DRAMAT!!!
W pierwszych dniach działania było nawet znośnie. Szybkość pobierania w miarę stabilna na poziomie 4 - 5 mb/s. Wiem - jak na lte słabo, ale poprzedni dostawca nie błyszczał z możliwościami/ceną. Po paru tygodniach mojej nieobecności w domu coś się zmieniło. Szybkość pobierania w zasięgu lte spadła do niewiarygodnie niskiej - 125 kb/s w godz. szczytu. Do pracy w internecie lub korzystania dziecka z np. Instalingów w domu musiałem włączać swój internet mobilny (chore). Decyzja - Zgłoszenie reklamacyjne. I tu zaczyna się rola drugiej strony. Dramat to za mało powiedziane. Efekt - czuję się złapany na 24 m-ce przez nieuczciwego dostawcę usługi. Metody rozbujnicze!!! Szczerze nie polecam tego dostawcy.
6 miesięcy
~Andrzej / 2017-03-23 18:25
Ocena: 1.00 / 5
płaci sie krótko mówiąc za nic, bo internetem nazwać tego nie można.(no może gdyby sie cofnąc o 20 lat do przeszłości)
Obsługa klienta też nie jest w stanie pomóc.
Zaletyżadnych.
Wadywszystko
~Andrzej / 2018-06-29 22:15
Ocena: 1.25 / 5
dno jakich mało szybkość poniżej 1 mg zero reklamacji nie polecam nikomu kto ma słabe nerwy
Wadyprędkość fatalna zwłaszcza na wieczór
MiejscowośćDługie Stare
~Andrzej / 2018-07-29 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Speedtest 29.07.2018 Lublin rano pobieranie 0,06 MB/s wysyłanie 0;02 MB/s Polsat w umówię określa prędkość maksymalną minimalna może być i taka. Dla Polsatu jest ok.
WadyBrak gwarancji dla prędkości minimalnej
MiejscowośćLublin
~Andrzej / 2018-09-02 23:15
Ocena: 3.75 / 5
W zasadzie ta jakość usługi mi wystarcza, ale przydałby się mocniejszy sygnał łącznosci bezprzewodowej. Zasięg jest za mały a mieszkam w drewnianym domu a nie w blokowisku.
~Andrzej / 2019-02-05 13:53
Ocena: 1.00 / 5
W Luboniu (wielkopolska) Internet w godzinach 6:00-15:00 działa z prędkością MAX 2-3MBPS. Między 15 a 23 prędkość nawet 1MBPS jest nieosiągalna. Do tego bardzo niestabilnie pracuje, połączenie zrywa średnio co 10 minut (czasem zaczyna działać po kilkudziesięciu sekundach, czasami trzeba poczekać nawet i 5 minut). Jedynie w nocy (od północy do 6 rano) działa przyzwoicie. Wielokrotnie reklamowałem usługę, bezskutecznie. W/w problemy według centrum obsługi klienta nie istnieją i nie są powodem do rozwiązania umowy przed czasem. Po roku męki skończyłem z karą umowną.
ZaletyPrzyzwoicie pracuje w nocy
WadyNiska prędkość w dzień, w dodatku co 10 minut zrywa połączenie.
MiejscowośćLuboń
~Andrzej / 2019-10-09 05:04
Ocena: 2.75 / 5
Wroclaw. Grota Roweckiego. Internet LTE dziala dosc slabo, otedkosci na poziomie 2Mb/s
MiejscowośćWroclaw
~andrzej / 2020-03-01 20:53
Ocena: 1.00 / 5
ten internet jest taki wolny że go nie ma prędkość 0,09 Mb/s jak podpisałem umowę to miesiąc było dobrze a później się zaczęło internet jest jako taki rano a po południu coraz gorszy piszę to żeby ostrzec potencjalnych zainteresowanych na początku w okresie próbnym będzie dobrze a później coraz gorzej aż się zdenerwujesz i postanowisz napisać opinię
Zaletybrak
Wadyprędkość jakość
MiejscowośćNowy Nakwasin
~Andrzej / 2020-04-05 19:53
Ocena: 2.25 / 5
Do czasu wystąpienia pandemi nie miałem większych zastrzeżeń. Niestety z czasem przybycia koronowirusa wszystko się zmieniło w życiu ludzi i w dostawach internetu. Dotychczas 45GB na miesiąc wystarczało na wszystko: strony www, youtube, netflix, gry online itd i tu mówię wystarczało. Teraz nagle olość danych do wykorzystania znika w mgnieniu oka. W marcu się zdziwiłem że pakiet się skończył myślę ok lekcje online mogło pójść. Dokupiłem 20 GB z przeznaczeniem tylko i wyłącznie dla dziecka do nauki. 4dni i internetu nie ma. Co najśmieszjiejsze lekcje to tylko maile i pliki pdf i word zwrotne do nauczycieli. Na infolini usłyszałem że musiałem wykorzystać. No ok miech im będzie. Założyłem więc wszedzie liczniki danych przychodzących i wychodzących. Nowy pakiet 45GB ważny od 01.04.2020 do dnia 05.04.2020 wykorzystano niby 29,30GB a na licznikach razem niecałe 3GB. Na infolini twierdzą dalej źe karta sim tyle pobrala. Pytam się jakim códem ?? Wygląda mi to na celowe zawyżoni poboru danych w związku z znaczną większą aktywnością ludzi w sieci. 21 miesiące nie miałem zastrzeżeń ale ostatnie dwa to skandal. Dobrze że umowa się kończy.
ZaletyStabilność łącza
WadySzybkość, ilość danych GB co do ceny oraz ostatnio wedle mnie naciąganie klientów.
MiejscowośćBiałopole
~Andrzej / 2020-07-16 14:20
Ocena: 1.00 / 5
Internet dzisiaj na pakiecie podstawowym, który teoretycznie zapewnia prędkość 2 mb/s , istnieje tylko w teorii, jak internet zwalnia to jego prędkość to 300kb/s a to i z przerwą sygnału.W ulubiony tytuł nie pograsz , teoretycznie o godzinie 12 tej ludzie są w pracy ,więc nie powinno być problemu żadnego z połączeniem a jednak jest. Rozmawiałem z konsultantem i na pewno pan miał wyjątkowo zły dzień, zachowywał się arogancko i butnie, jak ktoś za karę by dał mu pracę a klienci to jak śmią w ogóle dzwonić do niego.
Nie działa internet za , który płacę, szkoda myślałem że przedłużę umowę, ale pan konsultant zachęcił Mnie do zmiany zdania, za co jestem paradoksalnie mu bardzo wdzięczny. .
ZaletyUmowa się kończy, niedługo
Konsultant zachęcający swoim zachowaniem aby więcej nigdy nie korzystać z usług Cyfrowego Polsatu
Wadyzasięg
prędkość
jakość działania
jakość "obsługi" telefonicznej konsultanta
MiejscowośćPoznań
~Andrzej / 2021-04-10 18:47
Ocena: 1.75 / 5
Posiadam od 4 lat internet dość dobrze śmigał po 2 latach zaczął zawieszać,pakiet miałem 40GB,więc miesiąc temu wymieniłem router na nowy bo stwierdzono że już stary i tak będzie się działo,po wymianie (pakiet 200GB) tydzień śmigał i się zaczęły cyrki zawiesz brak zasięgu,brak połączenia szkoda słów,z nerwów telefon rozbity o ścianę szkoda słów jedno wielkie GÓWNO!!!
MiejscowośćGóra
~Andrzej / 2021-05-21 10:17
Ocena: 5.00 / 5
Szybka fachowa pomoc,miła obsługa przez telefon czy w punkcie.Sprzet jest super,duże podziękowanie internet działa ekstra.
ZaletySuper
WadyBrak
MiejscowośćLubin
~andrzej / 2022-01-27 18:49
Ocena: 4.75 / 5
wszystko ok. tylko nie ogarniają po połączeniu się z plusem internetu z CP. przedłużenie umowy jest możliwe jak najbardziej ale modem mogę zdać po zakończeniu umowy, tylko jak ją przedłużę to już znowu nie zdam złomka 4letniego. muszę czekać do zakończenia umowy zdać stary wziąć nowy chyba ze przez te 4 miesiące się już ogarną w +iCP.
MiejscowośćNowa Sól
~andrzej / 2024-02-28 15:25
Ocena: 3.25 / 5
Oglądałem sobie lnstagram:znieprawiona w konkretnym celu jak się każdy 18+ domyśla - no i wywaliło internet!! ze to wielki minus!!!
MiejscowośćPoznań
~Andrzej / 2024-09-13 22:01
Ocena: 3.00 / 5
Internet zazwyczaj działa dobrze. Natomiast często jak pada deszcz, śnieg albo jest burza, to nie działa wcale. Często również więcej danych wysyła niż pobiera. Biuro obsługi zachowuje się jak człowiek zaczepiony na ulicy, nie wie o czym mówisz, proponuje abonament na telewizję jak nie ma nawet internetu. O awariach nadajnika wiedzą po trzech dniach, albo udają.Poza tymi poważnymi utrudnieniami działa dobrze.
ZaletySzybki internet
Wadyczasami wolny albo go brak
MiejscowośćKoszalin
~andrzejax / 2018-06-08 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie Polsat wyczerpał drogę reklamacyjną dotyczącą jakości oferowanego domowego internetu LTE bez limitów.Polsat stwierdził że pozostała mi droga sądowa,jednak ja mam skuteczniejsze rozwiązanie problemu.Wykorzystując fakt,że umowa dobiegła końca zamiast chęci przedłużenia umowy listem poleconym poszło wypowiedzenie.Zalecał bym też zmianę tekstu reklamowego ,,tam gdzie inni mają problemy z zasięgiem,sprawdzi się internet domowy LTE Polsatu" na Tam gdzie inni nie maja problemu będą go mieli gdy pojawi się internet domowy LTE Posatu
ZaletyBrak
WadyMnóstwo,jakość,szybkość
MiejscowośćPolkowice
~Andy / 2019-08-11 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Co za tyfus!!!!. Po podpisaniu umowy do tych gratów dostałem antenkę zewnętrzna na magnes i lipa. Wróciłem do dziadów i zgłosiłem problem, stwierdzili, że muszę mieć antenę kominowa, ale że do umowy wziąłem już jedna, to kolejna muszę kupić i 150 pln poszło w p.......u, bo nie było nic lepiej. Zadzwoniłem do gości, którzy handlują antenami (yagi dipol itp.). Gość poprosił, abym podjechał do nich to mi coś dobierze do tego chłamu z uwagi na model modemu, który może być zwarto-prądowy lub rozwarto-prądowy. Tego nie wiem sama obsługa CP. Gość powierzył miernikiem i dobrał mi antenę panelowa z uwagi na lokalizację. Po 1:00 w nocy jeszcze coś można podziałać ale w ciągu dni to kpina, prędkość spada 10 krotnie i standardowo kilka razy dziennie modem nie loguje się do sieci. Pościły mi nerwy i zgłosiłem sprawę do CP. W odpowiedzi usłyszałem, że z uwagi na to, że mieszkam na parterze bloku, antenę muszę umieścić na dachu. Co za imbecyle, skoro w nocy działa, a w dzień jest dno to mogę równie dobrze ta antenę wystrzelić w kosmos (może było by taniej). Reasumując serdeczne odradzam. Trzymajcie się z daleka od tego dziadostwa.
ZaletyZalety?????
WadyW ciągu dnia ping w granicach 300ms, jeżeli z neta korzysta jedno urządzenie. O prędkości nawet nie piszę bo to ich LTE to zwykła kpina.
MiejscowośćŁódzkie
~Aneta / 2017-10-17 19:18
Ocena: 1.50 / 5
Skala ocen jest zbyt niska, aby móc wyrazić jak źle działa łącze internetowe. W zasadzie można zapomnieć o jakimkolwiek oglądaniu czegokolwiek on-line. Koszmarnie:/ Prędkość ściągania danych 1,29 mb/s i to jest i tak świetny wynik....bo na ogół jest na poziomie 0,7 mb/s....
~Ania / 2017-10-02 18:31
Tragedia, tego kanału nie ma w abonamencie,mimo że jest w pakiecie, dopiero po dwóch telefonach sygnał zostaje wznowiony,a za telefon płace ja,dodam że w plusie,a to jedna firma, NACIĄGACZE ! Nie polecam nawet wrogowi.
ZaletyŻadne
WadyWiele
6 lat
~Ania / 2017-12-28 14:29
Ocena: 2.00 / 5
Brak internetu od 2 tygodni. Cyfrowy polsat twierdzi ze to nie ich wina????