Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1216 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2022-06-17 10:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w tym banku jeszcze od WBK i właśnie nadszedł czas aby to zmienić, bo z każdą przemianą, każdym rokiem jest coraz gorzej. Nie chodzi o pracowników, ale o zasady wprowadzane odgornie. Godziny kiedy czynne są oddziały są dla ludzi niepracujących. Minimalna ilość okienek, z czego czynne tylko jedno. W związku z powyższym długie kolejki. Projektant wnętrz absolutnie nie popisał się ( ktoś to zaakceptował), jest zero prywatności, cała sala słyszy rozmowę z konsultantem , trzeba by szeptać żeby inni nie słyszeli dialogu konsultanta z klientem. Od lipca ma być dodatkowo skrócony czas obsługi. Masakra! Dla kogo są te oddziały, dla bankowców czy klientów, którzy mają tam swoje środki???
    ZaletyZ każdym dniem mniej
    WadyZ każdym dniem wiecej
  • ~Karol / 2022-06-15 14:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Po spłacie kredytu hipotecznego nie zwracają prowizji, sprawa jest prowadzona przez Rzecznika Finansowego i docelowo wyląduje w sądzie. Walczmy o swoje ! :)
    Zaletybrak
    WadyJ.W.
  • ~Katorga / 2022-06-13 08:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Absolutnie nie polecam banku, mam konto tam jeszcze od czasów banku zachodniego i z roku na rok jest coraz gorzej, obsługa klienta szczególnie ta telefoniczna na poziomie tragicznym za sprawą wiedzy na temat usług i zachowania obsługujących niestety coraz więcej z Ukrainy.... Sposób oraz dostęp do załatwiania reklamacji głównego biura pozostawia wiele, wiele, wiele itd. do życzenia. Także weryfikacja danych osobowych przez telefon przekracza nie tylko prawo ale i poziom kultury i intymności danych klienta. Zakres usług zmniejszył się bardzo więc tak naprawdę brak cech który przyciąga do wyboru tego banku.
    ZaletyDość prosta i jasna strona bankowości internetowej konta indywidualnego i tylko tyle.
    WadyZakres usług, reklamacje (wszystko w tej dziedzinie), ochrona danych, obsługa klienta przez telefon, wiedza i poziom osób obsługujących łącznie z osobami z głównej siedziby.
  • ~kUBA / 2022-06-12 16:31
    Ocena: 1.67 / 5
    System beznadziejny, wiele spraw nie załatwisz, bo oddziały czynne krótko do godz 16, a w systemie wiekszosc operacji musisz laczyc sie z doradca i chca nagrywac video- nie mozna jaki w cywulizowanym banku np mbanku zlozyc dyspozycji zamkaniecia kont walutowych czy zmienic nr tel do sms bo pracuja na infolinii krótko. W weekend nie złątwisz nic. NO I NALICZAJA OPŁATE 10 ZŁ NA KONTO WLAUTOWE NAWET JAK ZREALIZUJESZ ZAKUP 20 JEDNOSTEK WALUTY ZGODNIE Z UMOWA. CO MIESIAC TRZEBA SIE Z NIMI SZARPAC. ogólenie- OBŁSUGA BEZNADZIEJNA, CZAS PRACY bardzo krótki, non stop AWARIE W BIURRZE MAKLERSKIM, APLIKACJA SIE ZAWIESZA... no i DROGO !!!
    ZaletyBRAK
    WadyJAK WYZEJ
  • ~Pasażer / 2022-06-10 16:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak ofert na oprocentowanie lokat i kont w porównaniu do innych banków...zero konkurencyjności na chwilę obecną.
    ZaletyDobra aplikacja mobilna
    WadyBrak ofert na depozyty.
  • ~Mariusz B / 2022-06-09 14:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Założyłem rachunek i inną usługę banku z tym związaną w maju 2022 roku - Pochwalam obsługę placówki Santander Ban Polska w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza nr 45. Kompetentne pracownice, rzetelna obsługa dotycząca informacji o świadczonych usługach.
    ZaletyMiła i rzetelna obsługa
    Wadynie stwierdzam
  • ~Niezadowolony klient / 2022-06-09 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, niekompetentni pracownicy, kazdy mowi co innego, kogo ten bank zatrudnia... Zenada
    ZaletyNic
    WadyWszytako
  • ~M / 2022-06-07 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła Pani na infilinii.Bardzo szybko i bez stresu.
    ZaletyAplikacja mobilna banku jeszcze mnie nigdy nie zawiodła.(No chyba,że z mojej winy)
    WadyBrak
  • ~Dag / 2022-06-05 09:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Co sie dzieje z aplikacją? Dlaczego nie można powielać przelewów z poziomu historii?
    WadyZniknęła możliwość ponownego wykonania przelewu. Nie ma to jak utrudniać klientom życie i wymuszać zakładanie odbiorców.
    Nie podoba mi się
  • ~Agata / 2022-06-03 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknięcie rachunku wspólnego po śmierci jednego ze współwłaścicieli - czy to takie trudne? Oddział w Warszawie przy placu Wilsona.

    Po śmierci jednego ze współwłaścicieli siostra poszła z mamą dowiedzieć się w sprawie rachunku zmarłego Taty. Dowiedziała się, ze Nie udzielą mamie żadnych informacji ponieważ nie jest pełnomocnikiem do rachunku.
    Za jakiś czas pojechałyśmy do Banku we trzy - Mama , siostra i ja. Dowiedziałyśmy się, że nie nie udzielą nam informacji bez aktu notarialnego podziału majątku ponieważ mama nie jest pełnomocnikiem do rachunku.
    Przyjechałyśmy trzeci raz z aktem notarialnym. Przyjęto nas. Dowiedziałyśmy się, że Mama jest współwłaścicielem tego rachunku. Poprosiłyśmy Panią że chcemy zamknąć ten rachunek. Było sporo formalności. Kilka razy mówiłyśmy Pani, że Mama chce zamknąć ten rachunek.
    Minął miesiąc, dwa i nie otrzymałyśmy zleconego przelewu środków. Pani powiedziała, że rachunek zamyka się w przeciągu 3 miesięcy. Poczekałam więc do końca maja i dziś pojechałam do banku. 7 marca środki należne mnie i mojej siostrze bank przeksięgował na rachunek techniczny banku. Dowiedziałam się, że rachunek, który chcemy zamknąć powinien być przekształcony na indywidualny i że muszę z Mamą jechać do Oddziału. Niestety nie dostałam ksera składanych dokumentów. Dla Mamy taka wyprawa to duży problem i stres.

    Odradzam korzystanie z usług tego Oddziału - poziom niekompetencji przerasta wyobrażenie normalnego człowieka.
  • ~Iwona / 2022-06-03 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasz system ratalny to jakaś kpina. 2 razy odrzucono wniosek a w innym banku za każdym razem przyznano mi raty. Znów chciałam kupić w systemie ratalnym, i pech, znowu wy. 3 dni czekam na weryfikację, system się zawiesza, wypełnienie wniosku to jakiś koszmar. Nie polecam i każdemu odradzam.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko nie tak
  • ~nika / 2022-06-03 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami na temat tego banku. Jestem od lat - najpierw był BZWBK - też był drogi w oprocentowaniu kredytów czy opłat bankowych, ale Santander to już chamstwo na maksa - oprocentowania kredytów czy debetu są znacznie wyższe niż w innych bankach, przelewy z konta osobistego na kartę kredytową trwają ponad 1 dzień roboczy - łamią w ten sposób swój regulamin (ostatnio przelew wykonany po 15-tej zaksięgowali dopiero po prawie 2 dniach o północy - taktyka specjalna wg mnie, żeby obracać środkami pieniężnymi dla swoich własnych celów oraz po to, żeby nie wykonać odp. ilości transakcji, żeby pobrać opłatę za kartę), odsetki od debetu czy karty kredytowej oraz inne opłaty związane z kartą są pobierane przed czasem, tak więc przez ciągłe blokady czy przetrzymywanie środków i nie księgowanie ich o czasie powoduje, że nie zdążamy z liczbą transakcji czy przelewem w celu uniknięcia opłat pobieranych przez bank - celowa taktyka, żeby jak najwięcej zedrzeć z każdego klienta. Bardzo często zdarzają się blokady środków, szczególnie na karcie kredytowej, że nie można wykonać odp. ilości transakcji kartą.
    Dodam, iż kiedyś potrafili księgować przelew wewnętrzny środków na kartę kredyt. w kilkanaście minut od wykonania przelewu, maks. po godz., od kilku m-cy przelewy księgowane są z wydłużonym terminem czasu, płatności kartą księgowane nawet dopiero po 2 dniach roboczych. Oferty drogie i kłamią przez infolinię w stosunku do rzeczywistości jeśli chodzi o spełnianie warunków oferty kredytowej, wsadzają konsultantów nie wiadomo po co, potrafią przez cały dzień maltretować cię telefonami z ofertą banku - przez ponad tydzień czasu codziennie ponad 10 tel dziennie - masakra!!! Ale widać jak walczą o swoje "stołki" włażąc ci w tyłek miłym głosikiem przez infolinię - aż się wymiotować chce. BANK CHYBA TYLKO OD TELEFONÓW OD KONSULTANTÓW, bo jak się trzeba do nich dodzwonić to albo się czeka ponad 30 min z reklamacją albo w ogóle tel. się rozłącza i tak od nowa. Wcześniej byłam w GetinBank - też był chciwy - no i w końcu padł. Może i ten padnie.
    Zaletybrak
    Wadymega opóźnione księgowanie środków i transakcji, blokowanie dostępu do środków pieniężnych, szczególnie na kartach kredyt. przez brak księgowania ich o czasie, oprocentowanie kredytów czy debetu czy karty kredytowej znacznie wyższe niż w innych bankach, środki na koncie dla dziecka też oprocentowane (do lat 13) - zarabiają nawet na dzieciach.
  • ~Henryk / 2022-06-02 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem tego banku od wielu lat ale w okresie kryzysu bank nie zrobił nic co pomogło by zarządzić swoimi funduszami. Porady od tak zwanego konsultantów to : pandemia,wojna, ceny ropy its. I tak przez godzinę. Żadnej strategii. A już lokata czy oferty to żenada. Inne banki pod presją proponują lokaty 4-5 procent a Santander 2,5 proc na kilka miesięcy. Kończę współpracę z tym bankiem z ulgą. Niestety zagraniczne banki tak się zachowują . Nikomu nie polecił bym tego banku
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak dbałości o klienta
  • ~Normal / 2022-06-02 09:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Trzeba od nich uciekać Lokata oprocentowana 0,01% i ani drgnie Przy 50 tyś. zł miesięcznie jakieś 49 groszy odsetek minus 1 zł za prowadzenie co daje minus 51 groszy. Kazdorazowy przelew na rachunek własny kasują 10 zł Dobrze by było gdyby wszyscy wypłacili trzymane u nich pieniądze to może by zmadrzeli Właśnie idę to zrobić ps a co kredytów to są bardzo szybcy PORAŻKA
  • ~KubaW / 2022-06-01 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedaż ratalna 0% to jakaś kpina. Okazuje się na końcu ze jednak 0% to fikcja. Złożyłem rezygnacje z kredytu po czym powiadomienie o przyjęciu rezygnacji to następny koszt . Żenada
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Trek / 2022-05-31 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia fatalna. Blokują konta bo twierdzą, po pozytywnej weryfikacji, że ja to nie ja. Blokują konta bo nie są w stanie odpowiedzieć na pytania.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Taormina / 2022-05-29 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dramat. Brak obsługi posprzedażowej. Na odpowiedzi na proste reklamacje nie dostaje się odpowiedzi.
