Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 460 opinii

1.58 / 5

  • Obsługa klienta
    1.54
  • Oferta
    1.60
  • Prostota obsługi
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karol / 2023-10-04 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    brak kompetencji i wolo do rozwiązywania problem zgłaszanych przez klientów
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Łukasz / 2023-10-03 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank porażka. Ubezpieczenie auta zrobione w terminie papiery wysłane, ale i tak próbowali naliczyć karę za nie wysłanie papierów.
  • ~Mymek / 2023-10-01 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Obliczanie zdolności na wyrób za 6000 w ratach po 600 zł trwał 1,5h. Na prośbę konsultantów o kontakt nikt nie odpowiadał. Po wycofaniu zapytania o sprzedaż ratalną i zapłaceniu gotówką za wyrób wydzwaniają nie wiadomo w jakim celu.
    Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wady- Totalne olewanie klienta
  • ~Tamas / 2023-09-30 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Bjurokracja gorsza niż w PRL-u.
  • ~Damian Sobczak / 2023-09-27 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    TO SĄ ŚWINIE NIE BANK. Mściwi ludzie. Walą we mnie firmą skuzar zewnętrzną firmą windykacyjną oraz co chwile noty odsetkowe i straszenie. Brak jakiegokolwiek kontaktu z nimi . Wszystko przez ich błąd bo ktoś nie zauważył maila z podpisanym harmonogramem wg. którego płaciłam prawidłowo raty. Nie chca uznawać żadnych reklamacji. Klienta mają w... to jest najgorsza instytucja z jaką miałem do czynienia. Unikajcie z daleka !!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Anna / 2023-09-25 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdańsk
    Środki zdeponowane przed laty, jeszcze w BGZ, są nie do odzyskania w Paribas, pomimo prawomocnego postanowienia Sądu o nabyciu spadku po zmarłym właścicielu lokaty. Bank robi wszystko, aby nie przyznać, że środki być może "wyparowały" z konta. Początkowo piętrzył biurokratyczne procedury, aby nie przyjąć wniosku o wypłatę. Wreszcie, gdy wniosek wraz z dyspozycją przelewu do innego banku udało mi się złożyć (01.08.2023), minęło 8 tygodni (!) i przelewu środków nie ma. Konkluzja jest jednoznaczna : "Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi..." . Ale to nie jest śmieszne jak w filmie. Tu chodzi o bezprawne przetrzymywanie lub zawłaszczenie powierzonych środków
    Wadyprzewlekłość, biurokracja, niekompetencja. Ogólnie: brak organizacji, procedur i kultury korporacyjnej.
  • ~BEATA / 2023-09-23 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Olsztyn, NIE POLECAM TEGO BANKU!!!! Omijac go wilelkim łukiem , non stop problemy z przelewami nawet wewnętrznymi .Jak dla mnie jeden z najgorszych banków !!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Damian Sobczak / 2023-09-22 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie tego banku. Nie ma tam z kim rozmawiac. Pojawił się problem przez ponieważ ich pracownik nie wprowadził do ich systemu podpisanego aneksu. Wysłałem im dowód że został wysłany. Nasłali na mnie firmę zewnętrzną skuzar. Facet przyjechał i za jego przyjazd naliczyli opłatę 1230 zł ale dodatkowo 2300 za notę odsetkową oraz 7380 za koszty windykacyjne które nie potrafią opisać bo wiedzą, że jest to kwota z kosmosu.
    W chwili obecnej jak dzwonię by się dowiedzieć cokolwiek to odsyłają do firmy zewnętrznej nie mogą powiedzieć nawet jakie masz saldo. Nic. Brak możliwości rozmowy z bankiem. Brak możliwości spotkania, porozmawiania. To jest chyba najgorszy z możliwych banków. Unikajcie tej firmy, Tragedia!!!
    Zaletybrak
    Wadynajgorszy bank. Nigdy nie spotkałem się z takim podejściem jakiejkolwiek firmy. Ci ludzie sami siebie niszczą. Nie zdają sobie sprawy że klient tak potraktowany nigdy nie skorzysta z ich usług.
  • ~Wprowadzona w błąd 2x w ciagu 2 dni / 2023-09-19 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio aktualizowałam w koncie mój numer telefonu, okazuje się, że numer zaktualizował się tylko na potrzeby kontaktu, ale na potrzeby weryfikacji i autoryzacji został stary numer, którego już nie posiadam. zgłosiłam się do placówki w celu uzyskania pomocy, Doradca rozłożył ręce i polecił kontakt z Infolinią, która rzekomo miała moc sprawczą, żeby zaktualizować stary numer. Okazuje się, że infolinia jednak nie ma takiej mocy, więc musze czekać tydzień do kolejnego poniedziałku, kiedy placówki sa otwarte do 18:00.

    Poza tym, na stronie internetowej zarezerwowałam videospotkanie z Doradcą w temacie Oszczędności. po czym doradca zadzwonił do mnie na numer telefonu i robił wszystko, żeby video się nie odbyło. w trakcie rozmowy usłyszałam, że doradca pracuje od 9 do 17 i jest dostępny w tych godzinach. skoro ten doradca pracuje do 17, to czemu system pozwolił mi umówić videospotkanie z nim na 18:30, kiedy będę po pracy?
    Wady1. brak zaangażowania
    2. stawianie się ponad klienta i straktowanie go z góry
    3. wprowadzanie klienta w błąd - nie wiem czy świadomie czy nie świadomie, ale i jedno i drugie wyklucza jakościowe podejście do klienta
    4. system bankowy nie odzworowuje rzeczywistości
  • ~PG Mastah / 2023-09-16 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, w którym miałem konto. Co weekend przerwa techniczna, brak możliwości wykonania przelewu. Praktycznie zerowy kontakt i brak bezpłatnych wpłatomatów.
    ZaletyBrak
    WadyNajgorszy bank w Polsce
  • ~tomas / 2023-09-15 19:14
    Ocena: 5.00 / 5
    https://tmlead.pl/redirect/718844_2657

    https://tmlead.pl/redirect/718844_2657

    https://tmlead.pl/redirect/718844_2657
  • ~Roobsoon / 2023-09-12 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobierane prowizje bez wiedzy klienta, w ten sposób uszczuplili moje konto o kilkaset złotych w przeciągu paru miesięcy.
  • ~AF / 2023-09-11 17:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank wyjątkowo nieprzyjazny klientowi. Opłaty pobierane nawet za wypłatę w kasie. Obsługa w placówka również średnio przyjazna klientowi, a do tego niemiła.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja, tabele opłat, mizerna obsługa klienta
  • ~Hdghv / 2023-09-05 22:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Moim zdaniem średni bank. Czekałam na kartę dwa tygodnie aż zadzwoniłam i dowiedziałam się że karta moja została wysłana na zły adres i przez to jestem zmuszona do czekania następnych dwóch tygodni!!
  • ~Klient / 2023-09-01 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia. Brak profesjonalizmu oraz lekceważenie klienta. Wysokie koszty prowadzenia rachunków, wysokie marże kredytów, nie atrakcyjne kursy walut.A na dodatek nie logujesz się kiedy Ty chcesz tylko kiedy akurat system banku jest na tyle stabilny że Ci pozwoli się zalogować.
  • ~XYZ / 2023-08-31 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istnieje. Za pośrednictwem tego banku brałam kredyt ratalny na zakup mebli w Abra, gdzie wniosek wraz z umową dostałam 20.08.23 a potwierdzenie do aktywacji kredytu zostało wysłane 31.08.23, gdzie w tym czasie Abra anulował moje zamówienie. Po kontakcie telefonicznym na infolinii tego banku stwierdził konsultant, że to wina sklepu Abra. Rozmowa zakończyła się niepowodzeniem. Nikomu nie polecam tego banku.
  • ~Mamizan / 2023-08-24 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Próba zakupienia na 5 rat w BNP Paribas rzeczy za 500 zł kończyła się rezygnację z tej oferty bank rozpatrywał ten kredyt 4.5h i jeszcze nie starczyło mu tego czasu.
    Wprowadza ludzi w błędy. Z tego wynika że ten bank prowadzi działalność jak oszuści.
    Proszę uważać na ten bank.
    Odradzać wszystkim wyboru tego banku.
    ZaletyNie ma
    WadyCały bank
  • ~Niestety klient / 2023-08-24 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Naciągają klientów na groszowe sprawy księgując raty po terminie, przy probie kontaktu wciskają kit i przyjmują reklamacje, która i tak jest odrzucana. Jak najdalej od tego banku, nie dajecie się naciągnąć!!
  • ~klient / 2023-08-24 10:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie życiowy, nie przyjazny, tragedia bank. Zmieniłem pracę i chciałem zmienić datę spłaty raty kredytu konsumenckiego, w 2023 roku w tym banku nie da się tego zrobić bez "pakietu usług bankowych". Okej - w Milenium trzeba 50 zł z poziomu aplikacji zapłacić za to samo, spoko, nie ma problemu. A tutaj? Tutaj trzeba wliczyć to do raty kredytu, co jest śmiechem na sali i mistrzowską lichwą.

    Uciekać jak najdalej, ostatni kredyt u tych Państwa.
  • ~Kasia kk / 2023-08-22 13:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Szok!
    Ludzie na infolinii ograniczeni!
    Nikt nie był w stanie ogarnąć, że człowiek jest zameldowany w jednym miejscu, mieszka w innym a kupiony przedmiot (na raty) na być wysłany w inne miejsce. Banda imbecyli (kwota kredytu 300 zł). Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko nie tak, jak we współczesnym świecie. Bank działa inaczej do d.. y
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3766
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808