Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 368 opinii

1.51 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.59
  • Poziom cen
    1.71
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Izabela / 2023-07-14 13:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Bezczelna manipulacja cenami na podstawie cookies. Po tej niesmacznej sytuacji mam zle zdanie o tej firmie.
    WadyUzywaja cookies aby sprowokowac klienta do kupna biletu w nierealnie wysokiej cenie, po czym zaraz po kupnie mocno obbizaja Ceny. Wstyd.
  • ~nick / 2023-07-13 20:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie będę się rozpisywać ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ZaletyNie wiem
    WadyJakość obsługi
    Wygoda
    Oferta
  • ~Jan / 2023-07-12 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nagminnie odwołują loty. Brak informacji. Bardzo źle traktują klientów.
    ZaletyBrak
    WadyUsługi i obsługa
  • ~Greg / 2023-07-12 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia. Mają pasażerów za bydło. Opóźnienia, odwołane loty, zmiana rezerwacji droższa niż sam bilet. Brak słów. Nigdy więcej z wizzair.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Mariia / 2023-07-11 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza, brak kultury pracowników tej linii
  • ~Luk / 2023-07-10 03:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma krzak nadająca się tylko I wyłącznie do przewozu kóz w Afryce. Pracownicy jak zaszczute szczury ukrywają się przed przekazaniem rztelnych informacji o opóźnionym 6 godzin locie.
    ZaletyŻadnych
    WadySamoloty i ich fotele jak klatki do przewozu bydła.
  • ~Hubert72 / 2023-07-09 18:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Odprawa powrotna kosztowała nas 90e bo nigdzie nie informują ze trzeba się odprawić 48h przed wylotem. Nie pozdrawiam, nigdy więcej.
    ZaletyBrak
  • ~Maciej M / 2023-06-30 11:50
    Ocena: 1.25 / 5
    4 raz z rzędu lot opóźniony. Kiedyś lubiłem tą firme
    Ale
    Od
    Dwóch lat jest coraz gorzej. Załoga na każdym
    Kroku jakby dopiero
    Się uczyła. Jedyna firma która pobiera opłatę 30£ za to że dziecko poniżej 2 lat siedzi na kolanach. Miejsca z coraz mniejszym miejscem na nogi… mam 192cm i moje kolana cała podróż są wciśnięte w fotel przede mną…
    ZaletyBrak
    WadyNotoryczne spóźnienia i obsługa
  • ~Daniel / 2023-06-27 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupione priority i tak wchodzę na pokład razem ze wszystkimi... czekam na pokładzie aż 30min na lot, pilot rozmawia z pasażerem... Najgorsza linia lotnicza jaka leciałem w życiu nie polecam nikomu ...
  • ~Elena / 2023-06-23 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsluga klienta ever!
    Nigdy jeszcze z czyms takim sie nie spotkalam, a latam na prawdę bardzo duzo.
    Odwolali nam lot 3 godziny przed wylotem bez podania przyczyny (warunki artmosferyczne byly dobre, zadnych strajków nie bylo).
    Na lotnisku znalezli nam lot do miejsca które sie znajdowalo 400 km od miesca naszej dystynacji.
    Kupilismy sami bilety na pociąg, ale nawet tych kosztów nam nie zwrocili.
    Na lotnisku powiedzieli nam ze przesluguje nam odszkodowanie, ale niestety tutaj też nic nie dostalismy.
    Odradzam latanie tymi liniami!!!
  • ~Roman / 2023-06-21 08:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Latam srednio raz na miesiec. Za kazdym razem sa jakies problemy. A ostatnio to dali popis. Przesuneli odlot z 16:55 na 18, potem na 19, nastepnie na 20, zeby odwolac opoznienia i planowany lot znow mial byc o 16:55, a odlecielismy o 17:30.
    Zaletyzadnych
    Wadysame
  • ~Daria / 2023-06-17 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem lot opóźniony, conajmniej po dwa razy. Nie polecam nikomu!!! Najgorszy lot tylko z Wizzair
    ZaletyBrak!
    WadyZa każdym razem loty są opóźniane
  • ~Michał / 2023-06-16 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Na bramce ludzki biletomat, który posługiwał sie numerem nadanym mu przez pracodawcę, zamiast imieniem nadanym przez rodziców, oświadczył, ze nie wpusci mnie na pokład samolotu, bo rząd w Hiszpanii nie wpusci mnie do swojego kraju.
    Tłumaczyłem mu, że on jest od zweryfikowania dokumentów do wejścia na pokład samolotu - te były poprawne, a nie od stawiania się w roli inkwizytora hiszpańskiego rządu - tu uznał, ze są nie poprawne. Niestety biletomat będąc osoba z kompleksami, był nieugięty. Musiałem zrobić dodatkowe dokumenty - dla niego. Naraził mnie na stratę 400 zł i duży stres, tuż przed wylotem.

    Na lotnisku w Hiszpanii wpuszczono mnie bez zająknięcia, innej z reszta możliwości nie było, bo przed wylotem przeszedłem walidację kodu QR do tego kraju.

    Dodam, ze biletomat menadżer, chcąc przywołać mnie do porządku, postraszył, że jak będę niegrzeczny to nie wpuści mnie do samolotu, bo tak może jak mu się nie spodoba nasze zachowanie.

    Rekomenduje zmianę procedury "co robić w sytuacji konfliktowej". Straszenie nie wpuszczeniem na pokład klienta, przy jednoczesnym braku wiedzy i doświadczenia pracownika, jednocześnie nie obarczając go obowiązkami, którym nie potrafi sprostać, może doprowadzić do jeszcze większej liczby konfliktów.

    Ostatni raz skorzystałem z Waszej linii.

    Rekomenduje zamianę ludzkich biletomatów na bardziej praktyczne, mniej psujące się, bezkompleksowe biletomaty-roboty.
    Będzie taniej i dla Was i dla nas.

    Ps. Słyszałem, że z mojego lotu na Majorkę z dnia 9.06.2021, kogoś nie wpuścili z tych samych powodów, nie zdążył tez zrobić dodatkowego testu - dla automatu ludzkiego. Pewnie stracili dużo pieniędzy za opłacone wcześniej wakacje. Jeśli potrzebują świadka w sprawie, to z chęcią pomogę. Zapraszam do kontaktu.
  • ~KrK / 2023-06-12 19:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Po pierwsze strona tej strony która wiecznie nie dzaiła w sposób praiwdłowy to projekt amatorów którzy dopiero uczą sie, tylko pytanie dlaczego kosztem pasażerów, z drugiej strony czego się spodziewać skoro cała ta linia ma swoich klientów głęboko w dup.... Jakość od rezerwacji do obsługi na lotnisku na poziomie starych wegierskich komunistycznych wytycznych.
  • ~KrK / 2023-06-12 19:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Po pierwsze strona tej strony która wiecznie nie dzaiła w sposób praiwdłowy to projekt amatorów którzy dopiero uczą sie, tylko pytanie dlaczego kosztem pasażerów, z drugiej strony czego się spodziewać skoro cała ta linia ma swoich klientów głęboko w dup.... Jakość od rezerwacji do obsługi na lotnisku na poziomie starych wegierskich komunistycznych wytycznych.
  • ~Wkurwiony customer / 2023-06-11 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołana rezerwacji przez wizzair. Przez ich błąd, pewnie liczą że nie każdy się odwoła. Przecież tak duże firmy są ubezpieczone na takie wypadki i muszą spełnić rezerwację albo wypłacić odszkodowania a nie zrobić zwrot za bilety
    WadyOszustwo
  • ~Tomek / 2023-06-09 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem wykupione miejsce w ostatnim rzędzie samolotu . W ostatniej chwili linie zmieniły samolot na mniejszy i moje miejsce przepadło . Wizzair nie poczuwa się do oddania pieniędzy za wykupione miejsce . Przed odlotem nie było żadnych informacji o zmianie . Ta linia żerują na takich rzeczach
    ZaletyŁadny kolor samolotu
    WadyWszystko
  • ~Bartek / 2023-06-07 10:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Masakra. Opznienia , oszukiwanie przy bagazu podrecznym , Pani Joanna Majerczak lotnisko Katowice pracownica Wizzair nie poznaje swoich pracownikow , oszukuje , chamstwo w najgorszym wydaniu. POZIOM PANI JOANNY MAJERCZAK JEST IDENTYCZNY JAK LINI WIZZAIR!!!
    WadyJoanna Majerczak
  • ~Barbara / 2023-06-05 05:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowania aplikacja. Szukajac na aplikacji ceny lotu zablokowali mi ja , pytajac czy jestem robotem? Jak z tego Wyjsc?
  • ~7Pasażer / 2023-05-29 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina, oferują usługi których nie mogą zrealizować bez zwrotu pieniędzy!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 712
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 368
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793