Kompletne nieporozumienie obsługa beznadziejna infolinia na poziomie lat 80-tych żadnych redakcji na zgłoszenia żenada w pełnym znaczeniu słowa
ZaletyTu nie ma żadnych zalet poza nazwą "MO I CO"
WadyNie sposób wymienić wszystkich
MiejscowośćWrocław
~Piotr / 2023-01-24 20:03
Ocena: 5.00 / 5
Speed test wypada rewelacja. Korzystam i polecam. Prawdziwy symetryczny Internet a nie jak wczesnie 2 lata męczyłem się w konkurencji. Symetryk byl tylko na ulotce
ZaletyPrędkość i stabilność internetu
WadyNa razie brak
MiejscowośćWroclaw
~Paweł / 2023-01-23 18:35
Ocena: 5.00 / 5
Nie stać mnie by korzystać z najtańszego operatora i zdecydowałem się na moico. Na starym mieszkaniu korzystałem prawie 5 lat. Teraz na Braniborskiej tez się ba nich zdecydowałem. Dla mnie najważniejsze jakość internetu
ZaletySymetryczne łącze, ciągłość pracy
MiejscowośćWrocław
~Daria / 2023-01-23 07:15
Ocena: 5.00 / 5
Dobry Internet. Pracuję zdalnie i jestem bardzo zadowolona. Ostatnio w piątek otrzymałam jeszcze słodką niespodziankę na Tłusty Piątek. Super pomysł
ZaletyStabilność internetu
MiejscowośćWrocław
~Ewa / 2023-01-20 12:45
Ocena: 5.00 / 5
internet jest OK. Jestem bardzo zadowolona. Korzystam na Drabika od 6 miesięcy.
MiejscowośćWrocław
~Rafał / 2023-01-19 17:49
Ocena: 5.00 / 5
prawie 2 lata korzystam i jestem bardzo zadowolony. Wieczorem jak gram internet śmiga zaje.... Wcześniej na starym mieszkaniu miałem dwie inne firmy i MOICO moge z czystym sumieniem polecić
MiejscowośćWrocław
~Wejgon / 2023-01-19 00:04
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia internet, kontakt z BOK żaden tylko przyjmują zgłoszenia bez żadnej informacji i nie odzwaniają.
Zaletybrak
Wadyniestabliność
MiejscowośćWrocław
~Artur / 2022-12-20 19:22
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję za dobry Internet symetryczny. Wcześniej miałem upc... bez porównania, teraz można pracować z domu.
MiejscowośćWrocław
~we1tkindd / 2022-12-16 16:05
Ocena: 1.00 / 5
если вы будете переезжать на другой адрес не забудьте им написать ибо у вас в один момент отключат интернет и выставлять счет за не понятно что. не стоит ждать какого то предупреждения об этом, не звонка не письма не почту . будьте внимательными к этому. спасибо за внимание.
jeśli przeprowadzisz się pod inny adres, nie zapomnij do nich napisać, ponieważ w pewnym momencie Twój internet zostanie wyłączony i zostaniesz obciążony nie wiadomo za co. nie czekaj na jakieś ostrzeżenie w tej sprawie, ani telefon, ani list, ani e-mail. uważaj na to. Dziękuję za uwagę.
~Robert / 2022-12-04 12:26
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo stabilne łącze. Korzystam 3 lata na Małopanewskiej, Polecam
~Anna / 2022-12-03 13:01
Ocena: 5.00 / 5
Speed test 884/912 rewelacja. Miała obsługa i oby tak dalej. W listopadzie jeszcze Moico box na Tłusty Piątek. wyjątkowa firma godna polecenia
~Edyta / 2022-12-03 10:05
Ocena: 5.00 / 5
w końcu znalazłam dobrego operatora czyli MOICO. Symetryczny internet działa bez wieszania i z odpowiednią prędkością. Wcześniej miałam netię i korbank. Albo prędkość pozostawiał wiele do życzenia a w Korbank co chwilę awarie. Szkoda że szybciej do Was nie trafiłam. Oby tak dalej
~Dominik / 2022-12-02 10:44
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo wysoka jakość usługi. Przerwy w dostawie internetu były może ze 2 w ciągu całego roku (krótkotrwałe). Obsługa klienta sprawna i komfortowa.
MiejscowośćWrocław
~Radek / 2022-12-02 07:58
Ocena: 5.00 / 5
operator godny polecenia. Najważniejsze że działa bez problemu. Praca z domu bywa przyjemniejsza
MiejscowośćWrocław
~Sikor / 2022-10-18 12:15
Ocena: 1.00 / 5
beznadzieja, drogo i nie działa , usterki usuwają przez miesiąc
Zaletybrak
MiejscowośćOława
~Użytkownik Moico / 2022-09-29 09:58
Ocena: 1.00 / 5
hmmm. Zazwyczaj daruję sobie wystawianie opinii w internecie, ale tym razem muszę. Wiedza Obsługi Klienta- żenująco niska. Mam wrażenie, że działanie internetu/ routera jest im obca. Standardy obsługi... również pozostawiają wiele do życzenia.
Dla przybliżenia opiszę sytuację:
Godzina 17:00- brak internetu- zdarza się. Po wielu samodzielnych próbach jego połączenia zdecydowałam się zadzwonić na infolinię. Po krótkiej, lakonicznej rozmowie o moich danych, otrzymałam informację, że problem został zgłoszony do działu technicznego. Z uwagi na całodobową linię, postanowiłam zadzwonić ponownie ok 21:00. Tym razem po 20-minutowym komunikacie, że jestem pierwsza w kolejce odebrał Pan. Otrzymałam informację, że moja sprawa jest rozwiązywana. O godzinie 7:00 następnego dnia również nie było informacji o statusie sprawy. Zadzwoniłam ponownie i dowiedziałam się, że po 10-minutach mam spróbować połączyć się ponownie- nie udało się. Przy czwartym telefonie odebrała Pani, która mam nadzieję, była pierwszy dzień w pracy, bo z umiejętnością prowadzenia rozmów i znajomością produktu było bardzo ciężko. Nasza ponad 20-minutowa rozmowa, przerywana głuchą ciszą (rozumiem, że konsultacje z kimś bardziej doświadczonym, ale chociaż uprzedzajcie), polegała na wymianie zdań na poziomie "a jak wpisze Pani adres strony internetowej to co się pojawia?" (no "błąd połączenia z internetem"- bo co innego XD), proszę podać 4-cyfrowy kod znajdujący się na routerze- na pytanie gdzie on się znajduje, bo na znamionowej naklejce tego nie ma, Pani nie potrafiła odpowiedzieć. Zaoszczędze dalszych przykładów. Ostatecznie propozycją było odczekanie 10 minut i włączenie ponownie routera. Po informacji, że robimy to od wczoraj i nic się nie zadziało, Pani z Obsługi Klienta... po prostu się rozłączyła XDDDD
I teraz uwaga, zadzwoniłam do przedstawiciela tej firmy, który zakładał internet- po 5 min rozmowy i tutaj naprawdę solidnej współpracy internet wrócił. Otrzymałam od niego więcej wsparcia i działań niż na infolinii. Doceniajcie takich pracowników jak Pan Przedstawiciel, bo naprawdę poprawił wizerunek Państwa firmy.
ZaletyPan przedstawiciel
WadyBiuro Obsługi Klienta
MiejscowośćWrocław
~Kris / 2022-09-09 23:06
Ocena: 1.00 / 5
Porazka. Nie dosc, ze okres wypowiedzenia to 3 miesiace to po jego uplywie oraz zwrocie sprzetu, nadal otrzymuje faktury! Skandal
A dodatkowo kiedys spoznilem sie 1 dzien z platnoscia (wyjazd) i wylaczylo mi tv i internet na caly weekend.
WadyNaciaganie klientow i bezczelna obsluga
MiejscowośćWroclaw
~Jurek / 2022-08-31 11:51
Ocena: 2.25 / 5
Firma moico idzie na dno jak Titanic. Coraz gorzej we wszystkich aspaktach a szczególnie z dodzwonieniem sie do nich.
MiejscowośćWrocław
~Andrzej / 2022-08-29 15:10
Ocena: 2.50 / 5
28.082022 po godz.13 brak TV i internetu na ul.Górniczej 37 .Dwukrotne telefony pod nr.Dyżurnego telefonu 71 7186120 w godz.1606 i 18.05 gdzie odbierające operatorki przepytują począwszy od peselu ,nazwiska i imienia na kogo umowa , adresu awarii. odbierające telefony informowały mnie , ze zgłoszą to do techników i do dwóch godzin otrzymam telefon o przyczynach awarii. Oczywiście żadnych telefonów nie było. Awaria została usunięta w poniedziałek 29 .08.22 po godz.9.00 a trwało to tak długo , gdyż awaria była poza naszym mieszkaniem. żadne argumenty mnie nie przekonują , a świadczą tylko o lekceważeniu Waszych klientów .Ponieważ awarie tego typu zdarzają się coraz częściej zastanawiamy się czy nie zrezygnować z Waszych usług , a należymy do Waszej firmy od 2008roku. Liczę na konkretną odpowiedź na adres andrzejduk@onet.pl
MiejscowośćWrocław
~Fredi / 2022-08-06 21:52
Ocena: 1.75 / 5
pozytywne opinie o tym ISP są na 99% od pracowników tej firmy, nie znam osoby która by była z nich zadowolona, niereformowalna firma, nie interesuje się klientem po podpisaniu umowy, nie da się dogadać. Po wymianie światłowodu na prywatny przeszedłem w końcu do rzetelnego i tańszego ISP.