Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 369 opinii

1.51 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.59
  • Poziom cen
    1.72
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ксю / 2021-06-28 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Розчарування. Ми відмовилися від квитків з приводу Коронавірусу. Гроші не повернуті за квитки.
    Не рекомендую!
    WadyРейси не відповідають потребам.
  • ~Aleksander / 2021-10-26 19:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Polecam zgłaszać płatną infolinię do UOKiK. Czyste sk***syństwo.
    W pilnych przypadkach (błędy przy odprawie, coś nie działa, źle poinformowali itd) macie możliwość zadzwonienia na dedykowaną infolinię - tę informację już ukrywają na stronie.
    Tutaj numer: 22 128 49 05 - stawka jak za połączenie stacjonarne (teraz dla większości za darmo) - jak się trafi na ogarniętego człowieka, to można załatwić wszystko.
    Co do opinii - bardzo ciężko nawiązać kontakt @. Na reklamacje odpisują dość szybko, a jak się porządnie naciska, to i potrafią pójść na rękę. Tam też pracują ludzie w sumie.
    Same linie lotnicze - cóż - dostajesz to za co płacisz - niskie ceny = niska jakość. Niestety do Dortmundu z Wrocławia tylko oni latają.
  • ~Bob / 2021-09-02 10:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsza z tanich linii jaką lecieliśmy, błędne informacje i bzdurne wymagania, co innego otrzymaliśmy w mailu a czego innego żądano od nas przy chek-in, spowodowało to opóźnienie startu o 1,5 godziny, na lotnisku chaos, tanie tylko z nazwy.
  • ~heros333 / 2021-10-04 22:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Okradli mnie z biletów. Kupiłem w pandemi odwołali lot, wysłałem formularz zwrotu i pieniędzy nigdy nie oddali. Zostałem okradziony 1000 zł w plecy.
  • ~Hubert72 / 2023-07-09 18:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Odprawa powrotna kosztowała nas 90e bo nigdzie nie informują ze trzeba się odprawić 48h przed wylotem. Nie pozdrawiam, nigdy więcej.
    ZaletyBrak
  • ~Janusz / 2023-08-30 16:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno..
    Mam taki sam problem jak reszta pasażerów. Dno... to już druga taka sama sytuacja z jaką się spotykamy, pierwszą przemilczałem bo szkoda nerwów. Próbowałem kilkukrotnie odprawić się onlinie, bez jakiejkolwiek możliwości. Na różnych urządzeniach. Przybyłem z tego powodu z żoną i dwójką małych dzieci wcześniej na lotnisko w Rzymie by załatwić temat (miałem godzinę czasu według informacji i regulaminu Wizzair na Check In). Na miejscu dowiedziałem się, że jest za późno. Tłumacze i pokazuje zrzuty ekranu durnej pustej włoszce z wizaira, ze nie miałem możliwości odprawienia bo ich strona nie działa poprawnie, nie ładuje się i mam jeszcze sporo czasu na odprawę. Przestała nas obsługiwać i jak chcemy lecieć mamy zapłacić po 49 euro za osobę (check in) ja mowie ze to niezgodne z regulaminem, dostałem odpowiedź to twój problem nie mój. Próbowałem odprawić się ponownie przez www ale problem dalej taki sam, strona przeładowana. Finalnie skoczyło się odprawą online za blisko 200 euro, przy mnie w kolejce stało kilkanaście innych osób z tym samym problemem. Żygam tą linią i wcale się nie dziwię, że to najgorsza linia lotnicza w Europie według rankingów. Dla nas jesteście złodziejami! Brak polskiej obsługi w Polsce, brak możliwości kontaktu telefonicznego w Polsce. Brak złożenia reklamacji. Brak adresu email. Dramat. Lepiej wydać więcej i mieć większy komfort psychiczny niż tymi złodziejami o nazwie Wizzair. Złodzieje !!!!
    Zaletyżart ?
  • ~Jasiek / 2022-12-07 19:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak odszkodowania, powołują się na sytuacje nadzwyczajne. Odmowa wejścia na pokład mimo, że posiadaliśmy kartę pokładową! Bo za dużo pasażerów i leciał tylko kto pierwszy ten lepszy!!!!!! Brak kontaktu z firmą!!!
    Nie polecam!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszuści i kłamcy
  • ~Jusyna / 2023-05-27 17:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Katastrofa, czekaliśmy na bagaże 2 godziny a w drodze powrotnej opóźniony lot i bardzo długo czekaliśmy aż zapakują bagaże, więc także 2 godziny opóźnienia. Stanowczo odradzam!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, nie chcieli wydać bagażu
  • ~Klopot / 2022-08-02 22:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Miałem okazję latać przez siedem lat liniami Wizzair i muszę powiedzieć jedno gorszego ścierwa to jeszcze nie widziałem. Praktycznie każdy lot opóźniony non-stop problemy z bagażem niestety musiałam korzystać z tego przewoźnika bo był jedyny z lotem bezpośrednim, ale przestrzegam wszystkich jeśli tylko możecie to unikajcie linii lotniczych Wizzair
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co najgorsze
  • ~KrK / 2023-06-12 19:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Po pierwsze strona tej strony która wiecznie nie dzaiła w sposób praiwdłowy to projekt amatorów którzy dopiero uczą sie, tylko pytanie dlaczego kosztem pasażerów, z drugiej strony czego się spodziewać skoro cała ta linia ma swoich klientów głęboko w dup.... Jakość od rezerwacji do obsługi na lotnisku na poziomie starych wegierskich komunistycznych wytycznych.
  • ~KrK / 2023-06-12 19:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Po pierwsze strona tej strony która wiecznie nie dzaiła w sposób praiwdłowy to projekt amatorów którzy dopiero uczą sie, tylko pytanie dlaczego kosztem pasażerów, z drugiej strony czego się spodziewać skoro cała ta linia ma swoich klientów głęboko w dup.... Jakość od rezerwacji do obsługi na lotnisku na poziomie starych wegierskich komunistycznych wytycznych.
  • ~Krzysztof / 2022-06-15 01:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem bilet z ubezpieczeniem na wypadek rezygnacji z podróży, plus wizz flex. Tak sie stało, ze musiałem zrezygnować, a obiecanego zwrotu pieniędzy na konto wizz (cokolwiek to oznacza nie ma). Kontaktu tez nie ma.
    Myślę że skieruję tą sprawę do norweskiego forbrukke radeuropa, bo mieszkam w Norwegii i tu kupiłem nieszczęsne bilety u złodziei wizz. Myślę, że ta linia powinna otrzymać zakaz prowadzenia działalności w Skandynawii, bo to co robi jest łamaniem wszystkich praw konsumenckich. wizzer Zachowuje się jak niesolidny i oszukujący klientów sklep, który nie respektuje żadnych zasad. Myślę, że przydał by im się pozew zbiorowy i zakaz działalności na terenie Unii europejskiej .
    Zaletybrak
    Wadyfirma która nie wywiązuje się z umów zawartych z klientami, uniemożliwia kontakt w celu dokonania reklamacji i po prostu kradnie pieniądze klientów w sytuacji kiedy powinna je zwrócić. BRAK PRZESTRZEGANIA JAKICHKOLWIEK STANDARTÓW
  • ~Luis Flemmington / 2022-08-14 13:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia. Mówią na, że ceny biletów idą w górę bo jest duże zainteresowanie. Tymczasem koleżanki stewardessy zostawiają już nie jeden nie dwa ale cztery rzędy na tyle samolotu. Sugeruję zajęcie połowy siedzeń na "just in case" i utrzymywanie cen na poziomie 500€ za sztukę.
    Czas przesiąść się do konkurencji
  • ~Łukasz C / 2019-10-21 06:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Skandaliczna obsługa na lotnisku w Gdańsku. Opryskliwe odzywki do pasażerów, wprowadzanie swoistego rodzaju terroru, w postaci mierzenia nawet najmniejszych bagaży tylko chyba po to, aby na przyszłość dla świętego spokoju ludzie wykupowali priority. Brak jakiejkolwiek pomocy dla osób starszych przy skanowaniu kart pokładowych. O zwykłym uśmiechu obsługi możecie zapomnieć. Nie polecam, lepiej dopłacić do każdej innej taniej lini.
    ZaletyBrak, latanie tymi liniami to ostateczność
    WadySame
  • ~Malgoska / 2020-03-04 03:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Srednia jakośc i obsluga. Loty często sie spozniaja. A podnoszenie cen w trakcie gdy dzieci maja wolne od szkoky jest wredne i wyrachowane. Tylko pokazuja ze klijent sie nie liczy wogole.
  • ~Małgorzata / 2023-02-26 10:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Generalnie wszystkie loty do Luton i z Luton do Warszawy opóźnione. Nawet do kilku godzin.
    Godzina to standard.
    Wiedząc o tym wcześniej, powiadamiają o tym w drodze na lotnisku bądź na lotnisku i trzeba koczować na lotnisku.
    Robią bording i trzeba stać nie wiadomo ile przed drzwiami czekając na wyjście. Często brakuje posiłku na pokładzie samolotu.
    Ceny poszły w górę ale uslugi się nie poprawiły.
    Odradzam. Jak się leci z bagażem to linie lot się bardziej opłacają.
    Tym bardziej że otworzyli szybką kolejkę do Luton.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~mm / 2022-08-09 21:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Więcej nie skorzystam. Kompletny brak kontaktu po zakupie biletu. Polska infolinia to płatny numer w cenie prawie 5zł za minutę. Próba anulacji biletu wymagała 45minutowego załatwiania sprawy!A i tak ostatecznie nie została załatwiona!!
    ZaletyBrak
    WadyŁawki zamiast foteli. Stare kanapki,które zaraz po otwarciu poszły do kosza-wstydziliby się coś takiego proponować. Opóźnienie w obie strony. Brudno. Zero kontaktu z liniami.
  • ~nick / 2023-07-13 20:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie będę się rozpisywać ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ZaletyNie wiem
    WadyJakość obsługi
    Wygoda
    Oferta
  • ~Niedoszła pasażerka / 2021-06-28 23:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno i trzy metry mułu. Nie ma co liczyć na to że lot się w ogóle odbędzie, potrafi sobie zniknąć bez ostrzeżenia
  • ~Olejich / 2021-06-12 17:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Jedno wielkie kombinowanie i żerowanie na głodnych podróży ludzi. Kupiłem bilet w dwie strony, a oni twierdzą, że w jedną. Potem na 100% uważnie kupiłem inny bilet i wiecie co twierdzą..., że kupiłem go sobie na rok 2023! Nie ma szans na reklamację a telefon oszustów 4,94 min.
    ZaletyZdolny i przeszkolony bandziorski element.
    WadyNie ma innych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 714
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 369
easyJet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 35
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803