Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 550 opinii

1.64 / 5

  • Obsługa klienta
    1.62
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Strix / 2024-06-03 17:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Jesteśmy z żoną juz od kilkunastu lat posiadaczami konta w BNP, jednak obsługa klienta to jest jakiś żart. Po przybyciu do banku i checi zalozenia dodatkowych rachunkow zostalismy zaproszeni do pokoju gdzie czekalismy ponad pół godziny, aż pracownik się pojawił, przy próbie dodzwonienia się do doradcy który jest niby opiekunem i wysyła smsami propozycje kredytów i żeby sie z nim kontaktować, pół dnia odrzuca połączenia telefoniczne gdy chcemy sie umówić na spotkanie - i nie umówiliśmy się.
    ZaletyBrak problemów z płatnościami czy aplikacją mobilną / stroną internetową
    WadyZero poszanowania czasu klientów, nie odbieranie połączeń telefonicznych.
  • ~Sww / 2024-06-03 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy w obsłudze skrajnie niekompetentni i czują się z tym bezkarnie prawdopodobnie dla tego, że nikt ich nie kontroluje. Na infolinię czekałem ostatnio ponad godzinę i finalnie nie połączyłem się z obsługą. Bardzo mała ilość oddziałów i zadko w którym są otwarte kasy. Jedyne co mają dobrego to reklama.
    ZaletyReklama
    WadyWszystko poza reklamą
  • ~Irena / 2024-05-31 15:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję szczególnie Pani Marcie
    Świetna obsuga super wsparcie w całym procesie rzetelne informacje kopetentna sympatyczna cierpliwa i miła osobo
    Profesjonalizm fachowość i wybitne kompetencje
  • ~Grzegorz. / 2024-05-30 17:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję pani Marcie , która bardzo rzeczowo zajęła się moją sprawą. Z jej pomocą sprawę załatwiłem pomyślnie. Serdecznie polecam i pozdrawiam.
    ZaletyWysoka jakość załatwianych spraw klientów.
    WadyBrak.
  • ~Monika / 2024-05-30 07:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Szczególnie polecam Panią Renatę, która zajęła się nami w sposób niezwykle profesjonalny i rzeczowy. Bardzo sympatyczna osoba z ogromną wiedzą swojej prac. Właściwa osoba na odpowiednim stanowisku. Polecamy!!
  • ~Monika / 2024-05-29 19:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra obsługa, mili i kompetentni pracownicy na infolini i w oddziale w Pyrzycach
  • ~Krzysztof / 2024-05-29 10:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Mola obsługa pełen profesjonalizm
    Super oprocentowanie
    ZaletyPrzystepnosc
    WadyBrak
  • ~46 / 2024-05-27 12:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa polecam. Zawsze mili. Potrafiący dobrE wszystko wyjaśnić. Aż miło tam wstąpić
    ZaletyBardzo mili i kontaktowi pracownicy
    WadyBrak
  • ~john / 2024-05-22 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    bezpodstawna pełna inwigilacja klienta.. ciągłe grożenie blokadą konta.. cigle wymuszanie dzialań niezwiąznych z produktem banku. wprowadanie w błąd na infolini .
    Zaletybrak
    Wadyinwyigalcja na każdym kroku
  • ~Oszukany_klient / 2024-05-17 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać najszerszym łukiem jaki tylko możliwy. W życiu nie trafiłem na gorszy bank. 3-krotna próba zakupu na raty zakończyła się niepowodzeniem i zmarnowaniem trzech kodów rabatowych, ponieważ BNP ma niedziałające formularze kredytowe na swojej stronie internetowej. Po wypełnieniu formularza albo strona się zawiesza, albo wygasza sesja albo następuje magiczny ,,błąd wewnętrzny". W każdej sytuacji wniosek się wywala, zakup nie dochodzi do skutku (kod rabatowy w sklepie mi przepada). Próbowałem zarówno na komputerze jak i telefonie, na Chrome na Firefoxie, efekt końcowy zawsze taki sam. Na infolinii zostałem spławiony i odesłany do sklepu, który nie ma z tym nic wspólnego, ponieważ problemy występują nie na stronie sklepu, a na stronie banku (czy też czegoś co próbuje się nazywać bankiem). Dno i jeszcze raz dno!
    ZaletyBrak!
    WadyNiedziałające wnioski kredytowe, niedopracowana strona internetowa, arogancka i nieprofesjonalna obsługa klienta.
  • ~Mirek / 2024-05-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie kont firmowych w tym banku. Bank od czasu do czasu prowadzi weryfikacje klientów. Musisz się udać osobiście do banku wraz ze wszystkimi dokumentami firmy. Ja także otrzymałem powiadomienie SMS o konieczności stawienia się w banku. Zgodnie z nim stawiłem się w banku i podpisałem wszystkie dokumenty wymagane przez bank. Po miesiącu bank WYŁĄCZYŁ MOJE KONTO. Nie mogłem realizować swoich zobowiązań. Psułem sobie opinię wśród moich kontrahentów. Moje interwencje na infolinii i w oddziale banku (łącznie z rozmową z dyrektorem oddziału) nic nie dały. Przyczyną wyłączenia konta było to, że pracownik banku nie przygotował jakiegoś mało istotnego druczku. Nadmienię że w firmie nie zmieniły się żadne dane. Konto było wyłączone przez TYDZIEŃ. Pomimo moich bardzo intensywnych interwencji bank nie potrafił sobie poradzić z tą kwestią przez tydzień. W tym czasie nie mogłem uzyskać połączenia telefonicznego z żadną kompetentną osobą, która mogłaby rozwiązać mój problem. Działalność tego banku to wielka PORAŻKA oraz nadużycie swojej pozycji. Bank bez zgody Sądu zajął moje mienie. JAK TO MOŻLIWE W PAŃSTWIE PRAWA? Myślicie, że ktoś użył magicznego słowa przepraszam. Nic podobnego chamstwu w tym banku nie ma końca.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji personelu, lekceważący stosunek do klientów (łącznie z dyrektorem oddziału który obiecywał że oddzwoni na drugi dzień, a nie zadzwonił do dzisiaj), bezprawny zabór mojego mienia
  • ~Mariusz / 2024-05-13 14:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Polecono mi ten bank że ma dobro produkty głownie chodziło mi o Leasing na auto. Dwukrotnie rozmawiałem i prosiłem o przedstawienie ofert minął tydzień zero kontaktu. Jeśli to jest zaangażowanie i już na wstępie dbają tak o swych klientów to nie są godni polecenia i uwagi.
  • ~Daniel / 2024-05-13 04:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Uważajcie na tych oszustów, dopiero zauważyłam, że robili mnie w ch..przez lata! Lokata na której trzymam pieniądze powinna być oprocentowana 5% przy moim kapitale, a dostawałem cały czas 1% zysku!
    WadyOszukują na oprocentowaniu!
  • ~Krzysztof / 2024-05-08 12:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa pracowników szczególnie pani Monika
  • ~MM / 2024-05-06 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja nie dam nawet 1 gwiazdki, obsługa fatalna, niekompetentna. Zamknięcie konta: już dwie wizyty i 3 telefony. Za każdym razem otrzymuje się inne informację, obsługa nie słucha co się do Nich mówi, organizacja czasu pracy jak i obsługa klienta fatalna. Jedno okienko kasowe (a w innych działach w ogóle nie ma) a Pani i tak bez kolejki obsługuje klientów z kredytami. Po powrocie do domu (zadając w banku pytanie dwóm Paniom o to czy będę otrzymywać SMS czy inne propozycje) na infolinii dowiaduje się, że trzeba wycofać zgody marketingowe. To co ja robiłam w banku przez 45 minut? Jedynie odzyskiwałem nadpłatę, która pracownik banku kazał zrobić, żeby zamknąć konto. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja, niemiła obsluga
  • ~Andrii Hlushchuk / 2024-04-30 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry wszystkim. Chcę ostrzec przed tym bankiem wszystkich ludzi, i klientów, i tych kto chcę nimi stać. Byłem klientem tego banku wprawie przez 5 lat, i zostałem okradziony przez (usunięte przez administratora) internetowych na 5213.37 złotuch( ale (usunięte przez administratora) czemuś kradli w ewro), bank w takiej sprawie powiedział że to moja wina, niczym pomóc nie może, że o pieniądzach można zapomnieć. Jest nadzieja jeszcze na Policje. Potem spróbuję do sódu.
    P.S. 10 razu pomyślście zamin pracować z tym bankiem, zabezpieczenia przed oszustami nie mają wcale
  • ~Arek / 2024-04-25 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Długie procedury od złożenia wniosku do otrzymania decyzji minął tydzień a nie jak się chwalą jeden dzień wypłata środków drugie tyle , człowiek bierze kredyt bo ma coś na oku a nie na zapas
  • ~kotg1490 / 2024-04-25 09:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna i rzetelna obsługa, nacechowana życzliwością i troską o dobro klienta.
    ZaletyRzetelność i profesjonalizm
    WadyBrak
  • ~Zyta / 2024-04-23 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział banku w moim mieście zamknięto, bankomat również. Zostaje jedynie Planet Cash, który jest często nieczynny. Fatalnie. Żeby zlikwidować nawet bankomat. Poważnie myślę nad zmianą banku.
  • ~Dawid / 2024-04-23 16:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo jestem zadowolony z obsługi klienta. Pani okazała się bardzo pomocna i z uśmiechem na twarzy odpowiedziała na wszystkie pytania a także pomogła rozwiązać problemy z kontem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2069
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1120
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1001
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4953
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180