Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 321 opinii

1.89 / 5

  • Wygoda
    1.54
  • Jakość obsługi
    1.68
  • Oferta
    1.98
  • Poziom cen
    2.27

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 17
  • ~marz77 / 2021-04-08 16:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakość rozmowy kiepska, przerywa, trzaski. Komentarz pracownika infolini, że się wydzieram, bo kiedy mówiłam ciszej kilka razy pytał mnie o numer rezerwacji. Tego typu uwagi mógłby sobie darować tym bardziej, że bilety kupiłam w lutym 2020 a do dzisiaj zwrotu pieniędzy nie ma. Wciąż wysyłają pieniądze na konto które od kilku miesięcy jest zamknięte. Bank z tym nic nie zrobi a Ryanair również, chcę podać moje nowe konto, ale nie ma takiej opcji brawo dla Ryanair. I każdy z kim dzisiaj się łączyłam z infolini Ryanair mówił coś zupełnie innego tylko aby się mnie pozbyć.
    Zaletybrak
    Wadyzbywanie klienta
  • ~Piotr / 2021-03-24 17:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Ludzie!!!
    Koniec świata się chyba zbliża!!!
    Ryanair zwrócił mi pięniądze za odwołany lot (z sierpnia 2020).
    Ciężko mi pisać, bo obiema rękami trzymam za szczękę,
    bo mi cały czas opada...

    -pozdrawiam
    -i życzę tego samego wszystkim ich klientom

    Piotr
    Zaletymiłe wspomnienia z wakacji na które udało się polecieć
    Wadywięcej nie skorzystam
  • ~Sprawiedliwośc / 2021-03-14 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez nadziejna śmiećiowa firma lotnicza! Złodzieje! Nie komu nie polecam! Złożyłem wszystkie papiery o zwrot środków o nie odbyty lot nic mi nie zwrócziły. Gdy jeszcze raz zapytałem się kiedy dostanę zwrot, to znów mam powtórnie złożyć te same papierki! Knują głupa rżną niby nic nie wiedzą na teń temat! Oszusty! Niech te pieniądze zostaną im na zdrowie!
  • ~Lucas / 2021-02-21 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Sluchajcie ludziska uwazajcie na tego ryanaira bo znowu wprowadza ludzi w blad. Pisza ze w kazdej chwili mozna zmienic rezerwacje za darmo a to kolejna sciema z ich strony. Ja prubowalem I ze 150 funi za bilety po przebukowaniu wyszlo prawie 215 choc cena biletu roznila sie tylko 3 funtani na nowa date. Oni tak pieknie umieja klamalac ze powinni stworzyc nowa partie w naszym rzadzie. Pewnie by wygrali
    ZaletyNie ma
    WadyBardzo duzo
  • ~Edward / 2021-02-02 23:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Duży dyktuje warunki ale jest nieuczciwy. Sprzedają bilety wiedząc że rezygnują z połączeń. Czyli wyłudzają pieniądze którymi potem obracają. A zwrot w 7 dni roboczych to zwykła lipa. Oby upadli. Na ich miejsce powstanie może coś uczciwszego.
    ZaletyBrak.
    WadyDuzo
  • ~Charlie / 2021-02-01 19:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Przebookowali mi lot tak, że zamiast na weekend miałem przylecieć na 40 minut. Po rezygnacji oczywiście nie oddali pieniędzy. Brak kontaktu z żywym człowiekiem, kiedy próbuję zrobić coś na stronie w sprawie refundacji wyświetla się error.
  • ~Urszula / 2021-01-09 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołują loty i nie oddają pieniędzy a na wiadomości nie odpisują. Lot z 17.01łali a po przebukowniu na 7 luty musiałam dopłacić kwotę większą niż wcześniej zakupiony bilet. Dziś 9.01.2021r. odwołali lot z 7 lutego a najbliższy lot u nich to data 28 marca br. O zwrot za bilet trudno się doprosić bo aplikacja nie działa jak trzeba. Z ludzi robią idiotów. Czas zmienić linię.
    Zaletyżadne
    Wadyaż za dużo
  • ~Aga / 2021-01-08 20:13
    Ocena: 1.75 / 5
    To co wyprawią z lotami to jakaś kpina. Odwołują lot powrotny - proponowaliśmy z 10 różnych zmian - żadna niedostępne według obsługi na krakowskim lotnisku, chociaż na stronie online była możliwość zakupu biletów. Wkońcu zdecydowaliśmy się na zwrot kosztów, ale obsługa wpisała zwrot tylko za lot powrotny a za pierwszy lot pieniądze przepadły. Żenujący poziom obsługi - lotnisko Balice dnia 7 stycznia 2021 roku godziny popołudniowe.
  • ~Lucas / 2020-12-31 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    To ze sa oszostami to juz kazdy wie tylko dziwi mnie jedna zecz czemu ludzie widzac jakas nastepna oferte dalej sie nabieraja kupuja bilety z tej firmy. Tez z nimi walczylem przez prawie 3 miesiace, dzwonilem minimum raz w tygodniu I chyba juz mineli mnie dosyc bo wreszcie oddali kaske. I win ????. Wszystkim tym co zostali oszukani zycze wytrwalosci I walczcie o swoje. I przede wszystkim Nie Kupujcie Od Nich Biletow!!!!!!!
    ZaletyLatwosc oszukiwania klijenta
    WadyJest ich tak duzo ze nie warto wymieniac
  • ~Olek / 2020-12-01 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści mi już drugi bilet przepadł łączną suma £300
    Pierwszy mój bilet przepadł w kwietniu pisałem do nich o zwrot pieniędzy nie oddali, teraz sytuacja się powtórzyła kupiłem bilet na 11 grudnia i dostałem e-mail że lot odwołany staram się o odzyskanie kosztów wypełniając formularz wyświetla się informacja ,,•wybrany kod lini lotniczej nie pasuje do lini lotniczej żadnego z lotów objętych tą rezerwacją"
    LUDZIE TO SĄ NORMALNIE OSZUŚCI NIE KUPUJCIE TAM BILETÓW!!!
    WadyNajgorsza linia lotnicza, oszuści i złodzieje!!!
  • ~Bartek / 2020-11-22 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołują loty i nie oddają pieniędzy a na wiadomości nie odpisują. Podałbym ich do sądu ale za kilka stówek nie opłaca się poświęcać masy czasu i kilku tysięcy wkładu w koszta i pewnie na tym bazują. Kontakt na początku dobry a potem brak pomimo kilku prób. dlatego wszędzie 1 gwiazdka mimo że oferta niezła ale jak widać nie zawsze warto poza tym często mają te najdalsze i najgorsze lotniska plus kiepską obsługę.
  • ~przemo / 2020-11-11 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ryanair nie oddaje mi pieniędzy za odwołany lot od czerwca. Jedyne słowo jakie przychodzi mi do głowy to: oszuści.
    Zanim kupisz bilet w Ryanair dobrze się zastanów.
  • ~Andzia / 2020-11-04 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot z rayanera miałam odwołany w maju..odrazu zrobiłam formularz zwrotu..do tej pory niemam pieniędzy a jest 4 listopad.I w mediach piszą że już zwroty oddali.Jak tak można robić i oszukiwać ludzi!!!Nawet kontaku normalnego do nich niema.
  • ~rinas75 / 2020-10-28 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści tylko to przychodzi mi do głowy. Rezerwowalam bilety w styczniu na sierpień. Już w maju wiadomo było, że lot jest anulowany do dziś 28 październik nie mam zwrotu pieniędzy. Teraz otrzymałam informacje, że albo voucher (500zl) mniej albo sama mam się dopominac o zwrot pieniędzy. Bilet zakupiony przez eSky.pl.
    Gdzie z tym iść???
    ZaletyBrak
    Wadyzlodzieje i oszuści
  • ~Jvb / 2020-10-10 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    To zwykli oszusci , jakby mogli zjedli by gowno z pod siebie , pisza ze oddali pieniadze choc nie dotarly na konto a debile z Chat powtarzaja w kolo zamiast pokazac potwierdzenie
    ZaletyWyszli z Uni
    WadyPatologia
  • ~jmsc / 2020-10-05 10:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Odwołano lot, staram się o zwrot pieniędzy od maja. Ponoć przyznano mi voucher o czym mnie nie powiadomiono, dowiedziałem się na czacie RA, zrezygnowałem z vouchera i zdecydowałem aby zwrócili mi pieniądze.. Ponoć przelew wysłano 29 września, piszę tą opinię 05 października, pieniędzy na koncie nie mam. Za lot zapłaciłem ponad 2000 zł, dostanę zwrot nieco ponad 1600 zł. Jak zapytałem dlaczego, odpowiedź - przewalutowanie i brak zwrotu za ubezpieczenie. Dlaczego mam płacić za ubezpieczenie czegoś co się nie odbyło - zapytałem na czacie. Skierowali mnie do ubezpieczyciela, pytam - komu płaciłem za lot??? Czuję się okradziony i RA będzie zawsze ostatnim wyborem...
    Zaletybrak
    Wadyczuję się okradziony
  • ~Sławek / 2020-09-23 16:04
    Ocena: 3.25 / 5
    Witma
    Rezerwacje na lot do Seviili robiłem w lutym wraz z rezerwacją wynajmu samochodu oraz noclegu na bookingu.Czekając na sytuacje z covitem 19 zastaniawialiśmy czy jest sens lecieć .podjeliśmy decyzje że nie lecimy.Zwrot za nocleg i wynajem samochodu otrzymaliśmy bez problemu ale z ryanair problem.jeżeli rezerwacje zrobił bym po 10 czerwca to mogę bezpłatnie zmienić termin lotu w moim przypadku muszę zapłacic za zmiane 308 euro Złodzieje i tyle.
  • ~Maniek / 2020-08-19 00:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem zmienić dzień wylotu z 18.08 na 20.08, do dopłaty miałem niecałe 100 PLN wg otwartego okna w przeglądarce, natomiast system nie zaakceptował płatności. Teraz datę mam zmienioną, a status rezerwacji jest "nieopłacony, skontaktuj się". Na infolinii straciłem 30 PLN i nie udało mi się połączyć.

    Edit:

    Dziś na infolinii dowiedziałem się, że mam zapłacić 770 PLN, bo nie będę mógł polecieć, czyli podczas płacenia kartą, zmienili kwotę za zmianę rezerwacji o ponad 600 PLN. Tym sposobem nie możemy polecieć z rodziną na wakacje, bo nie stać nas na taki wydatek. Nie odpuszczę szmaciarzom.
  • ~Mariusz / 2020-08-06 10:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma nie liczy się z klientem. Po wprowadzeniu kwarantanny Ryanair nie zawiesił lotów, wiedząc, że cześć pasażerów nie poleci (koszt testu jest wyższy od biletu).
    Zaletycena
    Wadymały bagaż podręczny
    trudny kontakt
    przedmiotowe traktowanie klienta
  • ~ROCKY / 2020-08-04 18:03
    Ocena: 2.00 / 5
    czy ktoś dodzwonił sie ???????
    czekam od 1 czerwca na zwrot kasy z odwołanego lotu , 1 czerwca poinformowano mnie za zaraz wypłacą, po tygodniu dostałam info ze 8 tygodni - JUZ MINĘŁO !!!!!!
    KONTAKTU BRAK
strona 1 z 17
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.89, ilość opinii: 321
Wizzair
Ocena: 2.14, ilość opinii: 26
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2309
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2251
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2002
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1216
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1140