strona 1 z 20
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Russel outlet / 2024-11-05 22:14
I do not recommend!! flight delayed service at eindhoven airport aggressive you can't find out anything, the answer to the question is: not my problem. It's strange that they treat customers who actually give them work like that... -
-
~MatGyver / 2024-10-22 21:42
Kraków - Balice. Jeden bagaż, który zmieścił się w mniejszym stojaku i ważył mmiej niż 10 kg. Pomimo tego Panie uznały, iż powinien być oddany do luku bagażowego, wobec czego naliczono opłatę 250 PLN. Przez wszystko wsiadłem ostatni, a w schowkach było jeszcze sporo miejsca. Panie chyba mają jakieś profity z tego, gdyż rzuciły się do mnie w sposób, który można zobaczyć jedynie na Animal Planet. Zapomniały z tego wszystkiego zweryfikować mojego paszportu. Na pytanie, czy mogę jeszcze wrócić i go oddać, z satysfakcją stwierdziły, że nie zdążę wtedy na samolot. W normalnych liniach, obsługa wzięłaby numer lotu i dane pasażera i przekazały walizkę. Jakiś dramat. ZaletyNie naliczono opłaty za przypomnienie o zapięciu pasów przed startem.WadyObsługa przy wejściu do samolotu nie zna motta "frontem do klienta". -
~Matt / 2024-10-08 15:03
Brak informacji na temat odprawy online dopłata na lotnisku 400zł za 2 osoby jest to zwykłe oszustwo gdyż na email nie otrzymaliśmy żadnych jasnych informacji na ten temat. W żadnym innym samolocie nie było tak ciasno oczywiście o opóźnieniu nie wspomnę! WadyBrak informacji
Opóźnienia -
~URSZULA / 2024-09-21 17:05
w DNIU 3, WRZEŚNIA MIAŁAM OKAZJĘ PIERWSZY RAZ I OSTATNI LECIEĆ TYMI LINIAMI, ZWIEDZIŁAM JUŻ KAWAŁ ŚWIATA ALE PIERWSZY RAZ COŚ TAKIGO MNIE SPOTKAŁO. NA LOTNISKU W WARSZAWIE MIAŁAM LOT DO GRUZJI I JAKIE BYŁO MOJE ZDZIWIENIE KIEDY ZOBACZYŁAM JEDNO STANOWISKO ODPRAWY. OK.300 OSÓB MUSIAŁO PRZEJŚĆ TĄ 3 GODZINNĄ MĘKĘ. MYŚLELIŚMY ŻE NIE ZDĄZYMY NA SAMOLOT NO I PRZEWOŻNIK ROZWIAŁ NASZE OBAWY IŻ WYSTARTOWALIŚMY Z 2 GODZINNYM OPÓŹNIENIEM. ZaletyŻADNYCH ZALETWadyJ/W TOTALNE OLEWANIE PODRÓŻNYCH -
~Marcin / 2024-09-05 20:32
Sytuacja miała miejsce w Gdańsku.
LOT Gdańsk Cypr, będąc na lotnisku zostaliśmy wezwani do wejścia na pokład i od razu została zamknięta, bramka, nie wpuszczono nas pomimo że byliśmy już na miejscu, nasi przyjaciele z podróży nie byli wzywani i nie wpuszczono ich do samolotu. Docierając do przekazania karty pokładowej widzieliśmy odchodzące osoby z odprawy.
Po mimo prośby o możliwość wejścia bardzo niemiła Pani Z Wizzair powiwdziala że taką decyzję podjęła i nas nie wpuści, byliśmy z 6 letnia córka która rozpłakała się na
słysząc tą informację :(((
Pani z Wizzar odwróciła się placami do nas i kazała przez radio wyciągnąć nasze walizki które był już dawno w samolocie, na nasze prośby o możliwość wejścia na pokład zastraszyła nas że wezwie ochronę lotniska i nas wyrzucą !!!!!
Ku przestrodze przed obsługą z Gdańska
Lot 01.09 Gdańsk - Cypr
Ps. Musiliśmy zakupić pilnie nowe bilety na lotnisku, Niestety najwcześniejszy lot był dwa dni później z Wawy, na miejscu okazało się że pracownik wizzair który sprzedał nam ostatnie bilety odprawił wyłącznie 1 osobę z całej naszej ekipy, w związku z tym musiliśmy zapłacić po 200 zł za każdą osobę na lotnisku !!!
W Warszawie dziwili się że z zakupionych 6 nowych biletów 1 osobą została odprawiona w Gdańsku!
Nie polecam obsługi z Gdańska, piszę ku przestrodze z 7 dniowego opłaconego hotelu wyszło nam 5 dni ;-(
Pozdrawiam
Marcin -
~Dawid / 2024-08-24 20:52
Nie wpuszczono mnie na pokład pomimo posiadanych biletów ważnych na ten lot. Brak wpuszczenia na pokład wynika z tego, że wszyscy pasażerowi stawili się na lotnisku i chcą lecieć co zaskoczyło przewoźnika, który sprzedaje więcej biletów niż miejsc. Może i to nie było by niczym dziwnym jednak wśród pasażerów były osoby potwierdzające, że jest to norma przewoźnika i już 3 razy nie zostali wpuszczeni na lot na tej trasie z wizzair. Brak możliwości lotu w kolejnym dniu z powodu braku miejsc, obsługa informuje, że i tak nawet jak kupię bilet to nie polecę bo już teraz kilku pasażerów nie poleci w kolejnych dniach. Brak otrzymania boksów pomimo podpisania dokumentów, brak zwrotu kosztów gwarantowanych, brak zwrotu kosztów za kolejne bilety lotnicze w innych liniach. Brak zapewnienia transportu oraz noclegu - jak informuje obsługa firmy to ja muszę sobie to zorganizować i zapłacić, a ewentualne roszczenie może być rozpatrzone pozytywnie. To jakiś żart w stosunku do klienta, dlatego zachęcam do zgłaszania sprawy do urzędu lotnictwa oraz zakładania spraw sądowych lini lotniczej wizzair innym klientom. ZaletyBrakWadyObsługa klienta, opóźnienia, dezinformacja, chaos obsługi -
~Macio / 2024-08-22 08:33
Już na lotnisku przed wejściem do samolotu powitała nas brzydka i opryskliwa pani próbująca nam wmówić, że nie mieliśmy wykupionego bagażu, po chwili udowodniłem, że jest w błędzie. Zażądała dopłaty 260 za walizkę, która miała większe kółka o 2 cm. LOT opóźniony o godzinę, dramat !!!! Tak brzydkich ludzi nie powinni zatrudniać do kontaktu z klientami. WadyCiągle opóźnienia -
~Stracony czas i pieniadze / 2024-07-22 11:19
Ostatni lot 19.07.2024 z Barcelony do Wrocaławia był opóźniony o 4 godziny przez awarie systemu siedzieliśmy w samolocie przez ten cały czas gdy upomniałem się o wodę zostałem wyrzucony z samolotu po opuszczeniu samolotu pasażerom rozdano wodę WadyBardzo nieuprzejma załoga -
-
~Magdalena / 2024-07-15 10:27
Dramat i tragedia to niewystarczające określenia dla tej linii. W ostatnim
Tygodniu odbyłam dwa loty jeden z Warszawy do Alicante i było dość sprawnie i szybko jednak w drodze powrotnej nie było tak miło. Obsługa na lotnisku była bardzo niemiła kazała dopłacać nam za bagaż który był taki sam jak w stronę Hiszpanii. Obsluga na lotnisku dała nam trzy opcje zapłacić 118 euro, zostawić bagaż, albo wnosiłem nie lecieć. MasakraZaletyBrakWadyObsluga lotniskowa tragedia , ciasno, śmierdzi, brudno ogólnie klapa -
~Łukasz / 2024-07-13 23:06
Najgorsza gówniana linia na świecie po 6 godzinavh czekana na opozniony lot dostalismy informacje ze lot odwolany, zero kontaktu, prymitywna linia zero opieki nad pasażerem, olewka totalna, matka z 3 dzieci pozostawiona sama sobie w obcym miescie o godzinie 23:00, podobnie 200 innych pasażerów. Nigdy więcej Dranie z Wizzair nigdy więcej!!!!! -
~Jakub / 2024-07-07 18:52
TRAGEDIA. Próbując załatwić najprostszą sprawę poprzez infolinię jesteś skazany na czekanie w kolejce (o ile cię nie rozłączy). Za taką przyjemność zapłaciłem 80 zł a sama rozmowa, z nieprzyjemną konsultantką, zajęła dosłownie minutę. -
~Maniek / 2024-06-10 09:12
Tragiczna obsługa , niszczą urlopy, nie wpuszczają na pokład mimo dotarcia do Gate przed czasem. Gówno nie linie lotnicze. WadyWszystko co się da spieprzyć to Wizzair spieprzy -
~Alina / 2024-06-05 12:31
Brawo dla pilota .Bałam się lotu ale okazało się że start odbył się tak że nawet nie poczułam kiedy znaleźliśmy się w powietrzu tak samo ładowanie .Pilot profesjonalista lot odbył się 4.06. o godz 17:20 z Dortmundu :) -
~Arek325r / 2024-05-12 19:13
Na Okęciu jakaś ruska dziewoja uznała mój bagaż podręczny za za duzy i kazała mi dopłacić ZaletySamolot doleciałWadyRuscy naciągacze -
~Arek325r / 2024-05-12 19:13
Na Okęciu jakaś ruska dziewoja uznała mój bagaż podręczny za za duzy i kazała mi dopłacić ZaletySamolot doleciałWadyRuscy naciągacze -
~Marek / 2024-05-09 16:30
Skasowali loty na linii Gdańsk - Kolonia, napewno nie przez małą ilość pasażerów,
ponieważ zawsze było dużo chętnych.
Zrobili nowy plan lotów i nie potrafia się wyrobić, loty są ciągle opóźnione
i to już jest standard.
Niestety Wizzair nie jest już dobrym przewoźnikiem, ale ceny ciągle podnoszą.Zaletybrak!WadyOpóźnienia, opóźnienia i jeszcze raz opóźnienia -
-
~T 111 / 2024-05-04 19:06
Bardzo niska jakość
przykład: 28 kwietnia 2024, lotnisko Okęcie
- wcześnie rano (miedzy godz 3-4) na lotnisku gromadzi się ogromna liczba osób do odprawy, wyjazdy na majówkowy weekend, loty zaplanowane na godz 6-7
- niewystarczająca liczba personelu nie jest w stanie zając się wszystkimi
- w efekcie, wielu podróżnych mimo kilku godzin oczekiwania nie dostaje się na pokład samolotu
- ma to konsekwencje finansowe
- oprócz aspektu kosztowego ważne jest rozczarowanie klientów linii, którzy nie są w stanie odbyć wymarzonej podróży
- personel lotniska przyznaje, że sytuacje tego typu są nagminne w przypadku Wizz AirWadyNiska jakosc -
~Pierwszy i ostatni raz z WIZAIR / 2024-04-13 15:34
Zakupione miejsca w kwocie 440 PLN w obie strony dla dwóch osób gdzie miała być przestrzeń na nogi okazała się wielką farsą ponieważ samolot który został zmieniony nie miał takich możliwości. W powrotną stronę zakupiłem dodatkowy bagaż ( 10kg ) i karty pokładowe ponieważ nie miałem możliwości wydrukowania przy powrocie za całą tą usługę plus prowizja dla pośrednika 15EUR !!! zapłaciłem 130 EUR. Cały koszt biletów w obie strony z Warszawy na Maltę wyniósł 3603 PLN. Jak na tanią linię lotniczą gdzie siedzenia są gorsze niż w PKS to cena jest przegięciem. To był pierwszy i ostatni mój lot tą dziadowską linią. ZaletyPierwszy i ostatni raz z WIZAIRWadyPierwszy i ostatni raz z WIZAIR -
~Julka / 2024-04-09 00:03
Dotychczas wszystko było OK, opóźnienia to standard, ale było to do zniesienia. Od początku 2024 r. ciągle coś zawodzi. Godziny przelotów do Hamburga w ramach weekendowego wypadu zostały zmienione na mniej korzystne. Co gorsza, inny lot do Podgoricy został odwołany o czym nie zostaliśmy nigdzie poinformowani. Okazało się to dopiero przy próbie odprawy online. Zero wcześniejszego kontaktu, brak możliwości przebukowania czy wybrania alternatywy. Zostaliśmy narażeni na dodatkowe koszty związane z zakupem innych biletów. Jeden wielki żart. -
~Irka / 2024-04-08 21:45
Firma Wizzar to porażka, jest banda zlodziei. Była pomyłką z datą zakupu biletu, poprosiła zwrócić na konto za zwrócony bilet, ale nie zwrócili, tylko wymyślili wirtualne konto, poco mikonto, ja chcę zwrot pieniędzy, po jakimś czasie cała kwota zabrali sobie. Napisali że to prawo węgierskie u klienta zabrać kasse. Szok, banda zlodziei. Wszystko robią żeby tylko klientu nie otdać kasse za bilet. Zaletyzadnych zaletWadytylko wady
strona 1 z 20
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »