Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2326 opinii

1.55 / 5

  • Cena/Jakość
    1.53
  • Obsługa i reklamacje
    1.44
  • Czas dostawy
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 117
  • ~Iwona / 2024-03-26 08:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo życzliwy Pan Krzysztof wysłał mi smsa ,że paczka będzie dostarczona danego dnia a później dostarczył paczkę pod adres.Odzwoniłam i poprosiłam by zostawił mi paczkę u sąsiada a On w sympatyczny sposób powiedział ,że nie ma sprawy i jeszcze zadzwoni pod którym nr.domu ją zostawi. Serdecznie polecam i firmę i tego radosnego dostawcę.Iwona.
    ZaletyCałkowity profesjonalizm w życzliwym i radosnym nastroju.Brawo!
    WadyNie ma.
  • ~Halina / 2024-03-25 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nierzetelna ,kurier robi co chce ,puszcza sygnałka na tel ,później go nie odbiera ,nie informuje nawet SMS że się pojawi w danym dniu (może to jest zbyt skomplikowane ) .Pani z obsługi klienta również niesympatyczna nie potrafi zweryfikować sytuacji ( ona poprostu nie wie dlaczego w drugi dzień roboczy paczka już z rana została odesłana do nadawcy ) Dlatego nie polecam firmy pod żadnym względem
    WadyDezinformacja zero kontaktu z kurierem oraz biurem
  • ~maniek85 / 2024-03-23 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem tutaj pierwszy raz.. nie raz zamawiałem kurierem i wszystko było ok...wczoraj zamówiłem paczkę miała przyjść wczoraj tj piątek...około godziny 13 kurier dzwoni słaby zasięg ..czyli tylko halo halo i nic więcej...oddzwaniam do niego to numer zajęty...wchodzę na śledzenie paczek okazuje się że kurier zrobił sobie samowolkę i Sam zmienił sobie dostawę na poniedziałek no szczyt hamstwa...dzwoniłem na infolinię to pani mi powiedziała że ona też się nie może dodzwonić do kuriera...no jakieś jaja
  • ~Fwa / 2024-03-20 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka miała być dostarczona do punktu obsługi wczoraj. Dzostałam sms z kodem odbioru. Podjechałam do punktu obsługi dzisiaj. Na miejscu okazało się, ze kurier jeszcze jej nie dostarczył.
    telefon podany do kuriera nie odpowiada. Szkoda, że sprzedawca korzysta z tej firmy.




    nestety wiecej jużu niego nie zamówie, bo współpracuje tylko z GLS.

    Szkoda nerwów.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z firmą i kurierem. nieprawdziwe informacje na trackingu. Dostawa wolniejsza niżza czasów poczty konnej Zygmunta ugusta
  • ~ig2205 / 2024-03-19 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo rzadko korzystam z usług kurierów, a GLS bardzo skutecznie mnie w tym utwierdza. Zupełny brak możliwości kontaktu telefonicznego w celu zmiany opcji dostawy, dzięki czemu kurier mnie nie zastał. O 14.00 otrzymałem sms o zostawieniu przesyłki w punkcie odbioru, więc po pogrzebie o 16.00 pojechałem do punktu, ale oczywiście przesyłki nie było. Kiedy wreszcie kurier odebrał telefon, to stwierdził, że jest tak zapracowany, że jeszcze nie był w punkcie i nie wie kiedy będzie. Potem była sobota , niedziela i przesyłkę otrzymałem w poniedziałek o 18.0.Kompletna żenada i brak odpowiedzialności. Firmy kurierskie zapominają, że to one są dla nas i istnieją dzięki nam , a nie odwrotnie. Nigdy więcej świadomie nie skorzystam z GLS i nigdy nikomu jej nie polecę.
    ZaletyDostałem przesyłkę.
    WadyBrak kontaktu telefonicznego,brak odpowiedzialności za swoje działania.
  • ~GLS_opinie / 2024-03-11 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kliniska Wielkie - kurierzy to jakis dramat i wielka pomyłka. Bezczelni i aroganccy. Do tego oszukują i kłamią. Na przesyłce nie było numeru telefonu więc to juz był problem bo papierowe awiza to juz chyba przeżytek bo w GLS nie istnieją.... przeysłka nie doręczona kilkukrotnie. Jak się okazuje przesyłka leży na bazie - a jak proszę o przetrzymanie jej kilka dni dłużej - nie ma problemu - paczuszka będzie czekać na Panią do piątku - przyjeżdżam w czwartek a paczka zwrócona do nadawcy.... i się okazuje że to mój problem i nic już na to nie poradzą. Po czym dla złagodzenia sytuacji wychodzi Pan z obsługi biura i obiecuje, że paczkę zawróci bo jeszcze nie dotarła z powrotem do nadawcy - to co się okazuje....?? że kłamie jak z nut bo paczka po dwóch dniach jest już u nadawcy z powrotem... dramat... najgorsza firma kurierska i najgorsi kurierzy - dżwigać na 2 piętro nie będą bo mają kręgosłup chory....no wow tylko pozazdrościć takich pracowników
  • ~fanka / 2024-03-07 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier jest wyjątkowo myślącą istotą ,nie potrafi doręczyć przesyłki ,nie potrafi zadzwonić a laska która siedzi w Brodnicy może się przyda na częsci transplantacyjne .NIE POLECAM ! DRAMAT
    Wadyw GLS pracują ameby
  • ~michał / 2024-03-06 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    kraków śrudmieście kurier od paru dni nie potrafi dostarczyć mi paczki masakra zero kontaktu z kurierem nie odbiera tel. nie odpisuje jak dzwonię do gls kontaktują się z nim obiecuje podobno że dzisiaj na pewno dostarczy i lipa
  • ~Krzysztof / 2024-03-04 09:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję kurierowi za ostrzeżenie, że przesyłka, którą ma mi dostarczyć pochodzi od firmy, która jest oszustem. Bardzo dziękuję!
  • ~Andrzej / 2024-02-28 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj dostałem paczkę dostarczoną przez GLS, miałem sprawdzić w obecności kuriera więc rozpakowałem paczkę i okazało się że przysłali nie to co zamawiałem. Problem jest taki, że kurier odmówił przyjęcia paczki na nowo zaklejonej. Pani na infolini oczywiście stwierdziła, że takie maję procedury w innej firmie miałem podobny problem ale tam kurier napisał protokół i odebrał przesyłkę. Przy następnych zakupach zrezygnuję z transakcji jeżeli dostawcą będzie firma gsl.
    Zaletyniema
    WadyWSZYSTKO
  • ~am / 2024-02-27 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka do mnie nie trafiła, może do mnie trafi jeszcze. 5 dni paczka oczekiwała w magazynie, ponieważ system gis podobno nie miał moich danych do wytworzenia kodu odbioru. Dowiedziałam się o tym po wykonaniu szeregu telefonów na infolinię. Musiałam przekierować paczkę do domu, żeby nie musieć odbierać w punkcie, bo bez kodu nie wydadzą paczki a nawet ona tam nie dojedzie. Cały sens zamawiania do punktu polega na tym, że nie trzeba siedzieć w domu. Ponadto ja nie wiem ile czasu ta paczka by tam leżała, gdybym ja nie zadzwoniła. ZERO kontaktu ze strony przewoźnika. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Tomasz / 2024-02-26 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu ze strony firmy, zero kontaktu ze strony kuriera, paczka zostawiona innej osobie, kurier nie raczył nawet do mnie zadzwonić.
    ZaletyTutaj nie ma zalet, jest tylko rozczarowanie i nerwy
    WadyBrak jakiejkolwiek komunikacji, jedyne co to mail że paczka do nich trafiła i informacja o kontakcie jak będzie w doręczeniu (takiego kontaktu oczywiście NIE BYŁO)
  • ~Ania / 2024-02-22 11:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Więcej razy nie zamówię przez GLS kurier który przywiózł w dniu dzisiejszym zostawił dziecku 13 lat na parterze biurko gemingowe w karty nie wziol pieniądze i odjechał sobie a syn stał z tym na klatce bo nie mógł sam wnieść bo ciężkie .
  • ~Cezary D. / 2024-02-21 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka... Kierowca nie umiejący używać telefonu, a już na pewno dzwonka u drzwi, o ile - w ogóle do drzwi doszedł...
    Paczka, która miała być dostarczona tydzień temu,do tej pory nie dotarła ????????????
    Okazało się, że wraca do nadawcy z powodu niezastania nikogo pod wskazanym adresem. Dziwne, zważywszy,że adres dostawy jest miejscem, w którym ktoś zawsze przebywa przez 24 h/dobę.
