Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 368 opinii

1.51 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.59
  • Poziom cen
    1.71
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 19
  • ~Angelika / 2021-08-11 22:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Lot na Cypr z Gdańska i z powrotem, żadnych problemów na lotnisku,wymiary bagażu podręcznego nie były sprawdzane, ani w jedną, ani w drugą stronę, w samolocie miła obsługa. Nie mam żadnych zastrzeżeń, gorąco polecam,
  • ~Janusz / 2023-08-08 16:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Wizzer to najlepsza linia lotnicza na świecie wspaniałe kochane załogi
    ZaletyPiękne Malowanie samolotów
  • ~Przemo / 2019-06-16 18:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla prawie każdego kto dysponuje niewielkimi pieniędzmi i elastycznością w czasie chce latać z niewielkim bagażem doskonała firma, jest to moim zdaniem najlepsza linia lotnicza, leciałem nią 13 razy i tylko dwa razy było opóźnienie około 50 minut
    Zaletytoalety, piękne widoki, miły personel, niskie ceny przy elastyczności dat podróży z małym bagażem
    Wadywysokie ceny przy braku elastyczności dat podróży
  • ~Rodzice / 2020-02-24 11:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcielismy podziekowac panu za pomoc w dniu 21 luty ,syn mial zlamana noge a obsluga i pomoc przez pana wykonanA byla profesjonalnie ,a pan przemiły bardzo dziękujemy i życzymy temu panu wszystkiego najlepszego.I jeszcze raz dziękujemy.Rodzice
    ZaletyObsługa profesjonalna ,miła,
    WadyBrak
  • ~Filip / 2014-12-12 22:33
    Ocena: 4.33 / 5
    Rewelacyjny lot Gdańsk-Luton!!! Trochę problemów przed i po locie na lotnisku i twarde lądowanie(nie z winy linii).
    ZaletyBardzo komfortowe siedzenia, bardzo miła obsługa i pyszna, ciepła herbatka
    WadyTrochę drogie jedzenie z Wizz Cafe
  • ~Aga / 2019-11-07 20:30
    Ocena: 4.25 / 5
    Wszystko jak najlepiej. Jak na ekonomiczne linie jest nawet super, latam kilka razy w roku od 10 lat i rzadko narzekam.
    Tylko na litość, po co WIZZ ma sms-owe powiadamianie o locie skoro nigdy nie dostałam żadnej wiadomości? :) Nie zamawiajcie tego bo to ściema. Nie powiadamiają ani przez sms ani elektronicznie. Sami musicie pilnować swojego lotu i sprawdzać opóźnienia.
    WadyBrak systemu powiadamiania o lotach, pomimo pobierania opłat przy kupnie biletu.
  • ~Łukasz / 2016-05-31 13:18
    Ocena: 4.25 / 5
    Niezła linia lotnicza w dobrych cenach i dobrą jakością obsługi
    kilkukrotnie
  • ~Adam / 2022-11-28 21:08
    Ocena: 4.00 / 5
    Lot do Alicante 26 11 zamieniliśmy bagarzejezeli to czytasz odezwij się 512976770
  • ~Anna / 2020-09-05 21:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałam podziękować ekipie polskiej na pokładzie samolotu 3 września lot do Bolonii,za uratowanie życia mojemu mężowi, który ryzykował z braku tlenu, załoga na 100%,dziękuję, Życzę załodze dużo lotów bez problemowych.
    Wdzięczna Anna
  • ~Ewa / 2023-04-21 21:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Leciałam ostatnio ta linia lotu , leciała kobieta z dzieckiem około 2 lat przez cały lot te dziecko się tak darło ale to tak bardzo aż nie do wytrzymania chodziło po samolocie i gryzło innych ludzi a matką (ukrainka) twierdziła że przecież to tylko dziecko No brak słów.
  • ~Iwona / 2022-07-17 15:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Lot Katowice - Malta 04.07.2022 bez najmniejszych problemów, sprawnie, z miłą obsługą, wylot o czasie a przylot nawet wcześniejszy niż wynikało z rozkładu ( od zatrzymania samolotu na płycie lotniska, poprzez dojazd busem do terminala, odbiór bagażu z taśmy do wyjścia z lotniska nie minęło więcej niż 10 min )
    Lot Malta - Katowice 15.07.2022 lekkie opóźnienie w starcie z winy obsługi lotniska, przemiłe panie stewardesy
    Jestem zadowolona i tyle mniej więcej oczekiwałam od tanich linii lotniczych. Tymi lotami podróżowało kilkadziesiąt albo i więcej osób, jakoś pozytywnych opinii nikt nie pisze jeżeli wsztstko przebiega sprawnie i jsk należy.
  • ~Iwona / 2023-01-30 17:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Lot z Katowic na Teneryfe 22.01.2023r. z 30 min. opóźnieniem co nie dziwiło z uwagi na warunki pogodowe i podobne opóźnienia innych samolotów. Wyjątkowo przemily i uczynny personel pokładowy. Powrót z Teneryfy do Katowic tydzień pozniej idealnie o czasie.
