Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lycamobile opinie

Ocena na podstawie 95 opinii

1.88 / 5

  • Cena/Jakość
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Oferta
    2.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 5 z 5
  • ~stary klient / 2018-08-29 11:06
    Ocena: 4.67 / 5
    Korzystam z tej sieci od dłuższego czasu, w Polsce. Jestem BARDZO zadowolony, 25zł miesięcznie za nieograniczone rozmowy, smsy i 15Gb internetu to bardzo dobra oferta; szczególnie że nie mam żadnych zobowiązań i w każdej chwili mogę przestać korzystać.
    Zasięg mnie nigdy nie zawiódł. Za granicą czasem zdarzą się cyrki ale w kraju praktycznie zero!
    Obsługa klienta jest średnio kompetentna ale daje radę, gorzej z czasem oczekiwania.
    Czytając poprzednie komentarze mam wrażenie że wypowiada się konkurencja i te same osoby.
    Żadna inna popularna sieć nie ma tak dobrych pakietów - play, orange, plus mogą się schować ze swoimi ofertami na kartę.
    ZaletyZasięg, cena, różne pakiety
    Wadydługi czas oczekiwania do obsługi klienta
  • ~Mala / 2018-08-18 21:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Zasięg jest marny tylko w mieście odbiera po przekroczeniu granicy na nowo trzeba ustawiać co jest uciążliwe w trakcie jazdy poza zaginie mam więcej negatywnych skutków
    ZaletyTylko jedna żadnych zobowiązań
    WadyZasięg
  • ~Emil93 / 2018-07-16 18:38
    Ocena: 4.00 / 5
    Jak ktoś nie umie w telefonie ustawić roamingu, to co się dziwić że nie działa. ????
  • ~Tomek / 2018-07-13 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykro ale czuje się oszukany przez Lycamobile.
    Oferta wydaje się dobra i tania szczególnie gdy chcemy korzystać z roamingu.
    Co z tego jak nie działa.
    Próbowałem sprawę wyjaśnić w BOA.
    SCHEMAT DZIAŁANIA BIURA OBSŁUGI KLIENTÓW LYCAMOBILE:
    Dzwonię, czekam, muzyczka gra, co jakiś czas przerywana tekstem że jestem dla nich ważny, czekam, czekam z reguły to jest 15 minut ale zdarzyło się ze czekałem pól godziny i to w roamingu z pożyczonego telefonu (czyli kosztowało mnie już to nie małe pieniądze) Odbiera w końcu miła Pani tłumacze sprawę, próbujemy zmieniać konfiguracje w telefonie na wszystkie możliwe sposoby, trwa to następnych wiele minut, nadal nie działa, Pani postanowiła że zgłosi sprawę do działu technicznego, podaje mi numer zgłoszenia i informuje ze dział techniczny rozwiąże ta sprawę w ciągu 48 godzin. Ciekawa sprawa Pani podała imię ale odmówiła podania nazwiska, ta sama sytuacja powtarzała się późniejszych rozmowach….

    Mija kilka dni dzwonie do BOA jak tam moja sprawa, znowu słucham muzyczki, tekstu jaki to jestem dla nich ważny, czekam, czekam. W końcu odbiera Pan konsultant również jest miły, podaje numer sprawy, jest mu przykro że sprawa jest nadal nie rozwiązana, obiecuje zgłosić ponaglenie. Odmawia podania swojego nazwiska. Na koniec pyta w czy może jeszcze pomóc.

    Mija kolejne kilka dni dzwonie do BOA jak tam moja sprawa, znowu słucham muzyczki, tekstu jaki to jestem dla nich ważny, czekam, czekam. W końcu odbiera Pan konsultant, też miły, podaje numer sprawy, prosi o chwilę, włącza muzyczkę, czekam, no niestety sprawa nadal nie jest rozwiązana, dział techniczny cały czas się tym zajmuje. Odmawia podania swojego nazwiska. Na koniec pyta w czy może jeszcze pomóc.

    Mija kilka dni dzwonie do BOA jak tam moja sprawa, znowu słucham muzyczki, tekstu jaki to jestem dla nich ważny, czekam, czekam. W końcu odbiera Pani konsultant, podaje numer sprawy, jest jej przykro że sprawa jest nadal nie rozwiązana, obiecuje zgłosić ponaglenie. Proponuje założyć kolejna sprawę, podaje numer i informuje ze dział techniczny rozwiąże ta sprawę w ciągu 48 godzin. Odmawia podania swojego nazwiska. Na koniec pyta w czy może jeszcze pomóc.

    Mija kilka dni dzwonie do BOA jak tam moje sprawy, znowu słucham muzyczki, tekstu jaki to jestem dla nich ważny, czekam, czekam. W końcu odbiera Pan konsultant również jest miły, podaje numery spraw, informuje że sprawy jeszcze nadal nie są rozwiązane, obiecuje zgłosić ponaglenie. Odmawia podania swojego nazwiska. Na koniec pyta w czy może jeszcze pomóc.

    Więcej nie będę dzwonił do BOA Lycamobile, to nie ma sensu, szkoda czasu, nerwów i straconych pieniędzy na połączenia tym bardziej że były w roamingu.
    Kartę Lycamobile wyrzuciłem do śmieci.

