Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 377 opinii

1.51 / 5

  • Jakość obsługi
    1.33
  • Oferta
    1.60
  • Poziom cen
    1.72
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 19
  • ~Magdalena / 2024-07-15 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat i tragedia to niewystarczające określenia dla tej linii. W ostatnim
    Tygodniu odbyłam dwa loty jeden z Warszawy do Alicante i było dość sprawnie i szybko jednak w drodze powrotnej nie było tak miło. Obsługa na lotnisku była bardzo niemiła kazała dopłacać nam za bagaż który był taki sam jak w stronę Hiszpanii. Obsluga na lotnisku dała nam trzy opcje zapłacić 118 euro, zostawić bagaż, albo wnosiłem nie lecieć. Masakra
    ZaletyBrak
    WadyObsluga lotniskowa tragedia , ciasno, śmierdzi, brudno ogólnie klapa
  • ~Łukasz / 2024-07-13 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza gówniana linia na świecie po 6 godzinavh czekana na opozniony lot dostalismy informacje ze lot odwolany, zero kontaktu, prymitywna linia zero opieki nad pasażerem, olewka totalna, matka z 3 dzieci pozostawiona sama sobie w obcym miescie o godzinie 23:00, podobnie 200 innych pasażerów. Nigdy więcej Dranie z Wizzair nigdy więcej!!!!!
  • ~Jakub / 2024-07-07 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA. Próbując załatwić najprostszą sprawę poprzez infolinię jesteś skazany na czekanie w kolejce (o ile cię nie rozłączy). Za taką przyjemność zapłaciłem 80 zł a sama rozmowa, z nieprzyjemną konsultantką, zajęła dosłownie minutę.
  • ~Maniek / 2024-06-10 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa , niszczą urlopy, nie wpuszczają na pokład mimo dotarcia do Gate przed czasem. Gówno nie linie lotnicze.
    WadyWszystko co się da spieprzyć to Wizzair spieprzy
  • ~Alina / 2024-06-05 12:31
    Ocena: 4.75 / 5
    Brawo dla pilota .Bałam się lotu ale okazało się że start odbył się tak że nawet nie poczułam kiedy znaleźliśmy się w powietrzu tak samo ładowanie .Pilot profesjonalista lot odbył się 4.06. o godz 17:20 z Dortmundu :)
  • ~Arek325r / 2024-05-12 19:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Na Okęciu jakaś ruska dziewoja uznała mój bagaż podręczny za za duzy i kazała mi dopłacić
    ZaletySamolot doleciał
    WadyRuscy naciągacze
  • ~Arek325r / 2024-05-12 19:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Na Okęciu jakaś ruska dziewoja uznała mój bagaż podręczny za za duzy i kazała mi dopłacić
    ZaletySamolot doleciał
    WadyRuscy naciągacze
  • ~Marek / 2024-05-09 16:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Skasowali loty na linii Gdańsk - Kolonia, napewno nie przez małą ilość pasażerów,
    ponieważ zawsze było dużo chętnych.
    Zrobili nowy plan lotów i nie potrafia się wyrobić, loty są ciągle opóźnione
    i to już jest standard.
    Niestety Wizzair nie jest już dobrym przewoźnikiem, ale ceny ciągle podnoszą.
    Zaletybrak!
    WadyOpóźnienia, opóźnienia i jeszcze raz opóźnienia
  • ~T 111 / 2024-05-04 19:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo niska jakość

    przykład: 28 kwietnia 2024, lotnisko Okęcie
    - wcześnie rano (miedzy godz 3-4) na lotnisku gromadzi się ogromna liczba osób do odprawy, wyjazdy na majówkowy weekend, loty zaplanowane na godz 6-7
    - niewystarczająca liczba personelu nie jest w stanie zając się wszystkimi
    - w efekcie, wielu podróżnych mimo kilku godzin oczekiwania nie dostaje się na pokład samolotu
    - ma to konsekwencje finansowe
    - oprócz aspektu kosztowego ważne jest rozczarowanie klientów linii, którzy nie są w stanie odbyć wymarzonej podróży
    - personel lotniska przyznaje, że sytuacje tego typu są nagminne w przypadku Wizz Air
    WadyNiska jakosc
  • ~Pierwszy i ostatni raz z WIZAIR / 2024-04-13 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupione miejsca w kwocie 440 PLN w obie strony dla dwóch osób gdzie miała być przestrzeń na nogi okazała się wielką farsą ponieważ samolot który został zmieniony nie miał takich możliwości. W powrotną stronę zakupiłem dodatkowy bagaż ( 10kg ) i karty pokładowe ponieważ nie miałem możliwości wydrukowania przy powrocie za całą tą usługę plus prowizja dla pośrednika 15EUR !!! zapłaciłem 130 EUR. Cały koszt biletów w obie strony z Warszawy na Maltę wyniósł 3603 PLN. Jak na tanią linię lotniczą gdzie siedzenia są gorsze niż w PKS to cena jest przegięciem. To był pierwszy i ostatni mój lot tą dziadowską linią.
    ZaletyPierwszy i ostatni raz z WIZAIR
    WadyPierwszy i ostatni raz z WIZAIR
  • ~Julka / 2024-04-09 00:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Dotychczas wszystko było OK, opóźnienia to standard, ale było to do zniesienia. Od początku 2024 r. ciągle coś zawodzi. Godziny przelotów do Hamburga w ramach weekendowego wypadu zostały zmienione na mniej korzystne. Co gorsza, inny lot do Podgoricy został odwołany o czym nie zostaliśmy nigdzie poinformowani. Okazało się to dopiero przy próbie odprawy online. Zero wcześniejszego kontaktu, brak możliwości przebukowania czy wybrania alternatywy. Zostaliśmy narażeni na dodatkowe koszty związane z zakupem innych biletów. Jeden wielki żart.
  • ~Irka / 2024-04-08 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Wizzar to porażka, jest banda zlodziei. Była pomyłką z datą zakupu biletu, poprosiła zwrócić na konto za zwrócony bilet, ale nie zwrócili, tylko wymyślili wirtualne konto, poco mikonto, ja chcę zwrot pieniędzy, po jakimś czasie cała kwota zabrali sobie. Napisali że to prawo węgierskie u klienta zabrać kasse. Szok, banda zlodziei. Wszystko robią żeby tylko klientu nie otdać kasse za bilet.
    Zaletyzadnych zalet
    Wadytylko wady
  • ~Mietek / 2024-01-26 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Za dwa centymetry bagażu ponad wymiarowo ,280 zl nadpłaty ,dziecko płacze ,nie wie o chodzi ,porażka ,Szczecin Goleniów
    Zaletyzero
  • ~Robert / 2024-01-25 06:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mijałem problem z odprawa online mojej żony. Wyskakiwał błąd strony . Oczywiście musiałem za odprawę na lotnisku. Personel zaproponował złożenie reklamacji. Samolot bardzo brudny, Toaleta nie sprzątana przez cały lot. Pani dowodząca personelem opryskliwa, nie uprzejma, nie chętna do pomocy za to udająca bardzo ważną na pokładzie. LOT z Warszawy na Cypr w dniu 24.01.2024
    ZaletyBrak
    WadyBrudny samolot i niemiła obsługa
  • ~Danny / 2024-01-07 23:34
    Ocena: 2.75 / 5
    W drodze powrotnej nie mogłem dokonać odprawy on-line (była sobota wieczór i infolinia była nieczynna) i dopiero za pomocą czatu z agentem Wizzair's udało mi się to zrobić. Teraz czytam, że ten problem mieli też inni podróżni, dlatego wiem, czy nadal będę korzystać z tej linii, bo nie chcę już takich stresujących przygód.
  • ~Anna / 2023-12-22 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety tylko jedna gwiazdka za podejście linii lotniczych do klienta. Miałam problemy z odprawą online przed wylotem. Kilkakrotnie próbowałam odprawić się online na kilku różnych urządzeniach, niestety za każdym razem pojawiał się błąd z informacją, że strona nie została znaleziona. Pani z infolinii jedyne jakiej informacji mi udzieliła to, że muszę odprawić się na lotnisku, a następnie złożyć reklamację na stronie z prośbą o zwrot pieniędzy za odprawę na lotnisku. Moja reklamacja oczywiście została odrzucona. Niestety nawet nie dostała wyjaśnienia dlaczego reklamacja została odrzucona
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji osób obsługujących infolinię
  • ~Zawiedziona / 2023-12-17 07:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsze linie lotnicze w przeciągu 3 lat bardzo częste opóźnienia samolotów zero informacji co,i dlaczego potem robią wszystko aby nie wypłacić odszkodowania to przy kończącym się czasie umia podstawić samolot nagle hest załoga
    Samolot 10minu przed 3 godzinnym opóźnieniem te linie to porażka
  • ~J.W / 2023-12-09 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, miałam lecieć wraz z rodziną na wakacje, niestety wydarzyła się u nas sytuacja losowa przez którą nie mogliśmy lecieć. I jak potraktowali klientów: nie zwrócili żadnych pieniędzy, nawet złotówki, nie zaproponowali nawet zwrotu pieniędzy na kartę Wizz...Nie wspomnę już o tym że kasują za to aby trzyosobowa rodzina siedziała razem ze sobą w samolocie, trzeba wcześniej wykupić u nic miejsca żeby siedzieć razem, żenada. Jak się nie odprawiał online to kasują pieniądze na lotnisku za odprawę. No i nie wspomnę już o opóźnieniach ich samolotów, naprawdę na palcach jednej ręki mogę policzyć loty o czasie. Na zawsze stracili klientów w postaci mojej osoby i mojej rodziny. Odradzam, szkoda pieniędzy i nerw.
    ZaletyBrak
    WadySyf w samolotach.
  • ~W.K / 2023-12-07 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    hcę ostrzec innych przed korzystaniem z usług tej linii lotniczej.
    Chciałabym podzielić się moją niedawną, bardzo frustrującą doświadczeniem z liniami lotniczymi Wizz Air, aby ostrzec innych przed podobnymi problemami.

    W październiku 2023 roku postanowiłam po raz pierwszy skorzystać z usług Wizz Air, kupując bilet na lot z Warszawy do Kutaisi i z powrotem. Niestety, proces zakupu biletu na ich stronie internetowej okazał się wyjątkowo problematyczny - ciągłe wylogowywanie z systemu znacznie utrudniło mi zakup.

    Sytuacja stała się jeszcze gorsza na lotnisku. Podczas odprawy bagażowej, odkryłam, że zamiast mojego nazwiska "......" w systemie widnieje słowo "zwroty" – błąd systemowy, którego nie zauważyłam wcześniej. Mimo że było to ewidentnie wynikiem problemów technicznych po stronie Wizz Air, zostałam obciążona karą wynoszącą 734 złote za błędne dane w odprawie. Co więcej, kara została naliczona zarówno na lot w jedną, jak i w obie strony, mimo że mój błąd został skorygowany przed lotem powrotnym.

    Moja próba rozwiązania tego problemu poprzez oficjalną reklamację nie przyniosła żadnych pozytywnych rezultatów. Uważam, że takie traktowanie klientów jest nieakceptowalne. Wizz Air wydaje się ignorować poważne problemy techniczne na swojej stronie internetowej, które prowadzą do błędów i nieprzewidzianych opłat dla klientów.

    Chcę ostrzec innych przed korzystaniem z usług tej linii lotniczej. Moje doświadczenie pokazuje, że nawet nieświadome błędy mogą prowadzić do niesprawiedliwych kar finansowych, a próby rozwiązania problemów są ignorowane przez firmę. bądźcie ostrożni i rozważcie dwukrotnie, zanim zdecydujecie się na lot z Wizz Air.
  • ~Konrad / 2023-11-18 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Worst customer service ever... when i write for refund because my flight had 1 day delay, they stop replaying for emails... I highly do not recommend this airline// lot opozniony 1 dzien, w momencie proby uzyskania odszkodowania za poniesione koszty, wizz air przestal odpisywac na maile...
strona 1 z 19
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 722
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 377
easyJet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 35
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4333
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4259
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3801
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3473
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2842