Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MOICO opinie

Ocena na podstawie 158 opinii

2.68 / 5

  • Niezawodność
    2.33
  • Obsługa klienta
    2.54
  • Cena
    2.94
  • Parametry
    2.91

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 8
  • ~Zakład / 2020-09-28 11:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam na ul. Zakładowej. Dobry Internet, bezproblemowa obsługa, choć zamiast infolinia lepiej korzystać z panelu klienta i maila.
    Zalety1gb/s i symetryczne łącze
    WadyInfolinia
    MiejscowośćWrocław
  • ~PsychoKiller / 2020-09-24 16:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Jest dobrze, jestem z nimi od 10 lat i jeszcze mnie nie zawiedli. Cieszę się, że zaktualizowali stronę i przygotowali zakładkę awarię, dzięki temu nie muszę już korzystać z wykopu, by wiedzieć gdzie i kiedy pojawiła się awaria, a ostatnio taka była. Mimo to wiem, że u każdego operatora czasami takie występują. Podsumowując - polecam, szczególnie ofertę na 1 gb/s. Śmiga bez problemów.
    ZaletySzybkość łącza, obsługa klienta, promocje
    Wadyzdarzają się awarie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Adrian / 2020-09-08 12:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam tam internet od 12 lat. Parę dni temu przestał mi działać. Pomimo moich codziennych telefonów nikt nic nie robi. Zostałem po prostu olany. Twierdzą że usunięcie usterki zajmuje 24h robocze. Widać że od czwartku do wtorku jeszcze nie minęły. Ogólnie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta niepoważne.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Pawel / 2020-08-26 13:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam internet w MOICO od kilku lat .Było dobrze do czasu zmiany kolejności dostawy internetu .Wcześniej dostęp był bezpośrednio do budynku.Po wybudowaniu obok bloku nasz budynek był na końcu przekazu, dyndający kabel, router klejony taśmą monterską . I się zaczęło ciągłe zrywanie internetu, awarie praktycznie po każdym deszczu. Obsługa klienta to porażka.
    ZaletyDość szybki internet
    WadyBardzo zawodny, niestabilny,bardzo słaby kontakt i obsługa klienta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krepice / 2020-08-24 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet mam u nich od 10 lat, wcześniej był to rede i jakoś hulał, teraz moico i od 3 miesięcy jest problem ciągły brak internetu. Jak zglasza się usterkę brak reakcji z ich strony, serwisanci nie raczą nawet oddzwonić nie mówiąc o tym że sygnału brak.
    NIKOMU NIE POLECAM TEJ FIRMY
    ZaletyBrak
    WadyCiągły brak internetu
    Obsługa nie kompetentna
    Brak kontaktu mimo prosb
    MiejscowośćKrepice
  • ~Adas / 2020-07-27 13:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko ok, bez zadnych problemow oferta konkurencyjna. Konsultanci na najwyzszym poziomie.
    MiejscowośćWroclław
  • ~fred / 2020-07-15 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdroższy dostawca netu z jakim się spotkałem, na szczęście dostaje kopa z naszej wspólnoty, światłowody mamy już nowe własne, niech pazerna firma szuka frajerów gdzie indziej.
    Zaletybrak
    Wadydrożyzna i niestabilność dostaw
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kongo / 2020-07-14 08:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Mieszkam na Zakładowej. Mam MOICO od pół roku. To był pierwszy dostawca, którego mi polecili na osiedlu, ale opinie poza grupą były różne. Zdecydowaliśmy się skorzystać i nie żałujemy. Z myślą o innych wystawiam tą opinię. 100 Mb/s bardzo spoko, łącze jest symetryczne i naprawdę dobrej jakości. Nie wiem czy to kwestia lokalizacji (pewnie tak), ale na co dzień mam co najmniej 90 mb/s. Także nie muszę martwić się o prędkości minimalne, ping przy takim necie tez całkiem całkiem.
    ZaletyUsługa zgodna z oferta
    MiejscowośćWrocław
  • ~NataliaB / 2020-07-09 09:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Cena stosunkowo wysoka jak za najbardziej podstawowy pakiet. Jednak gorzej przedstawia sie jakosc swiadczonych uslug. Siec jest niestabilna, jak juz mam przerwy w dostawie internetu to potrafia wystepowac co 20 sekund. Oczywiscie firma zrzuca problem na siec lokalna I mimo wizyty technika, ktory mowi ze maja problemy z dostawa w dniu X pan kierownik smialo klamie, ze takich przerw nie bylo. Szczerze nie spotkalam sie z tak slaba jakoscia uslug I obslugi. Problem zglaszasz na infolinie a Technik... albo do ciebie oddzwoni albo nie.
    Zaletybrak
    Wadyproblem ze stabilnoscia lacza
    wysoka cena
    kiepska obsluga klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marie / 2020-07-08 12:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem w IU od 6,5 roku. Na osiedlu tylko ich internet przez kilka lat-myślałam, że będzie ok( wcześniej w 3 miałyśmy na ruterze z kablem i było super) Mam u nich od początku kiss(WrBro). Gdy kupiłam po 3 latach dobry laptop(SSD i internet na gniazdo c) notoryczne problemy... Kilka razy w miesiącu... Myślałam że to problem z moją przejściówka i kupiłam drugą... Nie to ich problemy... W pandemię gdy chciałam zawiesić usługę usłyszałam że muszę zapłacić 50 zł... Wizyta technika 50 zł i notoryczne sugerowanie że problem po twojej stronie... A tymczasem po 2 dniach internet śmiga 95Mb/s i ping 4 i wieczorem i kolejny dzień nie ma neta... Mam dość... choć okres wypowiedzenia 3 m-ce... Zaraz idę zrezygnować...
    ZaletyJeśli działa to jest ok ale jeśli...
    WadyDrogo
    Obsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Arek / 2020-07-08 09:39
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam 1 GB/s. Ping na poziomie 2-3. Maja spoko podejście do komunikacji z klientem o czym przekonałem się przy ostatniej awarii. Minus za infolinie po godzinie 17, bo działa w trybie zgłoszeniowym. Rozumiem, ze nikt nie pracuje 24h/7, ale po prostu nie miałem takiej informacji wcześniej. Każdy kto korzysta, polecam zgłoszenia przez swoje konto lub sprawdzanie wykopu. Po drugiej stronie ogarnięty koleś.
    ZaletyPrędkość, obsługa wykop
    WadyInfolinia zgłoszeniowa po 17
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ziggy / 2020-07-05 10:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam 1000Mb/s. Awarie są regularnie. Stabilność sieci tragiczna: sieć skacze między 750 a 140 na przestrzeni 5 kolejnych testów robionych przez serwisanta. Awarie w weekendy wyglądają tak: o 9:00 zgłaszasz awarie i otrzymujesz informacje ze zostanie usunięta o 17:00. Czekasz cierpliwie do 18:00 i sprawdzasz i dalej problemy. Dzwonisz na infolinie i dowiadujesz się ze usterka została ponownie zgłoszona. O 22:00 otrzymujesz SMS ze usterka została usunięta. Sprawdzasz, ale nie: dalej problem. Dzwonisz w niedziele rano o 9:00 ze usterka nie została usunięta i...otrzymujesz informacje ze planowany czas usunięcia usterki to (ktoś zgadnie?) tak, dobrze mówicie: 17:00. Cały weekend bez internetu. Nie tak to powinno działać.
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Tytus / 2020-06-22 07:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam bo u mnie dziala, jestem bardzo zadowolony
    MiejscowośćWrocław
  • ~Melon / 2020-06-15 14:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona i polecam. Kontakt z obsługą klienta lepszy niż u innych dostawców. Zdarzają się awarie, ale nie są one częste, a jak już są to naprawiają problem w kilka godzin. Korzystam z pakietu 1000 mb/s. Nie rozumiem ludzi narzekających na obsługę klienta. Ja otrzymałam pomoc nawet na wykopie i Facebooku.
    ZaletySzybkość internetu, cena, obsługa klienta
    WadyNie ma, naprawdę jest dobrze:)
    MiejscowośćWrocław
  • ~M.K / 2020-06-12 15:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak niesłownej i nierzetelnej firmy jeszcze nie spotkałem. Kontakt skończył się po podpisaniu umowy. Teraz z każdym problemem muszę siedzieć po 15 min na telefonie żeby zrobić zgłoszenie. Kontakt zwrotny jest po 2 dniach (1tel)a jeśli jeszcze w dany momencie rozmawiasz to już Twój problem. Moico próbowało się skontaktować :-).
    Jeśli zależ Ci na dobrym serwisie, serdecznie NIE POLECAM.
    Na temat parametrów nie wypowiadam się bo od 2 tygodni nie mogę się doprosić o pomoc w podłączeniu routera.
    Nie polecam
    MiejscowośćWrocław
  • ~a / 2020-04-24 19:00
    Ocena: 4.25 / 5
    Najlepszy dostawca jakiego do tej pory miałem, czasami zddarzają się braki w dostawach internetu (średnio co 2 miesiące) ale nigdy nie trwały dłużej niż 4 godziny.
    Zalety-Prędkość
    -Cena
    MiejscowośćWrocław
  • ~Adam / 2020-04-15 21:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Notoryczne przerwy w dostawie internetu, zwłaszcza wieczorami i w weekendy. Problem był zgłaszany, sytuacja powtarza się motorycznie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~xxx / 2020-04-03 19:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet do 1000 Mb na spped teście pokazuje max 150 i to późnymi wieczorami jak nikt nie korzysta, w ciągu dnia na WiFi potrafi być 2-3 Mb bezpośrednio na kablu 20 Mb.

    Złożyłem reklamacje za 2 msc funkcjonowanie de fakto w niższym pakiecie (lub poniżej) za cenę wyższego, zobaczymy czy chociaż tutaj będą potrafili stanąć na wysokości zadania.
    WadyNierzetelność
    Prędkość Internetu dużo poniżej oczekiwań
    Brak kontaktu z obsługą klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jacek / 2020-04-01 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Radiowy działa falowo. Raz jest raz go nie ma. Od kiedy przejęli sieć REDE klienci REDE mogą korzystać z alternatywnych źródeł internetu bo ten dostarczany przez Moico jest tak kapryśny jak pogoda na jesień. Nie polecam. Obsługa na infolinii to ściema. Prędkość na speed teście 2,70. Kasę chętnie biorą co miesiąc ale wypełnić warunków umowy to już nie chcą bo po co. Klient to frajer a my się uśmiechamy. Na Titanicu też się bawili i to do końca.
    ZaletyDobra reklama
    Wadyprędkość ślimaka, najczęściej jej nie ma
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marta / 2020-02-27 15:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam!!! Działa bez zarzutu! Moico najlepsze, najszybsze! Brak zastrzeżeń.????????
strona 1 z 8
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2212
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1680
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1469
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 948
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 837
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 799
mBank
Ocena: 1.91, ilość opinii: 779
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 658