Internet Domowy LTE z prędkością 0,3-3 Mega na pobieraniu nie działa - wszystko się tnie.
Reklamacje są nieuznawane - po stronie Polsatu wszystko jest ok.
ZaletyBrak
WadySzkoda pisać
MiejscowośćSkowarcz
~Marcin pogromca CP / 2018-12-08 19:47
Ocena: 1.00 / 5
W trakcie testowania prędkośc 20,25 mb/s a nie 100 jak miało byc
teraz po przedłuzeniu umowy mam 0,1 mb/s. Omijajcie to gówno i niedyskutujecie z przedstawicie lami CP
Nieweim ile czekałem, aby wogule wejść na ta strone
ZaletyNic
WadyWszystkie parametry i cała reszta
~Marcinkox22 / 2019-08-04 19:32
Ocena: 1.25 / 5
Jednym słowem tragedia średnia prędkość tego badziewia to 54 KB/s czyli masz internet a tak naprawdę go nie masz. Pamiętam te ich reklamy hahah śmiechu warte przez idu i odu masz wi-fi w całym domu mój dom ma 305 metrów kwadratowych a wi-fi jest tylko w pokoju z routerem w pokoju za ścianą jest jedna kreska a safari się włącza tylko poprzez wspomaganie netem z telefonu. Omijajcie ich szerokim łukiem szkoda tylko kasy....
ZaletyBrak
WadyPrzesył
Moc wi-fi
Obsługa robiąca osła z człowieka
MiejscowośćKarpacz
~Marco Polo / 2018-12-19 16:42
Ocena: 1.75 / 5
11 grudnia podpisana umowa. Otrzymuje sprzet niestety CP nie może włąćzyć usługi gdyż nie zrzekłęm się prawa do rezygnacji. Pytam Panią jak mam przetestować usułgę np Cyfrowy Polast Go w smartfonie skoro nie moge założyc konta i zobaczyć jak usługa działa. To tak jak kupować telewizor w sklepie i nie moc go włączyć. Pani w odpowiedzi napisała że moge wypowiedzieć umowe ale oni mi nie włączą wczesniej usługi niż za 14 dni i że wszystko jest w regulaminie. Pani wie że regulamin ma prawie 40 stron i zapoznanie sie z nimi zajmuje sporo czasu? Może pan zrezygnować... wow... gratulacje za podejscie. Kolejna sprawa najtanszy abonament 20 zł a w umowie kwota 40 zł kwota minimalna 20 zł... badz madry i pisz wiersze... znowu e-mail... wiec pani wyjasnia ze moge po 6 miesiacach zrezygnowac z kwoty 40 zł i wziazsc 20 zł.... tłumacze ze w ofercie nie ma mowy o 40zł tylko 20 jak byk... ale odpowiedzi juz nie dostalem. Jak widac Polska to kraj podobny do oszustow z afryki gdzie mozna sie naciac i zaplacic za 10 pocztówek 100 $. U nas jest podobnie skonstruowac tak umowe by klienta oszukać... Moje pytanie na litosc Boska DLACZEGO URZAD OCHRONY PRAW KONSUMENTA SIE WKONCU ZA NICH NIE WEZMIE. TAK JEST I W NC+ I CP.
ZaletyCENA
WadyMALO CZYTELNA A WRECZ OSZUKANCZE PRAKTYKI W KONSTRUOWANIU OMOWY
MiejscowośćGŁOGÓW
~marek / 2016-09-23 16:41
programy znikają,sprzęt 2 razy wymieniany,internet tragedia,pakiet Euro 2016 nie działał mimo,że dodatkowe kanały były płatne,zamówione pakiety CP GO,i cała wspomniana usługa przez większość czasu nie działa,błędy w wystawianych fakturach,no i ta arogancka obsługa klienta...nikomu nie polecam
Zaletyzero
Wadyoszukiwanie klienta
4 miesiące,dodatkowa opłata za moduł Wi-Fi,który przy braku usługi CP GO jest bezużyteczny
~marek / 2016-09-23 16:50
Ocena: 1.00 / 5
w poprzednim wpisie zapomniałem o notach dla dziecka p.Solorza Dodam,że znajomi mają podobne problemy,wcześniej miałem Cyfre+,i muszę przyznać,że prezentowali wyższy poziom
~Marek / 2017-01-23 21:46
Ocena: 5.00 / 5
Polecam! Najlepszy internet na świecie! W umowie do 100 i mam cały czas 100! I płacę tylko 15 zł i tv 20 POLECAM!
ZaletyWSZYSTKO! PREDKOSC!
WadyBRAK
~marek / 2018-01-02 18:54
Ocena: 1.25 / 5
Internet co jaki czas się resetuje jest bardzo słaby sygnał
ZaletyInternet nie zawiera żadnych zalat
WadyInternet co chwile przestaje działać
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Marek / 2018-11-27 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wszystkim Internet z CP!!! Na początku działał ok do 30/40MB/s. Teraz LTE max do 5MB/s. BOK tłumaczy się, że jest dobrze bo nie gwarantują jakiej kolwiek prędkości!!!! Może być nawet 0,1MB/s i będzie ok!!! GWARANCJI NIE UZNAJĄ!!!!!!!!!! Nie chcecie mieć problemów to omijajcie CP szerokim łukiem.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Marek / 2018-11-28 22:29
Ocena: 1.00 / 5
Dwa miesiące po podpisaniu umowy ok, a później prędkość spadła do max 2mb/s.
Kontakt z infolinia beznadziejny, każdy konsultant mówi co innego. Ludzie omijajcie CP z daleka, to wielka sciema.
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćJaworzno
~Marek / 2019-01-15 12:00
Ocena: 1.25 / 5
Jakość bardzo kiepska. Dwa razy reklamowałem i obie odrzucone !
Zaletywzglednie niska cena
Wadyjakość daleka od parametrów w umowie. Może poziom transmisji przyzwoity ale chyba o 2 lub 3 w nocy :-(
MiejscowośćLegnica
~Marek / 2023-09-02 16:12
Ocena: 1.25 / 5
1.Brak koordynacji pomiędzy Cyfrowym o Polkomtelem.
2. Zwłoka w świadczeniu usługi (tv kablowa) od ponad 2 m-cy., z przyczyn po stronie Operatora.
3. Oferta bez rozeznania swoich możliwości, co do jej wykonania.
4. Brak odpowiedzi na skargi i reklamacje.
5. Wezwania do zapłaty "z góry", bez świadczenia usługi.
6. Odmowa przyjęcia reklamacji w PS Plusa.
Wadyjw.
MiejscowośćPoznań
~Marek7733 / 2019-04-20 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Cyfrowy Polsat to najgorszy internet i najgorsza firma. Po pobraniu 20 GB gry chodzi z prędkością 30kb/s i oni mówią że to normalne.
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~Margo / 2017-02-02 15:50
Ocena: 3.00 / 5
Internet działa jak należy lecz jest jeden haczyk -musi być włączony dekoder cyfrowego Polsatu. Korzystam z usługi smart dom do telewizji dokupiłam internet domowy od cyfrowego Polsatu...dwa razy wymieniałam sprzęt zanim zorientowałam się że internet zależny jest od mojego dekodera do telewizji :D
~maria / 2017-10-23 13:15
Ocena: 2.00 / 5
od kilku miesięcy mam problemy z dostępem do internetu mobilnego, wymieniano modem, router i po pewnym czasie znowu:" nie można nawiązać połączenia ze stroną"," nie można odnaleźć strony" itp.,
a dioda świeci ciągłym niebieskim światłem;reklamacje przynoszą krótkotrwałą poprawę. w dniu dzisiejszym w punkcie w łodzi pani na chwilę włączyła modem i stwierdziła, że urządzenie działa świetnie, choć wcześniej wyjaśniałam, że przestaje działać po pół godzinie, po dwudziestu minutach, różnie to bywa. pani odmówiła włączenia i pozostawienia modemu przez czas dłuższy celem dokładnego sprawdzenia i ustalenia przyczyn usterki / router nie jest obecnie uruchamiany, bo nie ma takiej potrzeby/. w tej sytuacji jestem zmuszona płacić za usługę jeszcze przez miesiąc /wypowiedziałam umowę/ nie mając możliwości korzystania z dostępu
opłacanego w Polsacie. jeśli chodzi o obsługę, to gorzej oceniam panie /to przykre/: mniej fachowości, a więcej tupetu w spławianiu klientów. zaznaczam, że komputer oddawałam informatykom do sprawdzenia przed składaniem reklamacji
Zaletypoczątkowo internet był super
Wadyczęsto w punktach posługują się techniką spławiania klientów i ignorowania uwag klientów na które nie znają odpowiedzi, powtarzanie pewnych zwrotów np. urządzenie jest sprawne, to wina komputera.
umowa dwuletnia, a nastepnie na czas nieokreslony.
~Maria / 2021-05-22 19:14
Ocena: 1.25 / 5
Szkoda pisać ???????? brak internetu jakieś śmieszne pakiety nie polecam
ZaletyNie ma
WadyDuzo
MiejscowośćHuta
~Marian / 2018-03-12 07:54
Ocena: 3.00 / 5
Internet działa jak chce,czasem kilka dni transfer danych jest wolny i laguje strony. Osobiście nie polecam.
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćBiałystok
~Marian / 2019-02-08 23:08
Ocena: 1.25 / 5
mam internet domowy lte - niby bez ograniczeń - jak tylko dziecko gra na konsoli i jest aktualizacja (trwa kilkanaście godzin) prędkość pobierania wynosi 0,64 mb w tygodniu o 3 w nocy max 3-4.
Beznadziejny nie polecam
Zaletycena (jak masz z telewizją)
Wadycała reszta
MiejscowośćCzęstochowa
~Marian / 2020-02-01 18:32
Ocena: 1.00 / 5
W grudniu 2019 podpisałem mową umowe i to był muj błądBrak transferu pomimo zewnętrznych anten 23dB zaledwie 0.9MB/s to jest porażka, przestrzegam przed tą usługą.
Zaletyżadnych
WadyWydana kasa i nic z tego nimam
MiejscowośćBukowiec
~Marian / 2020-06-04 23:44
Ocena: 1.00 / 5
tragedia, modem w latach 90 lepiej chodził...
chamska infolinia - 2 wykute na pamięć regułki powtarzane jak mantrę, nic nie dociera...
OMIJAĆ SZEROKO - NIE DOTYKAĆ NAWET KIJEM