Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 372 opinii

1.51 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.60
  • Poziom cen
    1.72
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nick / 2023-07-13 20:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie będę się rozpisywać ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ZaletyNie wiem
    WadyJakość obsługi
    Wygoda
    Oferta
  • ~Niedoszła pasażerka / 2021-06-28 23:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno i trzy metry mułu. Nie ma co liczyć na to że lot się w ogóle odbędzie, potrafi sobie zniknąć bez ostrzeżenia
  • ~Olejich / 2021-06-12 17:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Jedno wielkie kombinowanie i żerowanie na głodnych podróży ludzi. Kupiłem bilet w dwie strony, a oni twierdzą, że w jedną. Potem na 100% uważnie kupiłem inny bilet i wiecie co twierdzą..., że kupiłem go sobie na rok 2023! Nie ma szans na reklamację a telefon oszustów 4,94 min.
    ZaletyZdolny i przeszkolony bandziorski element.
    WadyNie ma innych
  • ~Pasażerka / 2022-07-28 00:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Proponuje dobierać bardziej kompetentny i przeszkolony personel. Linia Wizzair Lot W61071 Katowice-Eindhoven 14.10. Pracownik stojacy tuż obok terminalu z wejściem (Bartek przy kości) zastrasza pasażerów wycofaniem z rejsu nie znając indywidualnej sytuacji osoby. Wybiórczo wyznacza osoby które według niego maja dopłacać za bagaż jednocześnie nie widząc ze co druga osoba wnosiła 2 lub nawet 3 sztuki bagażu podrecznego. Wstyd
    WadyNiekompetenty, niegrzeczny i nie profesjonalny personel lądowy lubujący sie w poniżaniu pasażerów
  • ~Piotr / 2022-07-30 22:38
    Ocena: 1.75 / 5
    Serdecznie odradzam.Opłata za parking pobrana przez wizzair.Na miejscu okazało się ze parking nie jest opłacony wiec trzeba uiścić opłatę za parking ponownie.Wypadałoby lecieć wiec szczęście ze było wolne miejsce na parkingu.Opłata po raz drugi pobrana.Okazało się ze wizzair pobrał opłatę za parking u innego operatora a mnie nie poinformował o anulowaniu rezerwacji na który się udałem.Po kilkudziesięciu dniach od złożenia reklamacji pomimo ze wizzair nie dotrzymał terminu na rozpatrzenie reklamacji możliwe ze za około 28 dni przeleją mi pieniądze.Powrót lot opóźniony o 2:28h szybko nerwowo mało profesjonalnie.
    ZaletyPrzy odprawie bagaże / domyślam się ze z powodu znacznego opóźnienia/gratis do luku bagażowego żeby nie opóźnić znacznie lotu.Odprawiałem się kilka godzin przed odlotem.Świadomość opóźnienia sprawiła żeby nie opóźniać bardziejj wylotu:zabierzmy im bagaże żeby szybciej wgramolili sie bo zanim wtarabanią sie z bagażami do samolotu to będziemy opóźnieni dłużo więcej.Zaletą jest ze ostatni raz poleciałem wizzair
    WadyStres
  • ~Podróżnik / 2023-05-12 09:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot z Warszawy na Maltę. Zapłaciliśmy dodatkowo za wybór konkretnego miejsca, ale niestety Wizz Air zmienił nam numery siedzeń. Zamiast miejsca z dobrym widokiem przy oknie dostaliśmy takie z połową okna. Trochę słabe, ale pojawiła się informacja o nadpłacie na konto WizzAir, więc przynajmniej tyle dobrego. Problem zaczął się , kiedy chcieliśmy się odprawić przed powrotem do Warszawy. Aplikacja nie pozwala na check-in, jeżeli na koncie jest nadpłata. Dzwonimy na infolinię, żeby wyjaśnić sytuację. Pani mówi, że naprawiła błąd i zlikwidowała nadpłatę i możemy się odprawić. Pytamy dlaczego zlikwidowała nadpłatę skoro wcześniej zapłaciliśmy za miejsca, na których nie siedzieliśmy, więc chyba ta naplata nam się należy. Pani na infolinii, że "to jest lot przeszły i ona nic nie może zrobić i żeby składać reklamację". To są jakieś żarty. Zamówiliśmy i zapłaciliśmy za konkretną usługę, której nie otrzymaliśmy i mamy się dochodzić, żeby zwrócono nam pieniądze. Trochę standard jak z krajów tzw. trzeciego świata. To była nasza ostatnia podróży z Wizz Airem.
    ZaletyŁadny kolor samolotu i to niestety jedyna zaleta.
    WadyZapłaciliśmy za wskazane miejsca w samolocie. WizzAir zmienił nam miejsca i nie zwrócił środków, za nie zrealizowaną usługę.
    Błąd aplikacji, który nie pozwala dokonać odprawy online,
    Opóźniony lot, arogancka Pani na infolinii
  • ~Roman / 2023-06-21 08:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Latam srednio raz na miesiec. Za kazdym razem sa jakies problemy. A ostatnio to dali popis. Przesuneli odlot z 16:55 na 18, potem na 19, nastepnie na 20, zeby odwolac opoznienia i planowany lot znow mial byc o 16:55, a odlecielismy o 17:30.
    Zaletyzadnych
    Wadysame
  • ~Tomasz Fabisiak / 2022-05-15 19:28
    Ocena: 1.75 / 5
    przelot rodzinny w cztery osoby, Warszawa-sztokholm-warszawa.
    wylot środa, powrót piątek. niestety impreza rodzinna. z warszawy wylot idealnie co do minuty, przejazd autobusem do samolotu jak w tych liniach, przyjęcie na pokładzie powyżej standardu...OK, przelot, instrukcje załogi czytelne i zrozumiałe. godzina lotu wiadomo aż tak wielkich "wow" nie mogło być ale jest jak na razie "in plus". całość oceniam na 4+
    no i niestety trzeba wracać, jeszcze przed wyjazdem dwie informację, tuz przed odlotem zmiana miejsca dla czterech osób bez podania przyczyn(z miejsc z przodu pokładu na miejsca w ostatnich rzędach!!!!), następna informacja dwie godziny przed wylotem "z przykrością informujemy iż Państwa lot jest opózniony o...50 minut!!! przy locie trwającym 1 i 20 min...no rewelacja.no i wejście na pokład...pełen rozgardiasz, pasażerowie "dowiadują się" ze ich miejsce jest już zajęte ze względu na zdublowane bilety (miejscówki wykupione). obsługa pewnie węgierska bo przyjęcie na pokład nawet bez "dzień dobry", coś jakoś nie miło...cały samolot pasażerów przylot opózniony o kolejne 10 minut...masakra. drzwi z tylu samolotu uszkodzone wszyscy pasażerowie wychodzą przednimi...bez "do widzenia"...
    ocena powrotu 1 i to i tak naciągane

    Zaletydało mi do myślenia by wybierać normalnych przewozników a nie sklep ze skrzydłami
  • ~Wizzaird / 2018-06-14 10:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Jedyna zaleta tej linii, to kolor samolotów. Zawsze spóźnieni, zatłoczeni i bez sensu.
    ZaletyKolor samolotu
  • ~aj / 2019-11-08 18:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Raz jedyny leciałam, nigdy więcej. Lot na dzień może byłby prosty, ale na tydzień już nie. Bilet niby tańszy, ale reszta, czyli bagaż, wariatkowo totalne. Najgorsze jest to, że się zagląda na strony i po kilku razach cena rośnie dla tego IP. Trzeba więc go ukryć, albo korzystać z innych urządzeń. Tak się nie bawi poważna firma. Rozumiem, że na czymś zarabiać muszą, ale czy na rozdzielaniu pary też? A już wykupiony priorit bo szybciej odprawa, to kabaret. Szybciej mnie odprawili, ale na dole czekam na resztę, tych bez priorit. A teraz uwaga. Kawa z szaetki razy dwa, jedna woda i dwa rogaliki = 48 zł. I te numery na dwa dni przed lotem z kartą pokładową. Lecę do ciotki w głuchej wsi, nie ma internetu, ale kartę mieć muszę. Jakby nie można tego załatwić przed wylotem.
    ZaletyNie widzę.
    WadyWszystko jest do kitu.
  • ~Anna / 2021-12-14 12:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Poleciałam z nimi dwa razy pierwszy i ostatni zarazem.
    ZaletyMiła obsługa przy odprawie
    WadyPróba uzyskania faktury katastrofa. Próba kontaktu tel. Iub e-mail zakończona fiaskiem. Odprawa przez internet nie udana.
  • ~Anna / 2022-03-14 09:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Anulowałam lot w związku z omikronem w Wielkiej Brytanie i szeregiem obostrzeń. Bilety zakupiłam we wrześnio 2021, natomiast w grudniu na 3 tygodnie przed odlotem anulowałam lot. W regulaminie linii sprawdziłam jaką stawka zostanę obciążona i jakież było moje zdziwienie, gdy potrącono mi zupełnie inna kwotę, znacznie znacznie wyższą. Na chwile obecną a mamy marzec 2022, sprawa jest nierozwiązana, linie lotnie milczą na moje roszczenia. Jestem po wstępnych rozmowach z prawnikiem. Bardzo mnie dziwi takie złodziejstwo i bezkarność w 21 wieku.
  • ~Anna / 2022-09-17 07:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Zakupiony bilet w dwie strony , w jedna stronę odprawa online przeszła prawidłowo , nastomiast w druga stronę odprawa od 48 h przed wylotem człowiek próbuje cały czas i wyskakuje błąd , przyjeżdżam na lotnisko idę do obsługi a obsługa odprawia mnie płacąc DODATKOWO 40 EURO!!!!!! ZDZIERSTWO !!!!!
    OSZUŚCI????
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Daria / 2022-10-21 00:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Wpuścili nas na pokład po to by przez ponad godzinę nas na nim przetrzymywać przez wzgląd na to,że nie zatankowali na czas. Najgorsze jest to, że nie można było nawet zakupić butelki wody, a w środku było bardzo duszno.. Linie lotnicze wizzair mam przeklęte w swoim życiu, a jest to jedyna linia, która oferuje loty bezpośrednie do PL z Islandii.
  • ~El Loco / 2023-11-09 16:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra. Traciłem samolot dlatego ze nie napisali na tablice zmiany gate i nikt nie informuje . Potem oszukują z tymi walizkami zaplaczylem i kazali jeszcze raz mi zapłacić
    ZaletyNie ma
    WadyBez słowa
  • ~Ewa / 2022-07-15 17:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna polityka firmy, w której jeżeli nie odprawiał się online musisz zapłacić za odprawę na lotnisku 190zl, do tego podczas 2 godzinnego lotu pasażerowie nie dostają nawet wody. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyJak powyzej
  • ~Galbo / 2023-07-19 00:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Skandal, chamstwo i oszustwo! 9 godzin czekania na lot Katowice-Bristol.O godz 0.30 nikt nic nie wie.Nikt nie pojawił się z wyjaśnieniem.Ludzie! Daleko od tej firmy!
  • ~Gregory / 2022-11-09 22:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu tych lini!! obsługa tylko dzień dobry i do widzenia mówi miło.wykorzystuja tylko to że czasem ludzie są zmuszeni wybrać te linie, dlatego ceny dzisiaj są jakie są, widać ich jakość po tym jak często zmienia się obsługa.miejsca wygodne dla dzieci do 10 roku życia ale nie dla starszych (wysokich, a nie daj Boże grubasków)
    WadyCeny, miejsce w fotelu.
  • ~Gris / 2023-01-18 13:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Lot do Bergen odwołany 10 min.przed wylotem, 4 miesiące walki o zwrot pieniędzy za bilety. Biuro obsługi to jakiś żart, nikt nic nie wie albo nie może sprawdzić. Ceny za połączenia telefoniczne kształtują się jak za połączenia premium. Brak odszkodowania, bo powołują się na sytuację nadzwyczajną, tyle że szczegółów brak. Jednym słowem totalna porażka
    WadyBrak kontaktu z obsługą, przeciągające się postępowanie reklamacyjne, zero odpowiedzialności za niewykonaną usługę
  • ~Jack / 2022-02-02 11:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie da się uzyskać informacji o rezerwacji i nie potwoerdzaja w umówionym terminie
    ZaletyTanie bilety
    WadyBrak możliwości kontaktu, płatna infolinia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 714
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 372
easyJet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 35
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808