Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 372 opinii

1.51 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.60
  • Poziom cen
    1.72
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karo / 2022-07-18 08:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Złodzieje i oszuści.
    Kupiliśmy bilety do Reykjaviku z Krakowa. Do ostatniej chwili mieliśmy informacje, że lot się odbędzie, nawet były karty pokładowe.

    Finalnie przyjechaliśmy na lotnisko, i dowiedzieliśmy się od lotniska, a nie od wizzair że LOTU NIE MA.

    Okienko wizzair na lotnisku było zamknięte, a siedzieliśmy tam z 5 h, gdy zadzwoniliśmy do nich pobrało 45 zł i się nie dodzwoniliśmy.

    Plus taki, że bilety mamy przez pośrednika który zadziałał i dał nam jakakolwiek alternatywę ale dalej czekamy.

    Przez wizzair jesteśmy stratni już 2 noclegi w reykjaviku. NIE POlECAM.
    Bylibyśmy tez stratni koszt biletów gdyby nie pośrednik.
    ZaletyBrak :)
    WadyWszysyko
  • ~Karol / 2022-09-25 03:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsze linie jakimi miałem przyjemność latać nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyJest tego za dużo by o nich pisać
  • ~Klakier / 2022-01-16 08:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Latam z nimi od 10-u lat,na trasie GDN-EIN raz w miesiącu w obie strony. wcześniej było ok, ale to co się dzieje ostatnio to kpina! Od czasów pandemia nauczyli się anulować loty kiedy im pasuje i nie że względu na ograniczenia pandemiczne. Wg rozkładu z wyprzedzeniem można wykupić bilet na każdy dzień tygodnia, a w ostatniej chwili anulują loty na które nie mają kompletu pasażerów. Gdy zgodzisz się na zmianę terminu, a potem znowu anulują lot to zwrotu pieniędzy już nie dostaniesz. Wykupisz lot w obie strony, a anulują w jedną stronę to za lot w drugą stronę nie masz możliwości zmiany, lub anulowania lotu. Teraz, na początku 2022 roku anulowali kilka tras z i do PL, prezez firmy twierdzi, że latem już będą latać.... UWAGA, to oszustwo, chcą, żeby ludzie kupowali bilety, a oni je potem anulują, a pieniędzmi będą obracać. Przezucam się na LOT, ceny nie są aż tak dużo wyższe (czasami nawet nizsze), ale firma jest wiarygodna w przeciwieństwie to Wizz. Mam nadzieję, że wizz nie dźwignie się po pandemia i trasę przejmie konkurencja.
    Zalety-Naciągają na zakup bilety mimo, że planują anulowanie lotu
    -Problemy z odzyskaniem pieniędzy za anulowany lot
  • ~Łukasz / 2022-09-09 12:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Wczoraj, już na lotnisku, dowiedzieliśmy się, że nasz lot obsługiwany przez Wizzair został odwołany. Ze strony linii, poza powiadomieniem o odwołaniu lotu, wysłanym na pocztę elektroniczną, brak jakiegokolwiek wsparcia, w tym możliwości kontaktu. Na dodatek strona internetowa Wizzair nie działa, co wyklucza możliwość zmiany rezerwacji. Podsumowując, wybór Wizzair to czysta loteria. Z pewnością to dobry wybór, aby mieć szansę na zmarnowany urlop i niepotrzebne koszty.
    ZaletyBrak
    WadyFikcyjna obsługa klienta
  • ~Maciej / 2023-10-11 21:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak możliwości odprawy przy nadpłacie. Rozumiem że byłaby niedopłata ale nadpłata to chyba dla firmy zysk. Poza tym jeśli jest jakiś problem to należy klienta zawiadomić wcześniej. Niestety nie było informacji że jest nadpłata i to uniemożliwi odprawę online.
    ZaletyBrak
    WadyOdprawa
  • ~Magda / 2023-01-17 23:13
    Ocena: 1.50 / 5
    ZA LOT, KTORY ZOSTAL PRZEKIEROWANY, SAMOLOT WYLADOWAL WE WROCLAWIU ZAMIAST W GDANSKU, NIE OTRZYMALAM ZADNEGO ZWROTU ZA TRANSFERT Z LOTNISKA DO HOTELU. NIE DOSTALAM ZWROTU ZA HOTEL, W KTORYM MUSIELIŚMY PRZENOCOWAĆ CZEKAJAC NA LOT DO GDANSKA, KTORY ODBYL SIE NASTEPNEGO DNIA. WYSADZILI NAS Z DZIECKIEM O 1.00 W NOCY NA LOTNISKU WE WROCLAWIU MOWIAC, ZE TERAZ MUSIMY SIE MARTWIC SAMI. TYCH KTORYCH STAC NIECH JADA DO HOTELU, DOSTANĄ ZA WSZYSTKO ZWROT. CI KTORZY NIE MAJA ŚRODKÓW MUSZA SPAC NA LOTNISKU... TO BYLO W PAZDZIERNIKU. KILKA DNI TEMU OTRZYMALAM INFORMACJE ZE NIE NALEZY MI SIE NIC... NIE WIADOMO DO KOGO PISAĆ, Z KIM ROZMAWIAĆ. GENERALNIE JAK JEST DOBRZE, TO.JEST DOBRZE ALE JAK SIE JUŻ DZIEJE COS NIEDOBREGO TO NIKOGO I NA NIC NIE MOZNA LICZYĆ. NAGLE FIRMA WIZZAIR STAJE SIE INCOGNITO. PO PROSTU MASAKRA. PRZESYRZEGAM WSZYSTKICH PODRÓŻUJĄCYCH PRZED TA FIRMĄ.TRAGEDIA.ODWOLANYCH, PRZEŁOŻONYCH LOTOW JEST CO RAZ WIECEJ I MYŚLĘ, ŻE LICZBA TAKICH PASAZAROW JAK JA BEDZIE WZRASTAC. TANI LOT STAJE SIE NAGLE BARDZO DROGIM LOTEM. CZASAMI NIESTETY I TAKI SCENARIUSZ TRZEBA WZIAC POD UWAGĘ.
  • ~Marta / 2022-09-17 05:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam! Odwołują loty na ostatnia chwile! Złodzieje i oszuści
  • ~Miroslaw Olejnik / 2019-09-17 21:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Bilet można łatwo kupić online, ale odprawa już wiąże się z chamskim wymuszaniem odpłatnych ofert, począwszy od wymuszania wykupienia miejsca odpłatnie, dodatkowego bagażu rejestrowanego kończywszy na prywitywiźmie i straszeniu nieformalnym pasażerów (przez głośniki KTW), że nie dostaną się na pokład, bo brakuje miejsc. Do infolinii nie można się dodzwonić. Im dalej tym gorzej.
    ZaletyPiloci i obsługa są bez zarzutów.
    WadySystem zamawiania i rezerwacji, a zwłaszcza odpraw online jest fatalny. Bez wykupu miejsca 40 godzin przed odlotem nie ma możliwości odprawienia online. Totalne chamstwo, miejsce proponowane 64 PLN, miejsce wybierane 52 PLN. Dortmund
  • ~Mistech / 2021-06-29 22:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Bydłoloty Wizzair bo inaczej tego się nie nazwie.Upchane miejsca dla przedszkolaków,słaba czystość ale to wszystko nic w porównaniu z ich poziomem obsługi. BANDA .... i na tym poprzestanę bo brak słów w słowniku ludzi kulturalnych które by opisały stan faktyczny. Ludzie nigdy nie wybierajcie tych linii, one są skończone.
    ZaletyNikt ich nie poznał
    WadyBrak zalet.
  • ~monika / 2021-06-01 17:14
    Ocena: 1.50 / 5
    firma wizzair skandalicznie podchodzi do kwestii obsługi klienta, zdecydowanie nie polecam!!
    z ostatnich problemów jakie mieliśmy z ich firmą, system dokończył za nas rezerwację (podczas gdy my tylko chcieliśmy sprawdzić cenę końcową lotu) do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy, kontaktu z ich strony brak, dodzwonienie się do nich nie jest możliwe, a jeszcze pobierają za nie kolosalne opłaty. Skandaliczna obsługa!
    Zaletycena
    Wadybrak poszanowania klienta, obsługa klienta na poziomie -100
  • ~Nicole / 2022-09-26 11:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsze linie lotnicze. Obsługa okropnie niemiła. Problemy z zarezerwowaniem miejsca siedzącego. Wygórowane ceny za miejsca siedzące.. aplikacja jest dość przejrzysta ale mało logiczna.
    Jak ktoś ma możliwość lotu innymi liniami to śmiało.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Paulina / 2022-07-23 22:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa z tej lini lotniczej, na stanowisku po angielsku ma problem z porozumiewaniem sie, tłumacząc sie pochodzeniem z Ukrainy.
    Jedyna linia która bagaż rejestrowany ma do 20 kg. O czym informują dopiero w momencie odprawy, nie gdy kupujesz bilet.
    Opóźnienia sa za każdym razem!
    Omijajcie ta linie lotnicza!!
    WadyObsługa ma problem z Angielskim,
    Opóźnienia sa za każdym razem z ta linia.
    Nigdy więcej.
  • ~Piotr / 2022-08-14 05:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa - zwykle chamy.Jaknajbardziej młode osoby.
    Żadnej informacji nie są w stanie udzielić.
  • ~Robert / 2022-10-01 11:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam.
    Pierwszy i ostatni lot z tym przewoźnikiem, czy też przelotnikiem.
    Najgorsze co cię może spotkać, czyli zagubione bagaże.
    Spława jest jusz w płokułaturze.
    A osobiście całemu zarządowi Wizzair, penis w cztery litery.
    Jesteście najgorsi, powinniście zmienić branżę.
    ZaletyZaletą jest to, że można latać innymi liniami lotniczymi niźli Wizzair.
    WadyWszystko, od startu do lądowania. Jedynie stwardessy takie 3/10
  • ~T 111 / 2024-05-04 19:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo niska jakość

    przykład: 28 kwietnia 2024, lotnisko Okęcie
    - wcześnie rano (miedzy godz 3-4) na lotnisku gromadzi się ogromna liczba osób do odprawy, wyjazdy na majówkowy weekend, loty zaplanowane na godz 6-7
    - niewystarczająca liczba personelu nie jest w stanie zając się wszystkimi
    - w efekcie, wielu podróżnych mimo kilku godzin oczekiwania nie dostaje się na pokład samolotu
    - ma to konsekwencje finansowe
    - oprócz aspektu kosztowego ważne jest rozczarowanie klientów linii, którzy nie są w stanie odbyć wymarzonej podróży
    - personel lotniska przyznaje, że sytuacje tego typu są nagminne w przypadku Wizz Air
    WadyNiska jakosc
  • ~vdcis / 2023-08-13 08:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Na etapie kupna biletów już wprowadzają w pułapkę "niby przystąpienia do clubu", a następnie finalnie kasują pieniądze o czym dowiadujesz się po zapłacie i potrąceniu kosztów. Zwykły człowiek nazwałby to oszustwem. Oczywiście, żadnych reklamacji, bo wszystko niby jest w regulaminie :-) Zdecydowanie lepiej zapłacić więcej uczciwej linii lotniczej niż denerwować się że zostałeś "oszukany" Zdecydowanie nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadycelowe wprowadzanie w błąd podczas rezerwacji on line... oczywiście dowiadujesz się o tym po potrąceniu środków z konta ;-) Brak czytelnych reguł rezerwacji, problem z komunikacją.
  • ~Wkurzona / 2022-07-04 21:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma złodziej. Pewnie spotkamy się w sądzie. Pobrali mi opłatę za rezerwację i ja anulowali bez podania przyczyny. A słuch po moich pieniądzach zaginął.
    Koszt kontaktu z infolinią w celu wyjaśnienia sytuacji to czyste złodziejstwo 4.92 zł za min i min 20 minut czekania na kontakt z osobą, która nic nie wie i odsyła do złożenia reklamacji mailem.
    Masakra
  • ~Wojtek / 2022-09-23 10:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Przekładane loty,słaba informacja, koczowanie na lotniskach. Szczerze odradzam.
    ZaletyNowy samolot.
    WadyCała reszta.
  • ~Andżej / 2022-10-01 11:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy więcej nie wybiorę tych linii lotniczych.
    Tanio, źle, samolot to lepszy z papieru robię.
    Obsługa jak by za karę robiła. (Pewnie też tak jest)
    Wygodniej to już będzie jak bym z buta miał iść.
    Nie polecam, jak również też nie polecam. I na koniec NIE POLECAM.
    ZaletyMożna siedzieć w samolocie.
    Samolot ma pilota.
    Pilot chyba trzeźwy.
    Ale pilot jak by worki ziemniaków przewoził.
    WadyBrak szacunku.
    Brak zrozumienia.
    Brak skrzydła w samolocie.
    Brak w uzębieniu stewardessy.
    Wszystko.
  • ~Antonio / 2020-07-23 09:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, za anulowany lot nie mogę dostać zwrotu pieniędzy. Masakra. Już czekam 20 dni i nic.
    Nie polecam korzystać z wizzair.
    WadyMasakra
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 714
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 372
easyJet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 35
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808