strona 5 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~michał / 2024-03-06 23:53
kraków śrudmieście kurier od paru dni nie potrafi dostarczyć mi paczki masakra zero kontaktu z kurierem nie odbiera tel. nie odpisuje jak dzwonię do gls kontaktują się z nim obiecuje podobno że dzisiaj na pewno dostarczy i lipa -
-
~Krzysztof / 2024-03-04 09:52
Bardzo dziękuję kurierowi za ostrzeżenie, że przesyłka, którą ma mi dostarczyć pochodzi od firmy, która jest oszustem. Bardzo dziękuję! -
~Andrzej / 2024-02-28 13:27
Dzisiaj dostałem paczkę dostarczoną przez GLS, miałem sprawdzić w obecności kuriera więc rozpakowałem paczkę i okazało się że przysłali nie to co zamawiałem. Problem jest taki, że kurier odmówił przyjęcia paczki na nowo zaklejonej. Pani na infolini oczywiście stwierdziła, że takie maję procedury w innej firmie miałem podobny problem ale tam kurier napisał protokół i odebrał przesyłkę. Przy następnych zakupach zrezygnuję z transakcji jeżeli dostawcą będzie firma gsl. ZaletyniemaWadyWSZYSTKO -
~am / 2024-02-27 13:53
Moja paczka do mnie nie trafiła, może do mnie trafi jeszcze. 5 dni paczka oczekiwała w magazynie, ponieważ system gis podobno nie miał moich danych do wytworzenia kodu odbioru. Dowiedziałam się o tym po wykonaniu szeregu telefonów na infolinię. Musiałam przekierować paczkę do domu, żeby nie musieć odbierać w punkcie, bo bez kodu nie wydadzą paczki a nawet ona tam nie dojedzie. Cały sens zamawiania do punktu polega na tym, że nie trzeba siedzieć w domu. Ponadto ja nie wiem ile czasu ta paczka by tam leżała, gdybym ja nie zadzwoniła. ZERO kontaktu ze strony przewoźnika. Nie polecam ZaletybrakWadywszystko -
~Tomasz / 2024-02-26 15:58
Zero kontaktu ze strony firmy, zero kontaktu ze strony kuriera, paczka zostawiona innej osobie, kurier nie raczył nawet do mnie zadzwonić. ZaletyTutaj nie ma zalet, jest tylko rozczarowanie i nerwyWadyBrak jakiejkolwiek komunikacji, jedyne co to mail że paczka do nich trafiła i informacja o kontakcie jak będzie w doręczeniu (takiego kontaktu oczywiście NIE BYŁO) -
~Ania / 2024-02-22 11:39
Więcej razy nie zamówię przez GLS kurier który przywiózł w dniu dzisiejszym zostawił dziecku 13 lat na parterze biurko gemingowe w karty nie wziol pieniądze i odjechał sobie a syn stał z tym na klatce bo nie mógł sam wnieść bo ciężkie . -
~Cezary D. / 2024-02-21 19:37
Porażka... Kierowca nie umiejący używać telefonu, a już na pewno dzwonka u drzwi, o ile - w ogóle do drzwi doszedł...
Paczka, która miała być dostarczona tydzień temu,do tej pory nie dotarła ????????????
Okazało się, że wraca do nadawcy z powodu niezastania nikogo pod wskazanym adresem. Dziwne, zważywszy,że adres dostawy jest miejscem, w którym ktoś zawsze przebywa przez 24 h/dobę.
Po dodzwonieniu się do konsultanta GLS, dowiedziałem się, że to ja muszę odkręcać sprawę, ponieważ paczka została przekierowana do nadawcy.
Czyli GLS to firma bez szefa ????????????
Kota nie ma, myszy grasują i robią sobie wedle uznania...
Absolutnie nie polecam!ZaletyUdało się do konsultanta dodzwonić ????WadyIstnienie mało odpowiedzialnej firmy... -
~Iza / 2024-02-20 18:20
Kurier porażka, zero kultury osobistej.Nie wydaje reszty 94 zł chciał uznać jako napiwek. Nie polecam! ZaletyBrakWadySam kurier jest wadą -
-
~wkułwiony / 2024-02-15 14:01
prawdopodobnie najgorszy z przewoźników w kraju, aż ciężko porównywać z innymi firmami spedycyjnymi z szacunku dla takich firm jak DPD
z wielu złych i bardzo złych doświadczeń wymienię tylko jedno:
kurier bez kontaktu ze mną zostawił paczkę z komputerem z wielkim napisem lenovo pod drzwiami domu w którym nikogo nie było, oznaczając przesyłkę jako dostarczoną.
to spowodowało brak możliwości przekierowania, a szanowny kierowca wyłączył telefon, nie odbierając ode mnie ani od infolinii, ani tego ani w następne dni.
