strona 8 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Jerzy / 2022-04-06 09:01
Bardzo słaby Bank.
Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał.
Na czacie zadają pytania jak debilowi, po to tylko by udawać, że coś robią. -
-
~Kamil / 2023-10-19 14:48
Biznes BNP Paribas Bank Polska oparty jest na ignorancji klienta i wyciskaniu soku na maksa ze złapanych już w sieć kredytobiorców. Taki biznes nie działa na długą metę, obecne zwolnienia w banku to potwierdzają.
Od 12tu lat mam kredyt w POLBANKU obsługiwany dziś przez BNP Paribas i od 9 lat dwa kredyty w BGŻ, również obsługiwane przez BNP Paribas. W obsłudze każdego z tych produktów jest przerośnięta administracja i ignorancja klienta.
Z całą pewnością odradzam korzystanie z usług tego banku.Zaletygęsta sieć oddziałówWadybrak budowy relacji z klientem, wręcz ignorowanie jego -
~kik / 2021-12-04 05:46
Miałem od tego banku ofertę na kredyt hipoteczny i wydawała się najlepsza/najtańsza, ale po analizie kosztów okazuje się, że jest dużo haków, koszty bezwartościowych ubezpieczeń, związanie klienta innymi produktami itp itd. Nie wiem dlaczego doradca tak mocno starał się mi ten kredyt wcisnąć, ale wziąłem inny, nieco droższy, ale na przejrzystych zasadach, żadnych szemranych ubezpieczeń czy opłat za produkty, z których się nie korzysta. Obsługa nie istnieje, jak już udało się dodzwonić, to przerzuca do kolejnych działów, a na koniec rozłącza :) Zaletyoferta kredytowa wydaje się lepsza niż w niektórych innych bankach, ale tylko się wydajeWadyniejasne warunki,
brak kompetentnej obsługi,
naciąganie,
pełno dodatkowych kosztów,
umowa kredytowa zawiła,
ubezpieczenia, które nikogo i nic nie chronią, a są obowiązkowe do kredytu i drogie, -
~Klient / 2022-08-15 17:01
Robiłam przelew wewnątrz z konta walutowego na złotówkowe.Przelew powinien być natychmiast UWAŻAM, pomimo długiego weekendu.Niestety zostałam bez pieniędzy bo system też ma święta BZDURA!!! NIE POLECAM stały (już NIEDŁUGO) klient -
~koko / 2023-08-16 12:52
Bardzo źle, nie polecam. W oddziale oczekiwanie w długiej kolejce, brak wystarczającej ilości osób do obsługi klienta, Kasa do przyjmowania pieniędzy w banku tylko w 2 oddz. w wielkim mieście, bankomaty Euronetu już płatne, porażka. ZaletyżadnychWadysame wady -
~Komunikacja1986 / 2021-09-16 15:23
nowa bankowość internetowa to jakaś kpina. faktycznie wygląda to tak, jakby zajmowali się tym piekarze bagietek (niczego nie ujmując tej profesji). widać, że bank zatrzymał się na poziomie lat 90tych. odradzam! Zaletytrudno coś znaleźćWadyfatalna bankowość internetowa -
~Krzysztof / 2025-01-23 23:58
Korzystam od kilku miesięcy z konta biznesowego. Oferta Banku to porażka. Brak BLIKA. Obsługa infolinii do 17 i ani minuty więcej. Przy problemie z aplikacją byłem przerzucany pomiędzy konsultantami, z których żaden nie był w stanie pomóc mi rozwiązać problem. Miliardy potwierdzeń, logowań nawet najprostszej czynności.
Bank utrudniający życie! Powinni zmienić hasło na: Bank komplikujący świat. -
~Luka / 2022-04-03 10:51
Dno.
Przelewu,nawet zlecenia operacji nie mozna wykonac.
Podobnie oplaty kara.
Niekompetencja tzw.konsultantow -
-
~Mag / 2023-03-16 18:09
Po 12 latach współpracy i obsługi moich firm oceniam ich na dno dna. Nigdy w swoim życiu nie spotkałem się z taką ignorancją, niekompetencją i celowym generowaniem problemów ZaletyBrakWadySzkoda gadać -
~Magda / 2023-08-02 22:05
Niestety nie polecam!
Po pierwsze, jako klient zagraniczny mam klopoty z otrzymywaniem sms'ow, co pozbawia mnie mozliwosci dokonywania przelewow. Dodam z tego miejsca, ze zeby korzystac z aplikacji mobilnej rowniez potrzebny jest sms do jej aktywacji, co mnie w tym momencie eliminuje niestety.
Brak alternatywnych rozwiazan w przypadku klopotow z aplikacja, otrzymywaniem sms'ow badz utraty telefonu, to najwiekszy problem. Zmiana nr-u, na ktory mozna otrzymywac sms tez wymaga potwierdzenia sms'em i tak mozna krecic sie w kolko.
Bardzo slabe oprocentowanie.
Jakosc obsluga klienta zalezy najprosciej na swiecie od tego, na kogo sie trafi i od problemu, z jakim sie zglaszamy.
Dlugi okres rozpatrywania reklamacji. -
~Maniek / 2022-05-06 11:21
Witam
Oddział banku Warszawa Broniewskiego
Dramat więcej ludzi chodzi po korytarzach niż siedzi w kasie
Ludzie siedzą wkurzeni na 3 dostępne stanowiska działa 1 max 2
Ludzie w kolejce są tam cały dzień a pracownik gdzie jest pełno ludzi informuje iż idzie na lunchWadySłaba organizacja kasy za mało obsługuje -
~mirgeb / 2021-08-17 12:25
Arogancki, bezczelny Bank - czy raczej obsługa ustawiona przez korporację. Beznadzieja. Jak kopanie się z koniem. Klienta mają za nic. -
~Neoawangarda / 2021-07-19 21:47
Bank BNP Paribas to jedna wielka pomyłka. Tworzą problemy na każdym kroku. Raz konieczna jest wizyta w oddziale (najbliższy w innym mieście), bo nie zaakceptowali formularza online (zapytani o powód nie potrafią odpowiedzieć dlaczego tak się stało), innym razem bank przy płatności kartą wysyła komunikat, że transakcja nie została zaakceptowana i należy ją potwórzyć po czym obciąża konto dwa razy i nie uwzględnia reklamacji, bo według nich wszystko przebiegło jak należy. Nie wspomnę o trzykrotnym wymienianiu karty na samym początku, bo wysyłali ciągle rozmagnesowaną przez co płatności zbliżeniowe były niemożliwe.
Odradzam z całego serca, trzymajcie się od tego banku z daleka. -
~Ola / 2023-11-27 19:45
bank masakra. upewniłam się, że mogę wcześniej spłacić kredyt bez kar, spłaciłam 1,5 roku przed terminem a oni nie tylko nie oddali odsetek za ten okres ale jeszcze sobie naliczyli obciążenia wewnętrzne i odsetki dodatkowe. złożenie reklamacji przez info linie żenada - 3 razy przełączali nas od konsultanta do konsultanta. ZaletybrakWadyniekompetentna obsługa
zwykłe złodziejstwo -
~oskar / 2022-02-25 12:52
W Krosnie (pdkr) bank nie wylaca gotowki a wszystkie bankomaty nieczynne. JUz sie nie dam nabrac pieniadze pod posciel nie do bankow!! -
~Paolo / 2022-08-06 12:38
Obsługa klienta tragiczna. Przy składaniu jakichkolwiek zapytań otrzymuję informację, że odpowiedź zostanie udzielona w przeciągu 24 godzin, po czym nigdy żadnej odpowiedzi nie otrzymuję, więc totalne ignorowanie klienta. Składając oficjalne reklamacje to ich rozpatrzenie dopiero po miesiącu albo i dłużej, a i tak w odpowiedzi na reklamację obracają kota ogonem nie mówiąc nic konkretnego. Złożenie wniosku o kredyt za pomocą ich strony niemożliwe, bo za każdym razem wyskakują błędy i system odrzuca wniosek bez powodu. Co chwilę prace serwisowe, które nic nowego nie wnoszą, a tylko uniemożliwiają dostęp do konta. Po złożeniu przelewu kasę z konta odejmuje czasem po 10 minutach, czasem na drugi dzień, tak że kalkulatorem musisz obliczać ile masz pieniędzy na koncie, parodia. Prowizje z każdym rokiem coraz większe i większe, zwłaszcza płatności zagraniczne to złodziejstwo w biały dzień. Ogólnie nie polecam i żałuję, że mam tam konto. Wadyobsługa klienta, strasznie długi czas odpowiedzi na reklamacje, wysokie prowizje, kulejąca bankowość internetowa, częste prace serwisowe, wolno pracujące serwery, brak możliwości złożenia wniosku o kredyt przez internet. -
-
~pr / 2024-12-09 22:10
nie da się zrobić przelewu na koncie firmowym po 22.00 bo jakaś pani u nich gasi swiatło i wyłącza listwę zasilającą od serwera. Przelew natychmiastowy w weekend - zapomnij. W weekend się nie pracuje.
BANK DLA DZIECI a nie dla biznesu -
~Trzebiska / 2023-07-06 16:47
Nie polecam korzystania z usług tych zdzierców. Udziela kredytu, przeleja kote osobie trzeciej zanim kredytobiorca ma szansę zobaczyć umowę a jak się coś spierdzieli z tą umową to umywają rączki. Działają zgodnie z zasada płacz i płać a jak się ķlient za bardzo upiera przy swoim to wysyłają na niego prawników. Nie korzystajcie. Nie warto. ZaletyBrakWadyZdziercy, nie dbaja o dobra współpracę z klientem tylko o zyski szefostwa. -
~Wisniewski Ariel / 2022-05-13 14:04
Bank w którym opłaty są na poziomie zachodnich krajów,a reszta czyli wewnętrzne procedury ,obsługa klienta oraz jego zadowolenie po prostu nie istnieją.Wprowadzaja ludzi w błąd nagminnie,Odradzam ! -
~Wojciech / 2021-09-28 16:35
Dotyczy oddziału w Bytowie. Byliśmy przedłużyć kredyt odnawialny dla rolników który posiadamy od wielu lat i pani która nas obsługiwała poinformowała nas o prowizji 500 zł,podjęliśmy negocjacje z uwagi na starego klienta i Pani wprowadziła zniżkę i kwota spadła do 350 zł. Po 15 minutach drukowania stosu papieru dostaliśmy do podpisania umowę w której było jednak 500 zł prowizji i nasze zaskoczenie potraktowaniem klienta, żenada, bank dno, prowizja za konto max, wyłączają bankowość na weekendy, omijajcie szerokim łukiem ten bank ZaletyMimo kontaktu z bankiem przez 10 lat nie zauważam zalet poza tym że dyrektor placówki jest ten samWadyTragedia bank
strona 8 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »