Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1195 opinii

3.79 / 5

  • Cena/Jakość
    3.70
  • Obsługa klienta
    3.75
  • Oferta
    3.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacia / 2020-03-03 15:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Niby zasięg plusa ale jak mam tel w dual sim gdzie mam karte plusa i laita to w niektórych miejscach działa tylko w plusie internet w plusie dużo szybszy jakość rozmów dużo lepsza w plusie (ten sam tel) jak chciałem przenieść nr do plusa (próbowałem z 6 razy) to nie chcieli przenieść nr dopiero do play udało mi się przenieść. Ale za taką kasę 30gb i nielimitowane się nie dostanie, z drugiej strony wolę dopłacić 5zl i nie mieć problemów nie polecam tej sieci
    ZaletyCena
    WadyJakość rozmów
    Słaby net (przynajmniej u mnie)
  • ~Jack / 2020-02-25 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    wyłączyli mi wychodzące na trzy dni mimo opłaconych faktur, u nich to standard, ostrzegam
    Wadywyłączanie usług
  • ~Andrzej j / 2020-02-23 22:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Place 34.99 za 2 numery każdy ma 30gb neta i wszysto free nawet na stacjonarne. Przeszedłem z abonamentu plusa, net działa tak samo, pełna predkosc. Rozmowy i mmsy tak samo bez zarzutu. Nie ma się do czego przyczepić, zero różnic porównując do plusa, a miałem obawy. Żałuję że tak późno,
    ZaletyCena, wszystko działa jak w plusie, miła infolinia na której nie czekam 30 minut w klejce
    WadyBrak salonów sracjonarnych
  • ~Piotr / 2020-02-19 15:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra sieć, można w każdej chwili skorzystać z pomocy doradcy, w przypadku problemu z usługami otrzymać bonus. Ja nie narzekam, oby tak dalej????
    ZaletyDarmowe doładowania, promocje
  • ~Krzysztof / 2020-02-17 23:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna jakość obsługi ze strony działu Obsługi Klienta i działu Sprzedaży.
    Dział Sprzedaży wystawia zawyżone faktury za które trzeba płacić bo inaczej naliczają odsetki karne.Obsługa Klienta koryguje zawyżone faktury do 30 dni i przez ten czas nalicza sobie odsetki.Niestety klient musi płacić za ich błędy ze swojej kieszeni.Teraz czekam na kolejną korektę już 30 dni
    ZaletyCena
    WadyJW.
  • ~Jacek / 2020-02-10 11:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam internet mobilny i jestem w 100% zadowolony. Polecam tego operatora
    ZaletyŁączę i pakiet
    Wady Rak
  • ~737 rozczarowany / 2020-02-09 00:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet pierwszy miesiąc 100gb dzień i 200 noc. Po godzinie ok 1:15 było włączone pobieranie gry Xbox ok 60gb w routerze 1,02,2020 licznik danych skasowany. W sumie dzienny i nocny ok 90gb pobranych ,no i moje zdziwienie internet wyłączono. Na infolinię dowiedziałem się, że wykorzystałem limit dzienny a nocny nic nie złożona reklamacja czas rozpatrzenia 30 DNI licznik na routerze wskazuje 90 GB z tego ponad 60gb pobranych po godzinie 1:15
    Nie polecam lepiej dopłacić do zaufanego operatora. OSZUŚCI
    Sprawę zgłaszam u powiatowego rzecznika praw konsumenta.
    ZaletyDość szybki
    WadyOszuści 6 dnia wyłączono nie słusznie
    Odpowiedź na reklamację 30 dni, żenada
  • ~Zbigniew / 2020-02-07 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Od samego początku mam kłopoty z tym operatorem. Sukcesywnie blokują mi co miesiąc na kilka lub kilkanaście dni rozmowy wychodzące, sms i internet.także alarmowe, bez żadnego uprzedzenia. Reklamacje składam mailem do BOK i to jest kwestia kilkunastu dni na odp. a Wytłumaczenia są co najmniej dziwne. Specjalista Biura Obsługi Klientów wymyśla nieprawdopodobne rzeczy, zwalając winę na mnie, kpina! Telefon potrzebny mi jest do pracy, jestem dziennikarzem, także mam chore osoby w rodzinie, z którymi muszę mieć kontakt. Zostałem dziadkiem i także ta ważna okoliczność zastała mnie bez telefonu. Jak można tak postępować, za co ja płacę abonament! Także brak jest w rozliczeniu upustu za zablokowany tel. Uważam że sprawą powinny zaineresować się organa ścigania i służby kontrolne. Cieszę się, że na Forum nie jestem sam z takim problemem.
