Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beti / 2021-03-05 15:34
    Ocena: 3.60 / 5
    Reklamacja po terminie. W karcie gwarancyjnej ani słowa o terminie rozpatrywania dłuższym niż ustawowe 14 dni. Pani, która odpowiedziała na pytanie, kiedy otrzymamy pełnowartościowy towar, zero pojęcia o przepisach i wciska kit dla tych co nie znają swoich praw.
    Brak informacji o odrzuceniu lub uznaniu reklamacji oznacza jej uznanie.
    Towaru nie mam, odpowiedzi na kolejnego maila też.
    Przepychać się już nie będę tylko zgłosiłam sprawę do UOKiK.
    Nie Polecam. Potrafią sprzedać i zero wsparcia jak coś jest nie tak.
  • ~CZYSZARD / 2022-04-29 15:19
    Ocena: 3.60 / 5
    Jedna z trzech zamówionych książek dotarła w takim stanie, jakby ją ktoś po ziemi przeciągnął.
    Do tego jeżeli się zamawia kurierem, trzeba liczyć się z tym że nie można zwrócić uszkodzonego towaru w salonie Empik. Tylko trzeba odesłać na swój koszt. Chyba że się wykłócisz, to wysyłkę będziesz mieć darmową. A zwrot lub wymianę do 14 dni. Więc kupując na prezent, albo dasz zniszczony, albo po około 3 tygodniach. Jak wymienią towar.
    ZaletyDuży asortyment.
    WadyBrak dobrego zabezpieczenia folią bąbelkową zamawianych towarów, tylko karton, brak możliwości zwrotu do salonu, zamawiając kurierem. Ceny wyższe od konkurencji, nawet dla posiadaczy premium.
  • ~Fox6 / 2010-01-26 18:21
    Ocena: 3.60 / 5
    Do Empiku, powinniśmy się udać, wtedy gdy nie mamy innej możliwości. Obsługa, przyjmowanie reklamcji - takie sprawy są bez zarzutu. Gorzej jest jednak z asortymentem, który często jest ubogi i brakuje nam czegoś co właśnie potrzebujemy. Mi osobiście się to często zdarza. Ceny. Ceny są tragiczne. Dla przykładu - gra komputerowa, jeżeli kosztuje 100 zł, to zapewniam was, że znajdziecie 10-20 zł taniej, często nawet w sklepie naprzeciwko ;/. Ceny książek czy muzyki, też mocno zawyżane - nawet stosunkowo stare produkty, według Empiku nie tracą na wartości.
    Świetny system zamawiania i dostaw.
    Zalety-Dostawa (do salonu)
    -miła i pomocna obsługa
    -reklamacje
    Wady-ceny
    -braki w asortymencie
    ---
  • ~frog / 2022-03-23 15:59
    Ocena: 3.60 / 5
    Zawiodłem się chcałem kupić w empiku artykuł,przeglądałem rano stronę cena była znośna. A już po południu gdy zamierzałem zamówić cena była zmieniona na dużo droższą. Dowiedziałem się że mają wyłączność i dlatego pewnie to tak zadziałało. Tak to odbywa się w tym sklepie.
  • ~Joanna / 2023-03-15 13:34
    Ocena: 3.60 / 5
    Ja mam konto na empik.com od lat szkolnych, czyli tak od 2003 roku tak na oko, bo nie pamiętam od kiedy dokładnie. I ja od tego czasu do dziś jestem zadowolona z empik.com. Obsługa klienta telefoniczna jest miła i wszystko sprawnie załatwia. A, że ceny są takie jakie są, a gdzie nie ma drogich produktów teraz? Wszystko zdrożało teraz. To i na empik musiało zdrożeć. Ja tam jestem zadowolona ze wszystkiego, od obsługi klienta, po produkty i dostarczenie ich. A że inpost nie dba o paczki to już nie winna empiku. A, że dostarczane są z opóźnieniem to też nie winna empiku tylko kuriera np inpostu. Ja widzę same zalety. Nie widzę prawie wad. Polecam empik bo jest lepszy niż allegro, które nie ma nawet numeru telefonu do punktu obsługi klienta oraz że oszukują na allegro, a na empik to ja nie widzę oszust od moich lat szkolnych aż do teraz. Polecam Empik na prawdę!
    ZaletyMiła obsługa klienta, Działa jak allegro tylko lepiej, Dużo produktów do wyboru, Ceny jak na rynku, Można płacić PayPo i nie tylko, Duża możliwość dostaw od inpost po innych kurierów, Łatwa możliwość reklamacji, Dostarczanie do salonów za 0zł i wiele innych zalet.
    WadyJa nie napotkałam się jeszcze z problemem z empik, więc ja nie widzę wad z mojej strony.
  • ~Lea / 2021-06-14 13:36
    Ocena: 3.60 / 5
    Kolejny raz dostaję wygniecioną okładkę książki. Może dla kogoś jest to ok, ale dla mnie książki są bardzo ważne, dbam o nie i zaczyna mnie to irytować. A poza tym płacę za nie, nie małe pieniądze więc chyba oczywistym jest, że chcę je mieć nie uszkodzone.
  • ~Lubielazurowy / 2020-01-04 15:10
    Ocena: 3.60 / 5
    Wielkie rozczarowanie. Przez ponad rok byłam stałym klientem epoki. Każdego miesiąc kupowałam jakieś książki lub zabawki. Niedawno przeszłam rozczarowanie podjęciem do klienta, skasowalam aplikację empik i znalazłam inną księgarnię. Na dodatek tańsza. Oto powody nich rozczarowan:
    1. Pewnego dnia zamówiłam przez aplikację 4 książeczki dla córki. Pomyliłam się przy jednej i przypadkowo zamówiłam e-book. Zapłaciłam. Po chwili, e-book przyszedł mi na maila. Nie pobierając pliku że dzwoniłam na infolinię, podając numer zamówienia, z prośbą o możliwość zamiany tego e-booka na książkę,z możliwością dopłaty, bo książka była droższa. Pani powiedziała, że faktycznie widzi, że plik nie został przez mnie pobrany, ale odmówiła proponowanej przeze mnienzamiany.
    2. Żeby kupić taniej książkę trzeba zamówić ja przez aplikację i czekać kilka dni, zanim dojdzie do wybranego sklepu empik, pomijając fakt, że ta sama książka i tak fizycznie znajduje się w sklepie na półce. Jednak żeby ja kupić wprost że sklepu, trzeba zapłacić czasem nawet 20 zł. Więcej.
    3. Przed świętami kupiłam mężowi książkę Olgi Tokarczuk "Jakubowe ksiegi", oczywiście przez aplikację, bo było kilkanaście zł. taniej. Odebrałam. W domu okazało się, że egzemplarz ma w środku kilka stron niedodruków (zupełnie puste strony).Pojechałam do sklepu (30km w jedną stronę od mojego miejaca zamoeszkania), zeby wymienicja na pelbowartosciowy egzemplarz. W sklepie było kilka rzędów tych książek na półkach, bo wiadomo -promowany produkt. Powiedziano mi, zeprzyjma ode mnie ta książkę, ale wziąść z półki tej samej nie mogę, bo musiałabym dopłacić,gdyż ta z pilki jest drozsza, niz to co zaplacilam zamawiajac przez apke. Nie koglam w to uwierzyc. Prezent, święta...Oddano mi pieniądze i kazano zamówić sobiebjanponownie przez apka. Przyjechać ponownie za kilka dni i odebrać w tej tańszej cenie.
    Skasowalam apka i znalazłam filię księgarni, która ma prostsze zasady. Jak masz kartę klienta, zawsze masz taniej, oddajesz reklamacje, to otrzymujesz dobry towar natychmiast z półki...no chyba, że to tymczasowo nie ma...
    Ogólnie empiku nie polecam. Sklep nastawiony na sprzedaż, nie oglądając się na klienta. Zamierzam tam już nie kupować. Państwu też polecam.
    ZaletyBrak. Myślałam, że ceny, ale q innych księgarniach często jest dużo taniej. Trzeba tylko porozgladac się trochę.
    WadyNiejasne zasady. Sposób rozpatrywania reklamacji. Dziwna polityka, brak pelnej wspolpracy pomiędzy połączeniem zamówienia przez aplikacje- sklep stacjonarny..
  • ~Natalia / 2018-12-17 19:44
    Ocena: 3.60 / 5
    Witam zamawiam juz od kilku lat z empik ale tym razem bardzo się zawiodłam na was :( zamowilam garaz za 400zl plus mape za 120zl a stan opakowania garazu jest oplakalny :( wgtyd dac to w prezencie a przecież to miala byc porządna zabawka :/ gdyby nie fakt ze zaraz swieta oddalabym to ale oczywiscie nie zdążę reklamowac a zreszta rozwiazanie problemu przez empik jest nie lada śmieszne , ponieważ zistalo mi zaproponowane oddanie zabawki a zamowienie nowej (specjanie zamawialam bo nie mam czasu na sklepy) a teraz musialabym drugi raz wydac 500zl i jeszcze odeslac zabawke to jakis żart zwlaszcza przed swietami a wiec nie polecam zakupów w tym sklepie przed świętami :(
  • ~Paulina / 2022-07-06 13:30
    Ocena: 3.60 / 5
    Niby wszystko spoko, dopóki nie zamówi się książek kurierem. Zapakowane byle jak, wszystkie uszkodzone, porysowane okładki, tragedia i już tak kilka razy się zdarzyło, nigdy więcej w dostawie. Wystarczyłby jakiś kawałek folii albo kartonu położyć na samą górę oraz dół przesyłki.
    ZaletyPodoba mi się wybór produktów
    WadyNie umieją pakować przesyłek
  • ~Paweł / 2020-09-27 20:22
    Ocena: 3.60 / 5
    Do tej pory byłem całkowicie zadowolony z usług.
    Moje ostatnie zamówienie wyszło z magazynu, się nie dostałem informacji o dostarczeniu do salonu i możliwości odbioru. Pracownicy salonu poinformowali mnie że paczka wróciła ponieważ nikt jej przez kilka nie odebrał.
    Pani z działu obslugi napisała mi maila z przeprosinami i ściemą, że paczka była uszkodzona i dlatego wróciła do salonu.
  • ~Polla / 2021-12-03 09:12
    Ocena: 3.60 / 5
    Zamówiłam paczke 26.10.2021 Pierwszy przewidywany termin dostarczenia przesyłki to 3.11.2021, więc spoko.(wszystkie produkty rzekomo miały być dostępne w ciagu 24h lub 48h.) Tyle ze średnio co 5 dni była zmiana terminu dostarczenia. W końcu po kilku telefonach do biura obsługi klienta, część paczki została dostarczona 1.12.2021. Z reszty poprostu zrezygnowałam.
    Jest to dosyć niepoważne, w taki sposób traktować klientów.
    Juz nigdy nic nie zamowie z tej strony.
    WadyBardzo Długi okres oczekiwania na paczke. Ponad miesiac.
  • ~Rafał M. / 2019-11-10 14:44
    Ocena: 3.60 / 5
    Myslalem ze mnie to nie spotka,a jednak,zamówiłem kilka płyt z serii Polish Jazz,niestety dwie plyty sa do reklamacji Jedna jest delikatnie porysowana, ma też przedarta książeczkę,więc domniemam ze poprostu była używana Druga ma obskubana krawędź, może wina producenta,tego nie wiem Jedno jest pewne,chyba nikt nad tym balaganem nie panuje, jeżeli będę chciał kupić używana płytę to wybiorę się do antykwariatu Powinno im na tym bardziej zależeć,zaczyna mnie to powoli denerwować
  • ~Rena / 2022-07-01 10:25
    Ocena: 3.60 / 5
    wysyłka w 24 h (przy produkcie) - dziś 72 godz. - status w przygotowaniu. Kiedy zależy na terminie, nie patrzcie na daty wysyłek przy produkcie... Zamówione do paczkomatu produkty za pośrednictwem Empik z innej firmy przyszły do 48 godzin.....
