Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lycamobile opinie

Ocena na podstawie 85 opinii

1.84 / 5

  • Cena/Jakość
    1.79
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Oferta
    2.31

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Wazik / 2020-05-03 10:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Lyca sim niemiecki. Kupilem 10GB internetu i raz ze transfer i pingi do dupy - wszystko leci przez Londyn (sprawdzilem geolokalizacje IP), dwa ze blokada Tethering czyli nie dziala hotspot z telefonu na laptopa!
    Skandal, bo nigdzie tym sie nie chwala,nawet w regulaminie nie ma ze blokuja wyjscie!
    Lepiej kupic cokolwiek innego niz ta turecka siec !
    WadyBlokada hotspot, absurdalne limity
  • ~Tomek / 2020-04-19 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego w Lycamobile nie ma zasięgu w Turcji.Obiecali mi że będzie!!! Jednak miałem drugi aparat z niezawodną siecią Play.
  • ~Tony / 2020-04-09 00:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Postaram się napisać w miarę obiektywną opinię. Przeniosłem się do Lyca z Plusha. Gdyby nie to, że ktoś zawalił przy przenoszeniu i od pierwszego dnia miałem do czynienia z obsługą klienta, pewnie przez dłuższy czas miałbym dobrą opinię o sieci ale do rzeczy. Wszystko mi działało po przeniesieniu, mogłem wykonywać połączenia, wysyłać smsy i do mnie smsy dochodziły ale jak ktoś próbował do mnie się dodzwonić to komunikat głosowy brzmiał coś w stylu numer niedostępny / abonent nieaktywny i wtedy zaczęła się przygoda z BOKiem. Wyjaśniłem sprawę, zostało to przekazane do działu wsparcia technicznego i miało być załatwione w 24h. Później w 48h. Później zamknęli sprawę jako rozwiązaną bez informacji zwrotnej i rozwiązania problemu więc ponownie otworzyli sprawę i przekazali do innego działu wsparcia jako bardziej skomplikowaną sprawę.. Po 10 dniach zorientowali się, że to nie u nich problem tylko w sieci z której się przenosiłem więc wysłali zapytanie do Plusha.. 3 dni później sprawa była dalej w toku. Po finalnie trzech tygodniach i przyjściu koronawirusa w czasie gdy zamknięto szkoły... zamknięto również jedyny sposób kontaktu z biurem obsługi. BOK telefoniczny zamknęli z powodu pandemii ;[]. Przeniosłem się w dwa dni do innej sieci gdzie powiedzieli, że nie gwarantują, że tego "defektu" nie będzie ale udało się i wszystko działa. Powiedzieli, że ktoś nie zaznaczył jednego krzyżyka przy przenoszeniu ale nie wiadomo w której sieci więc mogłem się z tym bujać nie wiadomo ile jeszcze.. Druga rzecz, korzystam w pracy z międzynarodowego numeru bezpłatnego na który dzwoniłem dość często w poprzednich dwóch sieci bez problemów i opłat a w Lyca.. nie można. Na boku powiedzieli, że to numer premium a u nich nie ma usług numerów premium - nie da się ich włączyć, wyłączyć, nie mają takiej opcji.

    Podsumowując :
    - Nie sprawdzałem przepustowości internetu, bo działał bardzo przyzwoicie, nawet subiektywnie ciut lepiej niż Plushu a obydwie sieci są na tych samych nadajnikach - Plusa
    - Oferta bardzo korzystna
    - Biuro obsługi... Na 6 razy, 5 rozmawiałem z Polakami, 1 z Hindusem i to była przeprawa więc dla osób bez znajomości angielskiego można się nadziać na niepolskojęzyczną osobę. Minimum oczekiwania w moim przypadku na połączenie z bokiem to pół godziny. Średnio 40 min. Ludzie na boku mili i... tyle. Pewnie powiedzą jaka jest taryfa a resztę przekazują dalej do działu wsparcia technicznego który jest albo mały albo beznadziejny a pewnie jedno i drugie bo prostej sprawy nie byli w stanie załatwić w 3 tygodnie. A później zamknęli BOK jak już wspominałem.

    Uciekłem i chcę zapomnieć incydent z tą siecią ale ocenę pozostawiam wam. O ile nie miałbym problemu i wszystko by hulało od początku dobrze, korzystałbym z netu / dzwonił, miałbym ogólną dobrą opinię, dlatego uważam, że lyca jest świetnym wyborem na drugi numer ale na główny nigdy bym się nie odważył. Pozdrawiam.
  • ~nikocolas / 2020-04-07 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza siec jaka istnieje w europie --powini ja zlikwidowac ..aby na polaczenie z operatorem czekac ponad 1 godzine SKANDAL
    Wadyzadnych zalet
  • ~Boguslaw / 2020-03-24 20:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam, jestem użytkownikiem lycamobile od ok.roku. Powiem szczerze że zastanawiam się czy nie zrezygnować, ponieważ z każdym miesiącem skraca mi się okres rozliczeniowy (place abonament 99 zł) U Czecha brak zasięgu teraz doładowałem konto i od pięciu godzin czekam. Brak kontaktu z konsultantem. Na tą chwilę porażka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy i kontaktu z konsultantem, problemy z zasięgiem,
  • ~klawisz / 2020-03-23 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej sukrwiała sieć z jaką miałem do czynienia ścierwo do kwadratu prędkość netu to totalne dno nie mówiąc już o doładowaniach to jakaś poraszka, ścierwo, ścierwo,ścierwo karta psu do zjedzenia, przepraszam za słownictwo ale musiałem się wyżyć na ty dziadostwie,
    Zaletyścierwo
  • ~Przeoss / 2020-03-16 21:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Na co komu ileś giga netu jak prędkość pobierania 1,1 Mb pingi do 200 ms? Wieża za oknem, na ole jest tanio.. Ważne by nie korzystać z netu i będzie ok, nie wiem jak z roamingiem...
    ZaletyDużo netu, nie można normalnie zużyć.
    WadyPrędkość netu przycięta..
  • ~Rafael / 2020-03-10 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    ***Ostrzegam wszystkie potencjalne ofiary tej nieuczciwej sieci***

