strona 8 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Adrian / 2023-02-25 16:15
Dno jeśli chodzi o opiekę i obsługę klienta. 9 razy zlecałem wyłączenie usługi na infolinii gdzie byłem zapewniany, że tym razem już będzie wszystko ok, 5 razy zlecałem zmianę daty pobierania spłaty raty i za każdym razem dostaję tel. od windykacji że pieniądze nie zostały zaksięgowane.
Burdel, burdel i jeszcze raz wielki burdel.
Nie szanujecie klienta, który od lat daje wam zarobek.
Nie polecam nikomu wchodzić w ten przestarzały bank. -
-
~AF / 2023-09-11 17:41
Bank wyjątkowo nieprzyjazny klientowi. Opłaty pobierane nawet za wypłatę w kasie. Obsługa w placówka również średnio przyjazna klientowi, a do tego niemiła. ZaletyBrakWadyAplikacja, tabele opłat, mizerna obsługa klienta -
~Anna / 2022-01-04 17:18
PRZESTRZEGAM! Paribas potrafi zarobić, ale tylko pieniądze dla siebie.
Oprocentowanie kont oszczędnościowych pomimo podniesienia stóp procentowe wynosi minimalne 0,01 % !!!
Za to natychmiast bank podniósł oprocentowanie kredytów. To zwyczajnie praktyki wykorzystujące klienta i powodujące nadużycie zaufania.
Odradzam zakładanie kont w Paribas!Zaletyobecnie żadnych zaletWadyPraktycznie zerowe oprocentowanie lokat (0,01 %), fatalna jakość obsługi, bardzo długi czas obsługi w oddziałach, cyniczne procedury reklamacyjne, -
~boro303 / 2024-01-30 10:02
Posiadam konto w banku od 3 lat. Mam też kredyt hipoteczny i kredyt konsumencki.Co druga rata przypada na dzień nie roboczy. Rata kredytu konsumenckiego jak nigdzie nie spłaca się automatycznie a trzeba pamiętać wejść i kliknąć. Przez to po 25 latach zobowiązań pojawił mi się wpis w BIK (zaległość do 7 dni na 207pln - dla jasności spłacam u nich kredyt hipoteczny na kwotę ok 2000 PLN miesięcznie- pobierany realnie po dacie ustalonej spłaty. Wisienka na trocie jest natomiast kredyt gotówkowy WIDOCZNY w aplikacji na 15000. Podpisana umowa elektronicznie z dopiskiem etat wypłaty kredytu a bank nie widzi nic po swojej stronie. Reklamacja złożona 3 stycznia ostatnio rozpatrzona. Uzasadnienie sprawia że mam wrażenie że rozpatrywalo je dziecko prawnika na zdalnym z dostępem do swojego zabawkowego tableta. Bardzo dziwny bank. Niestety mam tu kredyt hipoteczny na dobrych warunkach. Omijać szerokim łukie. ZaletyPojawią się dobre oferty kredytowe ale przejście przez proces przyznania jest bardzo problematyczny. Patrz opinia wyżej kredyt 15000WadyNie ma płynności procesów bankowych/przelewów, księgowań,opieszałość decyzji, terminy rat ustalane w ponad 50% na dni wolne, raty kredytu gotówkowego trzeba manualnie potwierdzać w systemie (nie znam banku co tak robi w tych czasach),częste informacje o niedostępności usług internetowych, -
~Danuta B / 2024-07-10 17:06
Najgorszy bank z jakim miałam doczynienia.
Lubię zmieniać banki często.
W Paribasie jednak teraz stwierdzam,że za długo ok.4 lata.
Mając środki na koncie bankowym wybrałam się 15 marca nr.na zakupy.
Podczas płacenia w sklepie za zakupy niestety nie mogłam opłacić za rachunek.
Jakie było moje zdziwienie.
Osoby stojące za mną w kolejce krzyczeli...jak nie masz pieniędzy to nie kupuj...Zdenerwowana poszłam do placówki banku i złożyłam reklamacje. Otrzymałam odpowiedz po 28 dniach,ze została mi przyznana kwota w ramach rekompensaty ....24 zł.
Śmiechu warte...masakra.
Złożyłam odwołanie od tej decyzji ..otrzymałam 300 zł...jak żebrakowi.
Pracownicy tego banku są ordynarni bo coś od nich chcę.
Lecz gdy podpisuje się z nimi umowę to wciskają wszystko aby oszukać klienta a oni otrzymują za to premie.
Mało tego ponownie w maju tego roku była podobna sytuacja...napisałam reklamacje .
Otrzymałam odpowiedz negatywną.
Napisałam do rzecznik banku Paribas...to samo...
A żyją za nasze pieniądze.
Ile wypłaty otrzymuje Pani rzecznik i jej pracownicy??
50 000 tys.zl.miesięcznie a może i więcej.
Za nasze pieniądze.
Gdy nie będzie nas to nie będzie ich.
Uciekajcie z tego banku bo zostaniecie oszukani..
Złozyłam wypowiedzenie. Konto zostało zamknięte 19 czerwca br.
I o zgrozo wpłyneła duża gotówka na moje konto ( 15 tysięcy złotych) na już nie istniejące konto...i co ?
Nie przesłali ich na podane nowe konto,które podałam w wypowiedzeniu...
Do dziś mam problem z tym.
Muszę bank zgłosić do arbitra finansowego i do Sądu...ZaletyBrakWadyNie rzetelna, obsługa,oszukiwanie klienta,wciskanie dużo pism do podpisu, a potem ciężko to przywrócić do pierwotnej sprawy. Pospiesznie klienta aby szybko czytać i podpisać wszystko bo inni czekają.. dużo by wymieniać.
Rzeczniczka jest niewiarygodna. -
~Emilia / 2022-07-14 12:55
Trzeci dzień czekam na odblokowanie konta. Weryfikują mnie, moje dane, nie wiem... może sprawdzają, czy nie jestem na liście sankcyjnej np. w Wk. Brytanii. Pani doradca w oddziale obiecywała interwencję, przyśpieszenie. Guzik. Nawet nie odbiera ode mnie telefonu. Najwyraźniej polityka centrali rozjeżdża się z działalnością oddziałów, pewnie dla centrali nowi klienci to tylko kłopot. A najgorsze w tym wszystkim, że na to konto, gdzie zablokowano i uznania, i obciążenia - z innego banku już dokonałam przelewu. Bo konto miało działać od następnego dnia roboczego. -
~JA / 2023-03-21 11:35
Nie polecam tego banku. Miałam kredyt gotówkowy, który chciałam wcześniej spłacić. W dniu spłaty otrzymałam potrzebną informację, po czym po 3 godzinach dzwoni pracownik, że mam niedopłatę. Następnie po dwóch dniach okazuje się, że mam jednak nadpłatę i nie mogą zamknąć kredytu, bo muszą przeksięgować nadpłatę. Oczywiście oni nie zadzwonili. Gdybym nie wykonała telefonu, to kredyt byłby nadal niezamknięty. Co lepsze. Kiedy po 2 dniach poszłam do banku w celu zamknięcia konta okazało się, że na kredycie jeszcze jest nadpłata i kredyt nadal nie jest zamknięty.
Ta instytucja nie wie, co to profesjonalizm.
Oczywiście od potwierdzenia zamknięcia kredytu na zaświadczenia muszę czekać kolejne 7 dni, gdzie z automatu na maila powinnam dostać taką informację.
A na koniec najlepsze. Jak stwierdziłam przy pracownikowi banku, że z profesjonalizmem im nie po drodze, to stwierdził, że najważniejsze, że spłaciłam kredyt. Co za tekst!!! ŻENADA! -
~Jerzy / 2022-04-06 09:01
Bardzo słaby Bank.
Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał.
Na czacie zadają pytania jak debilowi, po to tylko by udawać, że coś robią. -
-
~Kamil / 2023-10-19 14:48
Biznes BNP Paribas Bank Polska oparty jest na ignorancji klienta i wyciskaniu soku na maksa ze złapanych już w sieć kredytobiorców. Taki biznes nie działa na długą metę, obecne zwolnienia w banku to potwierdzają.
Od 12tu lat mam kredyt w POLBANKU obsługiwany dziś przez BNP Paribas i od 9 lat dwa kredyty w BGŻ, również obsługiwane przez BNP Paribas. W obsłudze każdego z tych produktów jest przerośnięta administracja i ignorancja klienta.
Z całą pewnością odradzam korzystanie z usług tego banku.Zaletygęsta sieć oddziałówWadybrak budowy relacji z klientem, wręcz ignorowanie jego -
~kik / 2021-12-04 05:46
Miałem od tego banku ofertę na kredyt hipoteczny i wydawała się najlepsza/najtańsza, ale po analizie kosztów okazuje się, że jest dużo haków, koszty bezwartościowych ubezpieczeń, związanie klienta innymi produktami itp itd. Nie wiem dlaczego doradca tak mocno starał się mi ten kredyt wcisnąć, ale wziąłem inny, nieco droższy, ale na przejrzystych zasadach, żadnych szemranych ubezpieczeń czy opłat za produkty, z których się nie korzysta. Obsługa nie istnieje, jak już udało się dodzwonić, to przerzuca do kolejnych działów, a na koniec rozłącza :) Zaletyoferta kredytowa wydaje się lepsza niż w niektórych innych bankach, ale tylko się wydajeWadyniejasne warunki,
brak kompetentnej obsługi,
naciąganie,
pełno dodatkowych kosztów,
umowa kredytowa zawiła,
ubezpieczenia, które nikogo i nic nie chronią, a są obowiązkowe do kredytu i drogie, -
~Klient / 2022-08-15 17:01
Robiłam przelew wewnątrz z konta walutowego na złotówkowe.Przelew powinien być natychmiast UWAŻAM, pomimo długiego weekendu.Niestety zostałam bez pieniędzy bo system też ma święta BZDURA!!! NIE POLECAM stały (już NIEDŁUGO) klient -
~koko / 2023-08-16 12:52
Bardzo źle, nie polecam. W oddziale oczekiwanie w długiej kolejce, brak wystarczającej ilości osób do obsługi klienta, Kasa do przyjmowania pieniędzy w banku tylko w 2 oddz. w wielkim mieście, bankomaty Euronetu już płatne, porażka. ZaletyżadnychWadysame wady -
~Komunikacja1986 / 2021-09-16 15:23
nowa bankowość internetowa to jakaś kpina. faktycznie wygląda to tak, jakby zajmowali się tym piekarze bagietek (niczego nie ujmując tej profesji). widać, że bank zatrzymał się na poziomie lat 90tych. odradzam! Zaletytrudno coś znaleźćWadyfatalna bankowość internetowa -
~Krzysztof / 2025-01-23 23:58
Korzystam od kilku miesięcy z konta biznesowego. Oferta Banku to porażka. Brak BLIKA. Obsługa infolinii do 17 i ani minuty więcej. Przy problemie z aplikacją byłem przerzucany pomiędzy konsultantami, z których żaden nie był w stanie pomóc mi rozwiązać problem. Miliardy potwierdzeń, logowań nawet najprostszej czynności.
Bank utrudniający życie! Powinni zmienić hasło na: Bank komplikujący świat. -
~Luka / 2022-04-03 10:51
Dno.
Przelewu,nawet zlecenia operacji nie mozna wykonac.
Podobnie oplaty kara.
Niekompetencja tzw.konsultantow -
~Mag / 2023-03-16 18:09
Po 12 latach współpracy i obsługi moich firm oceniam ich na dno dna. Nigdy w swoim życiu nie spotkałem się z taką ignorancją, niekompetencją i celowym generowaniem problemów ZaletyBrakWadySzkoda gadać -
-
~Magda / 2023-08-02 22:05
Niestety nie polecam!
Po pierwsze, jako klient zagraniczny mam klopoty z otrzymywaniem sms'ow, co pozbawia mnie mozliwosci dokonywania przelewow. Dodam z tego miejsca, ze zeby korzystac z aplikacji mobilnej rowniez potrzebny jest sms do jej aktywacji, co mnie w tym momencie eliminuje niestety.
Brak alternatywnych rozwiazan w przypadku klopotow z aplikacja, otrzymywaniem sms'ow badz utraty telefonu, to najwiekszy problem. Zmiana nr-u, na ktory mozna otrzymywac sms tez wymaga potwierdzenia sms'em i tak mozna krecic sie w kolko.
Bardzo slabe oprocentowanie.
Jakosc obsluga klienta zalezy najprosciej na swiecie od tego, na kogo sie trafi i od problemu, z jakim sie zglaszamy.
Dlugi okres rozpatrywania reklamacji. -
~Maniek / 2022-05-06 11:21
Witam
Oddział banku Warszawa Broniewskiego
Dramat więcej ludzi chodzi po korytarzach niż siedzi w kasie
Ludzie siedzą wkurzeni na 3 dostępne stanowiska działa 1 max 2
Ludzie w kolejce są tam cały dzień a pracownik gdzie jest pełno ludzi informuje iż idzie na lunchWadySłaba organizacja kasy za mało obsługuje -
~mirgeb / 2021-08-17 12:25
Arogancki, bezczelny Bank - czy raczej obsługa ustawiona przez korporację. Beznadzieja. Jak kopanie się z koniem. Klienta mają za nic. -
~Neoawangarda / 2021-07-19 21:47
Bank BNP Paribas to jedna wielka pomyłka. Tworzą problemy na każdym kroku. Raz konieczna jest wizyta w oddziale (najbliższy w innym mieście), bo nie zaakceptowali formularza online (zapytani o powód nie potrafią odpowiedzieć dlaczego tak się stało), innym razem bank przy płatności kartą wysyła komunikat, że transakcja nie została zaakceptowana i należy ją potwórzyć po czym obciąża konto dwa razy i nie uwzględnia reklamacji, bo według nich wszystko przebiegło jak należy. Nie wspomnę o trzykrotnym wymienianiu karty na samym początku, bo wysyłali ciągle rozmagnesowaną przez co płatności zbliżeniowe były niemożliwe.
Odradzam z całego serca, trzymajcie się od tego banku z daleka.
strona 8 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »