Ta firma to jakaś pomyłka. Jak działa to jest dobrze, ale jak coś nawali to spróbuj zgłosić awarie! Rozmowa jak ze ścianą, to samo miałem w Play. Zmieniłem operatora i inna rozmowa. Taka duża firma i brak kontaktu z działem technicznym to kpina z klienta i robienie durnia. Mówię ze nie działa mi światłowód a on czy restartowaniem komputer i czy próbowałem podłączyć bezpiosrednio do komputera ( ! )
ZaletyWąski, są jakieś zalety ?
WadyBrak wsparcia technicznego
MiejscowośćWroclaw
~Kacper / 2021-02-05 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Ten wasz internet to jedno wielkie dno.Nikomu nie polecam oklamuja ludzi .Internet dziala kiedy chce.Zwiekszylismy pakiet a internet ze 100mbs skoczyl do 114 BARDZO DZIEKUJE I KAZDEMU POLECAM TRZYMAC SIE Z DALEKA.
Zaletybrak
WadyNAJGORSZY DOSTAWCA INTERNETU
MiejscowośćWrocław
~P / 2021-01-28 11:16
Ocena: 2.00 / 5
System zgłoszeń Klienta nie efektywny. Przyjmowane zgłoszenia (np. o zmianę istniejącej umowy/przyłącza na internet światłowodowy) przekazywane są do innych komórek z informacją że nastąpi kontakt zwrotny ze strony firmy Moico.
Niestety po 2 tygodniach i 5 ponowionych zgłoszeniach brak kontaktu zwrotnego.
Ustawienia telefonicznego systemu zgłoszeń mają na celu zniechęcić Klienta i uniemożliwić śledzenie statusu sprawy.
WadyUstawienia telefonicznego systemu zgłoszeń mają na celu zniechęcić Klienta i uniemożliwić śledzenie statusu sprawy
MiejscowośćWrocław
~Andrzej / 2021-01-21 09:05
Ocena: 5.00 / 5
Korzystam z Moico od 3 lat i do tej pory jeszcze mnie nie zawiodło. Zdarzyły im się jakieś małe awarie, ale w miarę szybko udało się z tym uporać. Polecam!
ZaletyPrędkość, cena
MiejscowośćWrocław
~ktoś / 2021-01-07 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Dużo ładnych opinii. Sami je piszecie. Przecież wasz internet to produkt niestabilny , działa jak mu się podoba a z prędkości 100mb jak jest 10 to święto. Do tego częste zawiechy. Jeśli możecie to omijajcie tego dostawce. Nie wiem który dostawca będzie lepszy ale ten po dwóch latach stal się głuchy na wszystko. Szczególnie na problemy z siecią. Infolinia to dno. Jeżeli poczytać odpowiedzi na maile to formuła typu << kopiuj wklej<< tam króluje. A uzyskanie pomocy to już cud. Pozdrawiam CAŁA zadowoloną z siebie ekipę MOICO. Znaleźli sposób jak zarobić i nic nie robić. Szkoda ze to na mnie trafiło.
Zaletybrak
Wadyniestabilne i rwące łącze. predkość to fikcja.
Miejscowośćwrocław
~stach / 2021-01-07 17:47
Ocena: 2.00 / 5
Od października problem z sygnałem telewizji,od 30,12,2020 po "pracach modernizacyjnych",sygnał minutowy(po niespełna minucie"pikselowanie" i całkowite zawieszenie sygnału).Problem zgłoszony w październiku trzykrotnie(telefonicznie)-bez reakcji,w tym roku również trzykrotnie(telefonicznie) plus formularz zgłoszeniowy-bez reakcji.Najgorsza firma z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia.
MiejscowośćWrocław
~Tadeusz / 2021-01-05 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku lat korzystałem z "sygnału internetowego" Moico, w cenie 55 zł miesięcznie, miałem automatyczne zlecenia stałe - płatności. Gdy zakończył się termin automatycznych przelewów zablokowano łącze internetowe. Po rozmowie z pracownikiem MOICO dowiedziałem się, że sygnał został zablokowany z powodu 2 miesięcznego braku opłaty. Powiedziałem "sory", pracownik nadmienił, że mam dokonywać wpłaty = 50 zł, / a nie 55 zł, jak było płacone zleceniem stałym. Po około 2 latach ponownie brak sygnału. no tak bo nic nie wiedziałem , że zalegałem każdego miesiąca 5 zł, ..../ po 2 latach ..hi.hi.hi./ Nazbierało się z ODSETKAMI około 300 zł. ole...thanks MOICO.!!! rezygnuje z Waszych usług, tym bardziej, że w miesiącu korzystałem z sygnału w granicach 5 - 15 godzin.
Zaletybrak kontaktów,!!!
Wadyole....................
MiejscowośćWrocław
~Krzysztof / 2021-01-04 21:56
Ocena: 3.25 / 5
Tragedia, w grudniu 5 dni bez telewizji i Internetu, dzisiaj znowu.
Krzysiek
MiejscowośćWROCŁAW
~Kamila / 2021-01-01 17:28
Ocena: 1.00 / 5
Do kitu internet i kablówka w Sylwestra od 16.00 do dzisiejszego dnia brak telewizji brawo????????????
Jestem mega szczęśliwa,że w Sylwestra w dobie pandemii bawiłam się bez telewizji i internetu poprostu SUPER POLECAM WAS????????
ZaletyŻadne
WadyDo kitu internet i kablówka wieczne awarie
MiejscowośćWrocław
~Ola / 2020-12-30 09:37
Ocena: 5.00 / 5
Skusiłam się na MOICO, bo od znajomych usłyszałam o promocji 'płać ile chcesz'. Bardo fajna opcja, póki co jestem zadowolona! Oby tak dalej:D
Zaletyfajne promocje, prędkość
MiejscowośćWrocław
~Misia / 2020-12-19 16:11
Ocena: 2.00 / 5
W Moiko jestem od 7 lat i czas najwyższy się z nim rozstać. Ciągle awarie, neiko. Niekompetentna obsługa. Właśnie po raz kolejny zostawiono nas, czyli dwa budynki, od 18 do nie wiadomo kiedy bez telewizji i internetu. Dyspozytor nieudolny i kłamie. A te wspaniałe opinie sami pewnie piszą.
MiejscowośćWrocław
~Artur / 2020-12-17 18:27
Ocena: 5.00 / 5
Mam MOICO od 5 lat i jestem bardzo zadowolony. Pojawiło się kilka awarii w tym czasie, ale ogólnie net daje rade. Fajne, ze dają znac wczesniej, bo mozna sobie wszystko zaplanować. Pingi też są całkiem, calkiem. Szacun za podkręcenie predkosci do 333 Mb/s.
Zaletycena
stabilność
informowanie o awariach
MiejscowośćWrocław
~Cygg4n / 2020-12-16 14:38
Ocena: 5.00 / 5
Solidny dostawca internetu, pan Adam monter to zuch chlopak polecam serdecznie jak montaz to tylko u pana Adama jest super jeszcze podloge w mieszkaniu mi umyl!!!!
ZaletyCena
Stabilnosc
Szybki pan Adam
Wady Brak
MiejscowośćBrochuw
~Dagmara / 2020-12-15 15:36
Ocena: 2.50 / 5
Na naprawę czekałam od piątku do środy. W umowie jest napisane że Moico się zobowiązuje do naprawy w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Dalekie jest to od prawdy. Musiałam zadzwonić 6 razy, żeby wysłano technika.
ZaletyInternet jest ok chociaż nigdy nie sięga parametrów najwyższych.
WadyObsługa klienta okłamuje klienta. Jeden pracownik nie odpowiada za słowa drugiego, a przecież wszyscy są przedstawicielami jeden firmy i ich słowa są słowami i obietnicami firmy, z którą mam kontrakt.
MiejscowośćWrocław
~Ryszka / 2020-12-03 14:39
Ocena: 5.00 / 5
Jest ok. Jak narazie najlepsza obsługa jaka miałem. SZybka reakcja mail/panel klienta. Korzystam z pakietu 100 Mb/s i tv z mulitroomem, o dziwo teraz taka opcja się przydaje.
ZaletyInternet, dobra obsługa, nazwy pakietów poprawiaja humor
WadyNope
MiejscowośćOława
~Janka / 2020-12-03 14:20
Ocena: 5.00 / 5
W czasie gdy wszyscy operatorzy mają notorycznie awarie. Moico się broni. Szybko rozwiązali moja usterkę mimo, że na start usłyszałem, że w najgorszym możliwym scenariuszu prace potrwają dwa dni. Udalo sie zamknąć temat w godzine. To nie pierwszy raz, gdy w najgorszej możliwej sytuacji mogłam liczyć na szybką reakcję. Polecam każdemu we Wrocławiu kto docenia dobra obsługę techniczną.
ZaletyObsługa techniczną, szybkie rozwiązanie awarii, jakość połączenia i koszt internetu
MiejscowośćWroclaw
~Gawel / 2020-12-02 10:50
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam, jeżeli można brać inną firmę. Na naprawę czeka się czasami ponad tydzień , na infolinii nie potrafią udzielić żadnych odpowiedzi
Zaletybrak
Wadyprędkoś 5 razy mniejsza niż sprzedawana w pakiecie, brak pomocy na infolinii
Miejscowośćwrocław
~Agata / 2020-11-19 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Fatalnie, nie polecam Kiepski sygnał, kiepska obsługa techniczna Jak macie wybór nie podpisujcie z nimi umowy
ZaletyZero
WadyJak u gory
MiejscowośćBielany Wroclawskie
~wroc / 2020-11-15 22:50
Ocena: 2.50 / 5
Zwykle inetrent działa super ale w kluczowych momentach, wieczorami, w weekendy poprostu padaka. Mam duze opoznienia i utraty pakietów. Na obsludze klienta siedza chyba jakies dzieci ktore tylko powtarzaja zeby resetowac router albo podlaczyc pod kabel komputer. Zero diagnostyki czy konkretów. Ten internet mógłby być swietny ale zatrudnijcie sieciowców i inżynierów a nie studentów "informatyków" ktorzy znaja sie na wymianie tonera drukarki w domowym HP.
Zaletyszybkość
Wadypomoc techniczna
MiejscowośćWrocław
~Marcin / 2020-11-10 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta katastrofa. Awarie zgłaszam co najmniej raz w tygodniu. Telewizji nie da się oglądać, klatkuje i zrywa obraz. Internet muli. Czas się pożegnać. Moico na nowych osiedlach staje się monopolistą ale jakość usług jest bardzo, bardzo słaba. Szczerze nie polecam