    Dziś doładowałem konto za 35zl, po czym natychmiast wbiłem kod aby aktywować pakiet ‚L wszystko w jednym’. Otrzymałem wiadomość ze stan konta jest nadal zerowy. Podczas rozmowy z konsultantem Lycamobile.pl dowiedziałem się ze cała doładowana kwota została ‚zjedzona’ ponieważ miałem zaliczony internet! Czyli nie używając telefonu i internetu, (miałem puste konto wiec jak mogłem z niego korzystać) Lycamobile pobrała całe 35zl za NIC!
    W tej chwili otrzymałem maila po uprzedniej skardze ze pieniążki nie zostaną zwrócone. Bo i po co. To jest scam w biały dzień i zrobię wszystko aby doprowadzić tą nieuczciwą sieć do porządku. Nie dajcie się nabrać, to złodziejstwo!
    Zaletytanio
    WadyCała reszta
  • ~karateka84 / 2020-02-07 11:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Taka sytuacja. Reklamuje okulary w salonie Vision express. Dokładnie w Tesco przy połczyńskiej. Dowiaduje się że muszę zostawić okulary na dwa tygodnie a skoro nie mam drugiej pary to muszę wykupić nowe oprawki łaskawie za pół ceny. Nawet zapasowych okularów w ramach reklamacji nie proponują. Zero empatii i chęci pomocy. Nie polecam tej firmy i żałuję że kupiłem tam okulary
  • ~Pepe / 2020-01-26 09:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostrzegam przed ta siecia! pomimo dobrych warunków cenowych na papierze reszta jest na najniższym poziomie. Infolinia masakra, brak kompetencji i tylko przyjmowanie spraw z obietnica 48 godzinnego wyjasnienia...i potem cisza..mija kilka tygodni a problemu nie rozwiazuja. kłopoty z roamingiem i połaczeniami za granicą, problemy w kraju, problemy z sms ktore dochodza do adresata lecz nie wyswietlaja np.numeru i odbiorca nie wie od kogo dostał. problem nagminnie powtarzny nawet u znajomych posiadajacych ta siec wiec nie tylko u mnie. dla mnie juz przesada i zmieniam siec przy okazji ostrzegaja kolejnych
    Wadyinfolinia niekompetentna, czynna tylko do 18.
  • ~Maras / 2020-01-13 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    W ofercie XXXL za granicą często tracę sygnał lub brak sieci. Pomoc polega na przyjęciu zgłoszenia i przekazaniu sprawy do działu techn. A ja dwa dni stoję za granicą bez telefonu...
    Nie polecam tego operatora.
  • ~Marek / 2020-01-07 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Od kilku lat walczę z tym operatorem!!!Kiedy mieszkam w polsce chcę dzwonić do ameryki po godzinie 23 to nigdy nie mogę się połączyć. Mimo zgloszenia że mam taki problem to nigdy on nie został usunięty.
    Chamska obsługa przez pana Bartka może nawet źle napisałem bo do pana to mu brakuje. Burok brak wychowania jak za komuny prostak, kiedy mówię o co chodzi to cham się rozłącza to jest informacja ? PłaCĘ ZA USŁUGĘ A ON JEST co ? kiedy ktoś zajmie się tymi oszustami ? Mieszkamy w Polsce to dlaczego mamy informację w języku angielskim !!!?
    ZaletyChamstwo
    Wadyjak wyżej
  • ~Piotr / 2019-12-27 13:31
    Ocena: 2.33 / 5
    ja mam problem z połączeniem z Polski do Holandii i od dłuższego czasu jest ten problem i nie mogą naprawić
    Wadypołączenie
  • ~dorian / 2019-12-19 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działał roaming za granicą a wykupiłem usługę gwarantującą net w UE. Zupełnie olali moją reklamację. Po 2 miesiącach Rzecznik Konsumentów dopiero wymusił zwrot wtopionej kasy. Omijać !!!!!! Przy okazji okazała się, że Lyca to jedyna sieć w Polsce, której ustawienia internetowe nie pobierają się automatycznie. Trzeba ustawiać ręcznie a na informację w tej sprawie czeka się ponad pół godziny aż odbiorą na infolinii.
  • ~Zygmunt / 2019-12-14 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Jest tyle ciekawych ofert u innych operatorów. Ludzie, nie pchajcie się do JANUSZA GIE-ES-EMU. Serio. Kupicie sobie miesiąc za 20 złotych, a u konkurencji za 25. Tyle że w LAJKAMOBAJL zaraz się wszystko wykopyrtnie (zasięg, obsługa klienta, jakieś lewe opłaty) i będziecie stratni, miast oszczędzić.
    ZaletyBRAK!
    WadyKażda cecha tej firmy jest wadą: obsługa klienta, zasięg, lewe opłaty, fatalna jakość wszystkich usług.
  • ~Grzegorz / 2019-12-01 09:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Powiem tak, oferta dobra ale dużym błędem Lycamobile jest współpraca z Plusem, który ma najgorszą infrastrukturę w kraju. Wcześniej byłem w Play i Orange i nigdy nie było większych problemów z zasięgiem czy internetem, a tu bardzo dużo czarnych plam w zasięgu, a internet muli jak 10lat do tyłu. Dodam, że wiele miejsc jest z 2G czy 3G gdzie konkurencja ma bardzo dobre LTE. Lyca niech lepiej zmieni operatora.
    ZaletyCeny
    WadyZasięg, współpraca z siecią Plus
  • ~bobolanin / 2019-11-26 13:25
    Ocena: 4.33 / 5
    Lyca mobile pakiet S,
    za 20 złoty darmowe rozmowy i SMS'y.
    plus 30 GB internetu.
    bez umowy i bez kłopotu
    Zaletybezkonkurencyjna oferta
    Wadyniedopracowany system informatyczny, problemy z przedłużaniem pakietów
  • ~damian / 2019-11-23 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    generalnie operator z anglii ma wszystko w dupie!!! obsługa klienta to jakaś kpina ,dodzwonić sie gdzieś to cud ,a internet z dziesięć lat temu był szybszy ,nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~reg5 / 2019-11-22 21:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Dodam jeszcze że szybko czerpie baterie. Po zmianie operatora bateria trzyma 2 dni, a na lace jednego nie mogła wytrzymać. O obsłudze klienta i działaniu za granicą wszystko zostało już powiedziane - tragedia.
  • ~Piotr / 2019-11-12 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bardzo slaby zasieg. Internet bardzo wolny lub w ogole nie dziala. Do tego pobrali mi oplate za 2 pakiety i odmowli zwrotu pieniedzy.
    Zaletybrak
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 709
Orange
Ocena: 1.48, ilość opinii: 608
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 540
Plus
Ocena: 1.61, ilość opinii: 436
nju mobile
Ocena: 3.08, ilość opinii: 160
Virgin Mobile
Ocena: 2.43, ilość opinii: 137
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 866
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 723
ITAKA
Ocena: 2.70, ilość opinii: 392
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 353
Netflix
Ocena: 2.58, ilość opinii: 244
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 171