Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 222 opinii

1.99 / 5

  • Wygoda
    1.52
  • Jakość obsługi
    1.79
  • Oferta
    2.03
  • Poziom cen
    2.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 12
  • ~Grzegorz / 2019-07-16 14:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Ceny za sam lot są dobre, ale za dosłownie wszystko trzeba dopłacać i to sporo. Aplikacja mobilna co chwilę zwraca błędy, podobnie jak strona (przez jeden błąd musiałem dopłacać za bagaż). Helpdesk nie potrafi rozwiązać żadnej sprawy, zaś zapewnienia że podchodzą indywidualnie do każdej sprawy można włożyć miedzy bajki (potrafili pomylić moje imię w pierwszej linijce maila). Podróż w samolocie jak w puszce z sardynkami - ścisk i niewygodnie.

    Ogólnie nie polecam, no chyba że na wypad na jeden dzień bez bagażu, ale i tak wtedy trzeba mieć nadzieję żeby żaden dodatkowy problem się nie pojawił.
    ZaletyCena lotu (jeśli się leci tylko z bagażem podręcznym)
    WadyDodatkowe opłaty, wygoda (a raczej brak), niekompetentna obsługa helpdesk, słabo działająca aplikacja i błędy na stronie.
  • ~Meg / 2019-07-15 12:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Komfort lotu-porażka, jak w puszce. Obsługa hmmm pozostawia wiele do życzenia, co chwilę coś sprzedają, rozumiem żywność, ale zdrapki już były przesadą. Zniszczono mi walizkę, a była pierwszy raz użyta. Za bagaż rejestrowany dopłacałam 300zl. Nie uznali szkody ponieważ nie zgłosiłam na lotnisku (poprostu z własnej niewiedzy). Wydaje mi się, że lepiej wybrać droższe linie. Latalam LOTEM, LUFTHANSA, a nawet jakimis tunezyjskimi liniami i było wszystko w porzadku. Malo tego, napoje, obiad, ciastko było w cenie. W Ryanair 0,5 l Primavera 3euro... ŻENADA
    ZaletyZERO ZALET
    WadySAME WADY
  • ~Karol / 2019-07-14 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana ceny, gdy juz wszystko uzupelnione i tylko klikam zapłać - transkacja nie przechodzi i sie okazuje, ze cena sie zmienila (wiadomo oczywiscie w ktora strone).
  • ~Qqu / 2019-07-11 21:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie dość, że ryanair oszukuje klientów naciagajac na podręczny bagaż.. To nadal są problemy z miejscem na walizkę i jeżeli nie wejdziesz w pierwszej kolejności, to nie możesz liczyć na to, że schowasz swój bagaż w pobliżu.. Obsługa samolotu stara się tylko wciskać ludziom przekąski i inne bzdety, zamiast zadbać o to, aby wszystko było na swoim miejscu. Żenada. W innych liniach lotniczych widać większe zaangażowanie pracowników. Rynaiar - jaka linia taka obsługa
    WadyOrganizacja, obsługa
  • ~Greg / 2019-07-10 21:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Wiele słyszałem, że Ryanair to firma szukająca każdej luki na zarobek, nieprzyjazna klientowi a obsługa lotniskowa na najniższym poziomie. Nie zwracałem może na to uwagi, do czasu kiedy bezpośrednio sytuacja dotknęła mojej osoby.
    Przed wylotem oczywiście należy się internetowo odprawić. Niestety po przejściu całej procedury przy ostatnim członku rodziny (kolejność nie miała wpływu), system wyrzucał błąd UPSSS PROBLEM. Procedurę powtórzyłem kilkukrotnie przez kilka dni, zarówno za pośrednictwem aplikacji jak i strony internetowej. Niestety bezskutecznie a system nie prowadził dalej do rozwiązania problemu lub nie dawał informacji jakie kroki należy podjąć. Postanowiłem udać się wcześniej na lotnisko i zgłosiłem się do biura obsługi (agent Ryanair), wyjaśniłem problem. Agent przeszedł również przez procedurę używając mojego telefonu i aplikacji. Również bezskutecznie. Poinformował mnie, że muszę zapłacić za odprawę 1050 zł za całą rodzinę i dopiero Ryanair może mi oddać kwotę po złożeniu reklamacji. Agent wypełnił raport, opisał sprawę, podpisał się, wysłał do Ryanair i kopie mi przekazał.
