Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1644 opinii

1.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.48
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KateKzk / 2022-09-10 18:47
    Ocena: 4.40 / 5
    Ogólnie od kilku lat kupuję różne rzeczy na Empik i bardzo lubię ten sklep. Ale oburzyło mnie to, że nie mam możliwości zostawić negatywne oceny. Kupiłam złej jakości pady, oceniłam ich na 1 gwiazdkę, system automatycznie wystawił 5. Pisałam w tej sprawie do pomocy technicznej. Usunęli moje negatywne recenzje, ale zostawili 5 gwiazdek.
  • ~MK / 2023-02-10 11:47
    Ocena: 4.40 / 5
    Kilka dni temu moja opinia na temat empik była negatywna. Sprawa dotyczyła zestawu pościeli z Cotton market. Jakiś czas trwało wyjaśnianie, że towar nie dotarł do mnie. konsultanci empik, w zasadzie P. Marianna z dzialu wsparcia klienta przyczyniła się do korzystnej decyzji na moją rzecz. przyznano mi zwrot razem z kosztami za przesyłkę, a ze sprzedającym rozwiązano umowę.
    Zaletyprofesjonalne podejście do klienta, nie kwestionowanie uczciwości klienta
    Wadyz perspektywy czasu, liczba monitów mogła być mniejsza
  • ~Traffic / 2007-11-12 20:41
    Ocena: 4.40 / 5
    Empik zawsze cechowała świetna atmosfera. Bardzo miła obsługa, pomagająca na każdym kroku tylko dopełniała dzieła. w dość długiej historii mojej przygody z empikiem raczej nigdy nie zdarzyło się, żeby czegoś nie było. teraz tym bardziej chyba nie można narzekać, bo asortyment powiększył się. Dodatkowo coraz popularniejsze jest zamawianie przez internet. ceny czasem pozostawiają trochę do życzenia, ale nierzadko są różne promocje, które to kompensują.
    Zaletyświetna obsługa, niesamowita atmosfera
    Wadyniektóre ceny
  • ~Zuzia Pajączek / 2015-02-17 17:11
    Ocena: 4.25 / 5
    Przy odbiorze przesyłki ze sklepu internetowego, której dokonałam w salonie Empik w CH Karolinka w Opolu spotkała się z bardzo niemiłą obsługą. Kasjer, który nota bene nie miał identyfikatora zachowywał się arogancko.
  • ~1234 / 2016-01-09 17:29
    Ocena: 4.20 / 5
    obsługa klienta jest miła póki nie poprosi się o otwarcie paczki przed zapłatą , wtedy robi się niemiła , nieprzyjemna i opryskliwa, z wielką łaską otworzono mi paczkę przed zapłatą i osoba co otwierała mi paczkę miała minę złą i niezadowoloną brak słów , także lepiej nie otwierać paczki w salonie empik by nie było niemiło.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik.
    Wadydrogo , niemiła obsługa klienta
    od 29 grudnia za 49 złotych z groszami
  • ~Eugeniusz / 2018-09-03 13:23
    Ocena: 4.20 / 5
    Nie mogło być gorzej! Jestem bardzo rozczarowany! Zamówiłem czajnik elektryczny, po pierwszym włączeniu czajnik w pełni panuje nad soba. Części rozeszli się we wszystkie strony. Drugi raz już go nie włączysz! Chciałem go oddać z powrotem w punkcie odbioru (CH Skorosze). Na co pracownicy wysłali mnie na pocztę wysyłać ten czajnik w Sochaczew, tak jak elektryczne towary nie przyjmują w salonie na reklamację. Wysłałem ten czajnik z płatnością przy odbiorze. Jak się okazało przesyłki tego typu w Sochaczewe nie przyjmują, trzeba było zapłacić za przesyłkę podczas wysyłania. Dlaczego o tym nie powiedzieli odrazy pracownicy salonu? W końcu zadzwoniłem na infolinię. Bardzo miła dziewczyna pomogła mi w mojej sprawie. Mówiąc, że mogę oddać ten czajnik do salonu i tam go przyjmą - ona przekaże menedżerowi salonu. Ale kiedy przyszedł do salonu po raz drugi - o tym nikt nie słyszał. Zadzwonił drugi raz na infolinię. Na co pracownicy salonu otrzymałi odpowiedź, że muszą przyjąć natychmiast u mnie reklamację. Ale oni nie wiedzą, jak postępować w przypadku przyjęcia reklamacji. Wzięli mój e-mail i poprosili 2-3 dni poczekać, kiedy mi będą mogli odzyskać pieniądze.
    Rezultat - czekam trzeci dzień, nikt ze mną nawet nie myśli o nawiązaniu kontaktu! W żadnym wypadku nie kupujcie tam nic! Nie może być gorzej! Zamówienie 10100383570200.
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Karolina / 2016-04-24 20:35
    Ocena: 4.20 / 5
    polecam zamawiać książki , płyty cd, dvd, blu-ray , filmy, gry, tylko w przedsprzedaży i nowości , ponieważ niestety w internecie przeczytałam , wiele artykułów i na forum co ludzie się wypowiadają, że pracownicy salonów empik pożyczają sobie towar do domu oto kilka artykułów z dowodami na to : http://www.hotmoney.pl/nabiezaco/Empik-Sprzedajemy-tez-rzeczy-ktorych-uzywali-nasi-pracownicy-a33367 i http://www.wykop.pl/link/1885150/kupujesz-muzyke-filmy-i-ksiazki-w-empiku-moga-byc-uzywane/ , a jak rok temu zapytałam się w salonie empik o te artykuły to dostałam tylko odpowiedź nieprzyjemnym bezczelnym tonem : to akurat jest Pani zdanie i nie chcieli nic więcej powiedzieć na ten temat, brak słów!!!!!!!!!!!!
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik .
    Wadywypożyczanie produktów z salonów empik przez pracowników .
    w Poznaniu, naklejki od kwietnia za około 30 złotych.
  • ~Krystyna M / 2023-10-09 18:28
    Ocena: 4.20 / 5
    Pan w Empiku w Głogowie obsłużył mnie z wielkim wyrzutem . Zapytałam czy we wszystkich pudełkach są tylko karty pokemon ( zupełnie się nie znam na tym ) to mnie zrównał z ziemią, że karty to karty. Brakowało tylko , żeby jeszcze nimi rzucił .
  • ~kwiatek / 2016-01-31 20:44
    Ocena: 4.20 / 5
    towar ładny, z tego jestem zadowolona , tylko niestety zarówno w salonach empik jak i z empik.com obsługa klienta jest nieprzyjemna przy wydawaniu paczek w Poznaniu ( w wielkopolsce ) i odpowiedzi na maile też są nieprzyjemne.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadybardzo nieprzyjemna obsługa klienta
    za 49 złotych z groszami
  • ~Marcella / 2022-12-15 14:59
    Ocena: 4.20 / 5
    Jestem rozczarowana, pierwszyraz tak zostałam potraktowana. Kupiłam produkt w atrakcyjnej cenie poczym na następny dzień dostałam telefon że moje zamówienie zostało anulowane ponieważ cena była nie taka. A w panelu klienta informacja ze brak towaru. Żenada tak traktować klientów. NIE POLECAM
  • ~Miłka / 2019-12-22 10:52
    Ocena: 4.20 / 5
    Nie podoba mi się że Empik ponagla do odbioru zamówienia kusząc „niespodzianką” po czym okazuje się ze nie ma żadnej niespodzianki ???? Wprowadzają człowieka w błąd. Dostałam SMS ze jak odbiorę nazajutrz zamówienie do godz.12:00 to czeka na mnie do odbioru niespodzianka. Pojechałam rano po odbiór i okazało się że aby dostać niespodziankę to zamówienie musi być na kwotę min 50 zł. Moje było na kwotę 49,99 zł i się nie załapałam. Moim zdaniem powinni wysyłać takie smsy jedynie do osób których zamówienie dotyczy tej minimalnej kwoty a nie do wszystkich jak leci albo powinni przynajmniej w sms’ie dodać informacje ze dot tylko zamówień powyżej 50 zł. To jest wprowadzanie w błąd.
  • ~MN / 2021-12-31 16:34
    Ocena: 4.20 / 5
    Nie polecam zamówiłam 2 serwisy w jednym serwisie był potrzaskany talerz zaraz złożyłam reklamację i dostałam odpowiedź że nie wymienia a rekompensaty mogą dać 20 zł reszta beż komentarza wsydzic się powinni więcej nie zamówię a opinie gdzie się da tam wystawie
  • ~rocznik1985 / 2014-11-16 01:25
    Ocena: 4.20 / 5
    zakup był bardzo udany , lecz niestety nieprzyjemna obsługa klienta i atmosfera klientów to znaczy marudnych opryskliwych , starszych Panów , pozostawia wiele do życzenia , ale ze względu na ogromny asortyment i darmowy odbiór w salonach empik polecam ten sklep.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadynieprzyjemna obsługa klienta w poznańskich salonach empik
    od 4 listopada za 35 zł z groszami
  • ~szostit / 2021-07-27 13:04
    Ocena: 4.20 / 5
    Zamówiłem pompkę do basenu i przyszedł uszkodzony wąż i się zacząl problem, złożyłem reklamację i do dziś odpowiedzi ani przysłowiowe pocaluj....odradzam ten sklep
  • ~Hanna / 2014-12-10 19:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Moje ostatnie zakupy w empik.com były udane
    3 dni / 3 produkty za 125 zł
  • ~Ika / 2020-04-22 14:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Produkty zamówione przyszły szybko , cena to niskie . Piewszy raz przyszedł towar trochę uszkodzony.
    ZaletyCena super, dostawa szybko
    WadyGra grzybobranie przyszła z koszyczkiem połamanym , nie wiem kto pakuje towar ale koszyk fabrycznie bez części
  • ~Iza2404 / 2021-04-18 00:23
    Ocena: 4.00 / 5
    Zamówiłam grę - produkt cyfrowy i niestety nie mogę uzyskać kodu aktywacyjnego, error i tyle po moich pieniądzach. Sprawę próbowałam załatwić mailowo przez biuro obsługi, niestety przy tego typu produktach nie ma zwrotów, a w momencie kiedy ich porada zawiodła, kontakt się urwał. Nie polecam, oszustwo.
  • ~JoaKostuk / 2023-04-20 18:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Empik to pośrednik. Produkt nie pasował więc teraz musze wysyłać z powrotem produkt do dostawcy. Tylko na własną rękę, wypisując jakieś obszerne formularze reklamacyjne. Czyli kupiłam w Empiku a nagle okazuje się że nie i Empiku to już nie interesuje.
  • ~Joanna 120733891 / 2016-08-18 16:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Kontakt bardzo dobry, wysyłka szybka, ale jaka procedura zwrotu taki i komentarz. Zamawiałam m.in. 3 zestawy do Religii. W paczce były na samej górze 2 książki i 3 ćwiczenia... no właśnie..., a na samym dole paczki pod całą resztą zamówienia znajdowała się trzecia książka z porwaną okładką...Przypadkowo? Procedura zwrotu polega na tym, że to na kupującego spada cała właśnie praca związana ze złożeniem reklamacji (ja mam iść na pocztę, albo nadać kuriera, ja mam zapakować książkę, ja mam zapłacić za przesyłkę - za którą potem zwracają - bo oni przesłali porwaną książkę). A nie możecie po prostu Wy przysłać kuriera z nową książką, który odbierze starą? Pan mi odpowiedział, że tak wygląda procedura zwrotu. Więc jaka procedura zwrotu, taki i komentarz. Książkę sobie skleję, a zakupów więcej nie zrobię.
    Zaletyszybka dostawa, łatwy kontakt, duży asortyment
    Wadyprocedura zwrotu
  • ~Karolina / 2019-11-05 22:49
    Ocena: 4.00 / 5
    Kupiłam dla dziecka interaktywny długopis Ting za 170zl. Przy kasie Pan z obsługi poinformował mnie że musi przynieść dla mnie inny model z magazynu ponieważ ten z półki to tylko eksponat.Niestety w domu, po rozpakowaniu z folii i pudełka okazało się, że nosił slady użytkowania, tzn.był brudny, plastik pożółkły, obudowa porysowana. Do tego nie działał. Po podłączeniu do komputera we właściwościach systemu była informacja o podejmowanych na nim miesiąc wcześniej działaniach. Następnego dnia podczas reklamacji Pani z obsługi nie była zaskoczona tym faktem. Powiedziała że otrzymałam przez pomyłkę egzemplaż testowy???? Bez żadnych dodatkowych komentarzy przyjęła uszkodzony model i bez wypełniania jakichkolwiek dokumentów wymieniła go na inny.Na moją prośbę rozpakowała przy mnie nowy długopis i sprawdziła czy działa.
    ZaletyBezproblemowa reklamacja
    WadySprzedaż używanych produktów jako nowych. Polecam rozpakowanie zakupionych przedmiotów w sklepie przy kasjerze.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1644
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 909
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 680
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793