Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 110 opinii

1.59 / 5

  • Obsługa klienta
    1.55
  • Oferta
    1.71
  • Prostota obsługi
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natka / 2023-08-31 15:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Potrącają niesłusznie niezgodną z umową opłatę za kartę. Trzeba ciągle składać reklamacje. Proszę uważać i sprawdzać czy potrącono opłatę za kartę.
  • ~Betii / 2023-08-31 09:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Chamstwo ze strony obsługującego moją sprawę jest żenująca.Kredyt gotówkowy załatwiany przez tydzień,bo szanowny Pan dzwoni pyta o jakąś rzecz potem oddzwania na drugi dzień dopiero.Prxy finalizacji umowy wpisany miałam 5 dzien spłaty kredytu mówię mu że chce zmienić na 10 to ten mi łaskę robi bo nie chce mu się na nowo zmieniać umowy.
  • ~Ola / 2023-08-18 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku dla czasu kluento. Zostałam wprowadzona w błąd podczas składania wniosku o kredyt.
  • ~Kasia / 2023-08-17 08:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Na odpowiedź nw proste pytanie wysłane, czeka się w nieskończoność! W innych bankach jest do kilku godzin!
    W końcu, chyba jakiś bot! , wkleja link który sama mogę znaleźć i który nie daje nawet 50% odppwiedzi na moje pytania!
    WadyCzas czekania na odpowiedź
  • ~Darek / 2023-08-10 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy, ukryte opłaty a jak przychodzi do obsługi płatności to nękają telefonami / smsami. Potrafili mi nawet zadzwonić o 22! ŻENADA nie bank.
    Aby cokolwiek odczytać w systemie trzeba się przekopać przez tonę sms z potwierdzeniami. Jest ich tak dużo, że nawet tego nie odczytuję - po prostu pierdyliard powiadomień o byle czym.
    Dodatkowo, pierwszy bank, który upraszcza hasła do kont!
    Przez rok czasu nie potrafiłem się tam normalnie logować - musiałem zmieniać hasło przed logowanie bo stare nie działało.
    Pierwszy i ostatni raz.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak miejsca aby to opisać.
  • ~Paweł / 2023-08-03 18:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Chciałem otworzyć konto zostawiłem więc na ich stronie dane kontaktowe minęły 4 godziny nikt nie dzwoni trudno zrozumieć taki bank wydają miliony na kampanie reklamowe a jak klient się zgłosi to brak zainteresowania, heh
  • ~Independent / 2023-07-25 16:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada ! Promocje kart kredytowych, w których nikt nie precyzuje minimalnej kwoty limitu kredytowego uprawniającego do udziału w promocji. Dopiero konsultant w rozmowie z potencjalnym klientem informuje, że ten się nie kwalifikuje do udziału. Po co organizować coś takiego ??? Chyba do wyłudzania danych osobowych... :(
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie w błąd klienta
  • ~K / 2023-07-21 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta fatalna. Od miesiąca czekam na decyzję dot. przyznania karty kredytowej przy czystej historii, chyba po prostu zapomnieli o moim wniosku... Zadzwoniłam na infolinię i nie dowiedziałam się nic, mam czekać na telefon od konsultanta, który załatwiał mój wniosek, ciekawe ile będę czekać na telefon... Porażka
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Małgo / 2023-07-18 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pozwolił bez mojej zgody na transakcje moja karta kredytowa.. oczywiście reklamacje zostały odrzucone .. No bo jakże by inaczej. Kowalska przecież śpi na forsie to odda za niekompetencje banku… A co do samego konta i kontaktu z bankiem masa kodów i haseł a kasa ginie i nie ma winnych! Obsługa telefoniczna, wiadomo jeden kompetentny człowiek a inny mniej , jak to z ludźmi bywa.. ale ja bym tam przetrzebiła szeregi, w końcu to praca, kasę za to dostają. Mam konta w innych bankach i ten bank zdecydowanie najgorszy.. na koniec Pani próbowała mnie przekonać żebym jednak nowa kartę kredytową wyrobiła , serio!?
  • ~Inga / 2023-07-18 15:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa online. Pani Monika pełen profesjonalizm i super podejście do klienta. Sprawa załatwiona szybko i oprocentowanie kredytu bezkonkurencyjne. Polecam
    ZaletyMila obsługa, szybkość działania, najlepsze oprocentowanie, bez prowizji
    Wadybrak
  • ~Jolanta / 2023-07-13 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Brak kultury i podstawowych kompetencji w kontaktach z klientami.
    Pracownica banku obcesowa, wręcz grożąca nieuzasadnionymi kosekwencjami. Spłacanie podwójnej raty w ciągu jednego miesiąca traktiwane jest jak przestępstwo. Straszono mnie bikiem. W konsekwencji za zakupiony towar w OBI poprzez ten bank wpłaciłam jednorazowo, bo nie chcę mieć z nim już nic do czynienia.
    Stanowczo odraczam i zalecam przemyślenie przed decyzją o jakiej kolwiek wspópracy z CitiHandlowym.
    ZaletyBrak
    WadyKultura zero, kompetencja zero
  • ~Badir / 2023-07-10 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakaś porażka, wniosek kredytowy przy jasnej przeszłości kredytowej i udokumentowanych dochodach analitycy banku nie są sprawdzić w ciągu pięciu dni od dostarczenia dokumentów .Szkoda czasu i nerwów na ten Bank
    Zaletybrak
  • ~Anna / 2023-07-04 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy z banków, z jakimkolwiek miałam do czynienia. Oszustwo, oszustwo, i jeszcze raz oszustwo. Naliczają opłaty nie wiadomo za co, na zapytania w emailach odpowiadają tylko częściowo, kontakt zerowy.
    ZaletyBrak
  • ~KP / 2023-07-02 15:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam najgorszemu wrogowi.

    W punktach stacjonarnych niczego nie załatwicie oprócz straty czasu można tam konto założyć przy dobrych wiatrach i dowidzenia powiedzieć.

    Odzyskać hasło do konta, własnych pieniędzy to również jest jakiś żart. Do innych banków nie ma podejścia. Przelew z Citi do innych baków na połowie przeglądarek po prostu nie działa.

    Pracownicy są bardzo dobrzy w grę Ping-pong, jeden na infolinii powie żeby kierować się do punktu stacjonarnym, a drugi zaś w stacjonarnym powie żeby dzwonić, a sumarycznie ktoś na infolinii zacznie tłumaczyć się za dwóch swoich poprzednich kolegów.

    Szkoda czasu - nie dajcie się nabrać na minimalnie lepsze oferty od innych - w zamian zapłacicie utratą czasu, nerwów i pieniędzy.
    ZaletyKiedyś dobre oprocentowanie i zasady
    WadyKompetencje, obsługa, aplikacja, aplikacja webowa
  • ~Mona / 2023-06-14 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam podwojne obywatelstwo i chcialam zalozyc konto w Citi. Agent wzial moj paszport i bardzo dlugo cos pisal na komputerze - pisal okolo 10 minut. Potem powiedzial mi, ze musze poczekac na decyzje pewnego dzialu i musze przyjsc nastepnego dnia. Przyszlam nastepnego dnia. Agent mowi do mnie prosze o paszport. Dalam mu paszport i pytam jaka decyzja, a on mowi, ze decyzja jest odmowna. Pytam z jakiego powodu - on mowi, ze mi nie moze powiedziec.!!!!!!!
    Bardzo zle traktowanie klienta. W pewnym sensie dyskryminacja, bo odmowili mi prawa do poznania przyczyny z jakiej nie chca mi otworzyc konta.
  • ~Andrzej / 2023-06-14 17:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem Citi Handlowego od prawie 15 lat. Jestem bardzo zadowolony z obsługi koienta. Profesjonalizm kultura i meteorytyka oraz wiedza to cechuje pracowników tego Banku. Poleca, wszystkim.
    ZaletyKultura, merytoryka, dbałość o klienta
    WadyNie stwierdziłęm
  • ~MICH / 2023-06-11 09:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten "bank" nie powinien istnieć!!! Pomijam już, że mają słabiutką ofertę, ale najgorsze jest to, że jak chcesz gdzieś potwierdzić dane np. przez Kontomatik czy Bluemedia to nie da rady, bo oni poza przelewami24 z nikim nie współpracują! Ostanie dni i WYPIER... z tego czegoś!!
    ZaletyBRAK!
    WadyWSZYSTKO!
  • ~Miro / 2023-06-02 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek mialem do czynienia.
    Poniewaz proba otwarcia konta on-line sie nie powiodla wyslalem maila z zapytaniem.
    Po dwoch dniach przyszla odpowiedz:
    "W kwestii przedmiotowego zgłoszenia 1 czerwca 2023 r. próbował kontaktować się z Panem pracownik banku. Niestety wszystkie próby kontaktu nie powiodły się. Jeśli nadal jest Pan zainteresowany otwarciem konta proszę o bezpośredni kontakt na numer telefonu 793882417 w godzinach 8:00 – 16:00."

    Nikt sie ze mna nie kontaktowal i juz po otrzymaniu tej wiadomosci zrezygnowalem z prob otwarcia konta, bo sa inne banki , ktore powaznie traktuja klienta
    Zaletynie ma
  • ~Barbara / 2023-05-24 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam, konsultanci bardzo nieprofesjonalni wręcz niegrzeczni, nie potrafią grzecznie odpowiedzieć na proste pytanie,na siłę chcą zatrzymać u siebie klienta , Dno dno jeszcze raz dno .
    ZaletyZero zalet
    WadyNiejasne odpowiedzi, utrudniony i nieprofesjonalny kontakt, konsultanci chyba po podstawówce.
  • ~Ania / 2023-05-15 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam.

    Citi Direct? Obsługa kart korporacyjnych?
    Szybkość i prostota załatwiania najmniejszych problemów? - ZERO
    Bank porażka pod każdym względem.
    Zaletybrak
    Wadyzaczynając od systemów które podobno są bardzo rozbudowane a co chwile się wieszają, po bezużyteczną obsługę, co chwile zmieniające się procedury i rosnące opłaty...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 793
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809