  • ~Jusy / 2023-04-27 21:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Numer lotu w6 1338 . Podczas lotu źle się poczułam. Ostre zatrucie pokarmowe. Niesaaaaaaamowita obsługa pana Stewart a Hassana z Tunezji. Czułam się na prawdę bezpiecznie pod taką opieka. Dziękuję panu i chociaż po powrocie do domu trzeba było wycierpieć swoje, nie zapomnimy z mężem tego lotu!10 na 10
    ZaletyObsluga
  • ~Ania / 2021-12-13 11:56
    Ocena: 3.75 / 5
    Czytam niektóre opinie i aż mnie głowa boli: sprawdźcie proszę czy macie wszystkie potrzebne informacje
    > jeśli spóźnicie się na odprawę to nie polecicie, nikt na was nie będzie czekać
    > jeśli jesteście zaszczepieni to musicie mieć certyfikat, nikt wam na słowo nie uwierzy
    > jeśli zamiast Torby bierzecie walizkę to musicie za nią zapłacić (:
    ZaletyLudzie
    WadyBrak umiejętności czytania
  • ~Ilona / 2023-04-02 15:42
    Ocena: 3.75 / 5
    45€ za odprawę na lotnisku to ździerstwo. Bazują na niewiedzy klienta.
    ZaletyLinia jak każda inba
    WadyKosztowna odprawa na lotnisku
  • ~Wojciech / 2023-05-26 11:46
    Ocena: 3.75 / 5
    Przypadkowo odkryłem, że mój lot jest odwołany. Na moim koncie nie ma żadnych informacji, a lot pozostaje aktywny. Nie otrzymałem także żadnej informacji mailowej. To jest niedopuszczalne. Po zorientowaniu się, że coś jest nie tak, zainstalowałem aplikację i tam widnieje informacja o odwołanym locie, ale nie ma obowiązku posiadania aplikacji. Zwrot środków na konto Wizzair także nie zadziałał. Musiałem dzwonić na infolinię, ale pracownik nie miał zamiaru badać co się mogło wydarzyć. Przy poprzednich lotach otrzymywałem wiadomości nawet w sytuacji, jeżeli lo był opóźniony nawet o kilka minut. Lot jest odwołany już od wielu dni, a na moim koncie trwa cały czas odliczanie ile pozostało dni do wylotu, którego już nie ma.

    I accidentally discovered that my flight is canceled. There is no information in my account and the flight remains active. I also did not receive any email information. This is unacceptable. After realizing that something was wrong, I installed the app and there it shows information about the canceled flight, but there is no obligation to have the app. The refund to the Wizzair account did not work either. I had to call the hotline, but the employee had no intention of investigating what might have happened. On previous flights, I received messages even in situations where the flight was delayed by even a few minutes. The flight has been canceled for days now, and my account is constantly running a countdown of how many days are left until the flight, which is no longer there.
    ZaletyDo tej pory nie miałem powodów do niezadowolenia
  • ~Roksana / 2023-07-15 06:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Bagaż podręczny rejestrowany, opłacony. 10 dni wcześniej na lotnisku w Kolonii bez żadnych pytań, problemów zabrany na pokład samolotu. W Gdańsku ukazało się, że bagaż trzeba raz jeszcze opłacić kwotą 240 zł, bo w sumie nie wiadomo dlaczego. Jak dla mnie obsługa naziemna Wizzair w Gdańsku to wyszkoleni naciągacze. To nie pierwsza taka sytuacja, której byłam świadkiem, jednak teraz dotknęła mnie osobiście. Na usta cisną się jedynie niecenzuralne słowa. Oczywiście będę reklamować, ale szczerze nie sądzę, aby to cokolwiek dało, bo na tym polega chyba plan biznesowy tej firmy.
    ZaletyCoraz mniej
    WadyNaciągactwo, opóźnienia
  • ~Jolanta / 2022-10-27 12:16
    Ocena: 3.33 / 5
    Lecialam 27 pazdziernika z dortmundu do wroclawia..w samolocie bardzo niemila obsluga ..panie pracujace na pokladzie byly nieprzyjazne..jestem czestym Klienten firmy wizzair ale tym razem jestem z obsluga bardzo niezadowolona..pozdrawiam
  • ~Blep / 2022-02-19 11:57
    Ocena: 3.25 / 5
    Serwis internetowy to porażka. Zostałam oszukana na 200 zł, bo moje potwierdzenie rezerwacji nigdy nie przeszło. Jak kupować bilety na lot wizzair to nie z ich strony. Nie polecam.
  • ~Wero-nika / 2023-02-24 13:58
    Ocena: 3.25 / 5
    Wizzair przełożyła nam lot PNR:IIU84K (4osoby). Złożyliśmy rezygnację i wniosek o zwrot opłat. Dostałam maila, że zwrot wynosi 100%. Na moim koncie WIZZ znajduje się informacja z 02.02.2023 r. o wypłacie trzech kwot składających się na 100%. W dniu 30.01.2023 r. dostałam za wszystkie bilety mniej o 884,00PLN. Żadna reklamacja nie jest przyjmowana. Każdą reklamację telefoniczną (nr 703 703 708) z różnych telefonów w połowie rozmowy blokują. BRAK MOŻLIWOŚCI KONTAKTU, NIERZETELNA INFORMACJA NA STRONIE WIZZ, BRAK PIENIĘDZY - POMIJAM ODSZKODOWANIE.
    WadyNIERZETELNE TRAKTOWANIE KLIENTA. Pomimo przyznania środków do zwrotu atrzymano część opłat.
strona 1 z 19
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 712
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 368
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2792