Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Honcia / 2023-03-22 15:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam.W momencie zablokowania konta przez komornika nie można samodzielnie korzystać z karty z przelewów. Kwotę wolną od zajęć można jedynie wypłacić w banku z prowizją.Koszmar.Inne banki rewelacja z korzystania z kwoty wolnej od zajęć komorniczych. Tutaj porażka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak ukłonu w stronę klienta banku.
  • ~Jacek / 2023-11-30 10:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Nadpłata kredytu graniczy z cudem, dodatkowo pracownik Pan Wojciech Zieliński z oddziału na Świerodwskiej we Wrocławiu, wskazał mi wprost, że będzie mi utrudniał nadpłaty jak będę do niego przychodził składać codziennie wnioski o nadpłatę. Bo.. jak się okazuje, żeby wgl dokonać nadpłaty w BNP, to muszę o to prosić, mimo zapisów umowy i prawa obowiązującego w PL. Zdecydowanie nie polecam, Pan Zieliński nastawiony jedynie na realizacje targetów i zero zaintersowaniem dobrem klienta, wielokrtonie dzwonił do mnie bez żadnej mojej zgody, czy mogę mu polecić klientów albo czy ja chce jeszcze kredyt. Przy zawieraniu umowy, jak mówiłem czego oczekuje, to był wręcz arogancki, tłumacząc mi że się czegoś nie da, po czym jednak można było to zrobić. Dramat. Panie Wojtku "polecenia" będą szły dalej. Dziękuję za współpracę.
    Zaletybrak
    Wadyjw.
  • ~jack_m65 / 2023-06-23 15:50
    Ocena: 1.67 / 5
    nic sie da zrobic, infolinia nie odbiera, totalny brak kultury korporacyjnej, bałagan i chaos
    Zaletyniskie ceny
    Wadyprzewazaja nad zaletami; omijac
  • ~Joanna / 2025-04-09 21:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Proces reklamacyjny na błędy pracowników trwa pół roku.
    Kontakt z opiekunem żaden. nie odbiera telefonów, nie odpowiada a maile. koszmar
  • ~Juli / 2022-09-17 18:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia w życiu!
    Założyłam konto dwa tygodnie temu. W czwartek przelałam na niego pieniądze, w piątek próbowałam zrobić przelew przez telefon do swojego głównego banku, z którego opłacam rachunku. Wyskoczył błąd.
    Skontaktowałam się z Panią z infolinii, która próbowała mi wmówić, że żadna awaria nie była zgłaszana i że może problem jest w moim drugim banku. Dwa razy powtarzałam, że sprawdzałam to przelewem z innego konta i niestety błąd jest po stronie BNP. Pani przyjęła zgłoszenie, powiedziała, że wyjaśni sprawę, zadzwoni do dwóch godzin i jak mi zależy to bym zrobiła przelew natychmiastowy i reklamowała opłatę za ten przelew. Oczywiście nie oddzwoniła. Poczekałam jeden dzień, nadal przelewu blik nie mogłam wykonać, więc próbowałam zrobić przelew natychmiastowy. Wszystko ok, żaden błąd nie wyskoczył, ale okazało się, że środki z mojego konta nie zostały pobrane. Bank zablokował moje środki, nie mogę opłacić rachunków, jako nowy klient jestem przerażona. Zadzwoniła do mnie po tej sytuacji jakaś kobieta, która niekulturalnie ze mną rozmawiała. Zaczęła zadawać mi pytania weryfikacyjne, na wszystkie odpowiedziałan dobrze, aż wyskoczyła z pytaniem o nr karty. Mam konto w różnych bankach i nigdy nikt mnie o to nie pytał,zwłaszcza, że nie wiem z kim mam do czynienia. Powiedziałam jej zgodnie z prawdą, że nie mam przy sobie karty. Nie noszę kart, place zbliżeniowo telefonem. A Pani zamiast zmienić pytanie weryfikacyjne, zapytała kiedy może do mnie zadzwonić bym podała ten nr karty. Powiedziałam, że chce teraz rozmawiać, że mam zablokowane pieniądze i nie chce czekać do chwili aż będę miała przy sobie kartę. Pani odmówiła mi pomocy, zaczęłam opowiadać o problemach z przelewami i przelewami blik, ona powiedziała, że ona nie jest od przelewow blik. No to w takim razie po co do mnie dzwoni? W końcu poprosiłam by skontaktowała się za dwie godziny. Po pół godzinie skontaktował się ze mną Pan, który nie wiedział, że ktoś do mnie dzwonił i również miał potem do mnie oddzwonić. I po dwóch godzinach rzeczywiście ktoś do mnie zadzwonił, ale gdy powtarzałam halo, po drugiej stronie była cisza. Nikt już nie zadzwonił, tak więc skontaktowałam się z bankiem po dwóch godzinach sama. Pani z Ukraińskim akcentem wyjaśniła, że nowi użytkownicy mają problem z przelewami, a dział techniczny będzie pracował dopiero za dwa dni, więc może za trzy dni dowiem się cokolwiek. Jednym słowem tragedia. Ledwo otworzyłam konto,. Już naraziłam się na kłopoty. Bank zablokował moje środki, przez bank będę mieć odsetki z powodu niezapłaconych rachunków i innych zobowiązań. Ban jest nieprofesjonalny, pracownicy tragedia. Nikt mnie nie przeprosił, ani nie oddzwonił jak obiecał. Także niestety bank BNP stracił całe moje zaufanie. Zamierzam zabrać wszystkie swoje pieniądze i już nigdy ich na to konto nie przelewać.
    ZaletyZasne
    WadyWypisane powyzej
  • ~Kami / 2021-12-28 13:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam! Nie chodzi o podejście, gdyż państwo z obsługi są zazwyczaj mili, ale o jakość udzielanych informacji. Nie wiem czy jest to kwestia szkoleń (albo ich braku) czy dobory pracowników, ale pierwsyz raz się z czymś takim spotykam, w końcu zamknęłam konto. Dla przykładu na chacie online otrzymuję zupełnie inne informacje, niż na infolinii i nikt nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego. Zamykając konto zostałam poinformowana na chacie, że pozostałe środku mogę wypłacić składając dyspozycję dzwoniąc na infolinię, więc dzwonię i tam otrzymuję informację, że muszę pojawić się osobiście w odziale banku, pytam więc dlaczego są sprzeczne informacje, Pan nie wiedział... To tylko kropla w morzu, cieszę się, że już się pożegnaliśmy.
  • ~Klaudiusz / 2023-06-29 10:03
    Ocena: 1.67 / 5
    skusiło nas, że brak opłat dla stowarzyszeń, ale już mamy dosyć, bo obsługa klienta działa fatalnie, opiekun całkowicie olewa klienta, praktycznie nie ma jak się z nim skontaktować, infolinia to porażka, pracownicy nie potrafią nawet przyjąć prawidłowo reklamacji.. TRAGEDIA nie bank
    Zaletybrak opłat za prowadzenie rachunku dla ngo, ale po cichu naliczyli np za dostęp do konta drugiej osoby, bez uprzedzenia wcześniejszego
    Wadybrak możliwości kontaktu, lekceważenie klienta, wprowadzanie opłat bez uprzedzenia
  • ~Kolo... / 2023-12-02 09:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem kiedykolwiek styczność...Nie polecam, jeśli ktoś ma wpłacić pieniądze do nich to lepiej trzymać je w domu.Coś jak w filmie Va BANK....
    WadyOszuści i złodzieje
  • ~Krzysztof / 2021-11-30 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Leasing. Omijać szerokim łukiem. Brak kontaktu z obsługą na wszystkich kanałach dostępu (telefon, e-mail). Załatwienie najprostszych spaw - tygodnie.
  • ~KUDLO / 2023-02-17 20:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Napisze tak...krótko i na temat. Odradzam jeszcze raz odradzaM PARIBAS
    ZaletyBRAK
    WadyAZ ZA DUZO BY OPISAC
  • ~M. / 2021-12-27 17:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem na nie, godziny otwarcia placówek to jakaś totalna pomyłka, możliwość obsługi przez aplikację ograniczona - ogólnie nie polecam, jeszcze teraz 7 stycznia chyba jedyny bank w kraju w który będzie zamknięty... Zostałam przejęta z Raiffeisen, sama bym się nigdy nie zdecydowała, na szczęście mam jeszcze inne konto i tylko czekam na możliwość trwałego zakończenia współpracy.
    Wady-godziny otwarcia placówek
    -niski poziom obsługi klinta
  • ~Maria / 2021-12-03 13:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank stara sie tylko do momentu "złapania" klienta, potem już tylko arogancja i mają klienta w nosie. Omijajcie ten bank dużym lukiem.Założyl konto nie na moje imię i nie na moje nazwisko i na takie nieprawdziwe dane wystawili i przysłali mi kartę debetową. Z takiej karty nie można było oczywiście korzystać a oni, nawet nic nie przepraszając, całą winą obarczyli mnie-że nie przyszłam tego zglosić i wystawić nowe dokumenty i nową kartę. Nie bylo mnie jednak wtedy juz w kraku. Mimo tak istotnego błędu BNP Paribas nawet nie przeprosił za swój błąd i obciążył mnie opłątą 80 zl (za 2,5 miesiąca) mimo niemożności posługiwania się kartą wystawioną na inne imię i inne nazwisko. NIGDY NIE WYBIERAJCIE BNP PARIBAS. Obsługa na infolinii niesamowicie arogancka
    Zaletyżadnych zalet. Całe starania i "piękne słówka" i obietnice kończą się w momencie "złapania" klienta
    WadyArogancja wobec już "złapanego" klienta, kompletny brak dbałości o klienta, zerowa pomoc w razie problemu powstałego z winy pracownika BNP Paribas (karta debetowa i dokumenty do konta wystawione na inne imię i nazwisko a to dane bardzo istotne identyfikujące osobę)
  • ~Paweł / 2024-02-13 09:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo drogie w użytkowaniu konto, aplikacja bardzo nieintuicyjna i ograniczona, przelewy walutowe po lichwiarskich stawkach, mam drugie konto w ING śląskim i bnp mogło by brać z niego przykład, bajeczna aplikacja i obsługa. Męczę się tylko przez to, że mam u nich kredyt.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty, niejasna problemowa aplikacja, drogie opłaty za wypłaty z bankomatów lub brak darmowych
  • ~Piotr / 2025-04-03 08:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta kredytowa na 5.64 % rocznie! Telefonicznie potwierdzono mi że wszystko się zgadza i nie ma dodatkowych ukrytych kosztów! Umowa podpisana na odległość! Podpisana zdalnie umowa opiewa na 9% i ponad 1000 zł prowizji dodawanej do rat rrso 10,70%! Na reklamację odpowiedzieli że wszystko jest ok! Szybko zmieniłem kredyt na inny bank
    ZaletyBrak
    WadyKredyt inny niż oferta
  • ~plusz / 2022-05-23 07:46
    Ocena: 1.67 / 5
    bank przyjazny komornikom - większość z nich posiada tam konto , blokują kwotę wolną od zajęcia - możesz jedynie ją wypłacić za dodatkową opłatą w placówce , doradcy niedouczeni , logowanie na stronie ciągle się wiesza
  • ~Romuald Kiełczewki / 2022-01-26 23:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Po ponad 10 latach współpracy stwierdzam że bank z dnia na dzień staje się gorszy. Obsługa zawsze była kiepska ale aktualnie to dno. Niekompetencja opiekunów, analitycy usług biznesowych z księżyca, brak koordynacji, wszystko na ostatnią chwilę i na kolanie. System bankowy niewygodny i wadliwy, zlepiony z trzech banków po fuzjach. Mimo sporych obrotów na rachunkach zwijam się. Beznadzieja.
    ZaletyBRAK
    WadyBETON WIELOPOZIOMOWY
  • ~wlodo77 / 2022-03-14 22:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam parę złotych a od 2 lat lokaty 0,01%. Zabieram kasę i wpłacam gdzie trzeba.
  • ~Zawiedziona / 2022-11-28 13:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Założenie konta przez stronę to masakra. Trzykrotnie próbowałam i albo zły plik ze zdjęciem albo prześwietlone, albo nie wiadomo co. Dane wrażliwe w kosmosie. Nie założę konta ,bo widocznie mam nie założyć. Opinie poniżej pokazały mi że słusznie.
    Zaletybrak
    WadyHmmm domyślnie wszystkie
  • ~... / 2022-02-16 11:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Korzystam z ich karty kredytowej od ponad 10lat. Chodzi o autoryzacje płatności, oprócz potwierdzenia sms jeszcze chcą dodatkowego potwierdzenia nazwisko panieńskie matki, poprostu masakra !!! Miesiąc wcześniej musiałem w oddziale który czynny jest do 16 zgłosić telefon żeby móc płacić on line teraz chcą jeszcze nazwisko rodowe dopisywac . MASAKRA !!!
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~AD / 2022-03-17 21:13
    Ocena: 1.33 / 5
    BGŻ BNP Paribas to oszuści i naciągacze.Uważajcie na bank w Warszawie na Gocławiu na ul. Bora Komorowskiego na młodszego doradcę Marcina J., który naciąga i oszukuję.
    Do tego czasu nic nie miałem do banku, aż do 06 sierpnia 2021r. Jestem klientem około 15 lat.
    W sierpniu poszedłem do banku w innej sprawie, której się nie dowiedziałem ponieważ doradca nie wiedział,i się zaczęło .Zaczął mnie namawiać na kredyt, którego nie potrzebowałem , oczywiście informując go że nie interesuję mnie żaden kredyt.Po chwili on znów zaczął mówić że można na tym kredycie zarobić ponieważ jest ubezpieczony i że nie ma żadnej prowizji i nic na tym nie stracę że po trzech miesiącach można go zwrócić i wtedy można zarobić na ubezpieczeniu, pytałem 3razy czy na pewno nic nie stracę, a jeszcze zarobię . zapewniał mnie że tak.Tak mnie namawiał przekonująco, że się zgodziłem na 30000zł i że można z tego 3000zł zarobić z ubezpieczenia.Podpisałem umowę kilka stron nie czytając, oparłem się na zaufaniu Pana Ja---ego i ciesząc się że zarobię.Cieszyłem się krótko do chwili gdy zaczęli mi ściągać z konta odsetki i kapitał przez 3 miesiące o których mnie pożal się Boże doradca nie poinformował kosztowały mnie 4397,71zł, zwrotu dostałem 3169,07 to zarobiłem 1228,64.do tyłu z mojego konta. Poszedłem do tego samego banku, to ten doradca spierał się że informował mnie o tym, więc nie chciałem więcej z nim rozmawiać poprosiłem kierowniczkę i wszystko opowiedziałem . Przytakiwała mi lecz powiedziała że zbada dokładnie sprawę , lecz do dziś się nie odezwała , a minął już ponad miesiąc.Mijajcie go szerokim łukiem i nie dajcie mu się naciągnąć tak jak ja się dałem.
    Zaletyżadnych
    Wadynaciągacze oszuści
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 927
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4771
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090