Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 369 opinii

1.51 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.59
  • Poziom cen
    1.72
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2021-11-12 11:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa surowa i wredna. Pani przy odprawie krzyczy na ludzi, nie potrafi udzielić odpowiedzi na pytania, leczy swoje kompleksy kosztem innych ludzi. Grupa ludzi nie została dopuszczona do lotu, bo taką fanaberię kobieta miała. W samym samolocie ciasno. W pudełku po zapałkach jest więcej miejsca. Jestem stosunkowo niską osobą (163cm) a nie miałam miejsca na nogi. Panie na pokładzie samolotu bardzo miłe.
    ZaletyObsługa na pokładzie
    WadyKomfort lotu, mało miejsca, obsluga podczas odprawy z przerośnietym ego
  • ~Beata / 2022-03-19 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Teraz traktują pasażerów jak mięso na przeróbkę, są panem i władcą, online nie można się odprawić, bilet miałam wykupiony, zginął z systemu
  • ~Czaj / 2021-08-07 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Pandemia COVID, zapewnienia o wysokim poziomie bezpieczeństwa a 3osobowa rodzinę rozdzielają zamiast usadzić obok siebie dla bezpieczeństwa covidowego. Dobrego przez błąd na stronie internetowej nie mogłem zrobić odprawy i na lotnisku zapłaciłem za odprawę 3 osób 120euro. Nigdy więcej tanich lini Wizz air!
    ZaletyBrak
  • ~Daria Wes / 2022-03-20 17:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Wizzair jako firma jest mierna. Ich loty są ok, obsługa w samolocie tez jest z reguły dobra, ale jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów jest naprawdę słabo. Sam kontakt z nimi jest po prostu żartem. Musiałam odwołać lot ze względów zdrowotnych, co zrobiłam na ich stronie. Aby dostać zwrot za bilety z ubezpieczenia, potrzebowałam potwierdzenie, ze odwołałam lot. Nic od nich nie dostałam. Rezerwacja całkowicie zniknęła z mojego konta na ich stronie. Tak jakbym nigdy nie kupiła żadnego biletu. Zadzwoniłam do nich, ze nie dostałam potwierdzenia, a pani przez telefon powiedziała, ze nic mi nie muszą wystawiać, bo nie są mi winni żadnych pieniędzy. Odmówili wystawienia faktury korygującej.

    Niestety, jak większość Polaków, nie mam za bardzo wyjścia i muszę z kij korzystać latając do Katowic.

    Pisze ta opinie, ponieważ chce wszystkich przestrzec przed zakupem ubezpieczenia Chubb, które jest dostępne na ich stronie. W skrócie, czekam na zwrot pieniędzy od 3 miesięcy.



    WadyUbezpieczenie podróży Chubb
    Nieuczciwosc
    Okropna obsługa klienta
  • ~Emikam / 2022-06-28 08:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tych linii lotniczych. Ostatnimi czasy latałam z nimi sporo i ani razu nie udało się wylecieć na czas. Za każdym razem loty są opóźnione o godzinę lub więcej, często zdarza się również, że odwoływane. Wybierając Wizzair nie mamy pewności, że dolecimy, czy wrócimy z wybranego miejsca. A jeśli się uda to nigdy ma czas.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia (zawsze!!!)
    Odwoływane loty (często)
  • ~Julka / 2024-04-09 00:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Dotychczas wszystko było OK, opóźnienia to standard, ale było to do zniesienia. Od początku 2024 r. ciągle coś zawodzi. Godziny przelotów do Hamburga w ramach weekendowego wypadu zostały zmienione na mniej korzystne. Co gorsza, inny lot do Podgoricy został odwołany o czym nie zostaliśmy nigdzie poinformowani. Okazało się to dopiero przy próbie odprawy online. Zero wcześniejszego kontaktu, brak możliwości przebukowania czy wybrania alternatywy. Zostaliśmy narażeni na dodatkowe koszty związane z zakupem innych biletów. Jeden wielki żart.
  • ~Karolina / 2022-07-06 13:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Strona nieczytelna, często zawiesza się, zamyka , nie pozwala zrealizować rezerwacji bez zakupu dodatkowych usług.
    Loty odwoływane i znacznie opóźnione, bez wyprzedzającej informacji. Zmiana na najbliższe loty niemożliwa bo wyprzedane, co powoduje konieczność pozostania co najmniej 1-2 dni w miejscu wylotu. Brak możliwości kontaktu telefonicznego, czat nie działa.
    ZaletyBrak
    WadyNie panują nad siatką połączeń, powinni zmniejszyć ilość lotów i dostosować do możliwości operacyjnych.
  • ~majk / 2022-07-10 22:40
    Ocena: 2.00 / 5
    infolinia to porazka , a brak strony po POLSKU jeszcze większa.... nie można zapłacić przelewem ani blikiem... dawanie do neta danych karty to porażka , wszystko ci zhakują i masz problemy do końca życia
  • ~Marcin / 2022-03-04 14:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Hujowa firma. Zbywają i ignorują reklamacje z tytułu odwolanego lotu. (Specjalnie użyłem wulgarnego slowa zeby podkreslic jak niska jest tam jakoś obslugi).
  • ~Marta / 2022-10-24 23:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Spore opóźnienie ale najgorsza supervisor, która kradnie pamiątki - uwaga , nie bierzcie nic cennego w podręczny bagaż. Tak bardzo zależało mi na prezencie dla rodziców, piękna kula śnieżna z widokiem Szkocji i po prostu Nie! Zabrali mi przy odprawie bo totalni wredna baba chciała pokazać że ma władzę i rządzi. Rozpacz! To było dla mnie bardzo ważne, czysta złośliwość - Nie polecam
  • ~NN / 2021-07-18 09:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, odwołują lot bez powodu kilka godzin przed wylotem, nie proponują żadnej alternatywy. Może i mają dobre ceny, ale po co kupować bilet na lot, który w ostatniej chwili zostaje skasowany i i tak musisz kupić kilka razy droższy bilet w innej firmie (a taniej można kupić po prostu od razu bilet zaufanych linii lotniczych) .Pozdrawiam wszystkich wkurzonych klientów Wizzair’a.
  • ~Ola / 2021-11-24 14:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety nie napisze dobrego słowa o tej lini. Latalam kilkoma i zdecydowanie ta jest najgorsza. Ceny za bagaż dramatycznie wysokie. Jakaś smieszna ramka do pomiaru bagażu przy gate'ach. Obsługa jakaś obrażona. Nie polecę już ta linia nigdzie..
    ZaletyBrak
    WadyWszystko źle.
  • ~Oli / 2021-04-03 16:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Lot odwołany bez podania przyczyny. W weekend działa tylko anglojęzyczna infolinia na której zgłasza się niegrzeczny Hindus, który nic nie może sprawdzić.
  • ~Pasazer / 2023-09-25 17:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak zawsze spozniony,1,5 roku latam na tej samej trasie,3x o czasie, przez 1,5roku?!!!
    ZaletyBrak
    WadySpozniony
  • ~Rafał / 2023-02-19 20:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam korzystania usług tego przewoźnika. Ponad 2 miesiące temu anulowano nam rezerwację, którą opłaciliśmy i nadal nie zwrócono nam środków.

    Jeśli chodzi o wygodę, to w samolotach jest bardzo ciasno, nie ma miejsca na nogi a fotele są niewygodne.
    Zaletybrak
    WadyProblem ze zwrotem pieniędzy
  • ~Raven73 / 2023-02-04 12:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza z jakiej usług korzystałem. Dramat. Opóźnienia, zmiany godzin wylotu. Dramat!!!!
  • ~Robert Zielewski / 2022-07-13 21:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień Dobry Leciałem niedawno do Kutaisi do Gruzji Samolot miał wylecieć 6.05 z Warszawyz wyleciał o godzinie 8 rano jezelichodzi o bsługę to tak średnio Cocacola i inne rzeczy do jedzenia bardzo drogie Kapitan się wogule nie przedstawił nie powiedział jak długo bedziemy lecieć i jak wysoko w drodze powrotniej było pzecietne było awaryjne ladowanie brak paliwa
    ZaletyRobert Zielewski
    Wadyzadnej
  • ~Zawiedziona / 2021-08-20 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    napotkałam na problem z odprawą (strona miała jakieś kłopoty)
    Próba dodzwonienia się skoczyła się na tym że po 7minutach kasuje każda minuta ponad 4zł/min zostałam rozłączona, próbując z UK skasowało 40£ i również bez odpowiedzi, wszelkie maile bez odpowiedzi.
    Doczekałam się odpowiedzi 2 dni po wylocie (czyli po tym jak sama rozwiązałam problem kupując kolejny bilet. Kompletny brak szacunku do klienta.
    Już nie skorzystam z ich usług.
  • ~Zawiedziona / 2023-12-17 07:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsze linie lotnicze w przeciągu 3 lat bardzo częste opóźnienia samolotów zero informacji co,i dlaczego potem robią wszystko aby nie wypłacić odszkodowania to przy kończącym się czasie umia podstawić samolot nagle hest załoga
    Samolot 10minu przed 3 godzinnym opóźnieniem te linie to porażka
  • ~Zyta / 2023-02-17 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    12.02.2023 około godz. 20.00-23.00 kilkanaście razy próbowałam dokonać odprawy online na lot Bolonia- Warszawa z dnia 13.02 o godz 14.55 . Pojawiała się informacja :”wybór miejsc jest niedostępny” i nie mogłam przejść dalej. Łączyłam się z chat botem, który odsyłał do odprawy online i zawsze kończyło się tym samym komunikatem podświetlonym na żółto. Pomyślałam, że jest jakiś problem na stronie i że zrobię to następnego dnia. Następnego dnia od godziny 8.00 do 9.00 próbowałam zrobić odprawę z takim samym skutkiem i tym samym komunikatem. Kiedy dotarliśmy na lotnisko i przy stanowisku odprawy Wizzair poinformowałam pracownicę o zaistniałej sytuacji.,pracownica dokonała odprawy odpłatnie 90 € i nie chciała przyjąć do wiadomości, że wina nie leży po mojej stronie tylko że nie była czynna odprawa online. Po złożeniu pisemnej reklamacji otrzymałam odpowiedź, że Wizzair nie zwraca poniesionych opłat i zero informacji o nieczynnej stronie
    Wadyokropna obsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 714
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 369
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803