Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1223 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2022-06-28 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Santander to jakaś masakra. Miałem u nich kredyt hipoteczny brany jeszcze w BZ WBK.
    Kredyt udzielony z prowizją, spłacony dużo przed czasem, zgodnie z orzeczenie TE prowizja (prawie 5 tysięcy złotych) powinna zostać skalkulowana i zwrócona.
    Bank prowizji nie zwrócił - ponad rok bujałem się z Rzecznikiem Finansowym, który przyznawał MI rację i cisnął bank o zastosowanie się do orzeczenia TE. Dalej nic.
    Musiałem iść do sądu z odpowiednią kancelarią. Pierwsze rozprawa oczywiście wygrana przeze mnie - Bank ma zwrócić prowizję. Oczywiście złożyli apelację, czekam na termin.
    Konsultanci w oddziałach w tej sprawię również, jak się nie pomylą to prawdy nie powiedzą. Raz mi przyznawali rację, potem, że umowa tak skonstruowana, że to nie prowizja i się nie należy.
    No sąd i prawo widzą to jednak inaczej.
    KATASTROFA - nigdy więcej do tych złodziei, naciągaczy i oszustów.
    Każdy bank lepszy, a nawet skarpeta w domu, zamiast Santandera!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Robert Koprek / 2022-06-28 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank
    To nie bank to złodzieje
    Uważajcie na swoje pieniądze bo giną z konta i nikt nie potrafi wyjaśnić co się stało
    To złodzieje. I oszuści
    Za wypłatę 10 tys euro z banku w Niemczech prowizjach 2 tys zł
    Pobierają prowizje nawet za przelewy
    Omijać ten bank z daleka
    WadySame wady
  • ~Wwws / 2022-06-23 20:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Problemy z aplikacja , brak mozliwosci przelewow ekspresowych i ogolna obsluga do du...y
    WadyBank jak za prl
  • ~Pascal FOLLY / 2022-06-23 04:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Santander bank to bank, którego absolutnie musisz unikać. Pokrótce wyjaśnię przyczynę.

    Jestem kierownikiem firmy importowo-eksportowej Ets Kedy.

    Padłem ofiarą oszustwa podczas zakupu towaru w firmie Medway Consulting gdzie wykonałem 4 przelewy w imieniu firmy Eurotronics Zoo z siedzibą w banku Santander. Jak zdałem sobie sprawę z oszustwa (towary nigdy nie zostały dostarczone). Natychmiast zażądałem za pośrednictwem mojego banku zwrotu przelanych środków. Kwota szkody 13 tys. €.

    Otrzymuję list z banku Santander informujący mnie, że ze względu na tajemnicę bankową nie może przyjąć mojej prośby. Słyszałem o 2 innych ofiarach, które również przeniosły się do tego samego banku. Ten bank Santander jest wylęgarnią lub bastionem wszelkiego rodzaju oszustów i złodziei. Naprawdę należy tego unikać.

    W tym miejscu doceniamy francuskie banki, które pracują sprawiedliwie i uczciwie, aby blokować fundusze każdego przestępcy i nie wahają się donieść o tym właściwym władzom.

    To wstyd, że instytucja finansowa, taka jak Santander, zatwierdza transakcje mafijne i oszustwa, przymykając oko na nieuzasadnione ruchy swoich nieuczciwych i oszukujących klientów.

  • ~aaa / 2022-06-22 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Santander Przeżmierowo , obsługa klienta to koszmar , ciągle kolejka na 1 godzinę czekania . Kierownik chodzi i drapie się po d..ie i nic nie potrafi z tym zrobić . Są 3 kasy i pokój bezgotówkowy ,pokój stale wolny a w okienku kasowym po godzine 1 klinet ,tragedia
    Zaletymozna się wyspać
    WadyCzekanie jak na śmierć
  • ~Piotr / 2022-06-22 15:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa w Santander Bank Oddział w Zgorzelcu.
  • ~Anita / 2022-06-19 06:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę tę wiadomość ku przestrodze. Od dwóch dni nie mam dostępu do swojej lokaty mobilnej, która się zakończyła. Nie ma na koncie osobistym ani odsetek , ani zwrotu lokaty. Kontakt z infolinia nie dał oczekiwanych rezultatów. Rzekomy błąd systemowy nie został naprawiony. Mój pech wiąże się pewnie z tym , że wygaśniecie lokaty przypadało na jeden z dni długiego czerwcowego weekendu. Bank przetrzymuje kasę klienta.
    ZaletyNie ma
    Wadyutrapienie i niepotrzebne nerwy
  • ~Beata / 2022-06-17 10:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w tym banku jeszcze od WBK i właśnie nadszedł czas aby to zmienić, bo z każdą przemianą, każdym rokiem jest coraz gorzej. Nie chodzi o pracowników, ale o zasady wprowadzane odgornie. Godziny kiedy czynne są oddziały są dla ludzi niepracujących. Minimalna ilość okienek, z czego czynne tylko jedno. W związku z powyższym długie kolejki. Projektant wnętrz absolutnie nie popisał się ( ktoś to zaakceptował), jest zero prywatności, cała sala słyszy rozmowę z konsultantem , trzeba by szeptać żeby inni nie słyszeli dialogu konsultanta z klientem. Od lipca ma być dodatkowo skrócony czas obsługi. Masakra! Dla kogo są te oddziały, dla bankowców czy klientów, którzy mają tam swoje środki???
    ZaletyZ każdym dniem mniej
    WadyZ każdym dniem wiecej
  • ~Karol / 2022-06-15 14:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Po spłacie kredytu hipotecznego nie zwracają prowizji, sprawa jest prowadzona przez Rzecznika Finansowego i docelowo wyląduje w sądzie. Walczmy o swoje ! :)
    Zaletybrak
    WadyJ.W.
  • ~Katorga / 2022-06-13 08:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Absolutnie nie polecam banku, mam konto tam jeszcze od czasów banku zachodniego i z roku na rok jest coraz gorzej, obsługa klienta szczególnie ta telefoniczna na poziomie tragicznym za sprawą wiedzy na temat usług i zachowania obsługujących niestety coraz więcej z Ukrainy.... Sposób oraz dostęp do załatwiania reklamacji głównego biura pozostawia wiele, wiele, wiele itd. do życzenia. Także weryfikacja danych osobowych przez telefon przekracza nie tylko prawo ale i poziom kultury i intymności danych klienta. Zakres usług zmniejszył się bardzo więc tak naprawdę brak cech który przyciąga do wyboru tego banku.
    ZaletyDość prosta i jasna strona bankowości internetowej konta indywidualnego i tylko tyle.
    WadyZakres usług, reklamacje (wszystko w tej dziedzinie), ochrona danych, obsługa klienta przez telefon, wiedza i poziom osób obsługujących łącznie z osobami z głównej siedziby.
  • ~kUBA / 2022-06-12 16:31
    Ocena: 1.67 / 5
    System beznadziejny, wiele spraw nie załatwisz, bo oddziały czynne krótko do godz 16, a w systemie wiekszosc operacji musisz laczyc sie z doradca i chca nagrywac video- nie mozna jaki w cywulizowanym banku np mbanku zlozyc dyspozycji zamkaniecia kont walutowych czy zmienic nr tel do sms bo pracuja na infolinii krótko. W weekend nie złątwisz nic. NO I NALICZAJA OPŁATE 10 ZŁ NA KONTO WLAUTOWE NAWET JAK ZREALIZUJESZ ZAKUP 20 JEDNOSTEK WALUTY ZGODNIE Z UMOWA. CO MIESIAC TRZEBA SIE Z NIMI SZARPAC. ogólenie- OBŁSUGA BEZNADZIEJNA, CZAS PRACY bardzo krótki, non stop AWARIE W BIURRZE MAKLERSKIM, APLIKACJA SIE ZAWIESZA... no i DROGO !!!
    ZaletyBRAK
    WadyJAK WYZEJ
  • ~Pasażer / 2022-06-10 16:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak ofert na oprocentowanie lokat i kont w porównaniu do innych banków...zero konkurencyjności na chwilę obecną.
    ZaletyDobra aplikacja mobilna
    WadyBrak ofert na depozyty.
  • ~Mariusz B / 2022-06-09 14:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Założyłem rachunek i inną usługę banku z tym związaną w maju 2022 roku - Pochwalam obsługę placówki Santander Ban Polska w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza nr 45. Kompetentne pracownice, rzetelna obsługa dotycząca informacji o świadczonych usługach.
    ZaletyMiła i rzetelna obsługa
    Wadynie stwierdzam
  • ~Niezadowolony klient / 2022-06-09 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, niekompetentni pracownicy, kazdy mowi co innego, kogo ten bank zatrudnia... Zenada
    ZaletyNic
    WadyWszytako
  • ~M / 2022-06-07 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła Pani na infilinii.Bardzo szybko i bez stresu.
    ZaletyAplikacja mobilna banku jeszcze mnie nigdy nie zawiodła.(No chyba,że z mojej winy)
    WadyBrak
  • ~Dag / 2022-06-05 09:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Co sie dzieje z aplikacją? Dlaczego nie można powielać przelewów z poziomu historii?
    WadyZniknęła możliwość ponownego wykonania przelewu. Nie ma to jak utrudniać klientom życie i wymuszać zakładanie odbiorców.
    Nie podoba mi się
  • ~Agata / 2022-06-03 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknięcie rachunku wspólnego po śmierci jednego ze współwłaścicieli - czy to takie trudne? Oddział w Warszawie przy placu Wilsona.

    Po śmierci jednego ze współwłaścicieli siostra poszła z mamą dowiedzieć się w sprawie rachunku zmarłego Taty. Dowiedziała się, ze Nie udzielą mamie żadnych informacji ponieważ nie jest pełnomocnikiem do rachunku.
    Za jakiś czas pojechałyśmy do Banku we trzy - Mama , siostra i ja. Dowiedziałyśmy się, że nie nie udzielą nam informacji bez aktu notarialnego podziału majątku ponieważ mama nie jest pełnomocnikiem do rachunku.
    Przyjechałyśmy trzeci raz z aktem notarialnym. Przyjęto nas. Dowiedziałyśmy się, że Mama jest współwłaścicielem tego rachunku. Poprosiłyśmy Panią że chcemy zamknąć ten rachunek. Było sporo formalności. Kilka razy mówiłyśmy Pani, że Mama chce zamknąć ten rachunek.
    Minął miesiąc, dwa i nie otrzymałyśmy zleconego przelewu środków. Pani powiedziała, że rachunek zamyka się w przeciągu 3 miesięcy. Poczekałam więc do końca maja i dziś pojechałam do banku. 7 marca środki należne mnie i mojej siostrze bank przeksięgował na rachunek techniczny banku. Dowiedziałam się, że rachunek, który chcemy zamknąć powinien być przekształcony na indywidualny i że muszę z Mamą jechać do Oddziału. Niestety nie dostałam ksera składanych dokumentów. Dla Mamy taka wyprawa to duży problem i stres.

    Odradzam korzystanie z usług tego Oddziału - poziom niekompetencji przerasta wyobrażenie normalnego człowieka.
  • ~Iwona / 2022-06-03 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasz system ratalny to jakaś kpina. 2 razy odrzucono wniosek a w innym banku za każdym razem przyznano mi raty. Znów chciałam kupić w systemie ratalnym, i pech, znowu wy. 3 dni czekam na weryfikację, system się zawiesza, wypełnienie wniosku to jakiś koszmar. Nie polecam i każdemu odradzam.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko nie tak
  • ~nika / 2022-06-03 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami na temat tego banku. Jestem od lat - najpierw był BZWBK - też był drogi w oprocentowaniu kredytów czy opłat bankowych, ale Santander to już chamstwo na maksa - oprocentowania kredytów czy debetu są znacznie wyższe niż w innych bankach, przelewy z konta osobistego na kartę kredytową trwają ponad 1 dzień roboczy - łamią w ten sposób swój regulamin (ostatnio przelew wykonany po 15-tej zaksięgowali dopiero po prawie 2 dniach o północy - taktyka specjalna wg mnie, żeby obracać środkami pieniężnymi dla swoich własnych celów oraz po to, żeby nie wykonać odp. ilości transakcji, żeby pobrać opłatę za kartę), odsetki od debetu czy karty kredytowej oraz inne opłaty związane z kartą są pobierane przed czasem, tak więc przez ciągłe blokady czy przetrzymywanie środków i nie księgowanie ich o czasie powoduje, że nie zdążamy z liczbą transakcji czy przelewem w celu uniknięcia opłat pobieranych przez bank - celowa taktyka, żeby jak najwięcej zedrzeć z każdego klienta. Bardzo często zdarzają się blokady środków, szczególnie na karcie kredytowej, że nie można wykonać odp. ilości transakcji kartą.
    Dodam, iż kiedyś potrafili księgować przelew wewnętrzny środków na kartę kredyt. w kilkanaście minut od wykonania przelewu, maks. po godz., od kilku m-cy przelewy księgowane są z wydłużonym terminem czasu, płatności kartą księgowane nawet dopiero po 2 dniach roboczych. Oferty drogie i kłamią przez infolinię w stosunku do rzeczywistości jeśli chodzi o spełnianie warunków oferty kredytowej, wsadzają konsultantów nie wiadomo po co, potrafią przez cały dzień maltretować cię telefonami z ofertą banku - przez ponad tydzień czasu codziennie ponad 10 tel dziennie - masakra!!! Ale widać jak walczą o swoje "stołki" włażąc ci w tyłek miłym głosikiem przez infolinię - aż się wymiotować chce. BANK CHYBA TYLKO OD TELEFONÓW OD KONSULTANTÓW, bo jak się trzeba do nich dodzwonić to albo się czeka ponad 30 min z reklamacją albo w ogóle tel. się rozłącza i tak od nowa. Wcześniej byłam w GetinBank - też był chciwy - no i w końcu padł. Może i ten padnie.
    Zaletybrak
    Wadymega opóźnione księgowanie środków i transakcji, blokowanie dostępu do środków pieniężnych, szczególnie na kartach kredyt. przez brak księgowania ich o czasie, oprocentowanie kredytów czy debetu czy karty kredytowej znacznie wyższe niż w innych bankach, środki na koncie dla dziecka też oprocentowane (do lat 13) - zarabiają nawet na dzieciach.
  • ~Henryk / 2022-06-02 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem tego banku od wielu lat ale w okresie kryzysu bank nie zrobił nic co pomogło by zarządzić swoimi funduszami. Porady od tak zwanego konsultantów to : pandemia,wojna, ceny ropy its. I tak przez godzinę. Żadnej strategii. A już lokata czy oferty to żenada. Inne banki pod presją proponują lokaty 4-5 procent a Santander 2,5 proc na kilka miesięcy. Kończę współpracę z tym bankiem z ulgą. Niestety zagraniczne banki tak się zachowują . Nikomu nie polecił bym tego banku
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak dbałości o klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1223
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 986
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 978
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4732
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065