Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agata / 2022-06-03 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknięcie rachunku wspólnego po śmierci jednego ze współwłaścicieli - czy to takie trudne? Oddział w Warszawie przy placu Wilsona.

    Po śmierci jednego ze współwłaścicieli siostra poszła z mamą dowiedzieć się w sprawie rachunku zmarłego Taty. Dowiedziała się, ze Nie udzielą mamie żadnych informacji ponieważ nie jest pełnomocnikiem do rachunku.
    Za jakiś czas pojechałyśmy do Banku we trzy - Mama , siostra i ja. Dowiedziałyśmy się, że nie nie udzielą nam informacji bez aktu notarialnego podziału majątku ponieważ mama nie jest pełnomocnikiem do rachunku.
    Przyjechałyśmy trzeci raz z aktem notarialnym. Przyjęto nas. Dowiedziałyśmy się, że Mama jest współwłaścicielem tego rachunku. Poprosiłyśmy Panią że chcemy zamknąć ten rachunek. Było sporo formalności. Kilka razy mówiłyśmy Pani, że Mama chce zamknąć ten rachunek.
    Minął miesiąc, dwa i nie otrzymałyśmy zleconego przelewu środków. Pani powiedziała, że rachunek zamyka się w przeciągu 3 miesięcy. Poczekałam więc do końca maja i dziś pojechałam do banku. 7 marca środki należne mnie i mojej siostrze bank przeksięgował na rachunek techniczny banku. Dowiedziałam się, że rachunek, który chcemy zamknąć powinien być przekształcony na indywidualny i że muszę z Mamą jechać do Oddziału. Niestety nie dostałam ksera składanych dokumentów. Dla Mamy taka wyprawa to duży problem i stres.

    Odradzam korzystanie z usług tego Oddziału - poziom niekompetencji przerasta wyobrażenie normalnego człowieka.
  • ~Iwona / 2022-06-03 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasz system ratalny to jakaś kpina. 2 razy odrzucono wniosek a w innym banku za każdym razem przyznano mi raty. Znów chciałam kupić w systemie ratalnym, i pech, znowu wy. 3 dni czekam na weryfikację, system się zawiesza, wypełnienie wniosku to jakiś koszmar. Nie polecam i każdemu odradzam.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko nie tak
  • ~nika / 2022-06-03 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami na temat tego banku. Jestem od lat - najpierw był BZWBK - też był drogi w oprocentowaniu kredytów czy opłat bankowych, ale Santander to już chamstwo na maksa - oprocentowania kredytów czy debetu są znacznie wyższe niż w innych bankach, przelewy z konta osobistego na kartę kredytową trwają ponad 1 dzień roboczy - łamią w ten sposób swój regulamin (ostatnio przelew wykonany po 15-tej zaksięgowali dopiero po prawie 2 dniach o północy - taktyka specjalna wg mnie, żeby obracać środkami pieniężnymi dla swoich własnych celów oraz po to, żeby nie wykonać odp. ilości transakcji, żeby pobrać opłatę za kartę), odsetki od debetu czy karty kredytowej oraz inne opłaty związane z kartą są pobierane przed czasem, tak więc przez ciągłe blokady czy przetrzymywanie środków i nie księgowanie ich o czasie powoduje, że nie zdążamy z liczbą transakcji czy przelewem w celu uniknięcia opłat pobieranych przez bank - celowa taktyka, żeby jak najwięcej zedrzeć z każdego klienta. Bardzo często zdarzają się blokady środków, szczególnie na karcie kredytowej, że nie można wykonać odp. ilości transakcji kartą.
    Dodam, iż kiedyś potrafili księgować przelew wewnętrzny środków na kartę kredyt. w kilkanaście minut od wykonania przelewu, maks. po godz., od kilku m-cy przelewy księgowane są z wydłużonym terminem czasu, płatności kartą księgowane nawet dopiero po 2 dniach roboczych. Oferty drogie i kłamią przez infolinię w stosunku do rzeczywistości jeśli chodzi o spełnianie warunków oferty kredytowej, wsadzają konsultantów nie wiadomo po co, potrafią przez cały dzień maltretować cię telefonami z ofertą banku - przez ponad tydzień czasu codziennie ponad 10 tel dziennie - masakra!!! Ale widać jak walczą o swoje "stołki" włażąc ci w tyłek miłym głosikiem przez infolinię - aż się wymiotować chce. BANK CHYBA TYLKO OD TELEFONÓW OD KONSULTANTÓW, bo jak się trzeba do nich dodzwonić to albo się czeka ponad 30 min z reklamacją albo w ogóle tel. się rozłącza i tak od nowa. Wcześniej byłam w GetinBank - też był chciwy - no i w końcu padł. Może i ten padnie.
    Zaletybrak
    Wadymega opóźnione księgowanie środków i transakcji, blokowanie dostępu do środków pieniężnych, szczególnie na kartach kredyt. przez brak księgowania ich o czasie, oprocentowanie kredytów czy debetu czy karty kredytowej znacznie wyższe niż w innych bankach, środki na koncie dla dziecka też oprocentowane (do lat 13) - zarabiają nawet na dzieciach.
  • ~Henryk / 2022-06-02 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem tego banku od wielu lat ale w okresie kryzysu bank nie zrobił nic co pomogło by zarządzić swoimi funduszami. Porady od tak zwanego konsultantów to : pandemia,wojna, ceny ropy its. I tak przez godzinę. Żadnej strategii. A już lokata czy oferty to żenada. Inne banki pod presją proponują lokaty 4-5 procent a Santander 2,5 proc na kilka miesięcy. Kończę współpracę z tym bankiem z ulgą. Niestety zagraniczne banki tak się zachowują . Nikomu nie polecił bym tego banku
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak dbałości o klienta
  • ~Normal / 2022-06-02 09:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Trzeba od nich uciekać Lokata oprocentowana 0,01% i ani drgnie Przy 50 tyś. zł miesięcznie jakieś 49 groszy odsetek minus 1 zł za prowadzenie co daje minus 51 groszy. Kazdorazowy przelew na rachunek własny kasują 10 zł Dobrze by było gdyby wszyscy wypłacili trzymane u nich pieniądze to może by zmadrzeli Właśnie idę to zrobić ps a co kredytów to są bardzo szybcy PORAŻKA
  • ~KubaW / 2022-06-01 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedaż ratalna 0% to jakaś kpina. Okazuje się na końcu ze jednak 0% to fikcja. Złożyłem rezygnacje z kredytu po czym powiadomienie o przyjęciu rezygnacji to następny koszt . Żenada
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Trek / 2022-05-31 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia fatalna. Blokują konta bo twierdzą, po pozytywnej weryfikacji, że ja to nie ja. Blokują konta bo nie są w stanie odpowiedzieć na pytania.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Taormina / 2022-05-29 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dramat. Brak obsługi posprzedażowej. Na odpowiedzi na proste reklamacje nie dostaje się odpowiedzi.
    ZaletyZadnych
    WadyZłodziejskie oprocentowanie, brak obslugi
  • ~Kuba / 2022-05-27 15:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa w biurze maklerskim fatalna, chamska,łaskę robią, że rozmawiają. Umowy o derywaty procesują 3 miesiące, porażka i jeszcze zwrot depozytu pod futures trwa u nich kilka dni, blokuja kasę i mio zamknietych pozycji nie mozesz zawrzec kolejnych bo tak wolno rozliczaja. A jak zadzwonisz to chamska obsługa Ci mowi- jak się Pani nie podoba, to nie musi Pani tu transakcji zawierać... Aż nagrałam rozmowę i wysłałam do parkietu i Bankiera, kolega nawet na youtube chciał wrzucić,żeby pokazac, co za " konsultantów" w Santaderze zatrudniaja... ODRADZAM!
    ZaletyBRAK
    WadyCHAMSKA OBSŁUGA W BIURZE MAKLERSKIM, WPŁATOMATY /BANKOMATY WIECZNIE POPSUTE lub nieuzupełnione.... i jeszcze koszmarne opłaty, co miesiac drożej
  • ~blekemakk / 2022-05-26 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinię to jakiś żart. Czas oczekiwania na linii powyżej 15 minut. Mogliby zatrudnić więcej ludzi na obsługę klientów przez telefon. Jestem w tym banku od kilkunastu lat i byłam zadowolona, a teraz załatwienie czegokolwiek "na szybko" graniczy z cudem.
    ZaletyBRAK
    WadyINFOLINIA NA POZIOMIE 0
  • ~Klientka Santandera / 2022-05-25 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby zniszczyć człowieka wystarczy … założyć mu blokadę konta w banku na czas nieokreślony i to bez podania przyczyny.
    W dniu wczorajszym Santander zablokował mi dostęp do konta i moich kart bez podania przyczyny. Konsultantka na ich infolinii nie potrafiła powiedzieć dlaczego i jedyne co rzekomo mogła zrobić to jedynie złożenie reklamacji, gdzie czas oczekiwania to aż do 30 dni!! Dodam, że mam dziecko na utrzymaniu i rachunki, kredyty do opłacenia i w ten sposób sprawili, że nie mam aktualnie środków do życia, gdyż nie miałam wypłaconej żadnej gotówki. Kobieta ta powiedziała, że udanie się osobiste do oddziału nie rozwiąże sprawy i nic nie przyspieszy.

    Dodam, że nie mam żadnych długów, zaległości więc egzekucje komornicze odpadają. Jaka może być inna przyczyna zablokowania dostępu do konta i co w takiej sytuacji mogę zrobić? Czy istnieje jakaś instytucja, do której mogę się zgłosić o pomoc? Będę wdzięczna za informacje.

    Niezależnie od tego jak rozwiąże się ta sprawa, czuję że wkrótce skończy się moja przygoda z tak niekompetentnym bankiem. Miałam już konta w różnych bankach i zablokowane środki z powodu podejrzenia ataku hackerskiego, ale nigdy wcześniej w innych bankach nie zdarzyło mi się, aby nie chcieli mi podać przyczyny nałożenia blokady i nie było problemu z odblokowaniem karty czy konta…Toż to jakiś koszmar i totalne bezprawie, a bank ma uprawnienia wręcz jak instytucja państwowa decydując o czyichś pieniądzach, co jest totalną przesadą, gdyż mogą sobie niszczyć ludzi nawet bez podawania przyczyny …
    Wadyniekompetentni ludzie traktujący klienta z góry
  • ~Łukasz Koc / 2022-05-25 15:38
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja mam jedno tylko pytanie, na które odpowiedzi w całym internecie znaleźć nie mogę, pomocy. Dlaczego polska to jedyny kraj, do którego jak się wysyła pieniądze potrafi trwać to dniami i niewiadomo kiedy się spodziewać wpływu. Jakieś księgowania, pracownicy to ręcznie robią na komputerach? Mam bank w Holandii, w Niemczech i litewski Revolut jeszcze. Czy w dolarach, czy euro, czy korony norweskie, czy jest to niedziela czy środek nocy każdy przelew przechodzi na konto odbiorcy w kilka sekund tylko w Polsce nie - wśród całej europy. Żenujące.
    ZaletyPoza tą ogólną wstrętną wadą wszystkich polskich banków - jestem zadowolony z Santander
  • ~Wieloletni klient banku / 2022-05-23 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam wyproszona od okienka w trakcie załatwiania mojej sprawy, ponieważ bank ma ważniejszego klienta.
  • ~Agnieszka / 2022-05-21 01:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank robi co chce. Jeśli mam potrzebę opłacić coś po godz 24 to nie można. Bank obraca kasą na twoim koncie a ty nie masz do niego dostępu. Porażka!!!!!!!
  • ~Maja / 2022-05-18 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać Bank nieporozumienie Obsługa klienta fatalna.Strona internetowa ciągle się zawiesza.oplaty wysokie za konto
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Konrad669 / 2022-05-17 17:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Ja, dostaje telefon od santander, że mogę ubiegać się o 8000zł, bo już sprawdzili mnie pod każdym względem.
    Ja głupi, który dał się nabrać chce wziąć te osiem tysięcy.
    Bank Santander - Niestety przykro nam, ale nasz wspaniały komputer pokazuje, że nie może Pan dostać ośmiu tysięcy pracując na umowie o prace na czas nieokreślony, z potwierdzonymi zarobkami 4,500zł NETTO w firmie, w ktorej Pan jest od 5lat.
    ja składam wniosek do 1 lepszego banku o 10.000zł
    ( PKO BP )
    3 godziny i dycha na koncie.

    Nie polecam tych durniów z santander, pozdrawiam :)
    ZaletyMiła, PSEUDO szczera gadka o mojej zdolności.
    WadyBiuro z santandera: a powiem mu, ze sprawdzilismy, moze mu sie uda, a ja dostane z tego jak zwykle 500zł, hehehe.
  • ~Katarzyna / 2022-05-11 08:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta, oferta żadna,klient traktowany jak szkodnik.Wcześniej było BZWBK jak Oni to robili że kient był zadowolony???
    ZaletySprawnie działająca linia select i profesjonalni doradcy aczkolwiek nie maja ciekawej propozycji dla klienta VIP
    Wadyw oddziałach totalny brak empatii nieprofesjonalne zachowanie opiekuna klienta
  • ~Betina / 2022-05-10 11:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Przed pandemią byłam w oddziale ponieważ sms-em otrzymałam teoretycznie korzystną ofertę. Czy była ona taka w rzeczywistości to mało istotne, natomiast moja pseudo opiekunka po krótkiej ankiecie, w której mogłam ocenić jej pracę na 1-5 zadzwoniła do mnie z pretensjami, że prosiła o najwyższe oceny - 10. Powiedziałam, że nie było takiej oceny. Stwierdziła, że cytuję "żeby pani wiedziała, że to sprawdzę"
    Jej zachowanie było skandaliczne. Nie lubię robić ludziom nieprzyjemności więc tego nie zgłaszałam. Pani nadal pracuje, ponieważ "odhacza" coroczny telefon do mnie, którego od tamtej pory nie odbieram.
    Druga kwestia, księgowanie przelewów. Zawsze dostaję wypłatę ostatnią sesją. Jeśli przelew został zrobiony ostatnią w banku płatnika to do mnie nigdy nie przychodzi pierwszą.
    Nie zmieniłam banku z uwagi na związanie kredytem, ale jak tylko go spłacę, z pewnością się pożegnamy.
    ZaletyAplikacja oszczędzająca - odkładają się zaokrąglone końcówki.
    Pracownicy czatu w większości symaptyczni
    Wady-obsługa klienta
    -księgowanie przelewów
  • ~Marta / 2022-05-09 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomagają okradać klientów. Nie reagują na kradzieze. Brak zabezpieczeń konta. Za kradzieze obwiniają klientów mówiąc że są niedbali w działaniach. Pracownicy nachalni w reklamach. Czyta beznadzieja
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Mijagi / 2022-05-07 12:30
    Ocena: 5.00 / 5
    https://robsonmijagi.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=2159&idDistributor=591924
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929