Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1643 opinii

1.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.48
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2022-03-30 13:39
    Ocena: 4.00 / 5
    Zamawiałam bardzo dużo rzeczy, zawsze bez jakichkolwiek problemów. Mam nawet empik premium, zawsze jakieś okazje się trafiają. Niestety, ostatnio kupowałam serię książek i przez przypadek wzięłam jedną nie pasującą do serii. Chciałam ją wymienić. Niestety, tylko opcja odesłania na własny koszt. Brak możliwości zwrotu w salonie i wymiany. Empik- słabo,serio!
  • ~Kika / 2018-12-05 13:02
    Ocena: 4.00 / 5
    Zakupiłam perfum Angel, dotarł pusty flakon. Musiałam czekać na zwrot pieniędzy.
  • ~Ktoś / 2023-11-19 21:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Niestety po raz kolejny Empik wystawił mnie. Zamówienie złożone oczekuje na dostawę po potwierdzeniu przez sklep realizacji zamówienia. Dodatkowo po kilku dniach przychodzi mail że zamówienie ruszyło w drogę po to by następnego dnia otrzymać informację że zamówienie nie może być zrealizowane i szyderczy wpis: PRZYKRO NAM ŻE CIĘ WYROLOWALIŚMY MAMY NADZIEJE ŻE TO NIE WPŁYNIE NA NASZĄ DALSZĄ WSPÓŁPRACĘ. Poważnie to jakby kogoś wystawić do wiatru a w przeprosinach napluć mu w twarz. Firma jest nieodpowiedzialna i zachęcam nikogo do zamawiania czegokolwiek przez internet od nich, a zwłaszcza tak jak ja produkt na prezent...
    ZaletyBrak
    Wadye-commers
  • ~Marcin / 2019-11-01 13:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Wszystko jest ok dopóki nie ma potrzeby reklamowania produktu.
    System reklamacji z czasów PRL. Kontakt przez placówkę lub tradycyjną pocztą.
    Śmiech na sali.
    WadySystem reklmacji
  • ~Margaryna / 2021-09-16 22:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Do tej pory zamawiałam za granicę, a teraz nagle nie mogę, nie ma tej opcji w polu wyboru sposobu dostawy, a aplikacja wciąż pyta o dodanie polskiego adresu. Żadnego wytłumaczenia nigdzie nie znalazłam, a według ich FAQ wysyłki za granicę, również do mojego kraju zamieszkania, są realizowane. Jaki niby mam Polski adres pisać skoro w Polsce nawet nie mieszkam?
  • ~Michał / 2021-05-26 19:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Cena w sklepie internetowym ma się nijak do zakupu. Przykład - zabawka gravitrax zestaw uzupełniający, cena w sklepie internetowym Empik.com 25,99. Konia z rzędem temu komu uda się kupić ten zestaw za tą cenę nie dopłacając. Brak możliwości odbioru w punkcie Empik ale możliwa rezerwacja towaru. Cena 39,99. Możliwość dostawy od 6,99. Odbiór za darmo możliwy jeżeli wykupimy konto Premium koszt od 9,99 lub też dokupienie towaru do 40 zł. Tak czy inaczej „gołego” zestawu za powyższą kwotę kupić się nie da. MOCNO NIEUCZCIWE PODEJŚCIE DO KLIENTA!
    NIE POLECAM
    WadyOkłamywanie klienta na żywca.
  • ~Mieschko / 2007-11-06 10:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Zamówiłem dwie pozycje (26.10)- jedna dostępną od ręki, drugą w ciągu 2-3 dni, termin przewidywany wysyłki 2.11- do dziś (6.11) zamówienie dalej w statusie "realizacji" i "być może jutro zostanie wysłane"... Zero informacji o przedłużeniu się czasu realizacji i gdyby nie moja interwencja- pewnie jeszcze bym poczekał
    Zaletywybór i ceny
    WadyBeznadziejna obsługa klienta
  • ~Mirek / 2021-02-24 20:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam dzisiaj robiłem zakupy w CH Galaxy w Szczecinie w Empiku i byłem bardzo zaskoczony kiedy Pani która mnie obsługiwała nosiła czarną maseczkę z czerwoną błyskawica która sugeruje żebym wy.....ał ze sklepu .
    Młoda kobieta która nie powinna pracować w takim sklepie gdzie towar jest dla osób od 3 do 100 lat
    Rozważę dalsze zakupy w państwa sklepie skoro szefostwo nie może zdyscyplinować personelu . Nie mam zamiaru żle się czuć i wydawać swoje pieniądze w państwa sklepie
  • ~Natalia / 2023-06-27 12:14
    Ocena: 4.00 / 5
    To już drugi raz kiedy otrzymuję pogniecione/obdrapane książki. Na zachowaniu książek w stanie idealnym bardzo mi zależy, a nie mogę o to zadbać w momencie gdy książka przychodzi zniszczona. Książki są po prostu wrzucone do kartonu, nic ich nie zabezpiecza. Rozumiem gdyby była to jednorazowa sytuacja, ale nie jest.
  • ~Ocyganiona Klaudia / 2019-03-25 21:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Otrzymałam w podarunku ekartę . Raz z niej skorzystałam wydałam jakies ok 25zl z 70zl. Kiedy chcialam dokonac kolejnych zakupów ponoc moja karta nie istniała.. Prawie 3 tygodnie pisałam maile z empikiem aż w końcu stwierdziłam że nie chcą mi w cale pomóc. Zgarneli sobie reszte pieniedzy a mi wmawiali ze pewnie mam problem z plikami cookies.. to była jedna z wielu wymówek. Nie moge narzekac na reszte wczesniejsze moje doswiadczenia z empikiem byly bardzo dobre... Niestety jesli chodzi o reklamacje i obsluge internetowa strasznie sie zawiodłam.
    ZaletyZalet maja mnóstwo, mimo to 1 przykre doswiadczenie sprawilo ze nie mam zamiaru teraz skupiac sie na zaletach.
    WadyBrak pomocy w przypadku reklamacji
  • ~Rafał M. / 2019-11-09 23:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam Kupuję płyty od polowy lat 90, w większości właśnie w empiku Podzielam tez niestety opinie negatywne płyty przychodzą z polamanymi pudelkami,często opakowane w nie orginalna folie Przykladem jest to ze kupiłem od września 2019 na empik com około 50 płyt,10 z nich odrazu oddałem przy kasie ze względu na wyzej wymienione wady Słabe
  • ~Viking / 2018-12-27 20:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Porażka nigdy więcej nie zamówię w empik.com. Zamówiłem klocki za 169 zł w promocji, po godzinie sprawdzam zamówienie sami anulowali. Dzwonię na infolinię czemu to okazało się że brak w magazynie. Tylko kiedy zamawiałem to były dostępne a pozatym można ponownie zamówić ale już za 340 zł i dlatego pewnie anulowali. Nigdy więcej oszustów z empiku.
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Voytek / 2021-07-16 10:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Empik dysponuje bardzo dużym asortymentem i niezłymi cenami, problem pojawia się wtedy kiedy chcemy złożyć reklamację. Brak możliwości rozmowy z osobą decyzyjną, klasyczna spychologia, niedotrzymywanie terminów na rozpatrzenie reklamacji - tak właśnie wygląda przyjemność robienia zakupów na empik.com
  • ~Wioletta / 2020-09-14 17:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogólnie wszystko ok. Jedyne na co mogę narzekać to ceny... wtedy kupuję u konkurencji.
    Zaletybogaty asortyment
    Wadyceny
  • ~wow! disco polo! / 2016-03-03 20:15
    Ocena: 4.00 / 5
    jak chcecie to kupujcie a jak nie chcecie to nie kupujcie , nic mnie to nie obchodzi.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadydrogo
    od tygodnia za 27 złotych 49 groszy, w Galerii Malta Poznań.
  • ~adamskyyy / 2021-05-26 14:06
    Ocena: 3.80 / 5
    Czuje się oszukany... strona internetowa empik.com w moim odczuciu wprowadza w błąd. Po wyszukaniu książki (przykład Afryka Kazika) podana jest cena w górnym prawym rogu (21,50zł ). Gdy robię rezerwację to cena szybuje w górę (na 34,90zł - czego już niestetety nie zauważyłem i musiałem kupić książke w wyższej cenie)... Mega słaba praktyka. Raczej będę unikać Wasze sieciówki...
  • ~Agata / 2022-12-11 20:46
    Ocena: 3.80 / 5
    Zakupiłam zegarek smartwatch przez internet. Chcialam oddać w sklepie, jednak to było niemożliwe, sama muszę odesłać. Jednak to nie było najgorsze, Pani powiedziała, że nie mogę zwrócić bo pudełko jest otworzone haha, ja jej mówię, że to normalne, bo zamówiłam przez internet i muszę zobaczyć, co zamówiłam a ona, że to tak jakbym otwarła kawę haha Żenada.
  • ~Amelia / 2023-06-12 17:07
    Ocena: 3.80 / 5
    Płyty CD zamówione na empik.com z odbiorem w sklepie otrzymałam w połamanych pudełkach. Uszkodzenie stwierdziłam w sklepie. Uszkodzony towar nie powinien być sprzedawany za pełną cenę a klient powinien być poinformowany o fakcie uszkodzenia.
  • ~dfhrdtutdnu / 2021-10-22 15:17
    Ocena: 3.80 / 5
    Były nerwy, bo pomimo upływu ponad 24 godzin (deklarowany czas wysyłki wszystkich zamówionych produktów na stronie) status się nie zmieniał, zero powiadomień, zero odzewu. Interweniowałam i po kilku rozmowach na czacie dostałam maila od obsługi, potem drugiego, że przesyłka zostanie zrealizowana jeszcze tego samego dnia (zamówione przedmioty miały być na prezent, więc to było mega ważne, a urodziny blisko). W międzyczasie naczytałam się tych negatywnych opinii, więc już chciałam machnąć ręką i kupić prezent stacjonarnie. Jednak wieczorem faktycznie dostałam powiadomienie o wysyłce, a następnego dnia o 13:00 przesyłka była do odbioru w salonie (domniemany transport z Sochaczewa do Gdańska trwał kilkanaście godzin, więc nieźle). Obsługa w salonie bardzo miła. Więc ostatecznie nie mogę narzekać, u mnie raczej pozytywne doświadczenie. Obsługa telefoniczna i na czacie w porządku, zwłaszcza przez telefon.
    ZaletyMiła obsługa przy odbiorze, szybka reakcja na ponaglenie
    WadyZamieszanie przy realizacji wysyłki
  • ~megi / 2022-08-03 22:16
    Ocena: 3.80 / 5
    Na stronie produktu informacja, że produkt zostanie wysłany w ciągu 48h. Czekam trzy dni robocze, nic nie ruszyło. Gdybym wiedziała, że Empikowi nie można ufać, dopłaciłabym 10zł i zamówiła na pewnym Allegro. Dodam, że produkt na urodziny dla dwulatki. Pani na czacie rozkłada ręce, nie jest mi w stanie zapewnić, że paczka wyjdzie z magazynu danego dnia.
    WadyBardzo długie oczekiwanie na wysyłkę, gdzie w tych czasach zamówione rzeczy przychodzą maksymalnie następnego dnia, a czasem nawet tego samego. Niestety, jak nie będzie poprawy, konkurencja Was zje.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1670
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1643
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 905
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 676
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4132
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2786