    Odradzam znajomym, rodzinie i wszystkim korzystanie z tej sieci.

    Podobno w Warszawie zarządzają ją Pakistańczycy, sugeruje by ten swój interesik przenieśli do Pakistanu bo tu w Polsce są inne zasady traktowania klientów.
    Zresztą jak będę w Warszawie, udam się na ul. Rzymowskiego do oddziału Lycamobile i powiem im osobiście co o nich myślę !

    Pozdrawiam wszystkich oszukanych przez Lycamobile bo myślę że takich jak ja jest znacznie więcej tylko mało komu chce się tu rozpisywać !
    Zaletydużo obiecali w ofercie i na tym się skończyło
    WadySame wady, odradzam Lycamobile wszystkim !!!
    Szkoda czasu i pieniędzy.
  • ~Dess / 2018-07-08 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    w skrócie- wybrałem pakiet, przeszedłem do płatności, zlecenie odrzucono - 30 euro z konta bankowego znikło... że co?
    gdy odrzuciło mi pakiet, spróbowałem po prostu konto doładować (nie patrząc jeszcze na stan konta bankowego)- transakcja także odrzucona, 21 euro zniknęło.
    Zaletybrak. Nic nie działa
    Wadychociażby to, że nie działa.
  • ~iwciacia / 2018-06-01 21:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie poleca problem z rejestracją wykupiłam pakiet jest nu.telefonu mam środki na koncie nie mogę dzwonić z internetu też nie można korzystać.Dzwoniłam na podany numer tam odsyłają do punku sprzedaży w punkcie sprzedaży nic nie wiedzą totalne gówno i utopione pieniądze.iwiacia
  • ~kszysiek28 / 2018-06-01 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam - nie przysylaja kodow PIN odblokowujacych pakiety kupione online, bardzo kiepski kontakt telefoniczny z obsluga klienta, odsylaja do napisania meila!!!

  • ~Mały / 2018-05-30 13:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Zdecydowanie nie polecam Wykupiony pakiet wszystko XL w polsce działał za granicą nie koniecznie , zwłaszcza dane internetowe dla ktorych był kupiony. Dział obsługi tłumaczy że to telefon zmienia ustawienia,zamiast znaleźć rozwiązanie problemu. Nie kupujcie bo nie warto.
  • ~eryda / 2018-05-26 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Internet jaki miałam w SE ! Niby zasięg świetny niby Internet jest, po wcześniejszym własnoręcznym ustawieniu, ale jakoś Internetu tak słaba ze głowa boli .
  • ~Krzysztof / 2018-05-19 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Moge sie wypowiedzieć nt.obsługi klienta.Są beznadziejni.Przedstawiają sie tylko z imienia.W czasie rozmowy mozna odnieść wrażenie ,że robią łaske udzielając odpowiedzi.
  • ~Jaga / 2018-04-02 16:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak to ująć, na początku problemy z doładowaniem i to przez ich własną stronę internetową, porażka, na szczęście przelewy 24 zwróciły pieniądze (które w systemie lycamobile zaginęły na prawie miesiąc przepychanek z "obsługą klienta"), no i to na tyle plusów. Po pół roku karta przestała działać
    Zaletynie ma ważności konta
    Wadyobsługa klienta, zasięg, działanie kart
  • ~Tosiencja / 2017-12-04 11:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Słaby zasięg na wsi, co uniemożliwia korzystanie
    Wadyproblemy z zasiegiem
  • ~J / 2017-09-02 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem karte Lyca na wakacje do kilku Europejskich krajów. W żadnym nie działał internet a infolinia poinformowała, że teraz nie ma pakietów na te kraje. W tym czasie wszyscy inni operatorzy udostępniali bardzo tani internet w związku z nową ustawą. W Lyca nie działał wcale. Wpłaconych środków nie mogę odzyskać, proponują mi wykorzystać na rozmowy w Polsce. Oszust!
  • ~edu / 2017-04-12 20:45
    Szlak trafia czlowieka co za franca tam siedzi ze nie mozna sie dodzwonic w ciagu jednego dnia. Totalne kpiny sobie robicie.
  • ~Klient / 2016-04-21 12:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Ogólnie operator dobry, ale np. u mnie (mieszkam na wiosce) mam strasznie słaby zasięg, każda inna sieć miała DUŻO lepszy. Kontakt z obsługą klienta - dziwny, niby piszę, działają, ale ani odpowiedzi zwrotnej, ani nic. Oferty dobre - tanio, szybko, nie trzeba szukać - wklepuję kod i działa, bez zbędnych kombinacji.
    ZaletyDobre i tanie pakiety, darmowa wysyłka karty sim w dowolnym formacie, przejrzysta strona WWW
    WadyBrak aplikacji mobilnej, ekstremalnie słaby zasięg, brak choćby maila od obsługi klienta o zakończeniu prac nad zgłoszonym problemem.
    Okres użytkowania: 1 rok
strona 5 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 796
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 727
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 611
Plus
Ocena: 1.61, ilość opinii: 509
nju mobile
Ocena: 3.04, ilość opinii: 178
Virgin Mobile
Ocena: 2.42, ilość opinii: 143
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2491
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2198
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1843
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 912