Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1018 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JZ / 2023-03-05 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    postanowiłem dodać swoja opinię na temat Itaki i ich obsługi klientów.
    Miałem te nieprzyjemność skorzysta z oferty tego biura i w lutym na ferie polecieliśmy do Hurghady.
    Hotel w miarę OK, czego spodziewać po Arabach, ale obsługa ze strony Itaki -dramat.
    Na początek rezydent, zamiast Polaka jak to kiedyś było, sami tubylcy dukający po polsku. Oceniłem to bardzo źle, i chociażby z tego powodu nie polecam Itaki, nie mają polskich rezydentów tylko z kiepską polszczyzną tubylców.
    Drugi problem to opis oferty vs reality. W ofercie napisane free wi-fi. okazało się, że w pokojach absolutny brak Internetu, nawet zasięgu nie było. Jedynie był zasięg w lobby ale i tak się nie dało z niego korzystać bo było zawsze za dużo chętnych nie działał. Ostatecznie kupiłem kartę sim za 35 USD i internet śmigał jak powinien. Gdy napisałem reklamację, odpisali, że nie widzą powodów do zwrotu tych 35 USD. Stanowczo ODRADZAM! ja już Itaki nie wybiorę na żadną wycieczkę.
    WadyBrak dotrzymania warunków umowy, brak wypłaty rekompensaty, prymitywne zbywanie klienta.
  • ~Maria / 2023-02-24 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdołowani sytuacją na Ukrainie oraz pandemią postanowiliśmy wyjechać na tydzień do Turcji.W drugim dniu pobytu wyszliśmy na miasto,na przejsciu dla pieszych zostaliśmy potrąceni przez skuter efektem czego była złamana moja noga z przemieszczeniem,złamana ręka męża też z przemieszczeniem rozwalona noga męża oraz ogólne potłuczenia.Tak jak wybraliśmy się na zakupy ubrani turystycznie -byliśmy w dniach 19-26 10 2022 wylądowaliśmy w szpitalu w Side gdzie po zdiagnozowaniu zostaliśmy poddani operacją w pełnej narkozie.W szpitalu byliśmy od 21 10 2022 do 26 10 2022r.i na swoją odpowiedzialność i żądanie wróciliśmy do Polski ledwo żywi ponieważ ubezpieczyciel chciał nas przetrzymac do 9 11 na co nie wyraziliśmy zgody(pobyt w innym hotelu bez żadnej opieki osoby która by nam w czymkolwiek pomogła.W szpitalu byliśmy pod opieką lekarzy i pielęgniarek niezdolni do samodzielnej egzystencji. Istotną cech tego pisma jest zachowanie Pani Rezydent Itaki,pani ta została poinformowana o naszym wypadku,jej reakcja była Zerowa,ani raz nie była w szpitalu dowiedzieć się co u nas a my zostaliśmy sami sobie,bez języka seniorzy w obcym kraju.Pani rezydent była chyba na swoim urlopie,a biuro Itaki w odpowiedzi na moją skargę pisze o pomocy rezydenta podczas pobytu więc JAKA TO BYŁA POMOC.Jest jeszcze moje zapytanie czy 1.5dniowy urlop ma kosztowac 4350 Tak więc uważajcie na usługi Itaki najszybciej biorą kasę a wywiązują się tak jak w naszym przypadku
  • ~Sandra / 2023-02-23 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    JESZCZE raz o Tabie, bo dostaję od Wielu z Państwa mnóstwo pytań dotyczących Itaki.
    Moja odpowiedź nie jest podsycana nienawiścią, złością do Itaki i nie pracuję dla żadnego innego biura, czy organizatora- co co chwilę czytam o sobie. Piszę to co jest na MIEJSCU, co jest faktem i co trwa od dawna.
    Szanowni Państwo, Miłośnicy podróży.
    Ogólnie Taba jest piękna ,,księżycowy krajobraz".
    Hotel Strand Taba Heights także- ale uwaga! Po 22:00 kończy się All Inclusive i nie ma możliwości skorzystania z oferty, by otrzymać drinka lub napój. Wyłącznie za opłatą! Bez opłat jest woda z dystrybutora, można też pójść pieszo do ,, miasteczka" - na terenie kompleksu hotelowego. Dyskoteka, zabawa trwa dalej, lecz napoje trzeba zamawiać i za wszystko płacić. ( Dla mnie nie był to problem - bo alkoholu nie potrzebowałem).
    Kolejna sprawa to STRASZNE PRAKTYKI ITAKI zakaz wypuszczania ludzi z Hotelu ( na zewnątrz za jego teren).
    Zakaz wjazdu i wyjazdu do miasta na własną rękę. Całkowity zakaz wyjazdu na Wycieczki lokalne z innymi biurami ( BOJĄ SIĘ PRZYJEŻDŻAĆ PO TURYSTÓW ZNAJĄ ,, WIĘZIENIE ITAKI"). Itaka ma monopol i uniemożliwia wszystkim opuszczenie terenu resortu. To kryminogenne praktyki!
    Ogólnie --- miejsce i hotel+ personel uczynny ( Rezydenci ITAKI - wiadomo, zero podstawowej wiedzy i perfidne stosy kłamstw).
    Podczas pobytu w Tabie można skorzystać z hotelowego mini busa i pojechać nim do niby miasteczka dla turystów- położonego na terenie obiektu, by zrobić zakupy.
    Potem czytam w komentarzach i opiniach, że ,,ja wyszłam wyszedłem i byłem w mieście i można wychodzić ". - Niestety to iluzja i nie można wychodzić. To miasteczko ( nawet urokliwe i ładne) jest na terenie kompleksu hotelowego.
    Taba -- może być -- wykupić Lot sam bo jest to możliwe i potem SAMEMU nocleg.
    Kategorycznie jednak JESZCZE raz ostrzegam i odradzam Wszystkim Itakę Itaka .
    Itaka nie chce, by inne biura i osoby za uczciwe ceny zabierały Państwa na lokalne wyprawy i wyjazdy. Będąc tam jesteście więc zdani na Masakrycznie kilkukrotnie wyższe CENY niż w lokalnych legalnych biurach.
    Szanowni Państwo, JESZCZE raz na koniec. Nie jestem z żadnej konkurencji i zależy mi wyłącznie, by wreszcie było uczciwe podejście do Klienta a tak ze strony ITAKI nie jest.
    - POLECAM naprawdę poczytać wpisy prawdziwych klientów nie trolli i osób z Itaki piszących pozytywne opinie i komentarze.

    ZaletyŻadne
    WadyWiele
  • ~Krzysiek / 2023-02-21 21:26
    Ocena: 3.33 / 5
    Itaka rezydent - Marsa Alam wielki MINUS
    - daleka wycieczka Luxor - upchali nas do mini autobusu (trwała od 4.00 do 22) Na wycieczce zamiast opowiadać rezydent i przewodnik sprzedają badziewia i wożą po sklepikach zamiast zwiedzać - to mega krótko jak na ponad 12 h

    + na plus nie zasługa itaki hotel 5 gwizadek Egipt
    Uzasadnienie: jeden kliet Itaka zgłosił że żona upadła i wybiła 4 żeby, poważny wypadek - rezydent tak się zainteresował że nie wstał z krzesła sprzedawał dalej wycieczki to jest tragedia - dzicz, poziom 0.
    Nie ma co li żyć na nich - przerażające
    ZaletyHotel + polecam, super obsługa aż się chce dać napiwek
    WadyItaka rezydent z Marsa Egipt Lazuli Hotel i innych hoteli - tragedia
  • ~Roman / 2023-02-16 20:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Od 28 stycznia do 4 lutego wraz ze znajomymi byliśmy na wycieczce „Skarby Faraonów”. Po wylądowaniu w Marsa Alam zostaliśmy zakwaterowani w hotelu MG Alexander. Hotel czysty, obsługa bardzo miła, piękna plaża . Na drugi dzień czekał nas transfer do Asuanu. Niestety w czasie pobytu w hotelu nie mogliśmy się skontaktować z naszym rezydentem. Nie odbierał od nas telefonów, a na lotnisku nie otrzymaliśmy żadnej informacji dotyczącej naszego pobytu. Dodzwoniliśmy się do Ahmeda, który nas poinformował, że też nie może dodzwonić się do naszego rezydenta. Nie wiedzieliśmy o której wyjeżdżamy do Asuanu. Po licznych telefonach jeden z naszych uczestników otrzymał sms od pana Bartosza, że zbiórka o godz. 3:15 i jedziemy do Luxoru. Pomyśleliśmy, że nastąpiła zmiana programu wycieczki. Jak się okazało jechaliśmy drogą okrężną do Asuanu, podróż trwała 14 godzin. Szkoda, że nas nikt o tym wcześniej nie poinformował, a to był obowiązek rezydenta Itaki. Na szczęście ten nieprzyjemny incydent zrekompensował nam nasz pilot Essam, bardzo życzliwy, uśmiechnięty i profesjonalny. Essam wysłuchał naszych pretensji i poinformował o zaistniałej sytuacji szefową Itaki. W czasie przejazdów opowiadał nam o kulturze muzułmańskiej, przekazywał ciekawostki związane z Egiptem. Mieliśmy okazję poznać historię starożytności oraz monumentalne zabytki Egiptu, które robią niesamowite wrażenie, są warte obejrzenia. Wielkie przeżycie. Rejs statkiem Carnival istna bajka, świetna sprawa. Kabiny przestronne, czyste. Bardzo fajna wycieczka godna polecenia. Program ciekawie ułożony. Bardzo dobrze ,że po tak wyczerpującej wycieczce można przed wylotem odpocząć w hotelu. Jedyny minus to, że w dniu odlotu wykwaterowanie następuje o godz. 12:00, a dopłata do pokoju od jednej osoby to 45 dolarów do godz. 21:00. My mieliśmy transfer z hotelu o godz. 22:00, ale inni uczestnicy o godz. 1:00 w nocy. Uważamy, że Itaka powinna dograć tę sprawę, z uwagi , że w hotelu byliśmy zakwaterowani 29 stycznia w nocy, a więc cały dzień „do tyłu” i zainteresować się pracą swoich rezydentów.
    ZaletyHotel, statek super. Pilot Essam super.
    WadyCałkowity brak opieki rezydenta. Czuliśmy się zdezorientowani i potraktowani z lekka lekceważąco, co nie świadczy dobrze o tak renomowanym Biurze ITAKI
  • ~Tomasz / 2023-02-16 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Itaki!!! Niedoinformowani pracownicy oraz rezydentka co zmusiło nas na poniesienie oddatkowych, niemałych kosztów. Oczywiście wina jak zawsze leży po naszej stronie!!!
    ZaletyBrak
    WadyWyzysk i jedno wielkie oszustwo!!!
  • ~Renata / 2023-02-15 01:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Wakacje 2021 na wyspie La Palma - bardzo udany wyjazd. Bardzo dobry kontakt z biurem oraz z rezydentem.
  • ~Niezadowolony Turysta / 2023-02-13 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje na Maderze luty 2023: w hotelu pożar, rezydent nawet nie pofatygował się do hotelu, ani nawet nie zadzwonił upewnić się że wszyscy goście hotelowi Itaki są bezpieczni. Rezydentka Ewa potrafiła jedynie chamsko odzywać się do zestresowanych pożarem gości. Zero opieki. ODRADZAM TO BIURO
    ZaletyBrak
    WadyBrak procedur zapewniających bezpieczeństwo gościom, brak jakości obsługi rezydenckiej - chamska obsługa
  • ~Adam / 2023-02-13 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągają na ubezpieczenia od kosztów leczenia. Sprzedają ubezpieczenia na sumę 100 000 EUR, ale jak zachorujesz, mususz zapłacić 25 EUR za wizytę lekarską.
  • ~Beata / 2023-02-10 20:50
    Ocena: 4.67 / 5
    W styczniu 2023 byliśmy na cudownej zorganizowanej przez ITAKA wycieczce w Turcji. Objazdówka: Kapadocja, lot balonem POLECAM nieziemski, Ankara Stambuł, Bursa. Bez kolejek do meczetów, przyjemność zwiedzania, komfort jazdy. Byliśmy zadowoleni z hoteli, planu podróży. Ale najwspanialszy był nasz Przewodnik - Volga Kaya. Rewelacyjny, niezwykle pomocny, sypiący mnóstwem uroczych anegdotek. Dzięki niemu poczuliśmy klimat Turcji, spotkaliśmy sympatycznych ludzi. Niezapomniane! Dziękujemy pięknie! Renata, Beata, Monika, Krysia i Szymon.
  • ~Turcja / 2023-02-10 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuczciwe, lekceważące podejście do klienta. Sprzedana oferta odbiegała od rzeczywistości. Po zakupie inna informacja niz przed.
    Odmowa uznania reklamacji przez Itaka a nawet brak odniesienia się do przedstawianych argumentów.
  • ~Joanna / 2023-02-07 15:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Itaka absolutna porażka . Brak zainteresowania rezydenta gośćmi . Cała grupa w hotelu próbowała się kontaktować z rezydentka ale bez skutku . Wyznaczone były 2 dni po 1 godzinie a co jeśli coś się wydarzy w innym dniu albo innej godzinie ? To turysty problem , nie tylko brak kontaktu z Itaka to jescze nr alarmowy również zawieszony . W hotelu zero informacji o transferze . Mieliśmy transwer o 16 , do 10 była doba hotelowa , Itaka nie zadała sobie trudu w załatwieniu tego , musieliśmy dopłacić do pokoju za to ze kilka godzin jesteśmy dłużej ale przyjadę był do hotelu o 22 . Nigdy więcej wyjazdów z Itaka , byłam nie raz na wycieczkach z innym biurami turystycznymi i nigdy z taka ignorancja jak w Itaka się nie spotkałam .
    ZaletyŻadne
  • ~Wojciech / 2023-02-04 15:09
    Ocena: 1.67 / 5
    ITAKA to najgorszy operator wyjazdowy z jakim się spotkałem. Wyjazd do Taby styczeń-luty (8 dni)
    Kontakt z rezydentem mieliśmy tylko na drugi dzień po przyjeździe. Informacja przekazana przez rezydenta była ogólna i skierowana gównie na zainteresowanie wyjazdami wycieczkowymi fakultatywnymi. Jak się okazało na miejscu byliśmy chyba jedynymi, którzy za 2 osoby dorosłe i dziecko zapłaciliśmy 9467, 00 zł podczas gdy inne osoby ( 2 dorosłe +1 dziecko) płaciły ok 7000,00 zł. Pokój nie był z widokiem na morze ( mimo takiej opcji opłaconej) więc daliśmy 20 dolarów "do ręki" obsłudze i zamienili pokój na taki z widokiem na morze.
    Wniosek z tego jest taki że nie ma sensu wcześniej rezerwować w ITAKA wyjazdów bo zapłacisz za tych co wykupują w ostatniej chwili . Na moje monity w tej sprawie przed wyjazdem otrzymałem lakoniczne odpowiedzi że nie można obniżyć ceny. Tak nie traktuje klienta szanująca się firma.
    Przelot z Taby to jeden wielki skandal. Załoga samolotu poinformowała nas, że z uwagi na wykorzystaną butlę tlenową do pomocy medycznej jednemu z pasażerów międzylądowanie będzie w Warszawie a nie w Zielonej Górze. To lądowanie w Warszawie opóźniło przylot do Zielonej Góry o ponad 3 godziny co zgodnie z regułami obowiązującymi w liniach lotniczych i operatorów wycieczek w tym przypadku ITAKA zobowiązuje do zwrotu strat z tego powodu poniesionych. Proszę to uwzględnić i zrekompensować te straty.
    ZaletyHotel ładnie położony.
    WadyNie polecam ITAKI
  • ~Olka / 2023-02-03 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorsze biuro podróży z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia. 0 kontaktu , 0 odpowiedzi na maila. Zero wyjasnien w przypadku zawinienia.Rezerwuje wycieczke na inna kwote a w umowie mam już inna dużo większą kwote.
    ZaletyBrak zalet
    WadyTen organizator to nieporozumienie
  • ~Iwona z Mietkiem / 2023-01-28 21:18
    Ocena: 4.67 / 5
    Wyprawa do Maroko warta polecenia to bardzo ciekawy kraj.
    ZaletyBardzo kompetentna pani przewodnik Magda. Czułam się na wycieczce bardzo dobrze , w każdym miejscu ciekawe informacje z historii i współczesności. Informacje rozbudziły moje zainteresowanie krajem , który zwiedzałam. Chętnie odwiedzę jeszcze południe Maroko.
    WadyNajsłabsze ogniwo tej wyprawy to hotel w Marrakeszu.
  • ~Aleksandra / 2023-01-19 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Itakę, sprzedaje drogie ubezpieczenia do wycieczek po czym odwołuje imprezę na 3 tygodnie przed wylotem i nie zwraca pieniędzy za ubezpiecznie, tak mnie naciągnęli na 600 zl :( smutne ze biuro reklamujace sie jako największy operator wycieczek musi oszukiwać klientów :(
  • ~Aleksandra / 2023-01-19 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Itakę, sprzedaje drogie ubezpieczenia do wycieczek po czym odwołuje imprezę na 3 tygodnie przed wylotem i nie zwraca pieniędzy za ubezpiecznie, tak mnie naciągnęli na 600 zl :( smutne ze biuro reklamujace sie jako największy operator wycieczek musi oszukiwać klientów :(
  • ~Barbara / 2023-01-15 17:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa fatalna , rezydent ( Zanzibar Kiwengwa Beach Resort hotel , myśle ze nie ma pojęcia o pracy z ludźmi i komunikacji z klijentem. Słabe szkolenie personelu. Zła komunikacja między biurem a hotelem ( nie ipoinformowanie hotelu o tym ze w grupie jest osoba na wózku inwalidzkim i to nie pierwszy raz podróżując z wami ) kiepska wiedza personelu sprzdajcego wycieczki w biurze Itaki
  • ~karol / 2023-01-08 19:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Rezydent powinien się nazywać informator lub sprzedawca wycieczek, nie ogarniał niczego bo mu się nie chciało i tyle. Biuro obsługi klienta ma weekend i święta więc też 4 dzień cisza bez echa. To był ostatni raz współpracy z nimi są biura które szanują klienta. Nie polecam bo tanio nie jest a konkurencja też zaprasza.
    Zaletybrak
    Wadyludzie tam pracujący
  • ~Andrzej / 2023-01-05 14:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłem na super Urlopie Egipt Jordania Izrael Monika była naszym Pilotem Jest Super ❤️???????????? Serdeczności ❤️
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1018
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 892
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 178
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 154
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4151
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807