Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 997 opinii

4.06 / 5

  • Cena/Jakość
    3.95
  • Obsługa klienta
    4.00
  • Oferta
    4.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hard / 2021-01-19 19:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem dość długo w tej sieci i było dobrze, w tym roku dostałam propozycję przedłużenia umowy, więc opisałem mailem, lecz nie otrzymywał odpowiedzi, nikt do mnie nie zadzwonił,więc ja zadzwoniłam jeden Pan bardzo grzecznie przekazał że ktoś lub ta panioddzwoni, ale tak nie bylo Zadzwoniłam na infolinię I Odebrał jakiś inny pan który powiedział że moja umowa nie jest przyjęta i ja mam według tych aneksów postępować więc poprosiłam go że nie Nie znam się na tym i oni powinni mi pomóc w tym więc arogancko odpowiedział że ta do ich nie należy i wyszłam z nim w dyskusję która po prostu obrażała mnie No być może jego też bo też pokazywałam że i q jego jest bardzo niskie bo on powinien pomóc mi załatwić sprawę a nie dyskutować o tym czy co ja co ja źle zrobiłam a czego nie zrobiłam Rozmowa trwała bardzo długo i była nieprzyjemna nie na tym polega infolinia żeby dyskutować z klientem trzeba mu pomóc bo jeżeli nie to po co oni są są automaty to proszę zatrudnić automaty a nie ludzi którzy będą jeszcze to że za 1299 kupuję żeby ktoś mnie u pokazał ja więc mu powiedziałam że mam podstawowe wykształcenie żeby mi pomógł to jest wstrętne właściciel chyba zapomniał że chcę zarabiać Przepraszam ale robię to dla właściciela bo takich pracowników bym nie chciała ta pani też która zajmuje się wysyłaniem maili Nie panuje nad tym bo ona powinna korygować to i informować klienta Co powinien zrobić albo wystarczy Jestem w tej sieci parę lat ale jeszcze coś podobnego nie przeżyłam musiałam napisać po prostu to Jest straszne Proszę o kształcenie swoich i szkolenie pracowników ponieważ ten czas który zabrał mi i dyskutował ze mną mógł załatwić parę dobrych umów który lajtmobile mogłaby zarobić a Taki pracownik tylko przynosi negatywne bo ja też nie będę reklamowała tej firmy o tej chwili po prostu dla mnie, bardzo źle wpływa zatrudnianie takich byle jakich pracowników
    ZaletyTania i była przedtem bezproblemowa
    WadySzkolenia pracowników są bardzo inteligentni potrafią pomoc i są tacy którzy tylko czekają na jak niniejsza liczbę klientów, dzwonią tak żeby nie zdążyć odebrać telefonu, zastraszają że umowa źle jest napisana i nie dojdzie do podpisania nie pomagają w podpisaniu poprawnie umowy, tak jakby czekali aż człowiek dam zrezygnuje.Tak nie było ale teraz jest paru takich, nie wszyscy bo też są kulturalne.Jakbym była wlasciciel bardziej zwróciłam na kulturę pracowników i ilość podpisanych umów i tutaj lat już chyba nie zależy.
  • ~Mery / 2021-01-18 07:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Co to za boty tam na dole wypisują głupoty. Ja odkąd jestem w sieci nie miałam żadnych problemów z połączeniami. jest miło i tanio!
    Zaletytanio
    miła obsługa klienta
    Wadynie ma
  • ~Sasza / 2021-01-16 17:05
    Ocena: 4.67 / 5
    Oferta dobrana pod potrzeby klienta, mam telefon w Lajt od 5 lat jestem b.zadowolona.
    Czasem małe problemy z zasięgiem.
    ZaletyTanio i dużo internetu, Polska sieć
    Wadybrak
  • ~Kapuczina / 2021-01-15 13:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeniosłam numer kilka miesięcy temu, faktury sporo tańsze, a jakość ta sama jak u dużego operatora. Po co przepłacać? Polecam
    Zaletyniskie opłaty
    dobry zasięg
  • ~Tadeusz / 2021-01-13 20:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Sugerujac sie wypowiedziami bylem pelen obaw co do Firmy,lecz po probnym przeniesieniu jednego numeru postanowilem jeszcz przeniesc dwa,jak do tej pory jestSUPER
    ZaletyKontakt z Biurem Klienta na 6
  • ~Dan / 2020-12-17 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystawiają fakturę na abonament za okres od 01-12 do 31-12, po czym informują, że pakiet zostanie włączony dopiero 25.12 ponieważ dokupiony był dodatkowy pakiet internetu. Wniosek : Mam zapłacony pakiet internetu za miesiąc grudzień ale nie mogę z niego korzystać, bo będzie aktywny dopiero 25. grudnia. Dokupując u nich dodatkowy pakiet internetu, blokują Ci pakiet podstawowy za który już zapłaciłeś i po wykorzystaniu tego dodatkowego pakietu masz wybór albo dokupić kolejny dodatkowy pakiet internetu albo czekać łaskawie aż odblokują Twój zapłacony podstawowy pakiet internetu za kilka tygodni. Totalna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jasnych reguł i interpretacji regulaminu
  • ~Joanna / 2020-11-26 13:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra jakość usług i atrakcyjne ceny. Jestem zadowolona.
    ZaletyNiskie ceny, obsługa klienta, atrakcyjne oferty.
  • ~Hanka / 2020-11-26 12:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona.Wszystko zrobiłam przez internet bez chodzenia po salonach.
    Zaletytanio
    miła obsługa
    wszystko online
    Wadybrak
  • ~MKD / 2020-11-23 18:20
    Ocena: 3.00 / 5
    kombinuję z ustawieniami w telefonie, ale widzę /czytam, że nie ma sensu. karta niby działa, ale dodzwonić się do mnie lub ja do kogoś to graniczy z cudem. dziękuję za współpracę, idę do konkurencji.
    Zaletyprzystępna cenowo oferta
    Wadynieustanny brak zasięgu, danych mobilnych
  • ~kssad / 2020-10-29 21:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Po raz drugi nie mam połączeń wychodzących wcześniej 3 dni nie miałem udało mi się skontaktować przez internet pani pytała się czy mam rozmowy przychodzące odpowiedziałem przecież pani się do mnie dodzwoniła, teraz znów to się powtórzyło, Internet działa,ale nigdzie nie mogę zadzwonić, nawet do tego wspaniałego operatora, mają mnie w dupie. Abonament płacę regularnie i przed czasem zastanów się czy warto do nich przejść!
  • ~Pawel / 2020-10-09 13:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet w tej sieci albo nie działa albo prędkość to max 0.5 na 0.1 Mbit
    Rozmowy w losowych momentach są zablokowane pomimo opłacony rachunków.
    Jedynie coona usłyszeć na i infolinii to warunki sieciowe w danym miejscu mogą powodować braki rozmów i internetu.
    JASNE w calym mieście wojewódzkim nie maja zasiegu
    ZaletyBrak
    WadyCałą sieć lajt mobile to jedna wielka wada
  • ~Łukasz / 2020-09-04 18:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytałem wiele komentarzy i dziwi mnie jak widze,ze są negatywne oceny. Jestem już 3 miesiące z tą siecią po przejściu z plusha i jestem w pełni zadowolony. Bez limitu wszystko 30gb neta za 20zl miesięcznie. Chyba nie ma lepszej oferty za taką cenę. Polecam! Te negatywne oceny to chyba konkurencja . Nie rozumiem.
    ZaletyCena
    30gb neta
    Bez limitu reszta
    WadyBrak
  • ~Alicja / 2020-08-10 08:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Super sieć, nie mam nic o zarzucenia. Przeniosłam numer online bez żadnych problemów, co jest dla mnie dużym plusem. Polecam :)
    ZaletyCena,
    Obsługa
  • ~Janek / 2020-07-26 20:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Sieć ma bardzo dobre ceny, i to tylko jedna zaleta, W tej sieci na iPhonie nie działa iMessage a także konfiguracje z ich strony nie działają.
    Jeśli skonfigurujesz wszystko dobrze to i tak mmsy nie działają.
    Może na androidzie sieć działa lepiej ale na iPhonie działa tragicznie.
    Brak aplikacji do zarządzania swoim kontem.
    Przeniosłem się z T-mobile, bo skusiłem się na niskie ceny za abonament z 30gb internetu.
    ZaletyNiska cena uslug
    WadyBrak Obslugi iMessage
    Nie działają mmsy
    Brak aplikacji do zarządzania swoim kontem
  • ~Marek / 2020-07-13 16:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Już 3 raz zablokowali mi połączenia wychodzące - nie mam żadnych zaległości. Ostatnio trwało to 2,5 dnia. Temat już opisywałem poniżej i nie jestem trolem. Mam dość tej sieci, cena jednak to nie wszystko. Jak tak ma być co 1,5 m-ca, to porażka. Przechodzę na kartę do a2 mobile i liczę, że będzie ok.
    ZaletyTylko cena
    WadySieć najgorszych połączeń
  • ~Darek / 2020-07-10 15:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzień dobry. Potwierdzam opinie wielu osób. Jeżeli ktoś potrzebuje usług nielimitowanych to w tej sieci tego nie ma. ( i wcale nie chodzi tu o internet) Jestem w sieci ja i moje dzieci od listopada 2019. I faktycznie dotychczas nie było problemów, za wyjątkiem kiepskiej jakości rozmów kiedy często rozmówcy nie rozumieją co mówię i w druga stronę to samo ale ponieważ zdarza się to raz na jakiś czas to można było to strawić. Problem nastąpił w lipcu kiedy miałem serie konferencji dwugodzinnych przez telefon. Automatycznie zostałem odcięty od sieci. Z tego co widzę dokładnie takie same problemy ma duża cześć użytkowników. Oczywiście infolinia powtarza od początku magiczne słowo 72h czyli tyle maja na załatwienie sprawy od momentu zgłoszenia. Faktycznie jest to tania oferta, ale dla osób które sporadycznie korzystają z usług. Jeżeli ktoś korzysta więcej otrzyma po 72 h komunikat analogiczny jak widziałem w innych opiniach, a który załączam również

    Witam,

    Numer jest już aktywny i można korzystać z usług.

    Blokada karty SIM, która miała miejsce na Pana karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonuje Pan dużo połączeń lub korzysta Pan często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Taka sprawa przekazywana jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Pana działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - wtedy karta jest odblokowywana.
    Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisałem wcześniej jest to automatyczny proces systemu.

    W razie pytań zachęcam do kontaktu mailowego zachowując ciągłość korespondencji, bądź do kontaktu z naszym BOK pod numerem 727 700 700.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
    ZaletyCena
    WadyJakość rozmów, często niestabilny internet który zupełnie ginie. I nie mówię tu ze ginie jadąc na trasie tylko w danym miejscu
  • ~mariusz p / 2020-07-06 14:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Przejście do lajtmobile okazało się błędem praktycznie płacąc regularnie i usiłując się konsultować mailem, czatem, infolinią straciłem połączania. Przeniesienie numeru to błąd i ryzyko straty cennego numeru od 15 lat należącego do nas :(
    Zaletycena usług
    Wadyobsługa klienta płacącego regularnie i na czas
  • ~Andrzej / 2020-06-17 10:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Jedna z tańszych i lepszych ofert na rynku za 19.99 pakiet 30 gb.internetu i wszystko bez limitu.Na infolinię można się bardzo szybko dodzwonić. Zasięg sieci LTE+,czego chcieć więcej za takie pieniądze. Polecam.
  • ~Haiisu / 2020-06-16 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Już rok w Lajt Mobile.
    Jak dotąd nie mam żadnych zastrzeżeń.
    Najlepsza sieć w Polsce ????
    ZaletyCena
    WadyNa tą chwilę brak
  • ~ktokolwiek / 2020-06-16 12:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz drugi w tym tygodniu (a jest wtorek), internet na kartę nie działa. Korzystam z usługi dopiero dwa miesiące, w poprzednim też się zdarzały problemy z dostępnością. Wg informacji w portalu klienta limit 100 GB nie został jeszcze osiągnięty a wszystkie faktury są opłacone w terminie, więc nie rozumiem dlaczego to się dzieje. W dni kiedy internet nie znika kompletnie prędkość jest zadowalająca, ale jeśli znowu będą przerwy w dostawie usługi to zrezygnuję bez żalu, mimo stosunkowo niskiej ceny i bezterminowej umowy.
    ZaletyCena
    WadyBrak usługi
    Brak reakcji ze strony obsługi klienta
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 997
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185