    Zaletybrak zalet
    WadyWyłączanie-blokada co miesiąc bez powiadomienia rozmów wychodzących, sms i internet. Brak szybkiego rzeczowego kontaktu z BOK. Brak poprawy tego procederu, jest stosowany sukcesywnie co miesiąc! Specjalista BOK kpi sobie z klientów w wyjaśnieniach mailowych. Operator nie przejmuje się taką sytuacją, nadal kpi z klientów bezkarnie!
  • ~Pati / 2020-02-03 17:22
    Ocena: 2.00 / 5
    witam , mam numer od około pół roku i na początku sztos !! wszystko śmigało bez większych problemów , od jakiegoś czasu (ok 2 miesiące) są problemy z zasięgiem ale to jeszcze do przeżycia, natomiast skandaliczne dla mnie jest to , że zwykle przed weekendem blokują mi połączenia wychodzące i internet .. w ciągu dwóch miesięcy miałam taką blokade 4 razy...obsługa klienta jest tragiczna , próbują z klienta zrobić idiotę i odwołują się do 72 h na usunięcie usterki tylko , że nie każdy może sobie pozwolić na brak możliwości dzwonienia przez 3 dni!! mam chorą mamę i musze mieć z nią kontakt kilka razy dziennie..nie po to mam abonament , żeby kupować starter z innej sieci i nosić ze sobą dwa telefony...także moja przygoda z tą siecią dobiega końca , jestem zmuszona zmienić operator i zrobię to bez żalu..reasumując NIE POLECAM i będę odradzać każdemu kto wpadnie na pomysł dołączenia do tej pożal się Boże sieci.
    Wadybrak punktów stacjonarnych , obsługa klienta, zasięg
  • ~Leszek / 2020-01-20 11:01
    Ocena: 2.33 / 5
    No i dzisiaj się wszystko wyjaśniło dlaczego nie mam internetu. To mogę teraz śmiało napisać, że ci którzy jak ja mają internet na kartę w Lajt-mobile z pakietem 300GB do wykorzystania (100GB w dzień + 200GB w nocy) muszą się pilnować z tym pakietem dziennym 100GB. Gdy wykorzystacie pakiet dzienny to zapomnijcie o pakiecie nocnym 200GB. Pan na infolinii mi powiedział, że skoro mam wykorzystany już pakiet dzienny to nocny mi już nie przusługuje w tym miesiącu rozliczeniowym. Tylko, że o tym nikt nie informuje na stronie internetowej, że nie można całkowicie wykorzystać pakietu dziennego bo inaczej nie będzie można korzystać z pakietu nocnego. Lipa jednym słowem. Piszę jeszcze dzisiaj rezygnację z usługi. To nic, że i tak będę musiał zapłacić za "pusty" okres rozliczeniowy ale bynajmniej nie będę robiony w "bambuko" przez kolejne miesiące.
  • ~Dawid / 2020-01-18 13:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam opinie poniżej , jestem w tej sieci od miesiąca i po raz drugi mam zablogowane połączenia wychodzące . To cyrk a nie sieć , jak mogą takie rzeczy się dziać!!! Teraz przez weekend cały jestem bez telefonu bo twierdzą że mają 72 godziny na rozwiązanie problemu. Dobrze że mam umowę na czas nieokreślony także uciekam od nich jak najprędzej. Samo działanie sieci jest dobre i zasięg plusa w pełni ale na co mi taka sieć która co tydzień mi takie cyrki robi. Jeśli zależy Tobie na niezawodności to odradzam.
  • ~Władysław / 2020-01-11 21:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam od dziś.Oferta ok,przeniesienie numeru zasięg bdb.Polecam internet4g LTE rewelka.
    ZaletyZasięg przeniesienie numeru, atrakcyjność na plus.
    WadyJeżeli blokują połączenia jak piszą inni jest to nie wporządku.Przeciesz rozmowy są nielimitowane.Zobaczymy za kilka miesięcy
  • ~robert / 2020-01-09 19:13
    Ocena: 3.33 / 5
    po prawie roku doświadczenia z lajt ,działać działa i to na zasadach plusowskich jeśli chodzi o internet ,oferta nawet ale co mnie wku... i zrezygnowałem to obsługa a dokładnie to wszystko trwa długo ,nie potrafią rozwiązać zglaszanych problemów ,aktualizacja danych na koncie nawet ponad tydzień !!! zrobić coś zgodnie z dyspozycja to sztuka dla nich nawet przeniesienie ich numeru z abonamentu na prepaid to problem który ich przerósł ,na infolinii przyjmują problem i potem czarna dziura ,eh.podziękowałem.
    Zaletyoferta
    Wadyjak wyzej
  • ~Leon / 2019-12-18 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na Lajt Mobile.Co chwilę (tak co 2,3 tygodnie) mam zakładaną blokadę na internet,sms-y i połączenia. Można do mnie dzwonić, ale ja nic nie mogę robić. Próbowałem zgłaszać sprawę na infolinii i tłumaczyć, że telefon jest mi potrzebny w pracy i bez niego nie mogę pracować. Cały czas mówią , że mają 72h na naprawę tego, ale kiedy blokada włączyła mi się przed weekendem to i 5 dni potrafiło im to zająć. Mam 3 miesiąc umowę, i 3 raz mi zablokowali ;/. Jeśli komuś zależy na ciągłym działaniu powinien unikać lajta.
    Zaletycena
    Wadyco chwilę nie działa
  • ~Karol / 2019-12-13 11:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeszedłem niedawno z kończącej się umowy abonamentowej z Plusa na abonament w Lajt Mobile. Mam plan taryfowy Nr 1 z abonamentem 19.99zł w tym nielimitowane rozmowy na komórki, stacjonarne, sms, mms i internet 30GB. W porównaniu z poprzednim Plusem nic nie straciłem a zyskałem. Zasięg tak samo dobry jak w Plus. Gorąco polecam bo Plus zaproponował mi marne 3GB miesięcznie w tej cenie. Parsknąłem tylko śmiechem dla Pana na infolinii. Używam już drugi tydzień Lajt Mobile i polecam każdemu. A poza tym dolewając oliwy do ognia Plus chciał wiązać się ponownie umową ze mną na dwa lata a Lajt Mobile? Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem. I to jest dbałość o interesy klienta!
    ZaletyZasięg, ilość GB w abonamencie, szybka obsługa i przeniesienie numeru, wysokość abonamentu miesięcznie, umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem w dowolnej chwili!
    Wadyobecnie brak
  • ~majki / 2019-11-28 22:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardo dobra sieć. Korzystam 2 lata z oferty na kartę. Zero zastrzeżeń.
    ZaletyTanio
    Usługi działają prawidłowo
    WadyNie znalazlem
  • ~Wojtek / 2019-11-17 21:35
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam z usługi internetu mobilnego. Jestem zadowolony, jak na moje potrzeby jest wystarczająco szybki, jak do tej pory bezawaryjny. Pierwsza faktura faktycznie była wyższa (koszt aktywacji) a potem normalnie, 20zł za 20 GB co miesiąc.
    Przy zamawianiu, na infolini oczywiście namawiano mnie na wyższy wariant, ale nie nalegano. Obsługa bardzo miła, w żaden sposób nie natarczywa. Do tej pory nie miałem żadnego telefonu z próbą naciągnięcia na kolejną usługę.
    Oferta atrakcyjna, więc postanowiłem przenieść numer telefonu komórkowego do tej sieci.
    ZaletyTania przejrzysta oferta, brak naciągania i telefonów od telemarketerów.
    Wadynie zaobserowałem.
  • ~mariusz / 2019-10-28 13:32
    Ocena: 1.33 / 5
    W gdańsku częste zaniki zasięgu, portal obsługujący doładowania wprowadza w błąd,zapłaciłem ale pakiety się nie uruchamiają więc ponownie i to już przepada. Tłumaczenia i pisanie maili z dowodami licznych wpłat. wczoraj wpłaciłem 62 zł i dziś już nawet nie mogę się zalogować do BOK. Przez 25lat takiej jakości i utrudniania odzyskania zmarnowanych pieniędzy - nie doświadczyłem jak w lajtmobile. Nie polecam i szybko przenoszę numer do play.
  • ~Karol / 2019-10-18 14:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Obecnie podpisałem z siecią Lajt Mobile umowę na przeniesieniu numeru z sieci Plus. Za 19.99zł miesięcznie mam nieograniczone rozmowy SMS MMS i 30Gb internetu. I do tego umowa na czas nieokreślony z możliwością w dowolnej chwili rezygnacji z jednomiesięcznym wypowiedzeniem. Na chwilę obecną jest to najlepsza moim zdaniem oferta dostępna na rynku. Gorąco polecam! Mimo, iż przeniesienie nastąpi dopiero za dwa miesiące bo jeszcze jestem związany z umową z Plusem to i tak warto poczekać. Nadmieniam, iż wszystkie formalności związane z przeniesieniem do sieci Lajt Mobile załatwiane jest przez nich a ty grzeczniutko siedzisz i czekasz. To jest dbałość o klienta!
    ZaletyDuży pakiet GB na internet
    Brak umowy czasowej
    Nielimitowane rozmowy SMS MMS w niskim abonamencie
    Polska sieć
    Wadyna razie brak i oby tak pozostało
  • ~pol / 2019-07-24 09:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra,rzetelna,tania firma.Jestem w tej sieci od paru miesięcy i jestem zadowolony.
    ZaletyJak u góry.
    Wadynie istnieją.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4779
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4000
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2650
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1195
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2554
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187