Rayaner buduje system naciągania klientów na dodatkowe opłaty. Przykład: po założeniu konta myryaner zamiast nazwiska system wpisuje NICK - później jak sie okazuje nie można edytowac pole Nazwisko. Przy wypełnianiu danych do biletu i ręcznie pisaniu swoich danych, system do biletu zaciąga nie nazwisko z wypełnionego pola tylko NICK z konta myryanair. Czyli zamiast na bilecie IMIE NAZWISKO mamy IMIE i IN. Mimo zgodność nr dokumentu, email, nr telefonu pokazania mojego profilu w systemie, RYANAIR nie wpuszcza mnie na samolot i żąda opłacenia nowego biletu !!!!!!!!!!
Ja zrezygnowałem z RYANAIR . Wole drożej ale z pełną kulturą. Mam nadziej że siła konsumencka kiedyś zwycięży.
//TT
ZaletyDuża oferta lotów
WadyBudowanie systemu naciągania klienta na dodatkowe opłaty
~Niezadowolony pasażer / 2024-07-15 09:54
Ocena: 1.25 / 5
Fatalna organizacja podróży. Brak informacji. Zamieszanie. Lot odwołany po tym jak pasażerowie byli już w samolocie.
ZaletyLoty bezpośrednie
WadyCeny, organizacja - wykorzystywanie sytuacji, że to jedna z niewielu linii oferujących połączenia bezpośrednie.
~Ewa / 2024-07-14 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Niby tanie bilety a tak naprawde drogie. Okazuje sie ze jak nie zrobi sie check onljne to na lotnisku trzeba zaplacic 55 euro od oskby.szkoda tylko, że nie informują o tym predzej. Wczoraj wracalam z rodzina z tirany i musialam zaplacic na lotnisku 55 euro za osobe ( 55 x 4 osoby). Lot ponad 2 godziny opoznienia, w samolocie nawet butelki wody nie dadza. Pierwszy i ostatni raz tymi liniami
~Niezadowolony Pasażer / 2024-06-09 16:18
Ocena: 3.25 / 5
Fotele to tragedia jedyne co ratuje Ryanaira to jest to że mają dobre jedzenie , dobre ceny i miłą obsługę Polecam na krótkie trasy za to na długie niepolecam
ZaletyMiła obsługa Dobre jedzenie dobre ceny
WadySłabej jakości Fotele
~Anna / 2024-06-08 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna linia lotnicza która nie umie wystartować w czas . Zero voucherów przy długich opóźnieniach. Bardzo źle wspominam
~marta / 2024-06-04 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie odpowiadają za uszkodzenia bagażu i może dlatego rzucają nimi tak samo jak wózkami dla dzieci jak workami od śmieci!!! Nasz nowy wózek praktycznie zniszczony,a Pani na lotnisku z uśmiechem na twarzy ,że nic z tym nie zrobimy , bo te linie za to nie odpowiadają, żenada, nie polecam!!!!
~jkubik / 2024-05-22 17:14
Ocena: 3.00 / 5
Wszystko dobrze, dopóki pasażer poważnie nie zachoruje. Gdyby chciał uzyskać refundację za opłaconą rezerwację, to musi zachorować w terminie do 6 tygodni od dokonania rezerwacji. Jeśli zachorował później, to wniosek o refundację zostaje automatycznie odrzucony w ciągu sekundy od wysłania on-line. Nie sposób zrozumieć tej irracjonalnej zasady. Sekundowy czas odrzucenia wniosku świadczy, że nikt go nawet nie przeczytał i nie starał się wejść w położenie pasażera. CAŁKOWITY BRAK EMPATII. Opinia dotyczy rezerwacji nr AWLJSX.
Na przyszłość staranniej będziemy wybierać przewoźnika.
~Dzesika / 2024-05-18 23:09
Ocena: 1.75 / 5
Obsługa podczas odprawy w Agadirze dramatyczna, nadąsany pracownik robi problemy każdemu kto nie posiada wydrukowanej kart pokładowej w 21 wieku. Tłum ludzi czeka godzinę w kolejce a dwóch małorozgarniętych karze wpychać wszystkie bagaże w swoje chlewokosze w które jak już wsadzisz to nie wyjmiesz.
ZaletyHurra. Zostałem wpuszczony do samolotu.
~Tom / 2024-05-04 09:06
Ocena: 1.00 / 5
Przez pomyłkę zabukowałem 2 bagaże w jedną stronę. Infolinia po któreś tam godzinie nie była już czynna. Na lotnisku nastepnego dnia powiedzieli ze trzeba dzwonić na infolinię i napewno da się przebukowac jeden na powrót.
Po telefonie na infolinię pan powiedziel że nie przebudują tego bagażu.
Obsługa informacyjna dramat!!
~Nie zadowolony klient / 2024-04-28 09:43
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy to buractwo, moralne karykatury, egoiści, na lotnisku w Gdańsku. Sprzedają za dużą ilość biletów i później wmawiają pasażerą że ,,stwarzają niebezpieczeństwo" nie informują o nowych zasadach bordingu.
ZaletyNic
WadyPracownicy,
~Ryszard / 2024-04-18 08:53
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiłem bagaż za 24 £ przy odprawie walizeczka weszła do ramki ,ale wg bardzo oroganckiej stewardesy ,z prawej strony zamiast 2 cm był 1 cm . Musiałem dopłacić 70 £ .Oszukją ,że niby tanio a później nękają pasażerów..Wykorzystują monopol na niby tanie loty !! Dno !
ZaletyNie potrafię znaleźć zalet
WadyNiechlujna obsługa . Opryskliwe zachowanie
~Raf / 2024-04-13 23:52
Ocena: 1.50 / 5
Naciagacze i oszuści to tak w duzym skrócie.
Firma rozwaliła walizkę i nadal po dwoch miesiac brak zadnej odpowiedzi oraz rekompesaty za zniszczenia.
ZaletyBrak
WadyOd momentu pierwszego kontaktu z obsługą i linią az po wyjscie z samolotu
~Sylwia / 2024-04-06 09:08
Ocena: 1.33 / 5
Witam pracownik o numerze przepustki 1414 nie powinien pracować z ludźmi jest złośliwy i nie kompetentny przepuszcza duże torby w podręcznym bagażu tylko dlatego że są materiałowe i wie że i tak zmieszczą się do pojemnika mierząc ego a osoby które mają wymiarowy bagaż ale z tworzywa które się nie ugina specjalnie łowi z kolejki i robi problemy TACY LUDZIE NIE POWINNI PRACOWAĆ JAKO PERSONEL!!!!!
~Zawiedziony pasażer / 2024-03-23 16:38
Ocena: 1.50 / 5
Kpina, trzeba było dopłacić kilkaset złotych za odprawę na lotnisku 2h przed lotem, bo nie zrobiło się jej online. 250 złotych od osoby za pokazanie dowodu osobistego i wydrukowanie biletu. Złodziejstwo i kpina z pasażerów! Z tak nienormalną polityką linii lotniczych się nie spotkałam, kompletny brak szacunku. Człowiek zapłacił uczciwie za bilet i na każdym kroku chcą go jeszcze dodatkowo wydoić. Zdecydowanie nie polecam.
~Martin / 2024-03-13 16:53
Ocena: 1.50 / 5
Załoga na ostatnim locie była znużona i zaspana, jakby już mieli gdzies tych wszystkich ludzi, a sam ich lider na czele zachowywał się jak pajac i w dodatku taki arogancki oczywiscie ciskając ludzia że powinni płacić.
ZaletyTanie linie
WadyNiski komfort i obsługa, częste opóźnienia, wciskanie różnych ofert podczas lotu.
~Pawel / 2023-12-26 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Złożyłem wniosek o odszkodowanie za opóźniony lot,już chyba 10 razy i ciągle piszą że brakuje dokumentów ale konkretnie nie napiszą czego ciągle odsyłają totalna porażka
~Wiewiur / 2023-12-10 19:10
Ocena: 1.50 / 5
Parę spraw przypieprzanie się o bagaż rozje... walizki ladowanie nie na tym lotnisku co trzeba i wyjeb... zero odszkodowań itd życzę wam kur.. zagłady życie nie lubi próżni może coś was zastąpi normalnego może być nawet droższe a nie takie zje..
ZaletyPrzyjebanie o pas Lotniczy przy ladowaniu
WadyWszelkie
~tomas / 2023-12-01 21:57
Ocena: 1.00 / 5
Co to za ceny? Lepiej jechać samochodem. Jak można lecieć do Londynu za 15000..jakąś bzdura.
~peterno1 / 2023-11-28 09:35
Ocena: 3.25 / 5
Chciałem zapytać kierownictwo firmy, kiedy Ryanair wypłaci mi pieniądze za zniszczony bagaż, do czego zobowiązał się w korespondencji mailowej, którą jeszcze na początku ze mną prowadził. Kupiona dzień wcześniej, nowa walizka wyglądała po locie z Bydgoszczy do Bristolu, jakby wpadła w paszczę krokodyla, który obdarł ją pasami ze skóry. O tym, co zostało z zapakowanych w niej rzeczy nie będę pisać, proszę sobie to wyobrazić. Aktualnie Ryanair udaje, że nie istnieje, zablokował możliwość korespondencji poprzez ich stronę, nie odpowiada również na maile. Poważana, światowa firma, o wysokich standardach. Gratulacje.
~Sebastian / 2023-11-26 14:28
Ocena: 2.50 / 5
Od 3 lat korzystam z usług ryianer dwa razy w miesiącu, jeszcze się nie zdążyło żeby lot odbył się o czasie