Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2423 opinii

1.55 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.44
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 122
  • / 2025-05-28 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Powinni ją zamknąć. Cały dzień czekałem na paczkę a przed chwilą dostałem informację że niedostarczona z nieznanych powodów. DNO
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • / 2025-05-23 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma GLS w Wodzisławiu to jakiś żart, robią z ludzi debili . Jednego dnia piszą , że przesyłka będzie dostarczona jutro a następnego dnia zmiana terminu. Paczka od 5:00 na magazynie i dwa dni nie ma kto jej doręczyć , dajcie jasną odpowiedź odnośnie terminu a nie zwodzicie ludzi. Nie pozdrawiam.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • / 2025-05-20 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 21.04 – kurier GLS otrzymał paczkę dopiero 30.04. Tego dnia nie mogłam jej odebrać, więc grzecznie poinformowałam kuriera, że jestem już w pracy. W odpowiedzi usłyszałam kłamstwo, że „nie ma możliwości drugiej próby doręczenia” i że mogę sobie odebrać paczkę w oddziale. Na infolinii GLS potwierdzono jednak, że druga próba jak najbardziej się należy – kurier świadomie mnie okłamał.

    Następnego dnia rzekomo ponownie mnie nie zastał – infolinia potwierdziła jednak, że według GPS kurier w ogóle nie był pod moim adresem! Obiecywano, że paczka zostanie doręczona kolejnego dnia. Oczywiście – znowu nie dotarła. I tak w kółko: „kurier nie zdążył”, „w kolejny dzień roboczy”…

    Dziś – 20 maja – dowiedziałam się, że druga próba doręczenia nigdy nie została nawet zlecona ani wydana kurierowi, a paczkę bezpodstawnie zwrócono do nadawcy. Pani z infolinii sama była zdziwiona brakiem jakiejkolwiek reakcji ze strony firmy, mimo moich zgłoszeń.

    Złożyłam oficjalną skargę na kuriera drogą mailową i przez formularz – żadnej odpowiedzi. Zero reakcji. Pełne ignorowanie klienta.

    GLS przez trzy tygodnie oszukiwał mnie, ignorował moje zgłoszenia, nikt nie poczuwał się do wyjaśnienia sprawy, nikt nie przeprosił. To rażące zaniedbanie i kompletny brak odpowiedzialności za niewykonanie usługi.

    Nie polecam absolutnie nikomu. Jeśli macie wybór – trzymajcie się z daleka od GLS.
    Zaletyżadnych
  • / 2025-05-10 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    to są najzwyczajniej złodzieje. Pomyliłem w kodzie pocztowym 8 z 0 . Kurier nie przyjechał nikt się nie skontaktował, a pieniądze za usługę ukradli. Szmerze odradzam, dno.
    Zaletydobra cena
    Wadyżerują na pomyłkach i kradną pieniądze
  • / 2025-05-07 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Przesyłka niedoręczona, mimo obecności w miejscu odbioru. Następnego dnia przesyłka zwrócona do nadawcy. NIGDY WIĘCEJ.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.
  • / 2025-05-04 06:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadza w błąd klientów,nie rzetelni. Nie terminowi. Nie polecam.
  • / 2025-04-15 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.Wieczne problemy z dostawą, po niedręczeniu brak informacji i nr awizo, a bez awizo nie można przekierować paczki do paczkomatu, co chciałam od poczatku zrobić. Kurier twierdzi,że też nie może tylko po wiadomości sms zostawić paczki w paczkomacie( w innych firmach bez problemu)Przez stronę dopiero po 2-gim niedoreczeniu wyswietla się historia paczki i jakieś numery(ale oczywiście informacji,który nr to awizo brak). A magazyn 15km od Krakowa. I nie jest to moje pierwsze złe doświadczenie z GLS.
  • / 2025-03-31 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    niepolecam gls niezetelna firma niepunktualna.
    polecam np INPOST LUB DPD ZAWSZE OK!!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK PROFESIONALNOSCI
  • / 2025-03-26 15:46
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu dzisiejszym (26,03,2025r.) na adres 82-103 kurier dostarczył mi 9 ciężkich paczek z meblami. Był bardzo uprzejmy, życzliwy i pomocny. Bardzo dziękuję.
    Zaletysame zalety
    Wadybrak
  • / 2025-03-09 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dnia 04.03 jest problem z doręczeniem paczki przez kuriera. Reklamacje są składane codziennie, natomiast jedyna odpowiedź to nie możemy nic zrobić.
    Sytuacja następująca:
    Kurier zadzwonił domofonem, zostały mu otwarte drzwi, jednakże kurier odjechał. Po natychmiastowym skontaktowaniu się z kurierem poprosiłam o ponowne doręczenie pod wskazany adres do rąk własnych. Podczas rozmowy kurier był arogancki i konfliktowy.
    Kurier w manifeście wrócił pod klatkę, pod wskazany adres i wyjął przesyłkę ze skrzynki, jednakże podczas kontaktu nie było informacji że paczka została tam umieszczona. Kurier ze złością oznajmił, że nie będzie dzisiaj dostarczona.
    Zarówno dnia 05.03 kurier paczki nie doręczył. Kontakt ponowny z oddziałem. 3 próba doręczania. Kurier podjeżdża, wychodzi i wraca do samochodu po 20 sekundach. Kurier nie zadzwonił domofonem. Całe zdarzenie jest nagrane i przesłane ponownie celem złożenia reklamacji. Bezskutecznie. Kurierzy robią co chcą bo nie są wyciągane żadne konsekwencje. Proszę o informacje w sprawie.
  • / 2025-03-05 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier umawia się na dostarczenie paczki ok godz.15, po czym o 13 zostawia paczkę na magazynie.
    WadyBrak dostawy, kurier umawia się, a później bez kontaktu odwozi paczkę na magazyn
  • / 2025-02-18 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem odbiorcą przesyłki a w zasadzie oczekującym na przesyłkę. O godzinie 7.05 otrzymuje smsa z informacją , że przesyłka będzie dzisiaj dostarczona. Otrzymałem również telefon do kuriera. Próba dodzwonienia się do kuriera spełzła na niczym. Chciałem się dowiedzieć o przybliżonym czasie wizyty kuriera. O godzinie 14.30 dzwonię do GLS i przedstawiam sytuację. Pani w GLS wymusza na kurierze , żeby odebrał ode mnie telefon. Dzwonię , odbiera. Pytam kiedy mogę się spodziewać przesyłki. Otrzymuje odpowiedź , że za około 1.5-2 godzin. O godzinie 17 znowu próbuje dodzwonić się do kuriera . Nie odbiera. Dzwonię do GLS. Tam znowu wymuszają na kurierze , żeby do mnie zadzwonił . Dzwoni. Pytam kiedy będzie bo minęły już 3 godziny. Odpowiada, że będzie na pewno dzisiaj i że przed przyjazdem zadzwonię do mnie. Jest godzina 20.25 . Ani nie dzwoni ani już nie odbiera. Taka to firma.
    Problem polega na tym, że po smsie o 7.05 zadzwoniłem do pracy, że dzisiaj mnie nie będzie bo czekam na bardzo ważną przesyłkę. I tak oto firma GLS pozbawiła mnie tzw. dniówki w pracy i przesyłki.
    ZaletyZaznaczam wyraźnie, że w telefonicznym biurze obsługi załatwiony byłem profesjonalnie i szybko.
    WadyCała soefycja i odpowiedzialni za pracę kurierów to jedna wielka wada.
  • / 2025-02-10 10:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Od dwóch lat co kwartał wysyłamy paczki 20kgdo Hiszpanii, z odbiorem od nadawcy i dostawą do adresata. NIGDY nie było żadnej wpadki ze strony tego przewoźnika. A więc polecam.
    Zaletyrzetelność
    Wadybrak
  • / 2025-01-26 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka zamówiłem produkt w Niemczech i paczka została nadana 16 stycznia przez GLS i z GLS dostałem info ,że będzie dostarczona 20 stycznia póżniej ,ze 22 stycznia i do tej pory jej nie ma a jest już 26 stycznia. Dzwoniłem na infolinię i wciąż to samo info od Pani, która tam pracuje " paczka w tranzycie i podobno opóżnienia w Niemczech" Nigdy więcej GLS
  • / 2025-01-23 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety dla mnie tragedia.
    Moja paczka tkwi od kilku dni w DE i już jest opóźniona
    Wadyjak w ocenie
  • / 2025-01-23 15:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam kuriera który przywiózł mi paczkę .Bardzo miły i życzliwy człowiek .Aby więcej było takich kurierów.
  • / 2025-01-13 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki. Uzasadnienie- nie było odbiorcy w domu. Bardzo przepraszam „Pana” kuriera że muszę pracować i nie mogę czekać na „Pana” kuriera. Aż raczy doręczyć przesyłkę. Oczywiście nie muszę chyba dodawać, że nie pofatygowano się na wykonanie telefonu w celu zrealizowania zlecenia. Gratulacje dla firmy GSL za dobór pracowników. Klienta napewno stracili.
    Podaję numer przesyłki: 48102641697
  • / 2025-01-09 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka opóźniona lub gdzieś zaginęła, Infolinia ospała nie jest w stanie pomóc, zaleca czekanie na interwencję, która po 24 h dalej milczy w sprawie. Beznadzieja firma przez 10 dni nie jest w stanie dostarczyć jednej małej paczki...porażka
    ZaletyBrak
  • / 2025-01-03 14:47
    Ocena: 1.33 / 5
    jak zwykle opóźnienie o tydzień może nawet wyjdzie ponad!
  • / 2025-01-01 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Wprowadzanie klienta w błąd. Po otrzymaniu wiadomości o doręczeniu paczki zadzwoniłam do kuriera chcąc otrzymać informacje o której godzinie będzie ponieważ byłam w pracy . Otrzymałam odpowiedz ze około godziny 15 do 16 nikogo nie było zadzwoniłam po raz kolejny to kurier poinformował mnie ze będzie za 20 minut do godziny 17 nikogo nie było a ja musiałam wyjść z domu o czym poinformowałam kuriera. Nie mam pojęcia co się stało z moja paczka. Taka to rzetelna firma. Odradzam w 100 %.
strona 1 z 122

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12590
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8029
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7675
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4115
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4101
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2423
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4641
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3938
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2999