Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 206 opinii

1.49 / 5

  • Jakość obsługi
    1.31
  • Oferta
    1.51
  • Poziom cen
    1.71
  • Wygoda
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 11
  • ~Marta / 2022-08-12 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Poszukuję osób z odwołanego lotu KATOWICE-ATENY dnia 05.06.2022. Wizzair nie chce wypłacić odszkodowania za odwołany lot, powołując się na nadzwyczajne okolicznościach, które tego dnia nie miały miejsca. Ostrzegam, odwołali lot kiedy byliśmy już odprawieni, załoga odmówiła obsługi lotu, twierdząc, że za długo pracowali, natomiast po miesiącu Wizzair oszukuje, że tego dnia samolot nie wyleciał ze względu na złą pogodę.
    WadySame wady
  • ~Magda / 2022-08-11 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim! W maju zakupiłam bilety na lot w czerwcu, dwa dni przed wylotem po zalogowaniu się, okazało się ze moja rezerwacja nie istnieje ale oczywiście środki za lot zostały zatrzymane przez wizzair. Musiałam kupić nowe bilety za 100% wyższą cenę i wystąpić o zwrot za anulowanie przez firmę rezerwacji. W czerwcu łaskawie skontaktował się ze mną ktoś z reklamacji z prośba o podanie numeru rachunku na jaki zostanie dokonany zwrot w ciągu kolejnych 30 dni, choć powinien nastąpić automatycznie ta sama droga. Aktualnie oczekuję na zwrot 3 miesiące, śle maile bez odpowiedzi, a infolinia twierdzi, że nic nie są w stanie zrobić i trzeba pisać na dział reklamacji. Pomijam ze jeden z lotów na który ponownie zakupiłam bilety został odwołany, przez co dotarłam do celu z ponad 7h opóźnieniem! Dno dna!
    ZaletyBrak
    WadyPoziom obsługi jest równy 0
  • ~Zawiedziony / 2022-08-11 10:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Duzy minus za zmianę odlotów z Eindhoven na godziny ranne...problem z dotarciem na lotnisko z innych miast w Holandii...kiedys odloty były po południu i bez problemu można było zdążyć...teraz to porazka
  • ~mm / 2022-08-09 21:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Więcej nie skorzystam. Kompletny brak kontaktu po zakupie biletu. Polska infolinia to płatny numer w cenie prawie 5zł za minutę. Próba anulacji biletu wymagała 45minutowego załatwiania sprawy!A i tak ostatecznie nie została załatwiona!!
    ZaletyBrak
    WadyŁawki zamiast foteli. Stare kanapki,które zaraz po otwarciu poszły do kosza-wstydziliby się coś takiego proponować. Opóźnienie w obie strony. Brudno. Zero kontaktu z liniami.
  • ~M.G. / 2022-08-06 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot odwołany 30 min. przed wylotem bez podania przyczyny. Pasażerowie zostawieni na lotnisku w nocy bez picia, jedzenia, noclegu. Opisaliśmy sytuację i ubiegaliśmy się o zwrot dodatkowo poniesionych kosztów (nocleg, transfery, jedzenie, bilet powrotny do kraju), odszkodowanie i zwrot za niewykonaną usługę (lot). Linia napisała, że nic się nam nie należy. Dodam, że nie było jeszcze w tym czasie żadnych strajków, pożarów i innych nadzwyczajnych okoliczności. Oczywiście sprawa trafi do sądu. Radzę omijać szerokim łukiem.
  • ~Mike / 2022-08-05 10:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Ostatnio (z luty-sierpniu) latałem 5 razy z nimi, każdym odlot było opóźniony, dzisiaj z Lutonie to samo, miał odlatac godziny 08:20. Też bardzo wolno obsługi przy odprawy w Warszawie i Luton, obsługa na pokładzie ani gorszej ani lepiej niż innych linii lotniczych. Za duży gadanie przez bardzo głośno system audio o ich fantastyczne oferty (nie są). Przez 2 godziny lotu, kompletnie cicho przez około 30 minuty maximum. Coraz gorszą - jak jest szans spróbuj inne linie lotnicze
    ZaletyŻadnych
    WadySporo, odpraw wolno, ciągle opóźniony
  • ~Asia / 2022-08-04 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Beznadziejne loty, częste opóźnienia, strasznie ale to strasznie wredna obsługa, każą każdej osobie wkładać plecak do miernika. Nie polecam. Ogrooooomny minus
    ZaletyBrak
  • ~Dawid / 2022-08-03 00:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo złe wspomnienia związane z lotem z Kutaisi w Gruzji do Warszawy. Lot opóźniony o 1,5 godziny to raz. A po powrocie do Polski otrzymaliśmy wiadomość na Okęciu, że nasze bagaże, jak i bagaże zdecydowanej większości podróżujących nie wyleciały z Kutaisi. Nawet jeśli wina leży po stronie pracowników lotniska, to przewoźnik powinien tego dopilnować, zwłaszcza że bagaże nie zostały pomylone, ale po prostu nie zabrane. Rozbrajające jest to, że nikogo nie zdziwiło, że luk bagażowy jest prawie pusty, a samolot pełen ludzi. Był to mój pierwszy i ostatni raz z wizarrem.
  • ~Klopot / 2022-08-02 22:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Miałem okazję latać przez siedem lat liniami Wizzair i muszę powiedzieć jedno gorszego ścierwa to jeszcze nie widziałem. Praktycznie każdy lot opóźniony non-stop problemy z bagażem niestety musiałam korzystać z tego przewoźnika bo był jedyny z lotem bezpośrednim, ale przestrzegam wszystkich jeśli tylko możecie to unikajcie linii lotniczych Wizzair
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co najgorsze
  • ~Dariusz / 2022-08-02 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Normą są opóźnienia lotów z niewiadomych przyczyn o 2-3 godziny oraz brak zabierania walizek. Nigdy więcej lotów z tym przewoźnikiem
  • ~Paulina / 2022-07-30 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej ! Tydzień temu zamiast w Poznaniu wylądowałam w Katowicach z 18 miesięcznym dzieckiem , dzisiaj lot odwołany. Moi znajomi mieli już wcześniej takie same sytuacje. Czyżby to przypadek? Nie sądzę. Jeśli masz samochód to się nawet nie zastanawiaj i jedź tym samochodem bo z Wizzairem czeka cię dłuuuuga podróż albo wcale się nie odbędzie ! Odnośnie dzisiejszego odwołanego lotu, właśnie utknęłam w hotelu..... pozdrawiam i omijać szerokim łukiem!
    WadyTwój lot się nie odbędzie a jak się już odbędzie to wyladujesz w innym mieście
  • ~Piotr / 2022-07-30 22:38
    Ocena: 1.75 / 5
    Serdecznie odradzam.Opłata za parking pobrana przez wizzair.Na miejscu okazało się ze parking nie jest opłacony wiec trzeba uiścić opłatę za parking ponownie.Wypadałoby lecieć wiec szczęście ze było wolne miejsce na parkingu.Opłata po raz drugi pobrana.Okazało się ze wizzair pobrał opłatę za parking u innego operatora a mnie nie poinformował o anulowaniu rezerwacji na który się udałem.Po kilkudziesięciu dniach od złożenia reklamacji pomimo ze wizzair nie dotrzymał terminu na rozpatrzenie reklamacji możliwe ze za około 28 dni przeleją mi pieniądze.Powrót lot opóźniony o 2:28h szybko nerwowo mało profesjonalnie.
    ZaletyPrzy odprawie bagaże / domyślam się ze z powodu znacznego opóźnienia/gratis do luku bagażowego żeby nie opóźnić znacznie lotu.Odprawiałem się kilka godzin przed odlotem.Świadomość opóźnienia sprawiła żeby nie opóźniać bardziejj wylotu:zabierzmy im bagaże żeby szybciej wgramolili sie bo zanim wtarabanią sie z bagażami do samolotu to będziemy opóźnieni dłużo więcej.Zaletą jest ze ostatni raz poleciałem wizzair
    WadyStres
  • ~Piotr / 2022-07-30 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorsza linia lotnicza, jaką kiedykolwiek podróżowałem. Ciągłe opóźnienia, ale tak skalkulowane, żeby nawet vouchera na kawę lub batonik nie dać. Jak sobie nie radzą z lotami pasażerskimi, to niech zajmą się opryskiwaniem węgierskich pół.
  • ~Marta / 2022-07-30 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, dwa razy odwołany lot bez podania przyczyny.najgorsze linie.
  • ~Marcin / 2022-07-28 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie będę chwalić firmy, która na każdym kroku kombinuje jak cię wyr...ć. Zero tolerancji, sztywne zasady jeśli trzeba pomóc kluentowi, elastyczni jeśli chodzi o egzekucję praw klienta. Wtedy nakazują spokój i tłumaczą, że też są ludźmi! Nie, oni są tylko firmą,dla której liczy się only money.
    Będę omijać szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyOpis powyżej
  • ~Pasażerka / 2022-07-28 00:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Proponuje dobierać bardziej kompetentny i przeszkolony personel. Linia Wizzair Lot W61071 Katowice-Eindhoven 14.10. Pracownik stojacy tuż obok terminalu z wejściem (Bartek przy kości) zastrasza pasażerów wycofaniem z rejsu nie znając indywidualnej sytuacji osoby. Wybiórczo wyznacza osoby które według niego maja dopłacać za bagaż jednocześnie nie widząc ze co druga osoba wnosiła 2 lub nawet 3 sztuki bagażu podrecznego. Wstyd
    WadyNiekompetenty, niegrzeczny i nie profesjonalny personel lądowy lubujący sie w poniżaniu pasażerów
  • ~Marek68 / 2022-07-24 14:49
    Ocena: 2.25 / 5
    ODRADZAM! Kupiłem 3 bilety Luton-Poznań 09.07.2022 - dotąd OK. Ale potem dokupiłem miejscówki na stronie Wiz Air - i się zaczęło: pobrali pieniądze (płatność on-line), dopisali numery miejsc do biletów, ale status był ciągle "Do zapłaty". Przez 3 tygodnie pisałem reklamacje załączając potwierdzenie z banku że zapłaciłem do "Adyen N.V./ wizzair.com" - nie uwzględnili reklamacji, odpisali standardową formułką że nic się nie da zrobić i zamykają reklamację. Straciłem pieniądze.
    Zaletybrak
    Wadywyłudzili ode mnie pieniądze za miejscówki, ale ich nie zaksięgowali - straciłem pieniądze
  • ~Piotr / 2022-07-24 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie dramat.3x zmieniona godzina wylotu w tym ostatnia na 2h przed opóźniony o 4,5h, gdzie byliśmy już w drodze na lotnisko.
    Jak chcieliśmy wracać to oczywiście problem z odprawą (można poczytać w internecie, że dużo osób ma to samo). Potem w dniu powrotu na 6h przed wylotem znowu informacja o opóźnieniu o ponad godzinę.
    Nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Paulina / 2022-07-23 22:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa z tej lini lotniczej, na stanowisku po angielsku ma problem z porozumiewaniem sie, tłumacząc sie pochodzeniem z Ukrainy.
    Jedyna linia która bagaż rejestrowany ma do 20 kg. O czym informują dopiero w momencie odprawy, nie gdy kupujesz bilet.
    Opóźnienia sa za każdym razem!
    Omijajcie ta linie lotnicza!!
    WadyObsługa ma problem z Angielskim,
    Opóźnienia sa za każdym razem z ta linia.
    Nigdy więcej.
  • ~Vcix / 2022-07-23 15:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Kolana trzeba trzymać pod brodą.
    Samolot poleciał kilkaset km dalej tłumaczone usterką.
    2h oczekiwania na bus który będzie za chwilę, po czym zepsuł się po ujechaniu zaledwie kilka km.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
strona 1 z 11
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.77, ilość opinii: 529
Wizzair
Ocena: 1.49, ilość opinii: 206
easyJet
Ocena: 1.48, ilość opinii: 22
LOT
Ocena: 3.88, ilość opinii: 4
Aer Lingus
Ocena: 2.88, ilość opinii: 2
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3089
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2872
UPC Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2645
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2490
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2373