Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 751 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 38
  • ~Stanislaw / 2025-08-14 10:46
    Ocena: 4.50 / 5
    Za tą kasę to dobra oferta nie ma raniej
    Wizzir to slaby przewoźnik
    Latam z tą firmą i jestem zadowolony
    ZaletyTanio
    WadyZa tą kase
  • ~KK / 2025-08-06 09:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa naziemna wzór chamstwa i braku elementarnej wiedzy na temat traktowania pasażerów. W końcu to pasażerowie dają tej bandzie zajęcie.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele żeby wszystko opisać
  • ~Robert / 2025-08-05 19:17
    Ocena: 1.50 / 5
    I rate Ryanair extremely critically
    Oceniam firmę Ryanair jak najbardziej krytycznie. Aplikacja, którą firma udostępnia pasażerom, nie jest aktualizowana w czasie rzeczywistym. W wyniku tego spóźniłem się na lot, ponieważ zmieniono bramkę, a informacja o tym nie pojawiła się w aplikacji. Nie otrzymałem żadnego SMS-a, maila ani żadnego innego powiadomienia. Na lotnisku byłem około dwóch i pół godziny przed odlotem, a przy wskazanej bramce czekałem półtorej godziny. Gdyby aplikacja pokazała nową bramkę — jak powinna — bez problemu zdążyłbym dojść do właściwego miejsca. Czekałem pod niewłaściwą bramką tylko dlatego, że taką informację podawała aplikacja Ryanair.

    Na moją skargę otrzymałem odpowiedź, że to pasażer jest odpowiedzialny za śledzenie wszystkich źródeł informacji. Firma całkowicie pominęła jednak temat aplikacji, mimo że wysłałem zrzut ekranu z godziny 20:55 pokazujący błędną informację o bramce — na 30 minut przed odlotem zaplanowanym na 21:25. To byłby wystarczający czas, aby dotrzeć do właściwej bramki, gdyby tylko aplikacja działała prawidłowo.

    Ogłoszenia przez megafony są często trudne do wychwycenia, zwłaszcza że jest ich bardzo dużo, a pasażerowie często skupiają się na telefonach albo odpoczywają. Jeżeli Ryanair oferuje aplikację do informacji o locie i nie ostrzega o możliwych opóźnieniach aktualizacji, to ignorowanie tego problemu w odpowiedzi na skargę uważam za nieprofesjonalne i wprowadzające w błąd.

    Ponieważ był to ostatni lot tego dnia, byłem zmuszony kupić bilet na kolejny poranny lot, żeby w ogóle dotrzeć do celu. Odpowiedź Ryanair była lekceważąca i nie na temat. Czuję, że zostałem wprowadzony w błąd i pozostawiony sam z konsekwencjami błędu w systemie.


    I rate Ryanair extremely critically. The app provided to passengers is not updated in real time. As a result, I missed my flight because the gate was changed without any update appearing in the app. I received no SMS, no email, and no other notification. I arrived at the airport about two and a half hours before departure and waited at the indicated gate for one and a half hours. If the app had shown the updated gate — as it should — I would have had plenty of time to reach the correct one. I only waited at the wrong gate because that was the information given in the Ryanair app.

    Ryanair responded to my complaint by saying that it’s the passenger’s responsibility to monitor all sources of information. However, they completely ignored the issue with the app, even though I sent a screenshot showing the outdated gate info at 20:55 — thirty minutes before the scheduled departure at 21:25. That would’ve been enough time to get to the correct gate, if the app had been accurate.

    The loudspeaker announcements at airports are often hard to notice, especially since there are many of them and passengers are usually focused on their phones or simply resting. If Ryanair offers an app for travel information and doesn’t warn about possible update delays, then it’s misleading and unprofessional to ignore this in their response.

    This was the last flight of the day, so I was forced to buy a new ticket for the next morning just to reach my destination. I find the reply I received dismissive and off-topic. I feel I was misled and left alone with the consequences of a system error
    WadyBrak odpowiedzialnosci za swoje zaniedbania!
  • ~Monik / 2025-07-28 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Doświadczyliśmy skandalicznej sytuacji podstawiono mniejszy samolot niż liczba pasażerów i nie wpuszczono na pokład 7 osób. Czyja wina? Oczywiście według obsługi - pasażerów. Brak jakiejkolwiek informacji, zrozumienia czy nawet minimum kultury. Zamiast pomocy wzruszanie ramionami i wykrzywiona twarz. Taki "szacunek" okazano klientom.Szczególnie karygodne było zachowanie agentki przy bramce. Udawała, że mówi wyłącznie po angielsku, a na końcu okazało się, że to Polka co sugeruje celowe działanie mające na celu upokorzenie i pokazanie wyższości. Powiedziano nam tylko, żebyśmy się „stąd wynosili” nie dosłownie ale ton i pogarde tak odebralismy.zebyśmy szli do punktu obsługi, a jeśli nie zostanie wezwana ochrona. Brak słowa przeprosin, brak informacji, zero wsparcia. Zostawiono pasażerów z niczym „radźcie sobie sami”.
    Takie traktowanie ludzi nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem. To nie jest sposób, w jaki reprezentuje się firmę. Nigdy więcej Raynair.
  • ~Edyta / 2025-07-22 22:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Katastrofa. Obsługa klienta nie istnieje. Skontaktować można się jedynie z botem który nie odpowie na proste pytanie. Nie można dokonać zmian w danych do rezerwacji. Instrukcje mówią o jednym a system wylicza co innego. Tragedia to były moje ostatnie rezerwację. Z wcześniejszymi również były problemy ale wtedy jeszcze był kontakt z człowiekiem.
    ZaletyBrak
  • ~Paweł / 2025-07-12 14:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Mi leży jest ok. Problemów nie miałem. Mniej więcej 2h z Rzeszowa do Manchesteru. No i tanio.
  • ~.. / 2025-07-07 17:10
    Ocena: 3.25 / 5
    Samolot opóźniony, załoga niedokładnie posprzątała pokład. Zgłoszone stweardowi, że nade mną wisi w szczelinie zużyta chusteczka. Prośba o wyjecie..przyjęte do wiadomości, lecz sam nie wyjął gdyż zagraża to jego bezpieczeństwu. Ale mojem to już nie? To, że chusteczka może spaść mi prosto w twarz lub do jedzenia to już mało ważne.Osobiście wyciągałam zurzytą chusteczkę. Sprzedaż na pokładzie perfum i próbowanie ich zapachów na pokładzie jak dla mnie też nieporozumienie..
    Zalety..
    Wady..
  • ~Marek / 2025-07-06 11:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Drogi Ryanairze,

    Chciałbym serdecznie podziękować za dzisiejsze unikalne i głęboko kształcące doświadczenie. Spóźnienie się na lot o 6:15 z Edynburga – mimo że byliśmy na lotnisku z wyprzedzeniem i przez półtorej godziny sprintowaliśmy między odprawą a kontrolą bezpieczeństwa – okazało się jednym z najbardziej formujących momentów w życiu mojego 13-letniego syna.

    W tym wieku mało co uczy odporności psychicznej lepiej niż widok odlatującego samolotu, kiedy stoisz bez tchu przy bramce, mając jeszcze 10 minut do odlotu. Gdybym wcześniej wiedział, jak wzbogacające może być to doświadczenie, celowo spóźniałbym się na każdy rodzinny lot, żeby dać mu więcej takich lekcji.

    Emocjonalna reakcja rozlała się szeroko. Jego mama, moja była żona, z nerwów obgryzała paznokcie czekając na wieści. Mój ojciec w Szwecji przeżywał to samo. Wszyscy zyskaliśmy głębsze zrozumienie uważności, dystansu i terapeutycznej wartości bezradności.

    Dzięki dodatkowym kosztom i przymusowemu postowi staliśmy się szczuplejsi – finansowo i fizycznie – oraz bardziej świadomi zalet minimalizmu. Prawdziwa lekcja oszczędności i wytrwałości.

    W tej chwili lecimy już inną linią, pełni wdzięczności i nowo zdobytej mądrości. Jeśli mogę coś zasugerować: może warto promować loty Ryanair jako nieprzewidywalne rytuały przejścia w dorosłość? Na pewno przyciągniecie klientów szukających duchowych przeżyć.

    Z serdecznymi pozdrowieniami,
    Marek Rogatty i Syn
    ZaletySame, nieocenione, daleko wykraczające poza oczekiwania
    WadyNie widzę
  • ~Oleksii Ivanov / 2025-06-21 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W tej kompanii pracują nieludzkości, jeżeli chcecie być traktowani jak gówno, zapraszam!
    WadyTylko wady
  • ~Adam / 2025-06-07 18:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Boarding to porażka. Dzieci losują miejsca przy wyjściu awaryjnym a matki w drugim końcu samolotu. Dziadek nie leci z babcią itp. A ludzie mokną na zewnątrz bo nie mogą wejść. Dwa loty i za każdym razem to samo. Setki lotów innymi liniami i tam nic podobnego. Organizacja 0, samoloty?
  • ~Paweł / 2025-05-23 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Kultura przy odprawie , mierzenie bagażu co do centymetra, specjalnie rozsadzanie członków rodziny po całym samolocie i wiele innych
    ZaletyZero
    WadyPersonel, samolot , obsluga
  • ~Aga / 2025-05-18 15:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Źenada. Omijać szerokim łukiem. Wysokie ceny biletów, brak elastyczności w stosunku do zdarzeń losowych.
    WadyNie są elastyczni, wysokie ceny
    Obsługa klienta żenada.
  • ~Wiktoria / 2025-05-17 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tania i beznadziejna linia lotnicza. Anulowali nam miejsca wykupione 2 miesiace wczesniej bez zadnego powodu. Wiec teraz przy odprawie kupujemy miejsca przy korytarzu.
    ZaletyBrak
    WadyAnulacja miejsc
  • ~Maniuś / 2025-05-16 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja torba z którą latam od kilkunastu lat okazała się za duża. Wizualnie była idealnie pasująca. Ale nie pozwolili mi wejść na pokład. Jak nie chciałem się z tym zgodzić wezwali straż graniczną która ciągnęła mnie jak bandytę po całym lotnisku do ciemnego pomieszczenia skąd trafiłem do szpitala z podejrzeniem udaru. Moja żona została wyrzucona poza lotnisko. Dodam że stała obok podczas tej całej sytuacji. Dostałem mandat 500 zlotych i przejazd karetką do szpitala. Dodam że w tym pomieszczeniu w którym trzymali mnie siłą pilnowało mnie 7 istnych skazańców.
  • ~franusz / 2025-05-14 19:50
    Ocena: 1.50 / 5
    fotele były bardzo nie wygodne. obsługa była chamska. nie polecam.
    wstyd i hańba

    Zaletymiły pilot
    Wadychamska obsługa
    jedzenie okropne
  • ~asd / 2025-05-09 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Lecąc z Pafos do Wrocławia 8.5.2025.kupiłem wodę żródlaną primawera 0.5 l za 15.53.zł.Uważam to za złodziejstwo,dużo smaczniejszą wodę 0,75l kupiłem na lotnisku w Pafos za 1.95 euro.
  • ~Kuba / 2025-05-07 14:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsluga w Gdansku - arogancka , nie probujaca zalatwiac problemow. Pasazerow w rekawie trzymano ponad pol godziny. Process embarkacji rozpoczeto zanim samolot przeznaczony do tego lotu wyladowal, ludzi stloczono w rekawie - osoby starsze, dzieci etc...... Na zwrocona przeze mnie uwage ze mozna bylo poczekac chocby na moment wyladowania samolotu uzyskalem odpowiedz ,ze moge zawsze skorzystac z uslug innych linii. Ton arogancki, obluga nienadajaca sie do obslugi klientow. Polecam nauke pokory i rozwiazywania problemow. Daleki wschod , Chiny etc - jako wzorzec.
    Zaletydostepnosc
    WadyObsluga naziemna- nielompetentna i arogancka ( Gdansk)
  • ~Alina / 2025-05-01 05:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bagaż podręczny w prioriti 40 cm
    W aplikacji 50 cm
    Miałam prioriti
    Musiałam dopłacić na miejscu

    Nigdy więcej.
  • ~BETI / 2025-04-01 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciagacze i oszuści. Latam z i do Holandii, tam nie czepiaja sie dwóch dodatkowych centymetrów bagażu. W Polsce zakompleksiona obsługa naziemna urzadza sobie igrzyska. NIGDY WIECEJ
  • ~michal / 2025-03-31 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    cześć, czy kontrole wymiaru bagażu są teraz szczegółowe? dotyczy lotnisko Modlin
strona 1 z 38
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 751
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 393
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4755
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3993
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086