samo gls nie ma żadnego procesu ani sposobu na kontakt z nimi z takimi problemami, tylko infolinia która nic nie wieZaletynic dobregoWadywszystko źle -
~Nika / 2024-02-13 16:57
Trzy dni pod rząd ingormacja o przekazaniu przesyłki , ale jakoś kurier nie dociera brak kontaktu z kurierami na infolini sprzeczne informacje NIE POLECAM -
~Lejoss / 2024-02-10 20:19
Firma nezetelna,brak profesjonalizmu,chamskie zachowanie KURIERÓW NIE POLECAM -
~Piotr / 2024-02-09 19:01
Nadałem przesyłkę reklamacyjną, która przez kilka dni nie została wprowadzona do systemu, w wyniku czego odrzucono reklamację (przekroczony terminy) Odrzucenie reklamacji spowodowało brak zwrotu środków a przesyłka w drodze. Zostałem z niczym. Próba uzyskania pomocy w GLS równa zero. Potwierdzenie przez odbiorcę otrzymania przesyłki może by coś zmieniło, ale komu by się w GLS chciało? Złożyłem reklamacje w sumie trzykrotnie, odsyłano mnie z jednego miejsca w drugie, na końcu bym złożył reklamację w Hiszpanii. Pomijam stek bzdur, który musiałem przeczytać! Mimo ewidentnie źle wykonanej usługi, zero współpracy czy wysiłku by to naprawić. Natomiast w momencie złożenia reklamacji firma wykazuje spory wysiłek przy kombinowaniu, pisząc bzdury i licząc na zniechęcenie klienta. Mam dokumenty i korespondencje i sprawę załatwię, ale wszystkim ZDECYDOWANIE ODRADZAM. W sumie raczej mało popularna firma, znalezienie "oddziału" w sporym mieście to spore wyzwanie. Przy takim podejściu głównie do wykonywanych usług ciężko się dziwić, że firma jest mała, mało popularna i tania. Dałem po jednej gwiazdce bo nie można było dać zera lub ujemnej oceny na którą GLS zasługuje. ZaletyJedyną zaletą jest uzyskanie w miarę szybkiej odpowiedzi, w zasadzie na każdy mail. Niestety odpowiedzi nic nie wnoszące, starające się odesłać klienta, zniechęcić, czasami pozbawione sensu. Odpowiedzi na zasadzie takiego przedszkolnego: "a nie bo TY"WadyNiesolidność - przesyłka wprowadzona do systemu kilka dni po nadaniu i INTERWENCJI. Zero wysiłku by naprawić popełnione błędy. Odsuwanie odpowiedzialności i pisanie bzdur, bo może klient sobie daruje. -
~Dariusz / 2024-02-07 16:16
Kurier nie odbierał telefonu później przyszła wiadomość że paczka została w punkcie do odbioru a pudełko jest dość ciężkie i nie mam jak go przynieść wróciłem ze szpitala i nie wolno mi dźwigać i co z tym problemem -
~Ela / 2024-02-04 21:01
Kurier przywiózł dwa ekrany do komputera, jeden z nich był uszkodzony, nie chciał zabrać przesyłki, powiedział że przyjdzie następnego dnia i przywiezie protokół szkody- do tej pory go nie było, infolinia gls- tragedia. A kurier w końcu odebrał jak zadzwoniłam z innego numeru i powiedział:” nic mi nie zrobicie, już u Was nie jeżdżę” ZaletyBrakWadySame wady… najgorsze podejście do klienta, zero szacunku, zero pomocy -
~Olga / 2024-02-02 09:17
Paranoja człowiek w domu cały dzień a kurier pisze ze nie było adresata paczka niedostarczona -
~Wooldi / 2024-02-01 18:26
Czy polityka firmy jest brak poszanowania dla własności prywatnej i za aprobatą swojego kierownictwa ZaletyBrakWadyBrak kultury kurierów -
-
~M / 2024-02-01 14:00
Rozumiem, że ktoś może być bez humoru, ale zawiodłam się na podejściu kuriera...
Powiedzieć słowo to zaraz nie miły Kurier jakby miał gorszy dzień...zawiodłam się dzisiaj pierwszy raz....do Mnie kurier z tekstem że " nie było trzeba wysyłać paczki" ( bo szybko szybko kurierowi się śpieszy i zachowanie jakby to była moja wina)gdzie ja to z dobrego serca chciałam wysłać paczkę właścicielom i to na ich koszt. Na koniec mówię Do Widzenia a kurier nic....ZaletySzybkośćWadyKurier.... -
~Natalia / 2024-01-26 09:33
Bardzo szybka dostawa ....kurier miły,kontaktowy ... -
~Aga / 2024-01-26 08:38
Podałam zły adres, ale udało się zmienić przez kontakt mailowy. Polecam ZaletyDobra komunikacja -
~Oleo / 2024-01-25 12:56
Druga przesyłka i znów zawartość paczki uszkodzona, tym razem zniszczyli całość zamówienia. ZaletyNormalny czas dostawyWadySzkło pobite za każdym razem mimo naklejki informującej.
strona 5 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »