Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 369 opinii

1.51 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.59
  • Poziom cen
    1.72
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iryna / 2021-07-01 10:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorsza obsługa serwisu!!!! Jeżeli potrzebujesz jakkolwiek pomocy telefonicznej, wytracisz kupu pieniędy a słuchawki nikt nie odbierze!!!! Jeżeli macie możliwość gdzie indziej kupić bilety, lepiej wybrać inny serwis!!!!
    WadyObsługa serwisu g***
  • ~llllll / 2022-04-04 14:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Zasady dotyczące lotów w ciąży są bardzo restrykcyjne w porównaniu z innymi liniami, a na dodatek nieżyciowe i głupie. Stosowne zaświadczenie lekarskie należy uzyskać maksymalnie na 6 dni przed lotem, co w przypadku podróży na pełen tydzień lub dłuższych oznacza, ze trzeba się o nie starać w miejscu pobytu lub dosyłać je mailowo przez lekarza (lol, ciekawe jaki lekarz zgodzi się na wystawianie zaświadczeń w ciemno, nie widząc pacjenta i ile to będzie kosztowało + co z tłumaczeniem zaświadczenia na angielski bądź lokalny język by pokazać obsłudze samolotu?)

    Jeśli mam płacić za dodatkowa wizytę lekarska, co w Warszawie kosztuje ok. 250-300 złotych, to jedyna zaleta wizzair (niska cena) kompletnie znika - lepiej już lecieć wtedy z prawdziwa linia lotnicza niż gnieść się w bydlęcych wagonach wizzaira i dopłacać dodatkowo za każde możliwe udogodnienie.
    Zaletycena
    Wadybrak szacunku dla klienta, utrudnianie życia
  • ~Maria / 2023-08-18 14:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Lot Warszawa-Reykjavik 17.08 ,nie wpuszczono nas na pokład.Po podejściu do stanowiska wylotów powiedziano nam ze nasz bagaż został już cofnięty,ze nas wzywano i nie przyszliśmy .Byliśmy 50m od stanowiska,obsługa nieprzyjemna ,bałam się o męża bo był już po jednym zawale.Do odlotu było 23 minuty zadzwoniliśmy ma wizzar info powiedziano nam ze nie mieli prawa tego zrobić.Wychodzi na to ze nikt nas nie wzywał a bagaż został cofnięty nim podeszliśmy do stanowiska bo już na dole na nas czekał .Oszuści nic więcej,a Warszawa wyjątkowo nieprzyjemna obsługa.My siedzieliśmy i zostawialiśmy się co robić a za nami stał nasz samolot do którego nie mogliśmy wejść.Koszt lotu był wysoki i dodatkowo narażono nasz na kolejny- bilety 5 tys.Zdecydowanie nie polecam.Pewnie znowu było sprzedanych więcej biletów niż było miejsc siedzących.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa ,poprostu
  • ~Mike / 2021-08-29 11:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo trudno sie dodzwonic lub wogole !!!!
    Koszt polaczenia super drogi okolo 5zl za minute !!!
    Pytaja o jakis debilny « Confirmation cod » ktory bardzo trudno znalezc pomimo, ze mam bilet wydrukowany i ich fakture !!!!
    Podaje im wszystkie dane a oni swoje, ze musze podac ten debilny « Confirmation cod «  a czas rozmowy ciagle uplywa i to kosztuje bardzo duzo !!!
    WadySuper utrudniony i bardzo drogi kontakt telefoniczny !!!
  • ~Mike / 2022-08-05 10:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Ostatnio (z luty-sierpniu) latałem 5 razy z nimi, każdym odlot było opóźniony, dzisiaj z Lutonie to samo, miał odlatac godziny 08:20. Też bardzo wolno obsługi przy odprawy w Warszawie i Luton, obsługa na pokładzie ani gorszej ani lepiej niż innych linii lotniczych. Za duży gadanie przez bardzo głośno system audio o ich fantastyczne oferty (nie są). Przez 2 godziny lotu, kompletnie cicho przez około 30 minuty maximum. Coraz gorszą - jak jest szans spróbuj inne linie lotnicze
    ZaletyŻadnych
    WadySporo, odpraw wolno, ciągle opóźniony
  • ~Tomek / 2022-10-05 20:28
    Ocena: 2.50 / 5
    3 loty i 3 szkody: 1x uszkodzona walizka, 1x opóźniony lot i przepadła przesiadka, przymusowy nocleg w hotelu, 1x opóźnienie 1.5h. Za każdym razem brak odszkodowania. Porażka, latam w ostecznosci, bardziej z przymusu służbowego.
    ZaletyDużo miejsca w samolocie
    WadyJak wyżej
  • ~Anna / 2021-09-29 19:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Okradli mojego narzeczonego raz jak wracalismy z Islandii do Polski. Narseczony moj placil za bilety. Przyczyne podali ze spoznilismy sie 1 minute gdzie na tablicy bylo podane ze lot opozniony jest a okazalo sie ze przylecial o czasie glosniki nie dzialaly na lotnisku w Keflaviku i nie slyszelismy nic o naszym samolocie. Okradli z pieniedzy nie oddali zlodzieje i trzeba bylo za 2 dni leciec nastepnym lotem i trzeba bylo znowu kupic u oszustow bilety. Okradli takze moja siostre bo miala wpisane nazwisko panienskie a nie po mezu i to bylo podstawa do przepadniecia biletu. Zlodzieje, oszusci. W samolocie nie wygodne siedzenia malo miejsca dretwieja nogi. Jak sie wstaje z miejsca trzeba uwazac aby nie uderzyc sie w glowe w lazience ciasno okropnie tez trzeba uwazac aby sie nie uderzyc. Uwazajcie na kazda litere i nazwiska i wszystko sprawdzajcie bo to wykorzystuja i okradaja z pieniedzy. Siostre moja okradli 2 razy. Chamstwo. Stewardessy przemile tylko ceny nie halo. Puszka fanty 12zl !!!!! I inne rzeczy takze drogo, drozyzna. Z wyprzedzeniem mozna kupic tanio bilet ale komfort slaby niestety.
    ZaletyAnna
    WadyOszukuja
    Malo miejsca na nogi
    Bagaz podreczny malutki
    Wc ciasne
    Jedzenie slabe i drogie
  • ~anna / 2022-07-02 20:09
    Ocena: 2.25 / 5
    linia ostatnimi czasy beznadziejna Ø) odwolany lot bez podania przyczyny, po prostu ruletka. nie interesuje ich co z podróżnymi . beznadzieja
    Zaletybrak
    Wadyopoźnienie , odwołane loty
  • ~Dariusz / 2023-08-20 20:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Pomimo zakupionej usługo nie działa odprawa automatyczne . Zakupienie usługi automatycznej to strata pieniędzy. Nie polecam !
    WadyPomimo zakupionej usługo nie działa odprawa automatyczne .
  • ~eLPe / 2022-07-04 23:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Lot z Wizzair to jakaś kpina. Mój tato leciał z London Luton do Rzeszowa 30.06.22. Po wejściu pasażerów na pokład okazało się, że podstawiony samolot jest nie zatankowany. Po około godzinie podjechała cysterna i uzupełnili paliwo lecz po kilkunastu minutach okazało się że nie załadowano bagaży. W końcu z dwugodzinnym opóźnieniem samolot wystartował.
    ZaletyZero zalet
    WadyTraktowanie pasażera jako zło konieczne, robienie z ludzi idiotów(podstawienie samolotu bez paliwa)
  • ~Izabela / 2023-07-14 13:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Bezczelna manipulacja cenami na podstawie cookies. Po tej niesmacznej sytuacji mam zle zdanie o tej firmie.
    WadyUzywaja cookies aby sprowokowac klienta do kupna biletu w nierealnie wysokiej cenie, po czym zaraz po kupnie mocno obbizaja Ceny. Wstyd.
  • ~Jack / 2023-01-30 15:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Niegdy lot na trasie Wwa-Kopenhaga i Kopenhaga-Warszawa nie jest o czasie. W pt 27.01.2023 nawet nie poinformowano na lotnisku o opoznieniu 45 min. Lot 30.01.2023 z Kopenhagi zamiast 14:50 ma odlatywac 15:29- bedac w samolocie juz wiadomo byloze o tej godzinie nie odleci. Nie zdarzylo mi sie-a latam tymi lotami prawie rok-te same dni te same pory zeby chociaz jeden lot byl na czas
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
  • ~Marek68 / 2022-07-24 14:49
    Ocena: 2.25 / 5
    ODRADZAM! Kupiłem 3 bilety Luton-Poznań 09.07.2022 - dotąd OK. Ale potem dokupiłem miejscówki na stronie Wiz Air - i się zaczęło: pobrali pieniądze (płatność on-line), dopisali numery miejsc do biletów, ale status był ciągle "Do zapłaty". Przez 3 tygodnie pisałem reklamacje załączając potwierdzenie z banku że zapłaciłem do "Adyen N.V./ wizzair.com" - nie uwzględnili reklamacji, odpisali standardową formułką że nic się nie da zrobić i zamykają reklamację. Straciłem pieniądze.
