Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lycamobile opinie

Ocena na podstawie 95 opinii

1.88 / 5

  • Cena/Jakość
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Oferta
    2.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Jay / 2020-08-02 01:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Od 2 lat już jestem klientem, co miesiąc kupuję ten sam pakiet, internet M 1GB za 5zł. Od paru miesięcy jest tragedia. Przez 2 lata, miesiąc w miesiąc, wszystko działało dobrze. Używałem około 20-30MB dziennie max. Miesiąc temu internet mi co 2-3 dni znikał. Nagle pojawiało się 0kb dostępnych a potem na drugi dzień 600MB. A potem po prostu znikł jak jeszcze miałem z 300MB dostępne. W tym miesiącu jest jeszcze gorzej. Kupiłem znowu pakiet. W telefonie dzisiaj piszę że zużyłem 16MB. A na *137#, 200MB znikło. JAK? Rozumiem że przechodzenie na sieć 5G trochę psuje operatorów. W T-Mobile np internet znikł mi praktycznie po tygodniu. Do tego 2GB! A jak w Virgin Mobile im się sieć psuła to dostałem za darmo 1GB na miesiąc. Niestety Virgin ma trochę drogo ale jak Lyca będzie tak oszukiwać to będę musiał zmienić operatora.
    ZaletyTanio
    WadyInternet 32kb/s w nocy.
  • ~Gutek / 2020-08-01 17:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Większego gówna w 20 wieku jeszcze nie widziałem nic nie działa poprawnie zero kontaktu z operatorem internet za granicą nie działa aplikacja to jakiś koszmar albo miga jak stroboskop albo nic z niej nie wynika ILE DANYCH ZOSTALO W ROAMINGU??? To zbyt skomplikowane dla tego operatora nie da się dowiedzieć!!! To jakaś piaskownica REZYGNUJĘ!!! NIE POLECAM
    ZaletyBrsk
    WadyWada to lycamobile
  • ~Rafi / 2020-07-28 18:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Dużo internetu za małe pieniądze , rozmowy w roamingu za free, przy aktywnym pakiecie. Kontakt z biurem w około 10 min. Jak dotąd nie było na co narzekać, od zeszłego miesiąca jakieś problemy z zasięgiem w De - zrywa zasięg jak i internet. Ponowne wyszukanie sieci lub włączony na chwile tryb samolot rozwiązuje problem... niestety i tak powraca.
    ZaletyTanie rozmowy tzn. Za darmo nawet za granicą na wszystkie numery.
    Dużo internetu.
    Możliwość odnowy pakietu bez limitu.
    WadyUciekający zasięg. Czasami trzeba go gonić :D
  • ~kia / 2020-07-25 22:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Zlodzieje -kupilem drugi numer dla syna-nieletni,trzeba bylo zarejestrowac.OD RAZU ZDEAKTYWOWALO MOJ NUMER !!!!! Uzywany od pieciu lat!!!Komuchy daja tylko jedna karta na osobe!!!Telekomuna pi........ wrocila.KONSULTACJA W SOBOTY I NIEDZIELE NIE CZYNNA.
    Napascie sie forsa z mojej starej i nowej karty i ui vam f upe!!!Ja stracilem okolo szescdziesiat zlotych a wy bu.e?.
    ZLODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~KURCZOK20 / 2020-07-24 14:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Sieć bardoz fajna dużo neta za mały hajs
    Niewiem z nad tyle złych opini
    ZaletyDużo neta za mały hajs z SMS i rozmowy.
    Łatwe doładowanie konta przez Internet i w sklepie Żabka
    WadyNie zauwazyelm
  • ~Andrzej / 2020-07-23 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości połączenia z konsultantem.Minimum info na stronie.Nigdy więcej. Holenderscy naciągacze.Cwaniacy
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Adam / 2020-07-21 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Kupiłem kartę lycamobile, bo potrzebowałem na rowerowy wyjazd wakacyjny do Niemiec. Na papierze oferta wygladała ładnie - 10 zł / 1GB danych w roamingu. Wykupiłem pakiet na 4,5GB i pojechałem.
    Na miejscu okazało się, że sieć działa wyłacznie w trybach Edge i czasami w H+. Prędkość działania żałosna. Przez 2 tygodnie udało mi się zużyć ledwo 1,2GB transferu. Karta do smieci, nigdy więcej.
  • ~Adrian / 2020-07-04 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem a raczej byłem Ich klientem od 6 lat
    -Brak możliwości wysłania MMS
    - biuro obsługi lekceważy klienta posługując się schematem 4 RAZY wymieniali mi kartę sim ze względu na problemy z zasięgiem oraz rozłączaniem sieci.
    Ze zmianą właściciela karty sim walczę juz 4 miesiące! Rozmowy, korespondencja mailowa, nawet wysyłka oświadczenia zmiany właściciela na adres nie dała rezultatu.
    na koniec najlepsze : podczas próby zmiany operatora brak możliwości przeniesienia numeru - podany powód błędne dane które są bzdurą ponieważ posiadam rozmowę mailowa + oświadczenie zmiany danych
    WadyOBSŁUGA, ZASIĘG, BRAK MMS , PRÓBA KONTAKTU Z BIUREM OBSŁUGI PODCZAS POBYTU ZA GRANICĄ NIE MOŻLIWA !!
  • ~Patrycja / 2020-06-29 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Zero odpowiedzi na maile, ile razy bym nie dzwoniła na infolinie nie potrafią pomoc. Nie polecam! Czekam na rozwiązanie sprawy już ponad miesiąc i sami nie wiedza co zrobić, podają kody nie wiadomo co, a to i tak nic nie pomaga, bo bym musiała kupić doładowanie, które kupowałam przy zakupie starteru.
    WadyBrak odpowiedzi na maile
    Nikt nie potrafi pomoc
  • ~Krzysztof / 2020-06-27 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro obsługi klienta to dno. Nie odpisuja na maile. Ktoś powinien ich rozliczać
    ZaletyBrak
    WadyBok pod psem.
  • ~Wazik / 2020-05-03 10:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Lyca sim niemiecki. Kupilem 10GB internetu i raz ze transfer i pingi do dupy - wszystko leci przez Londyn (sprawdzilem geolokalizacje IP), dwa ze blokada Tethering czyli nie dziala hotspot z telefonu na laptopa!
    Skandal, bo nigdzie tym sie nie chwala,nawet w regulaminie nie ma ze blokuja wyjscie!
    Lepiej kupic cokolwiek innego niz ta turecka siec !
    WadyBlokada hotspot, absurdalne limity
  • ~Tomek / 2020-04-19 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego w Lycamobile nie ma zasięgu w Turcji.Obiecali mi że będzie!!! Jednak miałem drugi aparat z niezawodną siecią Play.
  • ~Tony / 2020-04-09 00:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Postaram się napisać w miarę obiektywną opinię. Przeniosłem się do Lyca z Plusha. Gdyby nie to, że ktoś zawalił przy przenoszeniu i od pierwszego dnia miałem do czynienia z obsługą klienta, pewnie przez dłuższy czas miałbym dobrą opinię o sieci ale do rzeczy. Wszystko mi działało po przeniesieniu, mogłem wykonywać połączenia, wysyłać smsy i do mnie smsy dochodziły ale jak ktoś próbował do mnie się dodzwonić to komunikat głosowy brzmiał coś w stylu numer niedostępny / abonent nieaktywny i wtedy zaczęła się przygoda z BOKiem. Wyjaśniłem sprawę, zostało to przekazane do działu wsparcia technicznego i miało być załatwione w 24h. Później w 48h. Później zamknęli sprawę jako rozwiązaną bez informacji zwrotnej i rozwiązania problemu więc ponownie otworzyli sprawę i przekazali do innego działu wsparcia jako bardziej skomplikowaną sprawę.. Po 10 dniach zorientowali się, że to nie u nich problem tylko w sieci z której się przenosiłem więc wysłali zapytanie do Plusha.. 3 dni później sprawa była dalej w toku. Po finalnie trzech tygodniach i przyjściu koronawirusa w czasie gdy zamknięto szkoły... zamknięto również jedyny sposób kontaktu z biurem obsługi. BOK telefoniczny zamknęli z powodu pandemii ;[]. Przeniosłem się w dwa dni do innej sieci gdzie powiedzieli, że nie gwarantują, że tego "defektu" nie będzie ale udało się i wszystko działa. Powiedzieli, że ktoś nie zaznaczył jednego krzyżyka przy przenoszeniu ale nie wiadomo w której sieci więc mogłem się z tym bujać nie wiadomo ile jeszcze.. Druga rzecz, korzystam w pracy z międzynarodowego numeru bezpłatnego na który dzwoniłem dość często w poprzednich dwóch sieci bez problemów i opłat a w Lyca.. nie można. Na boku powiedzieli, że to numer premium a u nich nie ma usług numerów premium - nie da się ich włączyć, wyłączyć, nie mają takiej opcji.

    Podsumowując :
    - Nie sprawdzałem przepustowości internetu, bo działał bardzo przyzwoicie, nawet subiektywnie ciut lepiej niż Plushu a obydwie sieci są na tych samych nadajnikach - Plusa
    - Oferta bardzo korzystna
    - Biuro obsługi... Na 6 razy, 5 rozmawiałem z Polakami, 1 z Hindusem i to była przeprawa więc dla osób bez znajomości angielskiego można się nadziać na niepolskojęzyczną osobę. Minimum oczekiwania w moim przypadku na połączenie z bokiem to pół godziny. Średnio 40 min. Ludzie na boku mili i... tyle. Pewnie powiedzą jaka jest taryfa a resztę przekazują dalej do działu wsparcia technicznego który jest albo mały albo beznadziejny a pewnie jedno i drugie bo prostej sprawy nie byli w stanie załatwić w 3 tygodnie. A później zamknęli BOK jak już wspominałem.

    Uciekłem i chcę zapomnieć incydent z tą siecią ale ocenę pozostawiam wam. O ile nie miałbym problemu i wszystko by hulało od początku dobrze, korzystałbym z netu / dzwonił, miałbym ogólną dobrą opinię, dlatego uważam, że lyca jest świetnym wyborem na drugi numer ale na główny nigdy bym się nie odważył. Pozdrawiam.
  • ~nikocolas / 2020-04-07 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza siec jaka istnieje w europie --powini ja zlikwidowac ..aby na polaczenie z operatorem czekac ponad 1 godzine SKANDAL
    Wadyzadnych zalet
  • ~Boguslaw / 2020-03-24 20:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam, jestem użytkownikiem lycamobile od ok.roku. Powiem szczerze że zastanawiam się czy nie zrezygnować, ponieważ z każdym miesiącem skraca mi się okres rozliczeniowy (place abonament 99 zł) U Czecha brak zasięgu teraz doładowałem konto i od pięciu godzin czekam. Brak kontaktu z konsultantem. Na tą chwilę porażka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy i kontaktu z konsultantem, problemy z zasięgiem,
  • ~klawisz / 2020-03-23 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej sukrwiała sieć z jaką miałem do czynienia ścierwo do kwadratu prędkość netu to totalne dno nie mówiąc już o doładowaniach to jakaś poraszka, ścierwo, ścierwo,ścierwo karta psu do zjedzenia, przepraszam za słownictwo ale musiałem się wyżyć na ty dziadostwie,
    Zaletyścierwo
  • ~Przeoss / 2020-03-16 21:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Na co komu ileś giga netu jak prędkość pobierania 1,1 Mb pingi do 200 ms? Wieża za oknem, na ole jest tanio.. Ważne by nie korzystać z netu i będzie ok, nie wiem jak z roamingiem...
    ZaletyDużo netu, nie można normalnie zużyć.
    WadyPrędkość netu przycięta..
  • ~Rafael / 2020-03-10 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    ***Ostrzegam wszystkie potencjalne ofiary tej nieuczciwej sieci***

    Dziś doładowałem konto za 35zl, po czym natychmiast wbiłem kod aby aktywować pakiet ‚L wszystko w jednym’. Otrzymałem wiadomość ze stan konta jest nadal zerowy. Podczas rozmowy z konsultantem Lycamobile.pl dowiedziałem się ze cała doładowana kwota została ‚zjedzona’ ponieważ miałem zaliczony internet! Czyli nie używając telefonu i internetu, (miałem puste konto wiec jak mogłem z niego korzystać) Lycamobile pobrała całe 35zl za NIC!
    W tej chwili otrzymałem maila po uprzedniej skardze ze pieniążki nie zostaną zwrócone. Bo i po co. To jest scam w biały dzień i zrobię wszystko aby doprowadzić tą nieuczciwą sieć do porządku. Nie dajcie się nabrać, to złodziejstwo!
    Zaletytanio
    WadyCała reszta
  • ~karateka84 / 2020-02-07 11:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Taka sytuacja. Reklamuje okulary w salonie Vision express. Dokładnie w Tesco przy połczyńskiej. Dowiaduje się że muszę zostawić okulary na dwa tygodnie a skoro nie mam drugiej pary to muszę wykupić nowe oprawki łaskawie za pół ceny. Nawet zapasowych okularów w ramach reklamacji nie proponują. Zero empatii i chęci pomocy. Nie polecam tej firmy i żałuję że kupiłem tam okulary
  • ~Pepe / 2020-01-26 09:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostrzegam przed ta siecia! pomimo dobrych warunków cenowych na papierze reszta jest na najniższym poziomie. Infolinia masakra, brak kompetencji i tylko przyjmowanie spraw z obietnica 48 godzinnego wyjasnienia...i potem cisza..mija kilka tygodni a problemu nie rozwiazuja. kłopoty z roamingiem i połaczeniami za granicą, problemy w kraju, problemy z sms ktore dochodza do adresata lecz nie wyswietlaja np.numeru i odbiorca nie wie od kogo dostał. problem nagminnie powtarzny nawet u znajomych posiadajacych ta siec wiec nie tylko u mnie. dla mnie juz przesada i zmieniam siec przy okazji ostrzegaja kolejnych
    Wadyinfolinia niekompetentna, czynna tylko do 18.
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 798
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 732
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 612
Plus
Ocena: 1.61, ilość opinii: 512
nju mobile
Ocena: 3.04, ilość opinii: 178
Virgin Mobile
Ocena: 2.42, ilość opinii: 143
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2493
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2198
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1845
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 917