ZaletyBrak
strona 1 z 38
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Edyta / 2025-07-22 22:34
Katastrofa. Obsługa klienta nie istnieje. Skontaktować można się jedynie z botem który nie odpowie na proste pytanie. Nie można dokonać zmian w danych do rezerwacji. Instrukcje mówią o jednym a system wylicza co innego. Tragedia to były moje ostatnie rezerwację. Z wcześniejszymi również były problemy ale wtedy jeszcze był kontakt z człowiekiem. -
-
~Paweł / 2025-07-12 14:21
Mi leży jest ok. Problemów nie miałem. Mniej więcej 2h z Rzeszowa do Manchesteru. No i tanio. -
~.. / 2025-07-07 17:10
Samolot opóźniony, załoga niedokładnie posprzątała pokład. Zgłoszone stweardowi, że nade mną wisi w szczelinie zużyta chusteczka. Prośba o wyjecie..przyjęte do wiadomości, lecz sam nie wyjął gdyż zagraża to jego bezpieczeństwu. Ale mojem to już nie? To, że chusteczka może spaść mi prosto w twarz lub do jedzenia to już mało ważne.Osobiście wyciągałam zurzytą chusteczkę. Sprzedaż na pokładzie perfum i próbowanie ich zapachów na pokładzie jak dla mnie też nieporozumienie.. Zalety..Wady.. -
~Marek / 2025-07-06 11:39
Drogi Ryanairze,
Chciałbym serdecznie podziękować za dzisiejsze unikalne i głęboko kształcące doświadczenie. Spóźnienie się na lot o 6:15 z Edynburga – mimo że byliśmy na lotnisku z wyprzedzeniem i przez półtorej godziny sprintowaliśmy między odprawą a kontrolą bezpieczeństwa – okazało się jednym z najbardziej formujących momentów w życiu mojego 13-letniego syna.
W tym wieku mało co uczy odporności psychicznej lepiej niż widok odlatującego samolotu, kiedy stoisz bez tchu przy bramce, mając jeszcze 10 minut do odlotu. Gdybym wcześniej wiedział, jak wzbogacające może być to doświadczenie, celowo spóźniałbym się na każdy rodzinny lot, żeby dać mu więcej takich lekcji.
Emocjonalna reakcja rozlała się szeroko. Jego mama, moja była żona, z nerwów obgryzała paznokcie czekając na wieści. Mój ojciec w Szwecji przeżywał to samo. Wszyscy zyskaliśmy głębsze zrozumienie uważności, dystansu i terapeutycznej wartości bezradności.
Dzięki dodatkowym kosztom i przymusowemu postowi staliśmy się szczuplejsi – finansowo i fizycznie – oraz bardziej świadomi zalet minimalizmu. Prawdziwa lekcja oszczędności i wytrwałości.
W tej chwili lecimy już inną linią, pełni wdzięczności i nowo zdobytej mądrości. Jeśli mogę coś zasugerować: może warto promować loty Ryanair jako nieprzewidywalne rytuały przejścia w dorosłość? Na pewno przyciągniecie klientów szukających duchowych przeżyć.