    Zaletybrak
    Wadywyłudzili ode mnie pieniądze za miejscówki, ale ich nie zaksięgowali - straciłem pieniądze
  • ~Michal / 2021-07-01 12:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragedia. Strona nie działa, nie można się odprawić na 16 godzin przed lotem, infolinia "coś sprawdza" przez 15 minut przy koszcie 5 zł za minutę
  • ~paweł / 2021-10-26 15:13
    Ocena: 2.25 / 5
    prawie każdy lot jest opóźniony średnio 1,5 h , na pokładzie ostatnia kanapka , brak lodu , załoga obsługuje jakby pracowali za karę , nie płacą za podjazd do rękawa , trzeba pojeździć autobusem po lotnisku , żenada , a na koniec lotu prawie wypraszają pasażerów żeby zachować balans , w innych liniach lepiej dbają o pasażerów , radzę omijać tą linię
  • ~Zawiedziony / 2022-08-11 10:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Duzy minus za zmianę odlotów z Eindhoven na godziny ranne...problem z dotarciem na lotnisko z innych miast w Holandii...kiedys odloty były po południu i bez problemu można było zdążyć...teraz to porazka
  • ~A / 2021-10-03 17:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam latać tymi liniami ! Opóźnienie lotu ponad 1,5 h ! Niewygodne siedzenia mało miejsca . P
  • ~a. / 2021-06-21 16:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Rozmowa z ich pseudo infolinią kosztuje prawie 5 złotych za minutę i po 5 minutach oczekiwania skasowało mi z konta prawie 25 złotych, a połączenie nie doszło do skutku, grała tylko muzyka ( poniedziałek, normalne godziny ich "pracy"). Na maila odpowiedzą w ciągu 30 dni, więc nie mamy innej alternatywy, jeśli trzeba coś pilnie załatwić. Przesunęli mi godziny lotu, chcę zrezygnować i nie mogę tego zrobić. Dodatkowo spróbujcie znaleźć w ich regulaminach informację o tych procedurach ( np. jaki jest minimalny okres minut czy godzin podlegający zwrotom). Nie znajdziecie tego. To się nadaje do nałożenia jakiejś ogromnej kary na tą bandę krętaczy.
    WadyKRĘTACTWO, CELOWY BRAK DOKŁADNYCH INFORMACJI, INFOLINIA PŁATNA 5 ZŁOTYCH ZA MINUTĘ NA KTÓREJ NIKT NIE ODBIERA TELEFONU, ALE ZAPŁACIĆ TRZEBA
  • ~Aga / 2022-09-21 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Mój lot do Włoch przełożyli z 17 45 na 6 00 rano następnego dnia.Oczywiście wylecieliśmy ok.8 00.Lot powrotny anulowali całkowicie bez żadnych wyjaśnień. Teraz chcę odzyskać pieniądze za bilet ,wypełniam formularz i daje ze pieniądze sa na moim koncie wizz air i dla tej rezerwacji nie ma możliwości zwrotu na konto bankowe . Tyle tylko że ja wcale nie chcę z nimi nigdzie lecieć.firma zeszła na psy,nie obrażając psów. nie polecam
    Zaletyżadne
    Wadylekceważące podejście do klientów
  • ~anabelgro / 2022-10-30 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Mój lot z Dubrovnika do Warszawy opóźniony o 24 godziny bez podania przyczyny.O opóźnieniu dowiedziałam się tuż po dotarciu na lotnisko co spowodowało poniesienie dodatkowych kosztów transportu za które Wizzair odmówił mi zwrotu.Noclegu w hotelu również nie zapewnił.Odnoszac się do mojego roszczenia Jake złożyłam odpowiedziano mi początkowo,że się należy odszkodowanie w wysokości 300 euro na konto Wizz a po kilku tygodniach odwołano się od decyzji i nie przyznano obiecanych 300 euro.Dodaam,że lot z Warszawy do Dubrovnika dotyczący tego samego wyjazdu na wakacje zawrócił tuż przed ladowaniem w Dubrovniku i wywodzono nas o północy w Warszawie co skutkowało spędzeniem feralnej nocy z małym dzieckiem na dworcu centralnym,ponieważ Wizzair nie zapewnił noclegu.Finalnie dotarliśmy z 26 godzinnym opóźnieniem i straciliśmy jeden dzień opłaconych wakacji.To było bardzo przykre i odbierające zdrowie doświadczenie.Nigdy więcej z tym krzywdzącym przewoźnikiem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 714
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 369
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803