    Po dodzwonieniu się do konsultanta GLS, dowiedziałem się, że to ja muszę odkręcać sprawę, ponieważ paczka została przekierowana do nadawcy.
    Czyli GLS to firma bez szefa ????????????
    Kota nie ma, myszy grasują i robią sobie wedle uznania...
    Absolutnie nie polecam!
    ZaletyUdało się do konsultanta dodzwonić ????
    WadyIstnienie mało odpowiedzialnej firmy...
  • ~Iza / 2024-02-20 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier porażka, zero kultury osobistej.Nie wydaje reszty 94 zł chciał uznać jako napiwek. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadySam kurier jest wadą
  • ~wkułwiony / 2024-02-15 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    prawdopodobnie najgorszy z przewoźników w kraju, aż ciężko porównywać z innymi firmami spedycyjnymi z szacunku dla takich firm jak DPD
    z wielu złych i bardzo złych doświadczeń wymienię tylko jedno:
    kurier bez kontaktu ze mną zostawił paczkę z komputerem z wielkim napisem lenovo pod drzwiami domu w którym nikogo nie było, oznaczając przesyłkę jako dostarczoną.
    to spowodowało brak możliwości przekierowania, a szanowny kierowca wyłączył telefon, nie odbierając ode mnie ani od infolinii, ani tego ani w następne dni.
    samo gls nie ma żadnego procesu ani sposobu na kontakt z nimi z takimi problemami, tylko infolinia która nic nie wie
    Zaletynic dobrego
    Wadywszystko źle
  • ~Nika / 2024-02-13 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy dni pod rząd ingormacja o przekazaniu przesyłki , ale jakoś kurier nie dociera brak kontaktu z kurierami na infolini sprzeczne informacje NIE POLECAM
  • ~Lejoss / 2024-02-10 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nezetelna,brak profesjonalizmu,chamskie zachowanie KURIERÓW NIE POLECAM
  • ~Piotr / 2024-02-09 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadałem przesyłkę reklamacyjną, która przez kilka dni nie została wprowadzona do systemu, w wyniku czego odrzucono reklamację (przekroczony terminy) Odrzucenie reklamacji spowodowało brak zwrotu środków a przesyłka w drodze. Zostałem z niczym. Próba uzyskania pomocy w GLS równa zero. Potwierdzenie przez odbiorcę otrzymania przesyłki może by coś zmieniło, ale komu by się w GLS chciało? Złożyłem reklamacje w sumie trzykrotnie, odsyłano mnie z jednego miejsca w drugie, na końcu bym złożył reklamację w Hiszpanii. Pomijam stek bzdur, który musiałem przeczytać! Mimo ewidentnie źle wykonanej usługi, zero współpracy czy wysiłku by to naprawić. Natomiast w momencie złożenia reklamacji firma wykazuje spory wysiłek przy kombinowaniu, pisząc bzdury i licząc na zniechęcenie klienta. Mam dokumenty i korespondencje i sprawę załatwię, ale wszystkim ZDECYDOWANIE ODRADZAM. W sumie raczej mało popularna firma, znalezienie "oddziału" w sporym mieście to spore wyzwanie. Przy takim podejściu głównie do wykonywanych usług ciężko się dziwić, że firma jest mała, mało popularna i tania. Dałem po jednej gwiazdce bo nie można było dać zera lub ujemnej oceny na którą GLS zasługuje.
    ZaletyJedyną zaletą jest uzyskanie w miarę szybkiej odpowiedzi, w zasadzie na każdy mail. Niestety odpowiedzi nic nie wnoszące, starające się odesłać klienta, zniechęcić, czasami pozbawione sensu. Odpowiedzi na zasadzie takiego przedszkolnego: "a nie bo TY"
    WadyNiesolidność - przesyłka wprowadzona do systemu kilka dni po nadaniu i INTERWENCJI. Zero wysiłku by naprawić popełnione błędy. Odsuwanie odpowiedzialności i pisanie bzdur, bo może klient sobie daruje.
  • ~Dariusz / 2024-02-07 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie odbierał telefonu później przyszła wiadomość że paczka została w punkcie do odbioru a pudełko jest dość ciężkie i nie mam jak go przynieść wróciłem ze szpitala i nie wolno mi dźwigać i co z tym problemem
strona 1 z 117
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12007
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7812
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7272
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4041
Pocztex
Ocena: 1.26, ilość opinii: 3868
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2326
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770