Z serdecznymi pozdrowieniami,
Marek Rogatty i SynZaletySame, nieocenione, daleko wykraczające poza oczekiwaniaWadyNie widzę -
~Oleksii Ivanov / 2025-06-21 16:51
W tej kompanii pracują nieludzkości, jeżeli chcecie być traktowani jak gówno, zapraszam! WadyTylko wady -
~Adam / 2025-06-07 18:22
Boarding to porażka. Dzieci losują miejsca przy wyjściu awaryjnym a matki w drugim końcu samolotu. Dziadek nie leci z babcią itp. A ludzie mokną na zewnątrz bo nie mogą wejść. Dwa loty i za każdym razem to samo. Setki lotów innymi liniami i tam nic podobnego. Organizacja 0, samoloty? -
~Paweł / 2025-05-23 12:27
Kultura przy odprawie , mierzenie bagażu co do centymetra, specjalnie rozsadzanie członków rodziny po całym samolocie i wiele innych ZaletyZeroWadyPersonel, samolot , obsluga -
~Aga / 2025-05-18 15:12
Źenada. Omijać szerokim łukiem. Wysokie ceny biletów, brak elastyczności w stosunku do zdarzeń losowych. WadyNie są elastyczni, wysokie ceny
Obsługa klienta żenada. -
-
~Wiktoria / 2025-05-17 13:35
Tania i beznadziejna linia lotnicza. Anulowali nam miejsca wykupione 2 miesiace wczesniej bez zadnego powodu. Wiec teraz przy odprawie kupujemy miejsca przy korytarzu. ZaletyBrakWadyAnulacja miejsc -
~Maniuś / 2025-05-16 10:56
Moja torba z którą latam od kilkunastu lat okazała się za duża. Wizualnie była idealnie pasująca. Ale nie pozwolili mi wejść na pokład. Jak nie chciałem się z tym zgodzić wezwali straż graniczną która ciągnęła mnie jak bandytę po całym lotnisku do ciemnego pomieszczenia skąd trafiłem do szpitala z podejrzeniem udaru. Moja żona została wyrzucona poza lotnisko. Dodam że stała obok podczas tej całej sytuacji. Dostałem mandat 500 zlotych i przejazd karetką do szpitala. Dodam że w tym pomieszczeniu w którym trzymali mnie siłą pilnowało mnie 7 istnych skazańców. -
~franusz / 2025-05-14 19:50
fotele były bardzo nie wygodne. obsługa była chamska. nie polecam.
wstyd i hańba
Zaletymiły pilotWadychamska obsługa
jedzenie okropne -
~asd / 2025-05-09 09:56
Lecąc z Pafos do Wrocławia 8.5.2025.kupiłem wodę żródlaną primawera 0.5 l za 15.53.zł.Uważam to za złodziejstwo,dużo smaczniejszą wodę 0,75l kupiłem na lotnisku w Pafos za 1.95 euro. -
~Kuba / 2025-05-07 14:16
Obsluga w Gdansku - arogancka , nie probujaca zalatwiac problemow. Pasazerow w rekawie trzymano ponad pol godziny. Process embarkacji rozpoczeto zanim samolot przeznaczony do tego lotu wyladowal, ludzi stloczono w rekawie - osoby starsze, dzieci etc...... Na zwrocona przeze mnie uwage ze mozna bylo poczekac chocby na moment wyladowania samolotu uzyskalem odpowiedz ,ze moge zawsze skorzystac z uslug innych linii. Ton arogancki, obluga nienadajaca sie do obslugi klientow. Polecam nauke pokory i rozwiazywania problemow. Daleki wschod , Chiny etc - jako wzorzec. ZaletydostepnoscWadyObsluga naziemna- nielompetentna i arogancka ( Gdansk) -
~Alina / 2025-05-01 05:56
Bagaż podręczny w prioriti 40 cm
W aplikacji 50 cm
Miałam prioriti
Musiałam dopłacić na miejscu
Nigdy więcej. -
~BETI / 2025-04-01 15:59
Naciagacze i oszuści. Latam z i do Holandii, tam nie czepiaja sie dwóch dodatkowych centymetrów bagażu. W Polsce zakompleksiona obsługa naziemna urzadza sobie igrzyska. NIGDY WIECEJ -
~michal / 2025-03-31 16:13
cześć, czy kontrole wymiaru bagażu są teraz szczegółowe? dotyczy lotnisko Modlin -
-
~M / 2025-03-18 16:17
ryanair, to dno i bezczelność. wysokość pierwszej litery nie jest przypadkowa - stanowczo odradzam i wolę jechać samochodem, niż korzystać z tych tzw. linii!!! ZaletybrakWadywszystko, co można wymyślić -
~rafal / 2025-02-12 09:00
UWAGA na podróżujących z dziećmi - obsługa klienta Ryanair to jakaś komedia!
Sytuacja dotyczy podróży z dziećmi i ich bagażu. Na oficjalnej stronie Ryanair jest WYRAŹNIE napisane, że "dzieci w wieku 2-11 lat mogą zabrać na pokład walizkę typu Trunki LUB PODOBNE WALIZKI INNYCH MAREK". Wszystko jasne? No nie dla Ryanair!
Na lotnisku w Hiszpanii pracownica próbowała wymusić dodatkową opłatę za walizki dziecięce, twierdząc, że MUSZĄ być marki Trunki. Gdy pokazałem jej zasady ze strony Ryanair - zasłoniła się nieznajomością języka polskiego!
Ale to dopiero początek absurdu. Po złożeniu skargi otrzymałem CZTERY RAZY tę samą automatyczną odpowiedź o standardowych wymiarach bagażu, kompletnie ignorującą problem bagażu dziecięcego.ZaletySam lot był OK
Ostatecznie nie zapłaciłem tej bezpodstawnej opłaty
Mają jasne zasady na stronie (szkoda że ich nie znają i nie stosują)WadyPracownicy nie znają własnych przepisów
Próby wymuszenia nieuzasadnionych opłat
FATALNA obsługa klienta - bot wysyłający te same, bezsensowne odpowiedzi
Kompletny brak szacunku dla klienta
Stres i nerwy przy odprawie -
~Andrzej / 2025-02-08 14:18
Nie polecam tej bandyckiej lini nikomu w czwartek miałem wylot z Gdańska do Belfastu a we wtorek miałem zawał serca ,powielokrotnych próbach dogadania się na infolini, czacie jednoznacznie odpowiedź była że nie należy się zwrot za bilet ani chociażby voucher do wykorzystania na kolejny wyjlot ZaletyBrak -
~Lukasz / 2025-01-31 14:34
We czwartek odbywałem lot z Krakowa do Dublina. Wcześniej wykupiłem pakiet „Priority”, a więc bagaż podręczny oraz mały bagaż. Przy końcowej odprawie zostałem poproszony o umieszczenie mojego bagażu w stojaku, aby sprawdzić czy moja walizka spełnia wszystkie normy dotyczące rozmiaru. Walizka weszła swobodnie, jednakże góra walizki jest tak skonstruowana że wystawała poza ramę stojaka na około 2cm. Usłyszałem wtedy że muszę przepakować walizkę lub zostanie naliczona opłata za nadbagaż. Zapytałem dlaczego przez kilka ostatnich lat, od kiedy latam z tą samą walizką, nikt nigdy nie robił mi problemów ani w Krakowie, ani w Dublinie, usłyszałem że przepisy w Dublinie a Krakowie są inne. Jak wspomniałem wcześniej, od kilku lat mam tą samą walizkę, nigdy nie doświadczyłem podobnych problemów. Po odmowie wejścia na pokład bez uiszczenia opłaty za nadbagaż, zostałem zmuszony do zapłacenia 360pln, a następnie polecono mi oddać mój bagaż podręczny do luku bagażowego. W tej sytuacji poczułem się zwyczajnie okradziony, poniekąd wiem że pracownicy Ryanair pracujący przy odprawie muszą takie rzeczy robić aby uzyskać premię do swojego wynagrodzenia. Rozumiem że tym razem padło na mnie. Jest to tym bardziej irytujące że mój bagaż spełniał wszystkie wymogi, poza tymi nieszczęsnymi 2cm wystającymi poza ramę. Jak już wcześniej wspomniałem, używam tej walizki już kilka lat i nigdy wcześniej w Krakowie jak i Dublinie nikt z obsługi nie miał z tym problemu. Wygląda na to że panują w tej firmie podwójne standardy i ich ludzie dokonują oceny bagażu w zależności od nastroju. Poprosiłem o zwrot pieniędzy, jednak po złożeniu zażalenia poprzez ich chat bota, gdyż nie istnieje możliwość rozmowy z człowiekiem, otrzymałem odpowiedź na maila że wszystko zostało zrobione według przepisów obowiązujących w firmie. Metody wyłudzenia pieniędzy od pasażerów opanowali do perfekcji, po zmonopolizowaniu europejskiego rynku lotniczego pasażerom w większości brakuje alternatyw. Dawno temu korzystałem z usług Aer Lingus, jednak od kiedy zawiesili loty pozostał mi tylko złodziejski ryanair. To naprawdę niedorzeczne że nie istnieją żadne konkurencyjne linie mogące przeciwdziałać monopolowi tych złodziei.
strona 1 z 38
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »