strona 1 z 37
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Turbo321 / 2024-11-20 18:25
Niska cena przejawia się tym że przy otwarciu bramek na samolot obsługa przyczepia się nawet do wymiarowej walizki i że trzeba dopłacić za priorytet .Nie polecam tej linii -
-
~Marek / 2024-11-09 12:07
Zakupiona karta podarunkowa miała dotrzeć do córki na urodziny w ciagu godziny . Czekam 3 dzień i dalej nic , wykonane 2 telefony pierwszym razem podobno wina systemu , teraz dostałem informacje że karta wirtualna ma przyjść w ciągu kilku dni . Żenada nie polecam . -
~voy / 2024-08-22 23:23
dramat, brudno, ciasno, nawet obsługa w jakiś zużytych uniformach. -
~Tomy Lee Jones / 2024-08-17 23:33
Dramat po prostu dramat . Tablica info z przylotami co innego aplikacja co innego na płycie nie ma personelu . Tragedia . Jedna wielka porażka . Latałem dotąd bez zakłóceń . Co mnie obchodzą wasze braki kadrowe . Zamknąć linie a nie opóźnienia po 7 godzin . Zajmijcie się kręceniem waty albo precli jak sobie nie radzicie . A samoloty do muzeum . Jedna wielka k...a tragedia ZaletyŻadnychWadyDużo -
~Sieksjs / 2024-07-30 15:06
Zachowanie obsługi jest bezczelne czekaliśmy 13 godzin. Kompletny brak szacunku . Najgorsza obsługa lini lotniczych. ZaletyNie ma zalet -
~Tomasz / 2024-07-18 12:36
Rayaner buduje system naciągania klientów na dodatkowe opłaty. Przykład: po założeniu konta myryaner zamiast nazwiska system wpisuje NICK - później jak sie okazuje nie można edytowac pole Nazwisko. Przy wypełnianiu danych do biletu i ręcznie pisaniu swoich danych, system do biletu zaciąga nie nazwisko z wypełnionego pola tylko NICK z konta myryanair. Czyli zamiast na bilecie IMIE NAZWISKO mamy IMIE i IN. Mimo zgodność nr dokumentu, email, nr telefonu pokazania mojego profilu w systemie, RYANAIR nie wpuszcza mnie na samolot i żąda opłacenia nowego biletu !!!!!!!!!!
Ja zrezygnowałem z RYANAIR . Wole drożej ale z pełną kulturą. Mam nadziej że siła konsumencka kiedyś zwycięży.
//TTZaletyDuża oferta lotówWadyBudowanie systemu naciągania klienta na dodatkowe opłaty -
~Niezadowolony pasażer / 2024-07-15 09:54
Fatalna organizacja podróży. Brak informacji. Zamieszanie. Lot odwołany po tym jak pasażerowie byli już w samolocie. ZaletyLoty bezpośrednieWadyCeny, organizacja - wykorzystywanie sytuacji, że to jedna z niewielu linii oferujących połączenia bezpośrednie. -
~Ewa / 2024-07-14 15:28
Nie polecam. Niby tanie bilety a tak naprawde drogie. Okazuje sie ze jak nie zrobi sie check onljne to na lotnisku trzeba zaplacic 55 euro od oskby.szkoda tylko, że nie informują o tym predzej. Wczoraj wracalam z rodzina z tirany i musialam zaplacic na lotnisku 55 euro za osobe ( 55 x 4 osoby). Lot ponad 2 godziny opoznienia, w samolocie nawet butelki wody nie dadza. Pierwszy i ostatni raz tymi liniami -
-
~Niezadowolony Pasażer / 2024-06-09 16:18
Fotele to tragedia jedyne co ratuje Ryanaira to jest to że mają dobre jedzenie , dobre ceny i miłą obsługę Polecam na krótkie trasy za to na długie niepolecam ZaletyMiła obsługa Dobre jedzenie dobre cenyWadySłabej jakości Fotele -
~Anna / 2024-06-08 14:19
Tragiczna linia lotnicza która nie umie wystartować w czas . Zero voucherów przy długich opóźnieniach. Bardzo źle wspominam -
~marta / 2024-06-04 09:30
Nie odpowiadają za uszkodzenia bagażu i może dlatego rzucają nimi tak samo jak wózkami dla dzieci jak workami od śmieci!!! Nasz nowy wózek praktycznie zniszczony,a Pani na lotnisku z uśmiechem na twarzy ,że nic z tym nie zrobimy , bo te linie za to nie odpowiadają, żenada, nie polecam!!!! -
~jkubik / 2024-05-22 17:14
Wszystko dobrze, dopóki pasażer poważnie nie zachoruje. Gdyby chciał uzyskać refundację za opłaconą rezerwację, to musi zachorować w terminie do 6 tygodni od dokonania rezerwacji. Jeśli zachorował później, to wniosek o refundację zostaje automatycznie odrzucony w ciągu sekundy od wysłania on-line. Nie sposób zrozumieć tej irracjonalnej zasady. Sekundowy czas odrzucenia wniosku świadczy, że nikt go nawet nie przeczytał i nie starał się wejść w położenie pasażera. CAŁKOWITY BRAK EMPATII. Opinia dotyczy rezerwacji nr AWLJSX.
Na przyszłość staranniej będziemy wybierać przewoźnika. -
~Dzesika / 2024-05-18 23:09
Obsługa podczas odprawy w Agadirze dramatyczna, nadąsany pracownik robi problemy każdemu kto nie posiada wydrukowanej kart pokładowej w 21 wieku. Tłum ludzi czeka godzinę w kolejce a dwóch małorozgarniętych karze wpychać wszystkie bagaże w swoje chlewokosze w które jak już wsadzisz to nie wyjmiesz. ZaletyHurra. Zostałem wpuszczony do samolotu. -
~Tom / 2024-05-04 09:06
Przez pomyłkę zabukowałem 2 bagaże w jedną stronę. Infolinia po któreś tam godzinie nie była już czynna. Na lotnisku nastepnego dnia powiedzieli ze trzeba dzwonić na infolinię i napewno da się przebukowac jeden na powrót.
Po telefonie na infolinię pan powiedziel że nie przebudują tego bagażu.
Obsługa informacyjna dramat!! -
~Nie zadowolony klient / 2024-04-28 09:43
Pracownicy to buractwo, moralne karykatury, egoiści, na lotnisku w Gdańsku. Sprzedają za dużą ilość biletów i później wmawiają pasażerą że ,,stwarzają niebezpieczeństwo" nie informują o nowych zasadach bordingu. ZaletyNicWadyPracownicy, -
~Ryszard / 2024-04-18 08:53
Wykupiłem bagaż za 24 £ przy odprawie walizeczka weszła do ramki ,ale wg bardzo oroganckiej stewardesy ,z prawej strony zamiast 2 cm był 1 cm . Musiałem dopłacić 70 £ .Oszukją ,że niby tanio a później nękają pasażerów..Wykorzystują monopol na niby tanie loty !! Dno ! ZaletyNie potrafię znaleźć zaletWadyNiechlujna obsługa . Opryskliwe zachowanie -
-
~Raf / 2024-04-13 23:52
Naciagacze i oszuści to tak w duzym skrócie.
Firma rozwaliła walizkę i nadal po dwoch miesiac brak zadnej odpowiedzi oraz rekompesaty za zniszczenia.ZaletyBrakWadyOd momentu pierwszego kontaktu z obsługą i linią az po wyjscie z samolotu -
~Sylwia / 2024-04-06 09:08
Witam pracownik o numerze przepustki 1414 nie powinien pracować z ludźmi jest złośliwy i nie kompetentny przepuszcza duże torby w podręcznym bagażu tylko dlatego że są materiałowe i wie że i tak zmieszczą się do pojemnika mierząc ego a osoby które mają wymiarowy bagaż ale z tworzywa które się nie ugina specjalnie łowi z kolejki i robi problemy TACY LUDZIE NIE POWINNI PRACOWAĆ JAKO PERSONEL!!!!! -
~Zawiedziony pasażer / 2024-03-23 16:38
Kpina, trzeba było dopłacić kilkaset złotych za odprawę na lotnisku 2h przed lotem, bo nie zrobiło się jej online. 250 złotych od osoby za pokazanie dowodu osobistego i wydrukowanie biletu. Złodziejstwo i kpina z pasażerów! Z tak nienormalną polityką linii lotniczych się nie spotkałam, kompletny brak szacunku. Człowiek zapłacił uczciwie za bilet i na każdym kroku chcą go jeszcze dodatkowo wydoić. Zdecydowanie nie polecam. -
~Martin / 2024-03-13 16:53
Załoga na ostatnim locie była znużona i zaspana, jakby już mieli gdzies tych wszystkich ludzi, a sam ich lider na czele zachowywał się jak pajac i w dodatku taki arogancki oczywiscie ciskając ludzia że powinni płacić. ZaletyTanie linieWadyNiski komfort i obsługa, częste opóźnienia, wciskanie różnych ofert podczas lotu.
strona 1 z 37
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »