub email?? -- a po to zeby informowac o awariach, moze to by pokazalo ze tej firmie zalezy na klientach, niestety nie dzialaja tak i kontakt np. na e-maila jest jesli to klient sie zglosi a i obsluga, jak zaczyna czlowiek pytac o szczegoly - proponuje ich "biznesowy" produkt, jesli te awarie przekszadzaja - po prostu zal.pl. Brak brak brak podejscia do klienta, a dzis znow awaria i znow ta sama akcja - zero mozliwosci dodzwonienia sie, jedyny kontakt to jak samemu sie napisze e-maila, a i tak odpowiedzi sa lakoniczne - zamiast techniczne, to odpisuje osoba, ktora nawet nie potrafi nazwac sprzetu konkretnie jaki sie popsul.

    Jak pamietam, to rok temu w styczniu - przy podobnych mrozach, bylo podobnie, no i widac, ze nie ucza sie na bledach, zeby miec sprzet w zastepstwie czy tez zadbac aby ten co dziala jako glowny - wytrzymal rowniez mrozy. Jesli zwieksza sie pule odbiorcow, a kasa nie jest mala za uslugi, to powinno miec sie spokojnie srodki na utrzymanie sprzetu jak i zadbanie o zastepczy sprzet, ktory w razie awarii przejmie role glownego, niestety tej firmie nie zalezy na zadowoleniu klienta i bezawaryjnosci, ale na zarabianiu.

    Chyba czas poszukac innego dostawcy na Zlotnikach. Ktos moze cos poleci?
    Wadynieprofesjonalna obsluga
    brak kontaktu z osobami technicznymi
    brak kontaktu telefonicznego - w szczegolnosci w czasie wystepowania awarii
    brak kontaktu ze strony uslugodawcy do klientow, jesli jest awaria
    czesty i dlugotrwaly brak internetu jak i telewizji - kilka razy w miesiacu
    brak infolinii 24/7, ta ktora jest nawet w podanych godzinach nie odbiera telefonow
    awaryjny uslugodawca internetu i telewizji
  • ~Marlena / 2019-01-24 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Cały dzień może nie być internetu i TV. Jak jest, to też ciągle są przerwy i np. na obejrzenie filmu na Netlixie bez zerwania połączenia nie ma szans. Nie można się do nich dodzwonić.
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta
    MiejscowośćWrocław
  • ~rozczarowany / 2019-01-24 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat, dramat, dramat i dramat
    Nie polecam,
    Bardzo niestabilny
    potrafi całymi dniami nie być internetu ani telewizji
    Zaletyzero, nic, null
    Wadycałe mnóstwo
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krystyna / 2019-01-24 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarny dostawca, ciagle awarie, nie da się dodzwonić, od 35 minut jestem pierwsza w kolejce, ale nikt nie odbiera. Nie polecam! A nawet odradzam!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~Gamerka / 2019-01-24 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. W ostatnich miesiącach co chwila awarie i niedostępny net. Niestabilny do gier sieciowych totalnie się nie nadaje. Kontakt zerowy nie można się dodzwonić nawet w ciągu tygodnia a w weekendzie przy awarii zupełny brak kontaktu. NIE BIERZCIE tego dostawcy, weźcie każdego innego tylko nie ten badziew.
    ZaletyNiestabilny
    Brak kontaktu
    Brak odpowiedzi na maile
    Ciągłe awarie szczególnie w weekendy
    WadyBRAK
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bartek / 2019-01-24 09:38
    Ocena: 4.75 / 5
    Polecam, jak za 23zł/msc to dobry internet mobilny.
    ZaletySzybki internet, mobilność
  • ~Edi / 2019-01-15 00:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat, dostaja wylacznosc jak na zlotnikach, ceny monopol, dekoder sram-box ciagle sie wiesza lub nie moze zaktualizowac. SLA na fatalnym poziomie, jeszcze bezczelnie pisza o podwyzkach. Odradzam zdecydowanie.
    WadyWysokie ceny, fatalny dekoder, slabe SLA
    MiejscowośćWrocław
  • ~Alicja / 2019-01-12 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet bardzo kiepski.Cały czas zrywa połączenie, nie ma sygnału. Masakra. Mieszkam na Brochówe.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krzysztof / 2019-01-12 15:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Jest 15 tą a na Brochowie Internetu niema od wczoraj.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Darek / 2019-01-12 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczoraj mieli awarie? Ja drugi dzień nie mam Internetu, a kontakt żaden.po za tym zrywa to bez przerwy , myślę zmienić dostawcę, nie da się pracować
    ZaletyBrak
    WadyZrywa, częste braki, brak kontaktu
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Wojtek / 2019-01-12 11:12
    Ocena: 5.00 / 5
    W czoraj od godz 20 mieli awarie internet wracal i znikał. Dzisiaj jest ok wróciło wszystko do wysokich przepustowości. Nie rozumim ludzi piszacych te negatywy , kazdemu sie zdarzają chwile slabosci.
    Ja jestem zadowolony z uslug i niemam zamiaru nic zmieniać.
    ZaletySzybkosc stabilnosc bardzo niski ping
    WadyZadnych
    MiejscowośćWrocław
  • ~anonim / 2019-01-12 09:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet rwie, są problemy z odnowieniem połączenia, cena jest wysoka jak za ten standard, łącze nie trzyma połowy zadeklarowanych parametrów
  • ~Nashua / 2019-01-12 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna awaria internetu od piatku ~~22.00 do ? Jest sobota dalej brak internetu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.14, ilość opinii: 2444
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2069
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 1943
UPC Internet
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1708
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1650
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1407
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 849
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 365
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 209
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149