strona 4 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Robert / 2022-12-04 12:26
Bardzo stabilne łącze. Korzystam 3 lata na Małopanewskiej, Polecam -
-
~Anna / 2022-12-03 13:01
Speed test 884/912 rewelacja. Miała obsługa i oby tak dalej. W listopadzie jeszcze Moico box na Tłusty Piątek. wyjątkowa firma godna polecenia -
~Edyta / 2022-12-03 10:05
w końcu znalazłam dobrego operatora czyli MOICO. Symetryczny internet działa bez wieszania i z odpowiednią prędkością. Wcześniej miałam netię i korbank. Albo prędkość pozostawiał wiele do życzenia a w Korbank co chwilę awarie. Szkoda że szybciej do Was nie trafiłam. Oby tak dalej -
~Dominik / 2022-12-02 10:44
Bardzo wysoka jakość usługi. Przerwy w dostawie internetu były może ze 2 w ciągu całego roku (krótkotrwałe). Obsługa klienta sprawna i komfortowa. MiejscowośćWrocław -
~Radek / 2022-12-02 07:58
operator godny polecenia. Najważniejsze że działa bez problemu. Praca z domu bywa przyjemniejsza MiejscowośćWrocław -
~Sikor / 2022-10-18 12:15
beznadzieja, drogo i nie działa , usterki usuwają przez miesiąc ZaletybrakMiejscowośćOława -
~Użytkownik Moico / 2022-09-29 09:58
hmmm. Zazwyczaj daruję sobie wystawianie opinii w internecie, ale tym razem muszę. Wiedza Obsługi Klienta- żenująco niska. Mam wrażenie, że działanie internetu/ routera jest im obca. Standardy obsługi... również pozostawiają wiele do życzenia.
Dla przybliżenia opiszę sytuację:
Godzina 17:00- brak internetu- zdarza się. Po wielu samodzielnych próbach jego połączenia zdecydowałam się zadzwonić na infolinię. Po krótkiej, lakonicznej rozmowie o moich danych, otrzymałam informację, że problem został zgłoszony do działu technicznego. Z uwagi na całodobową linię, postanowiłam zadzwonić ponownie ok 21:00. Tym razem po 20-minutowym komunikacie, że jestem pierwsza w kolejce odebrał Pan. Otrzymałam informację, że moja sprawa jest rozwiązywana. O godzinie 7:00 następnego dnia również nie było informacji o statusie sprawy. Zadzwoniłam ponownie i dowiedziałam się, że po 10-minutach mam spróbować połączyć się ponownie- nie udało się. Przy czwartym telefonie odebrała Pani, która mam nadzieję, była pierwszy dzień w pracy, bo z umiejętnością prowadzenia rozmów i znajomością produktu było bardzo ciężko. Nasza ponad 20-minutowa rozmowa, przerywana głuchą ciszą (rozumiem, że konsultacje z kimś bardziej doświadczonym, ale chociaż uprzedzajcie), polegała na wymianie zdań na poziomie "a jak wpisze Pani adres strony internetowej to co się pojawia?" (no "błąd połączenia z internetem"- bo co innego XD), proszę podać 4-cyfrowy kod znajdujący się na routerze- na pytanie gdzie on się znajduje, bo na znamionowej naklejce tego nie ma, Pani nie potrafiła odpowiedzieć. Zaoszczędze dalszych przykładów. Ostatecznie propozycją było odczekanie 10 minut i włączenie ponownie routera. Po informacji, że robimy to od wczoraj i nic się nie zadziało, Pani z Obsługi Klienta... po prostu się rozłączyła XDDDD
I teraz uwaga, zadzwoniłam do przedstawiciela tej firmy, który zakładał internet- po 5 min rozmowy i tutaj naprawdę solidnej współpracy internet wrócił. Otrzymałam od niego więcej wsparcia i działań niż na infolinii. Doceniajcie takich pracowników jak Pan Przedstawiciel, bo naprawdę poprawił wizerunek Państwa firmy.ZaletyPan przedstawicielWadyBiuro Obsługi KlientaMiejscowośćWrocław -
~Kris / 2022-09-09 23:06
Porazka. Nie dosc, ze okres wypowiedzenia to 3 miesiace to po jego uplywie oraz zwrocie sprzetu, nadal otrzymuje faktury! Skandal
A dodatkowo kiedys spoznilem sie 1 dzien z platnoscia (wyjazd) i wylaczylo mi tv i internet na caly weekend.WadyNaciaganie klientow i bezczelna obslugaMiejscowośćWroclaw -
-
~Jurek / 2022-08-31 11:51
Firma moico idzie na dno jak Titanic. Coraz gorzej we wszystkich aspaktach a szczególnie z dodzwonieniem sie do nich. MiejscowośćWrocław -
~Andrzej / 2022-08-29 15:10
28.082022 po godz.13 brak TV i internetu na ul.Górniczej 37 .Dwukrotne telefony pod nr.Dyżurnego telefonu 71 7186120 w godz.1606 i 18.05 gdzie odbierające operatorki przepytują począwszy od peselu ,nazwiska i imienia na kogo umowa , adresu awarii. odbierające telefony informowały mnie , ze zgłoszą to do techników i do dwóch godzin otrzymam telefon o przyczynach awarii. Oczywiście żadnych telefonów nie było. Awaria została usunięta w poniedziałek 29 .08.22 po godz.9.00 a trwało to tak długo , gdyż awaria była poza naszym mieszkaniem. żadne argumenty mnie nie przekonują , a świadczą tylko o lekceważeniu Waszych klientów .Ponieważ awarie tego typu zdarzają się coraz częściej zastanawiamy się czy nie zrezygnować z Waszych usług , a należymy do Waszej firmy od 2008roku. Liczę na konkretną odpowiedź na adres andrzejduk@onet.pl MiejscowośćWrocław -
~Fredi / 2022-08-06 21:52
pozytywne opinie o tym ISP są na 99% od pracowników tej firmy, nie znam osoby która by była z nich zadowolona, niereformowalna firma, nie interesuje się klientem po podpisaniu umowy, nie da się dogadać. Po wymianie światłowodu na prywatny przeszedłem w końcu do rzetelnego i tańszego ISP. ZaletybrakMiejscowośćWrocław -
~Niechupcwaszniszczy / 2022-07-19 02:36
Co dwa dni, regularnie 30 minutowe przerwy w działaniu sieci. W weekendy zdarza się dwa, trzy razy dziennie. Historia taka sama jak u innych: nowe osiedle we Wrocławiu i jedyne co jest to Moico. Dziala wtedy kiedy chce a nie gdy chce użytkownik. Absolutnie odradzam wszystkim którzy potrzebują internetu do czegokolwiek. Człowiekowi czasami nie chce się wierzyć ze mamy rok 2022. Polecam pieniądze na ewentualny internet od Moico wrzucić do blendera - rezultat będzie ten sam. ZaletyLepsza od raka mózgu, ale niewiele. Przelewy odbierają natychmiast.WadyUsługa totalnie niestabilna i nieprzewidywalna, ciagłe przerwy i problemy techniczne. Typowy januszex: dej pan pieniądze a ja się zastanowię.MiejscowośćWrocław -
~Jebievdenko / 2022-05-16 09:11
Dwa miesiące usługi i 4 weekendy bez sieci - w weekendy nie pracują chyba, zero reakcji na zgłoszenie ZaletyŁadna strona wwww- czytelnaMiejscowośćWrocław -
~ozemail / 2022-04-15 11:24
Firma Moico spada na tzw. "psy" I mam tu na myśli nie jakość w dostarczaniu samych usług, ale jakość podejścia firmy do klienta i to wieloletniego. Poziom komunikacji z klientem jest żenujący i nadal pikuje w dół. Praktyki , które firma zaczęła stosować są co najmniej żenujące. Zrezygnowano z mailingu w sytuacjach tego wymagających. Wieloletni klient traktowany jest jak przysłowiowy " burak" Zachowania typowo monopolistyczne z powodu braku konkurencji w terenie...może zmiana tego stanu rzeczy zmieni i ich podejście do poziomu świadczenia usług. ZaletybrakWadyw XXI w. potrafia korzystac z mailingu tylko w jednym przypadku : dostarczanie faktur. Wszelkie inne treści pomimo zgód sa bagatelizowane.MiejscowośćWrocław -
~Zdenerwowany / 2022-02-07 22:04
średnia prędkość przy łączu 300 Mbs to ok 15/25 30/30 (w szczycie) !!! Jak ktoś nie weirzy, niech spróbuje zaryzykowć podpisanie z nimi umowy. Spółka córka - The network ma identyczne problemy (miałem dwa abonamenty na dwóch mieszkaniach). Ta firma to żart, obsługa klienta na wysłane screany z testu prędkości router - ich urządzenie, spięte kablem odpisuje, żeby .... sprawdzić po kablu. Czekam z niecierpliwością na jakąś alternatywę, bo takie firmy powinny jak najszybciej przestać psuć rynek!!! Zaletydeklarowana prędkośćWadyrzeczywista prędkość, niezawodność, obsługa klientaMiejscowośćWrocław -
~Jon / 2022-01-23 23:11
Nie podpisujcie umowy. Miało być 300Mb a jest 100. Obsługa Klienta nie działa. Katastrofa ZaletyBrakWadyObsługa Klienta, jakość internetuMiejscowośćWrocław -
-
~Marcin / 2021-12-28 12:23
Serwis pracuje jak chce, przychodzi w terminie innym niż umówiony, rekompensaty się nie doczekasz, internet niestabilny, zrywa połączenie kilka razy dziennie, obsługa klienta fatalna. Szczerze nie polecam, może 20 lat temu miałoby to racje bytu ale nie dziś ZaletybrakWadysłaba jakość połączenia, usterkowy sprzęt, customer service na poziomie dnoMiejscowośćWrocław -
~Zdenerwowany gracz / 2021-12-10 10:45
Internet nie nadaje się do pracy zdalnej,grania,uczenia. Połączenie bardzo niestabilne. Szybkość jest ok, mimo że wolniejsza niż miała być.kilku minutowe przerwy w połaczeniu nagminne i praktycznie codziennie są takie sytuacje w różnych godzinach. WadyBrak stabilnego połączenieMiejscowośćWrocław, Bieńkowice -
~FranK / 2021-11-27 18:27
Obsługa na infolinii poniżej krytyki. Konsument musi czekać na łaskawe podjęcie czynności przez serwisanta w ciągu 24 godzin które są rozliczane po "chińsku" godziny pracy serwisu. CHORE!!!. Usunięcie usterki TRZY dni. ZaletyŻADNE!!! Nigdy nie podpisuj umowy.WadySłaby sygnał nigdy w deklarowanej prędkosci.MiejscowośćWrocław -
~Jerzyk / 2021-11-12 15:32
Pan Adam sprawnie montuje szybki
Internet taki seZaletyPan AdamWadyPan AdamMiejscowośćPan Adam
strona 4 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »