Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1645 opinii

1.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.48
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~milka / 2023-10-09 11:05
    Ocena: 3.80 / 5
    Szczerze nie polecam zamawiać czegokolwiek z tej firmy. Zamówiłam książkę wraz z pisakami i książka przyszła do mnie zniszczona, bo nawet jej nie zabezpieczyli od pisaków. Czekam już drugi tydzień na kontakt w sprawie reklamacji. Zaproponowali mi 20 zł rekompensaty na ekartę (gdzie za książkę płaciłam 50!!!) i gdy odpisałam, że się nie zgadzam na takie warunki, to z ich strony cisza.
    Podobną sytuację miałam parę tygodni wcześniej, również z książką. Oprócz książki zamawiałam również długopis i oczywiście wrzucili go luzem razem z książką, przez co są niewielkie wgniecenia.
    Nie rozumiem, jak mogą pakować KSIĄŻKI, które są podatne na szybkie zniszczenia, w tak nieodpowiedzialny sposób. Serio, omijajcie tę firmę szerokim łukiem, ja już na pewno nic tam nie zamówię.
  • ~Monika / 2021-08-20 11:29
    Ocena: 3.80 / 5
    Cos sie chyba zepsuło w tym empiku. Zamówiłam płytę, torebkę prezentowa i świeczkę urodzinową. Jako prezent na urodziny męża. Z tego najważniejszego czyli plyty nie przysłali. Po mojej interwencji poeoedziano mi ze proby kontaktu sie nie powiodły by mnie o tym poinformować (na moim telefonie brak sladu ze ktos dzwonił) i zwrócą mi środki na konto. Jestem wkurzona bo za przesyłkę zapłaciłam 11.99. Za przesyłkę torebki i świeczki! Gdybym wiedziała o tym ze plyty brak to bym resztę anulowała.
  • ~NICK / 2022-05-04 17:32
    Ocena: 3.80 / 5
    Od 29 kwietnia tego roku piszę do Empiku w sprawie zmiany adresu e-mail na moim koncie w ich sklepie internetowym. Okazuje się, że właściciel konta nie może tego zrobić sam w ustawieniach, jak w innych sklepach czy na Allegro, tylko musi napisać do BOK. Mamy 4 maja i jak dotąd nic nie wskórałam. Całkowita ignorancja i lekceważenia wieloletniego klienta sklepu Empik.
  • ~OleOpole / 2021-12-14 19:54
    Ocena: 3.80 / 5
    Często zamawiam przez aplikację, ale ostatnio otrzymałam książkę, która wygląda na używaną. Okładka brudna, na brzegu pogięta. Kilka stron podartych.
    Przez zamawianie do punktu odsyłka na własny koszt, a w odpowiedzi z BOK jedyną rekompensatą jest bon 10 zł..
  • ~polo / 2023-06-27 12:58
    Ocena: 3.80 / 5
    Bardzo duży wybór towarów. Obecni w całym kraju. Miła obsługa(z wyjątkami)
    ZaletySzybko się kupuje
    Wadypłatności
  • ~RM / 2021-07-30 16:48
    Ocena: 3.80 / 5
    Niestety zawiodłem się, gdy przyszło mi pierwszy raz złożyć reklamację. mija miesiąc po wiadomościach zbywających mnie i o treści przekażę sprawę do odpowiedniego działu, nie ma postępów.....
  • ~smutna / 2016-10-24 20:29
    Ocena: 3.80 / 5
    odebrałam tylko jedno z trzech zamówień , w jednej z paczek był inny przedmiot nie taki jak zamawiałam , natomiast w drugiej była płyta która wyglądała na używaną, zostałam obsłużona przez nieprzyjemną obsługę klienta , jestem bardzo zniechęcona .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadynieprzyjemny kontakt, lekceważenie klienta.
    -
  • ~xxx / 2015-01-31 00:35
    Ocena: 3.80 / 5
    tym razem miałam problem przy odbiorze zamówienia , niemiła Pani z obsługi klienta początkowo nie chciała mi otworzyć paczki bym obejrzała ją przed zapłatą ale potem w końcu otworzyła jak Pan Kierownik powiedział, że przed zapłatą można obejrzeć towar, prosiłam też aby rozmieniła mi pieniądze tak jak chciałam ale i tak niemiła Pani nie rozmieniła mi pieniędzy udała , że nie słyszy co do niej mówię i wydała mi resztę po swojemu , mimo to polecam ten sklep ze względu na duży asortyment i możliwość darmowego odbioru w salonie empik , choć mimo wszystko nie zawsze z obsługą klienta można się dogadać.
    Zaletyszeroki asortyment , darmowy odbiór w salonie empik
    Wadykontakt z obsługą klienta
    -
  • ~Ala / 2021-01-25 08:15
    Ocena: 3.75 / 5
    Zamówiłam 4 książki , jedną z książek przysłali nie tą co zamówiłam.
  • ~Aneta / 2021-07-24 10:28
    Ocena: 3.75 / 5
    Zamawiałam z Empiku trzy razy i zawsze, powtarzam za każdym razem przesyłka była opóźniona. Inne sklepy internetowe nie mają takich problemów, dostawa jest na 2-3 dzień. Oczekiwanie tygodnia na dostawę do sklepu, którą jeszcze samemu trzeba odebrać jest bez sensu. Już więcej nie skorzystam.
    ZaletyDuży asortyment (teoretycznie)
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na dostawę
  • ~Ilona / 2020-11-13 11:19
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem zdziwiona, że zamówiona przeze mnie książka p.Michniewicza zostala mi sprzedana drożej.zamówiłam ją w formie zapowiedzi i jakie było moje zaskoczenie kiedy zobaczylam pozycję o 8 pln tanszą.Jestem w premium i nie od dzis kupuję w Empiku.
  • ~Katarzyna / 2019-12-04 22:13
    Ocena: 3.67 / 5
    Skandaliczny poziom obsługi klienta. Anulowanie zamówienia po tygodniu od zakupu z wytlumaczeniem, ze juz nie mają tego produktu. Zerowy kontakt z klientem. Nie polecam.
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~krax / 2022-07-11 14:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa w empiku w nowym targu jest bardzo niemiła.Jedna z pracownic w bardzo chamski sposób odnosi się do klientów oraz narusza ich przestrzeń osobista, depta rzeczy klientów i robi ogromny hałas wokol siebie.Nie polecam wizyt w tym sklepie.
  • ~MarCho / 2021-12-13 12:57
    Ocena: 3.67 / 5
    EMPIK "schodzi na psy". Zamówiłem 3 produkty z odbiorem w salonie. Dotychczas przy takim zamówieniu odbierałem jedną paczkę. Teraz dostałem 3 produkty luzem. Odbierałem w towarzystwie osób, dla których miały to być prezenty! Może przynajmniej w informacji o możliwości odbioru powinni uprzedzić, że przesyłka nie jest zapakowana?!
    Bardzo mi się to nie podoba.
    MarCho
    Wadynie zapakowana przesyłka. Towary luzem!
  • ~Marek / 2019-08-29 10:02
    Ocena: 3.67 / 5
    Historia powtarzająca się jak u poprzedników. Brak przesyłki i jakiejkolwiek informacji co się dzieje z zakupionym przedmiotem ("zamówienie w realizacji"). Po kilku dniach bez żadnego "przepraszamy" informacja, że nastąpi zwrot środków na konto z powodu braku towaru. Dodam, że towar miał być dostarczony nie przez EMPIK tylko przez jakąś firmę zewnętrzną. Brak profesjonalizmu i kultury.
  • ~Aga / 2020-12-11 07:54
    Ocena: 3.60 / 5
    Czas realizacji zamówienia masakryczny, ponad 10 dni na dostawę 3 zabawek!!!
    WadyCzas dostawy zamówienia
  • ~Ananke 99 / 2018-11-11 12:05
    Ocena: 3.60 / 5
    Zamawiam czasami ( chociaż bardzo rzadko...Jeśli jest tańsza niż na bonito.pl ) książki. Zamówiłam raz i zjechana z tyłu okładka! I śmiesznt druk do reklamacji w przesyłce (Galeria Krakowska ) .
    Jeśli chodzi o zabawki - biorą z hurtowni Rzeszowskiej jak i Eurotrade czy jakoś tak ( Krakowska Hurtownia ) , a cena ich jest o duuużo większa w empiku. Naliczają duże marże!!! Taśma klejąca najtańsza to 3,99 !!!
    Nie polecam :/ Radzę kupować gdzie indziej .
    Zaletydużo przestrzeni
    WadyWysokie ceny , obsługa powolna
  • ~Anna / 2018-10-20 14:27
    Ocena: 3.60 / 5
    Empik w galerii Białej w białymstoku: 3 panie przy kasie żadna nie obsługuje. Po kilku minitach stania przy kasie podeszła jedna do kasy na koncu i zaczela obslugiwac klientow z polowy kolejki. Żadna z dwuch pozostalych nie poinformowala ze nadal nie obsluguja. Zamieszanie i przepychanie sie bo nie wiadomo do ktorej z pan podejsc. Zrezygnowalam z zakupow, zrobie je w innym sklepie.
    WadyZla obsługa
  • ~Armin / 2022-12-15 14:26
    Ocena: 3.60 / 5
    Tragedia,po 3 dniach od zamówienia Empik sam anuluje zamówienie pisząc że nagle brak produktu.Zwrot kosztów woła o pomstę do nieba,aż 12 dni.Byłoby dłużej zapewne gdyby nie interwencja mailowa co z moja kasą.Wstyd i żenada.Odradzam kupowania w sklepie internetowym.Najwidoczniej brak kompetentnych osób co odbija się na relacjach z klientami.
    ZaletyDuży wybór towaru
    Wadyniekompetentne osoby do obsługi klientów,brak aktualizacji czy dany towar faktycznie jest na stanie
  • ~bambi / 2016-03-14 01:40
    Ocena: 3.60 / 5
    mój ojciec był po
    odbiór pieniędzy w salonie empik Poznań Galeria Malta i dostał
    zwrot pieniędzy tylko za reklamację pierwszego zamówienia
    ale za drugie zamówienie za
    reklamację pieniędzy nie dostał , bo Pan z obsługi
    klienta nie mógł w komputerze poszukać tego numeru zamówienia ,
    mój ojciec jeszcze raz powiedział, że po raz ostatni pojedzie po zwrot pieniędzy
    za uznaną reklamację specjalnie 10 kilometrów , ale nigdy więcej w tym salonie empik Poznań
    Galeria Malta żadnego zamówienia już tam nie odbiorę ani niczego
    tam nie kupię , taka sytuacja nie powinna mieć miejsca .
    Zaletyszeroki asortyment , liczne promocje
    Wadyobsługa klienta , reklamacje
    -
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 912
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2798