    Po wielu mailach Ryanair stwierdził, że zwrot mi się nie należy. W każdym mailu słyszałem WE NEED STRONG EVIDENT. Raport w systemie podpisany przez ich agenta nie liczył się.
    Ryanair to banda naciągaczy, nawet linia info jest dodatkowo płatna z minutami informacji formalnych, które są naliczane. Chyba jako jedyni zaczynają boarding prawie godzinę przed odlotem, żeby mieć pewność że wszyscy są na miejscu i tłoczą pasażerów w korytarzach, klatkach jak świnie w transporcie.
    ZaletyTrudne pytanie
    WadyOpis
  • ~Wojtek / 2019-07-09 09:32
    Ocena: 3.67 / 5
    Parkingi i Noclegi NIE REZERWOWAĆ-przy anulowaniu stracone pieniądze!!!
    Zaletyw pakiecie
    Wadystracone pieniądze
  • ~Wkurzona mama / 2019-07-02 18:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z tych Lini już dobre 8 lat ale po ostatnim locie dwa tygodnie temu chyba podziękuję. Po wystartowaniu zauważyłam że w samolocie przebywa trójka dzieci z ospa. Nie rozumiem dlaczego wogole zostali wpuszczeni na pokład. Dwa tygodnie po powrocie moja córka ma ospe. To jest poprostu śmieszne żeby moje dziecko musiało spędzić wakacje w domu bo jakaś nie odpowiedzialna matka postanowiła sobie podrozowac z chorymi dzieci a załoga nie zwróciła jej uwagi
  • ~Lotnik / 2019-06-28 14:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Totalne gowno stworzone by rąbać klienta na kasę na każdym kroku. Prawie nigdy na czas. Nie polecam i już nie latam. Chyba ze lubisz jak ktoś bezczelnie rżnie Ciebie i Twoją rodzinę w każdą dziurę Twojego portfela.
    Dziękuję.
  • ~Sebastian / 2019-06-28 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Wczoraj wracaliśmy z Lizbony, czekaliśmy na samolot 1,5 h bez żadnych informacji o zaistniałej sytuacji jedyna informacja to na banerze opóźnienie etc. W końcu gdy postawili samolot Rayaner okazało się że klimatyzacja nie działa i do tego w czasie całego lotu ogromnie śmierdziało z ubikacji. Co do obsługi to co im najbardziej wychodzi to handel.... zachowują się jak akwizytorzy. Naprawdę nie warto, lepiej dopłacić i lecieć Lotem czy też Lufthansa. Pozdrawiam
    ZaletyNie mogę się doszukać
    WadyJak w opisie
  • ~Doka82 / 2019-06-24 15:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Samolot spóznił sie pol godz nie informujac pasazerow. Majac nie wielki plecak obsluga stwierdzila ze jak mam wykupionego prorytetu to niestety ale musze doplacic do bagazu gdzie inni pasazerowie mieli walizki i wchodzili bez dodatkowych oplat. Ogonie nie jestem zadowolona ile razy bym nie leciala za kazdym razem samolot mial spore opznienie
  • ~M / 2019-06-20 07:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Podrozuje z większymi dziecmi,ktore NIE MUSZA siedzieć obok mnie!!!Probowalam kupic bilet bez miejsc i nie mogłam.Musialam wykupić drogie miejsca bo miejsc tańszych dla rodziny już nie było.Straszne naciąganie ludzi!!Aby tylko wysepic kilka groszy więcej,wstyd.
  • ~Rafał / 2019-06-17 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Latam dość często do UK i korzystam z innego przewoźnika, ale w tym dniu akurat był dostępny tylko ryanair
    dlatego mam porównanie.
    7 min spóźnienia z mojej strony ludzie wychodzą z hali odlotów w Poznaniu i są w drodze do samolotu dwie pracownice ryanair odmawiają mi pozwolenia dojścia do samolotu na moje prośby kontakt z kabiną pilotów lub z obsługą lotu i informacja, że już za późno i nie ma opcji, gdzie tabuny ludzi stoi na płycie lotniska i czekają na wejście do samolotu.
    W końcu drugi lot o późniejszej godzinie tez ryanair.
    - miejsca dla pasażera tyle, żeby wysiedzieć max. 30 min pani obok mnie dostała skórczu.
    -załoga nieprofesjonalna wręcz odpychająca i niemiła.
    - toalety bałagan i brudno.

    Jak ktoś ma wybór, to polecam inne tanie linie.
    ZaletyNaprawdę brak zalet
    WadyWszystkie, które wymieniłem w komentarzu.
  • ~Przemo / 2019-06-16 18:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla prawie każdego kto dysponuje niewielkimi pieniędzmi i elastycznością w czasie chce latać z niewielkim bagażem doskonała firma, jest to moim zdaniem wicenajlepsza z lini lotniczych (po Wizzair), leciałem nią 15 razy i tylko raz było opóźnienie około 30 minut
    Zaletytoalety, piękne widoki, miły personel, niskie ceny przy elastyczności dat podróży z małym bagażem
    Wadywysokie ceny przy braku elastyczności dat podróży, wysokie ceny przewozu bagażu
  • ~Migielka / 2019-06-14 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam okazję lecieć ta linia pierwszy raz i mam nadzieję że ostatni! Mając bagaż podręczny do 10 kg zawsze zabieram go na pokład samolotu bez żadnej dodatkowej opłaty. Pani przed odprawa mówi do mnie że to jest duży bagaż a torebka jako maly. Musiałam iść do informacji i zapłacić 20 euro żeby móc wejść na pokład z walizka, skandal, w innych liniach lotniczych wchodziłam bez żadnej opłaty.
    Jeszcze stewardessa się przyczepiła do mnie że mam za duży bagaż i nie wejdzie, a wszedł by jeszcze większy. Masakra z tą linią mam nadzieję że nigdy już nie będę musiała nią lecieć. Opóźnienie było 35 min.
    WadyOpłata za bagaż podręczny
  • ~Agnieszka / 2019-06-06 21:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Prawie 3 godz opóźnienia. Male dzieci placza.. Maskara
  • ~Jarek / 2019-05-30 22:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Losowanie miejsc celowo rozrzucając po samolocie choć kupiłem 2 naraz i odprawiałem tez
    ZaletyNie ma
    WadyDuzo
  • ~Krzysiek / 2019-05-23 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzę na Balicach i czekam jak wał na to aż złom w którym będę leciał zgnieciony jak sardynka w puszce łaskawie pojawi się na pasie a 2 lalunię poprawiające fryzury zaczną odprawę. Opóźnienie już godzinne. Zero informacji, inne samoloty startują i lądują a my czekamy. Jak zwykle. Zamierzam wyprodukować i sprzedawać papier do podbierania sobie tyłka z logo Ryj on Air. Jeśli ktoś zainteresowany szukać za tydzień na allegro.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia
  • ~Weronika / 2019-05-20 06:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot odwołany tusz przed wylotem , brak możliwości prze bukowania na następny dzień . Jak dla mnie tragedia , musiałam jechać w nich do innego miasta , aby wrócić do kraju . Nie polecam !!!
  • ~Donnamisz / 2019-05-19 08:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Lot z Manchesteru, hm gotowi do lotu oprócz samolotu siedzenie i patrzenie jak wymieniają bezpieczniki choinka w samolocie czyli włączanie i wyłączanie świateł, duchota. Po godzinie takich meczarni pasażerowie są proszeni o zmianę samolotu serio?
    ZaletyZadnych
    WadyObsługa oraz szanowanie pasazerow
  • ~zielematt / 2019-05-18 17:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot 9 mają 2019 z Krakowa na Gran Canaria opóźniony o 3,5 godziny; pasażerowie zostawieni bez kropli wody, bez informacji, bez dostępu do świeżego powietrza, zamknięci w samolocie 8,5 godziny. Przewoźnik nie poczuwa się odpowiedzialności, mimo że spóźnił się do miejsca docelowego niemal 4 godziny. Handel na pokładzie wszystkim czym się da, niewygodnie, miejsca wydawane losowo, rodziny umieszczone na dwóch różnych końcach samolotu. Generalnie DRAMAT. Najgorszy przewoźnik, z jakim odbywałem podróż. Zawstydził nawet PKP.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo
strona 1 z 12
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.99, ilość opinii: 222
Wizzair
Ocena: 3.22, ilość opinii: 6
Flixbus
Ocena: 2.19, ilość opinii: 493
mBank
Ocena: 2.09, ilość opinii: 482
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 286
ITAKA
Ocena: 2.83, ilość opinii: 222
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 127
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 123