  • ~Seba / 2020-07-24 15:24
    Ocena: 3.60 / 5
    Reklamowałem telefon komórkowy Kupiony na Empik.com , telefon przeznaczony na rynek rumuński - dlaczego można się domyślać (VAT). Nie mogłem oddać bezpośrednio do serwisu producenta - bo Empik nie podbija gwarancji a serwis przyjmuje sprzęt przeznaczony na rynek polski lub z podbita gwarancja.
    Zgodnie z procedurami Empik-u wysłałem telefon na ich adres , było to niemal 4 tyg temu i zero informacji o telefonie, na infolinii dowiedziałem się ze dotarł i ze przesłali do gwaranta, prośbę o przesłanie emaila z taka informacja zlekceważyli
    Nie wiem ile to jeszcze potrwa ale NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyProcedury reklamacyjne, sprzedawany towar z innych krajów UE
  • ~Sylwia / 2019-01-18 21:54
    Ocena: 3.60 / 5
    Od półtora miesiąca nie doczekałam się rozpatrzenia reklamacji. Sprawa utknela w pseudodziale który od miesiąca sprawdza dlaczego kod z udziału w promocji nie został do mnie wysłany. Jako rekompensatę zaproponowali rabat 20% na zakupy, przy wielu ograniczeniach odnośnie asortymentu oraz dali czas na skorzystanie dla mnie nie realny. Twierdzą że ważności kodu wydłużyć nie mogą, jest to kwestia dobrej woli i 5min. Ale jak widać, empikowi nie zależy na klientach
    ZaletyBrak
    WadyKoszmarna obsługa klienta
  • ~Tomasz / 2023-08-25 21:19
    Ocena: 3.60 / 5
    Lipa
    Pierwszy komiks przyszedl ze zmiażdżoną okładka, drugie zamówienie yo pogięte rogi i lego, 690PLN które było wcześniej otwarte i zaklejone ponownie a pudełko też nie pierwszej nowosci
    WadyUszkodzone produkty
  • ~Weronika / 2021-09-16 16:45
    Ocena: 3.60 / 5
    Słaba obsługa konta Premium, pomimo wykupionego pakietu nie mogę skorzystać ze zniżki, ponieważ przez błąd sprzedawcy czekam od paru dni na przepięcie maili.
  • ~Iranda / 2021-12-30 18:04
    Ocena: 3.50 / 5
    Zgoda,że asortyment bogaty,ale ceny to już brzydkie żarty,za jedną cd ( wersja podstawowa, bez żadnych dodatków) trzeba zapłacić np. 102 zł!!!!! To już przesada! Ceny bardzo wysokie, sklep nie na każdą kieszeń ????????
  • ~Iwona / 2022-05-26 11:48
    Ocena: 3.50 / 5
    Dostałam produkt nie ten który był w opisie. Dostałam odpowiedź że ktoś się pomylił dodając opis . I na tym koniec , ja zostałam z towarem który jest mi nie potrzebny a 120 zł chyba przepadło. I to nie pierwsza pomyłka w empiku kiedyś 2 razy zamiast maskotki dostalam grę. Nie polecam.!!!
    ZaletyBrak
    WadyPomyłki i słaby kontakt
  • ~Madka / 2019-05-31 09:03
    Ocena: 3.50 / 5
    Drugi raz Empik zrobił mnie w balona. Towar zamówiony 24.05 z adnotacją,że termin doręczenia przewidywany na 30.05.-31.05. W dniu 30.05 informują mnie,że towar jednak nie przyjdzie w przewidywanym terminie tylko 4.06.bądź 5.06 ale zawsze mogę anulować zamówienie.No świetnie! Cóż za uprzejmość. Moje ostatnie zakupy w Empiku
    WadySprzedają rzeczy, których nie mają na stanie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4344
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3841
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2881