Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 369 opinii

1.51 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.59
  • Poziom cen
    1.72
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2022-03-18 23:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Właśnie panie stewardessy zrobiły dwie transakcje moją kartę. Jedna ma 9 € a druga ma 9,50. Kradną pieniądze z karty?
    WadyKradna pieniadze z karty
  • ~Ak / 2023-04-13 10:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Wizzair anulowało lot powrotny z Chorwacji, nie zapewnili alternatywy, noclegu, zwrotu poniesionych kosztów.
    WadyAby odzyskać pieniądze trzeba nasyłać na nich komornika
  • ~Ban / 2022-08-22 15:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Wizzair sprzedaje więcej biletów niż miejsc na pokładzie. Na lotnisku dowiedziałem się że jeśli nikt nie zrezygnuje to nie polecę. Przez co straciłbym kilka tysięcy i może pracę. Kilka godzin niepotrzebnego stresu. Odradzam korzystanie z tego przewoźnika.
  • ~Basia / 2022-02-04 18:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Ciągłe problemy ze stroną internetową. W związku z czym kłopot z zakupem biletów.
    Kontakt telefoniczny niemożliwy.
    Km
  • ~Izzzzzzzzzzzzzza / 2023-10-26 20:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Do Dubrownika mieliśmy dotrzeć 23 września o godz. 17:25, natomiast dotarliśmy 24 września ok. godz. 16:15. W miedzy czasie lądowaliśmy na lotnisku w Tiranie, gdzie zostaliśmy poinformowani, że poczekamy tam ok. 1 godz, tyle czasu potrzeba do zebrania nowej załogi, jednak ,a lotnisku spędziliśmy 3 godz. Następnie zapakowano nas do samolotu i ponownie rozpoczęliśmy lot do Dubrownika, pomimo tego, że dobrze znane były warunki pogodowe (lot trwa ok. 30 min, nie było szans na ich zmianę). Następnie wyrzucono nas na lotnisku w Wenecji ok. godz. 2:00 (24 września), kapitan poinformował nas, że na lotnisku będzie na nas ktoś czekał w celu dalszych informacji oraz, że organizowane są dla nas hotele. Jednak na lotnisku nikogo nie było, nie było żadnej informacji co dalej, zostaliśmy pozostawieni sami sobie, zmuszeni do koczowania na podłodze, bez chociażby butelki wody. Dopiero dostaliśmy od was e-maill, o godz. 3:44, czyli przez 1,45 h byliśmy pozostawieni sami sobie, bez informacji, bez możliwości dodzwonienia się na infolinię. O tej godzinie dostaliśmy informację, że możemy sami zorganizować sobie hotel, ale w średniej cenie, o tej godzinie jedyne hotele jakie odebrały od nas połączenie to były hotele typu „Hilton”, czyli nie z średniej półki cenowej. Zresztą samolot z Wenecji do Dubrownika też był opóźniony. Lot który miał trwać ok. 1,4h trwał ok. 24 h. Straciliśmy zapłaconą dobę hotelową w Dubrowniku, tak samo jak dzień wakacji, bo koczowanie na lotnisku, bez jakiejkolwiek wiedzy NIE można uznać za wakacje. Pomimo tego, ze byliśmy waszymi pasażerami/klientami zostaliśmy potraktowani gorzej niż bydło podczas transportu do rzeźni. Za samo takie traktowanie, stres psychiczny, powinniśmy uzyskać rekompensatę.
    Zaletybrak
    WadyLinia lotnicza nie była zainteresowana dobrem swoich klientów
  • ~Joanna / 2023-07-24 19:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Tania linia
    Cena za bilet jedno + faktura
    A w czasie odprawy, dodatkowa opłata za miejsca
    Organizacja na lotnisku ok
    Jedzenie na pokładzie: Jesz, bo nic nie miałeś w ustach od tygodnia....albo daruj sobie
    Gazetka jedno, rzeczywistości drugie
    Różnica między jednym , a drugim OGROMNA!
    raczej nie polecam
    ZaletyTanio, szybko
    WadyBrak info o dodatkowej opłacie przy odprawie
  • ~Kala / 2021-11-20 20:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Moj maz nie został wpuszczony na pokład samolotu bo nie miał testu antygenowego a miał szczepienie na Covid bo pani miala taka fanaberie nie polecam tej linii..lot był z Katowic..
    ZaletyCena
    WadyObsluga
  • ~Maddea / 2022-08-16 11:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy nie masz pewności o której wylecisz i czy wylecisz w ogóle. Wieczne opóźnienia i awarie! To już mój kolejny i ostatni lot Wizzem. Jak na razie ponad doba opóźnienia. Zakładany wylot: 15.08, 20.45, info o przesunięciu lotu na 21.30. Ostatecznie nie lecimy, dostajemy info o przełożeniu lotu na 16.08 na 18.00. Rano, w dniu przełożonego wylotu dostajemy info o planowanym opóźnieniu i wylocie 22.50.
    ZaletyCeny, destynacje
    WadyTerminowość i gwarancja lotu
  • ~Mattt / 2023-03-15 19:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Leciałem z żoną. W Wizzair płaci się za wszystko oddzielnie. jako że wystarczała nam jedna walizka, ja miałem booking "premium" upoważniający do walizki i wyboru miejsca a żona tylko baaż ręczny. Tego nie można zrobić w jednym bookingu, więc żona miała oddzielny booking bez bagażu ale z wyborem miejsca, za co zapłaciłem 190zł, czyli ok. 20% ceny biletu. Na wejściu na pokład pani asystentka z radosnym usmiechem przekreśliła moje miejsce i dała mi inne. Na zwróconą uwagę, że zapłaciłem za to żeby być z żoną, oświadczyła żeby wejść do samolotu a tam personel mi pomoże. Personel nie pomógł, pomogłem sobie sam zajmując oryginalnie zabukowane miejsce i prosząc pasżerkę, która je dostała o zajęcie tego drugiego. Pytanie, za co zapłaciłem 190 zł???
    Nie sposób złożyć reklamacji w Wizzair. Na stronie internetowej można się porozumieć tylko w sprawach typowych, takiej nie było. Można stracić kupę czasu na czatownie z botem, który mojej sprawy nie rozumiał. Można jeszcze zadzwonić do call center za 5zł/min. Dziękuję, nie zamierzam im jeszcze dopłacać.
    ZaletyNiestety na niektórych trasach są jedyną linią bez przesiadek
    WadyNiski standard przelotu, dodatkowe opłaty za wszystko, brak mozliwości porozumienia w nietypowych sprawach
  • ~Meggi / 2023-02-15 01:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Starsza stewardesa kopała do drzwi ubikacji koleżanki, która wcześniej zgłosiła problemy żołądkowe, jej wymiary uniemożliwiały przejście dla osób o wymiarach powyżej 100 cm w biodrach, odradzam zdecydowanie zakup perfum, to zupełnie inna jakośc, kupiłam 3 sztuki i wszystkie do kosza, bo ich zapach utrzymuje się około 1 godziny, pobierają grubą kasę za bagaż podręczny
    ZaletyDobra cena
    WadyJak wyżej
  • ~Smutnababka / 2022-12-18 10:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałam tylko powiedzieć żę powinno byc napisane na aplikacji że 40 minut przed się zamykają bramki. I obsługa w niektórych krajach powinna być bardziej przedszkolona, i byc w stanie odpowiedzieć gdzie w aplikcj można znaleść kod do skanu. A nie mówić że nie sa w stanie pomoć. Jak prosisz żeby ci bilet wypisali, to mówia że to nie możliwe. Chyba powinnien powiedzieć że na aplikacji jest dostępny bilet z skanem i pokazać a nie, ciglę cię wysyłaja gdzie indziej.
  • ~Włodzimierz / 2019-05-10 22:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Wizzair to nie jest tani przewoznik gdyż bilety z Norwegi lub do to cena 600-1000 zł.Brak lotów z Warszawy do Stavanger Norwegia kiedyś latał z Modlina i był pełen pasażerów dlaczego nie ma połączeń co się stało i kiedy będą przy wrócone te loty do STAVANGER
    WadyDrogie bilety
  • ~wrona / 2021-09-10 19:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie kupujcie perfum w samolocie , niby strefa bezcłowa
    drukują katalog gdzie sobie wpisują cenę według uznania np. 95 euro, jest przekreślona na cenę PROMOCJA 30 euro, a te 30 euro to normalna cena w Polsce, robią swoich pasażerów na których zarabiają w balona .Ten perfum nie kosztuje nigdzie np. te 95 euro po sprawdzeniu ceny adekwatnie do jego marki i objętości .
    Zaletyw miarę dobre ceny.
    Wadyw toaletach brak mydła
  • ~Danny / 2024-01-07 23:34
    Ocena: 2.75 / 5
    W drodze powrotnej nie mogłem dokonać odprawy on-line (była sobota wieczór i infolinia była nieczynna) i dopiero za pomocą czatu z agentem Wizzair's udało mi się to zrobić. Teraz czytam, że ten problem mieli też inni podróżni, dlatego wiem, czy nadal będę korzystać z tej linii, bo nie chcę już takich stresujących przygód.
  • ~GK / 2022-03-23 16:20
    Ocena: 2.75 / 5
    To jest absurd, że Wizzair nie akceptuje zaświadczenia lekarskiego o przeciwwskazaniach do noszenia maski, jeśli nie jest na ich firmowym druku. Przyleciałam do Polski Norwegianem i nie było problemu z zaakceptowaniem mojego zaświadczenia (latam często z różnych krajów). Wizzair robi problemy. Nie interesuje ich, że jestem w innym kraju niż mój lekarz. Kto ma mi wystawić takie zaświadczenie? Przecież jak pójdę do pierwszego lepszego lekarza, to na gębę nie wystawi mi takiego papieru. Musiałby zlecić mi najpierw badania, bo nie zna mojej choroby.
    Wadyabsurdalne zasady covidowe. Prawo mówi, że zaświadczenie lekarskie zwalnia z noszenia maski i nie ma tam nic na temat tego, że jest ważne tylko na firmowym druku jakiejś firmy. Wizzair czuje się ważniejszy niż ustawodawca.
  • ~Jerzy / 2022-10-18 10:37
    Ocena: 2.75 / 5
    Kupiłem bilety lotnicze z wyprzedzeniem dwumiesięcznym aby polecieć na święta z Gdańska do Turku, nie wiem jak to się stało, że data powrotu okazała się 27 grudzień a planowany nasz powrót był dzień póżniej czyli 28 grudnia. Pomyłkę żona zauważyła dopiero wieczorem wiec skontaktowałem sie z wizzair aby naprawić swój błąd. Niestety pazerność tych węgierskich lini lotniczych przekracza zdrowy rozsądek. Poinformowano mnie, że za zmianę daty zapłącę dwa razy więcej jak kupno nowego biletu i nie ma możliwości darmowej zmiany tej pomyłki mimo, że cena biletów na 27 i 28 grudnia jest identyczna a do odlotu pozostało jeszcze dwa miesiące. Wizzair żeruje na ludzkich błędach dlatego należy ich omijać z daleka lub zanim się coś przyklepie to mieć 100% pewnośći, że włąśnie tego chcemy bo na zrozumienie i pomoc ze strony wizzair liczyc nie można. Firma myśli tylko o zysku
  • ~Manfred / 2021-12-31 15:57
    Ocena: 2.75 / 5
    Kupiłem na pokładzie piwo za 24 PLN nie miałem odliczonej kwoty więc dałem 50 PLN i cztery drobnych Stuart powiedział że później przyniesie 30 PLN i nie przyniósł mało tego siedział podczas lądowania obok mnie bo miałem miejce przy wyjściu awaryjnym i udawał że nic się nie stało nie kupujcie nic na pokładzie tego przewoźnika bo okaże się że to najdroższy zakup w życiu
    ZaletyKiltura obsługi
    WadyOszukują i kłamią
  • ~SKUNCOOL / 2019-11-14 18:04
    Ocena: 2.75 / 5
    DZISIAJ RANO ZABUKOWAŁEM SOBIE BILET PRZEZ APP KĘ. KOSZTOWAŁ 150 €, DOSTAŁEM BILET NA APP I WSZYSTKO PASOWAŁO PRZEGLĄDAJAC BILET NIECHCĄCO KLIKŁEM PRZYCISK ANULUJ I CAŁY BILET BEZ ŻADNEGO POTWIERDZENIA SIE ANULOWAŁ GDZIE WIZZER ODESŁAŁ MI NA KONTO 80 EURO. DZWONIŁEM DO WIZZ AIRA I POINFORMOWANO MNIE ZE NIC Z TYM NIE MOGĘ ZROBIĆ I POPROSTU JESTEM STRATNY 70 EURO ZA ANULOWANIE BILETU I MUSZE ZAMÓWIĆ SOBIE NOWY BILET... DODAM TYLKO ZE WIZZAIR ODESŁAŁ 80 EURO NA KONTO WIZZ A NIE SPOWROTEM NA KARTE KREDYTOWĄ. UWAŻAM ŻE NIE ŁADNIE Z ICH STRONY W INNYCH LINIACH TAKA SYTUACJE BARDZO LATWO IDZIE ODKRECIC NIE PONOSZĄC ŻADNYCH KOSZTÓW...
  • ~Adam / 2021-07-23 23:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Mimo rezerwacji nie poleciałem. Odwołano mój lot. Tylko nie wiem z jakiego powodu.
    ZaletyCena
    WadyTo ze rezerwujesz nie znaczy ze lecisz
  • ~Ela / 2022-09-10 14:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Odradzam, i to bardzo. Kolejny lot i kolejne opóźnienie, tym razem obsługa spóźniła się z załadowaniem samolotu przez co do kolejnego okna wylotowego musimy czekac godzinę i 20 minut (juz nie strajk). Każdy lot ta sama historia, opóźnienie i jak już wysyłają sms z informacją o opóźnieniu to podają błędną godzinę odlotu. Latanie z nimi na dłuższą metę się nie opłaca jeśli ma się słabe nerwy. Już lepiej zapłacić więcej i mieć pewność, że doleci się do miejsca docelowego na czas.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 714
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 369
easyJet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 35
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803