    ZaletyZadnych
    WadyZłodziejskie oprocentowanie, brak obslugi
  • ~Kuba / 2022-05-27 15:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa w biurze maklerskim fatalna, chamska,łaskę robią, że rozmawiają. Umowy o derywaty procesują 3 miesiące, porażka i jeszcze zwrot depozytu pod futures trwa u nich kilka dni, blokuja kasę i mio zamknietych pozycji nie mozesz zawrzec kolejnych bo tak wolno rozliczaja. A jak zadzwonisz to chamska obsługa Ci mowi- jak się Pani nie podoba, to nie musi Pani tu transakcji zawierać... Aż nagrałam rozmowę i wysłałam do parkietu i Bankiera, kolega nawet na youtube chciał wrzucić,żeby pokazac, co za " konsultantów" w Santaderze zatrudniaja... ODRADZAM!
    ZaletyBRAK
    WadyCHAMSKA OBSŁUGA W BIURZE MAKLERSKIM, WPŁATOMATY /BANKOMATY WIECZNIE POPSUTE lub nieuzupełnione.... i jeszcze koszmarne opłaty, co miesiac drożej
  • ~blekemakk / 2022-05-26 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinię to jakiś żart. Czas oczekiwania na linii powyżej 15 minut. Mogliby zatrudnić więcej ludzi na obsługę klientów przez telefon. Jestem w tym banku od kilkunastu lat i byłam zadowolona, a teraz załatwienie czegokolwiek "na szybko" graniczy z cudem.
    ZaletyBRAK
    WadyINFOLINIA NA POZIOMIE 0
  • ~Klientka Santandera / 2022-05-25 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby zniszczyć człowieka wystarczy … założyć mu blokadę konta w banku na czas nieokreślony i to bez podania przyczyny.
    W dniu wczorajszym Santander zablokował mi dostęp do konta i moich kart bez podania przyczyny. Konsultantka na ich infolinii nie potrafiła powiedzieć dlaczego i jedyne co rzekomo mogła zrobić to jedynie złożenie reklamacji, gdzie czas oczekiwania to aż do 30 dni!! Dodam, że mam dziecko na utrzymaniu i rachunki, kredyty do opłacenia i w ten sposób sprawili, że nie mam aktualnie środków do życia, gdyż nie miałam wypłaconej żadnej gotówki. Kobieta ta powiedziała, że udanie się osobiste do oddziału nie rozwiąże sprawy i nic nie przyspieszy.

    Dodam, że nie mam żadnych długów, zaległości więc egzekucje komornicze odpadają. Jaka może być inna przyczyna zablokowania dostępu do konta i co w takiej sytuacji mogę zrobić? Czy istnieje jakaś instytucja, do której mogę się zgłosić o pomoc? Będę wdzięczna za informacje.

    Niezależnie od tego jak rozwiąże się ta sprawa, czuję że wkrótce skończy się moja przygoda z tak niekompetentnym bankiem. Miałam już konta w różnych bankach i zablokowane środki z powodu podejrzenia ataku hackerskiego, ale nigdy wcześniej w innych bankach nie zdarzyło mi się, aby nie chcieli mi podać przyczyny nałożenia blokady i nie było problemu z odblokowaniem karty czy konta…Toż to jakiś koszmar i totalne bezprawie, a bank ma uprawnienia wręcz jak instytucja państwowa decydując o czyichś pieniądzach, co jest totalną przesadą, gdyż mogą sobie niszczyć ludzi nawet bez podawania przyczyny …
    Wadyniekompetentni ludzie traktujący klienta z góry
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1216
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 924
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4660
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4483
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3953
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3007