Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 368 opinii

1.51 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.59
  • Poziom cen
    1.71
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zyta / 2023-02-17 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    12.02.2023 około godz. 20.00-23.00 kilkanaście razy próbowałam dokonać odprawy online na lot Bolonia- Warszawa z dnia 13.02 o godz 14.55 . Pojawiała się informacja :”wybór miejsc jest niedostępny” i nie mogłam przejść dalej. Łączyłam się z chat botem, który odsyłał do odprawy online i zawsze kończyło się tym samym komunikatem podświetlonym na żółto. Pomyślałam, że jest jakiś problem na stronie i że zrobię to następnego dnia. Następnego dnia od godziny 8.00 do 9.00 próbowałam zrobić odprawę z takim samym skutkiem i tym samym komunikatem. Kiedy dotarliśmy na lotnisko i przy stanowisku odprawy Wizzair poinformowałam pracownicę o zaistniałej sytuacji.,pracownica dokonała odprawy odpłatnie 90 € i nie chciała przyjąć do wiadomości, że wina nie leży po mojej stronie tylko że nie była czynna odprawa online. Po złożeniu pisemnej reklamacji otrzymałam odpowiedź, że Wizzair nie zwraca poniesionych opłat i zero informacji o nieczynnej stronie
    Wadyokropna obsługa klienta
  • ~Meggi / 2023-02-15 01:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Starsza stewardesa kopała do drzwi ubikacji koleżanki, która wcześniej zgłosiła problemy żołądkowe, jej wymiary uniemożliwiały przejście dla osób o wymiarach powyżej 100 cm w biodrach, odradzam zdecydowanie zakup perfum, to zupełnie inna jakośc, kupiłam 3 sztuki i wszystkie do kosza, bo ich zapach utrzymuje się około 1 godziny, pobierają grubą kasę za bagaż podręczny
    ZaletyDobra cena
    WadyJak wyżej
  • ~Marian / 2023-02-14 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Pretensje mam zdecydowanie do konkretnej osoby,nie do lini,Pani na odprawie w Gdańsku kompletnie odklejona.Brak szacunku dla klientów, wstrętne zachowanie, zero kompetencji. A do tego dwóch biegajacuych obok pomocników-zwykłe przydupasy bez mózgu.
  • ~Jones / 2023-02-10 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze doświadczenie ever. To coś nawet nie stało koło taniej linii, jakość znacznie poniżej. Ceny za to całkiem konkretne.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca żeby wymienić
  • ~SYLWIA / 2023-02-07 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam walizka uszkodzona , zgłosiłam to na lotnisku ale oczywiście pieniędzy nie zwracają , wymyślają dodatkowe dokumenty cztery miesiące po powrocie , nie polecam , linie nie szanują bagażu klienta i zwrócić pieniędzy też nie chcą ,
    Wadysłaby kontakt , kiepska obsługa
  • ~Raven73 / 2023-02-04 12:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza z jakiej usług korzystałem. Dramat. Opóźnienia, zmiany godzin wylotu. Dramat!!!!
  • ~Denied boarding / 2023-02-02 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    OVERBOOKING przestrzegam wszystkich przed tą złodziejską firmą. Na lot w którym nie zostałam z córką wpuszczoną było sprzedane 11 biletów za dużo. Po dwóch tygodniach od złożenia wniosku o odszkodowanie przelano mi tylko 400 Euro czyli odszkodowanie dla jednego pasażera. Na mojej rezerwacji były deue osoby i złożyłam w jej imieniu oczywiście wniosek i załączyłam upoważnienie i cisza.
    ZaletyNie ma
    WadyZłodzieje
  • ~Patryk / 2023-01-31 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza, lot się opóźniają oraz są przesuwane. Infolinia to nie porozumienie l obsługa niemiła ciężko się dodzwonić ogólnie naciągactwo na minuty. Nie polecam.
  • ~Iwona / 2023-01-30 17:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Lot z Katowic na Teneryfe 22.01.2023r. z 30 min. opóźnieniem co nie dziwiło z uwagi na warunki pogodowe i podobne opóźnienia innych samolotów. Wyjątkowo przemily i uczynny personel pokładowy. Powrót z Teneryfy do Katowic tydzień pozniej idealnie o czasie.
  • ~Jack / 2023-01-30 15:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Niegdy lot na trasie Wwa-Kopenhaga i Kopenhaga-Warszawa nie jest o czasie. W pt 27.01.2023 nawet nie poinformowano na lotnisku o opoznieniu 45 min. Lot 30.01.2023 z Kopenhagi zamiast 14:50 ma odlatywac 15:29- bedac w samolocie juz wiadomo byloze o tej godzinie nie odleci. Nie zdarzylo mi sie-a latam tymi lotami prawie rok-te same dni te same pory zeby chociaz jeden lot byl na czas
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
  • ~Mariusz / 2023-01-20 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Za bilety na teneryfę zapłaciłem 2600 zł. Niestety musiałem zrezygnować z lotu i zrobiłem to na 1,5 miesiąca przed wylotem. Zgodnie z regulaminem wystąpiłem o zwrot środków co w tym wypadku oznaczało utratę 1300 zł. po 2 miesiącach otrzymałem dokument korektę, ale zwrotu pozostałej części środków nie mam do dzisiaj, a minęły 3 miesiące od wystawienia korekty (nie ma ani pieniędzy, ani środków wizz) Próby połączenia z polskojęzyczną obsługą klienta , kończą się rozłączaniem połączenia kiedy to po parominutowym oczekiwaniu jestem pierwszy w kolejce do rozmowy ( w moim odczuciu jest to celowe działanie), przez co zostałem narażony na kolejne koszty.
    Nie polecam tej linii lotniczej.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, uchylanie się od zobowiązań, wszystko pięknie wygląda, ale tylko na ich stronie internetowej. Nawet jeśli chce się porozmawiać z botem to trzeba wyrazić zgodę na wykorzystywanie przeprowadzonej rozmowy do ich celów. Generalnie to jest kpina z pasażerów.
  • ~Gris / 2023-01-18 13:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Lot do Bergen odwołany 10 min.przed wylotem, 4 miesiące walki o zwrot pieniędzy za bilety. Biuro obsługi to jakiś żart, nikt nic nie wie albo nie może sprawdzić. Ceny za połączenia telefoniczne kształtują się jak za połączenia premium. Brak odszkodowania, bo powołują się na sytuację nadzwyczajną, tyle że szczegółów brak. Jednym słowem totalna porażka
    WadyBrak kontaktu z obsługą, przeciągające się postępowanie reklamacyjne, zero odpowiedzialności za niewykonaną usługę
  • ~Dori / 2023-01-18 07:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzjne linie, najpierw puścili nas do autobusu,staliśmy tam 40minut,potem cofnęli na lotnisko,bo jednak lot opóźniony,nie wiadomo czy w ogóle polecimy do Aten dziś,wniose na bank reklamacje,aby oddali lwia część kwoty za bilet oraz za nocleg w hotelu. Najgorsze że nikt nic nie wie i siedzi czlozlowiek wkurzony na lotnisku. Lot Katowice ateny, miał być 6:40 18.01.caky dzień który miał być przeznaczony na zwiedzanie poszedł do d...mieliby być w Atenach o 10:10...

    NIE POLECAM, JUZ NIGDY TYMI LINIAMII
    ZaletyJesteście beznadziejni
    WadyWszystko
  • ~Magda / 2023-01-17 23:13
    Ocena: 1.50 / 5
    ZA LOT, KTORY ZOSTAL PRZEKIEROWANY, SAMOLOT WYLADOWAL WE WROCLAWIU ZAMIAST W GDANSKU, NIE OTRZYMALAM ZADNEGO ZWROTU ZA TRANSFERT Z LOTNISKA DO HOTELU. NIE DOSTALAM ZWROTU ZA HOTEL, W KTORYM MUSIELIŚMY PRZENOCOWAĆ CZEKAJAC NA LOT DO GDANSKA, KTORY ODBYL SIE NASTEPNEGO DNIA. WYSADZILI NAS Z DZIECKIEM O 1.00 W NOCY NA LOTNISKU WE WROCLAWIU MOWIAC, ZE TERAZ MUSIMY SIE MARTWIC SAMI. TYCH KTORYCH STAC NIECH JADA DO HOTELU, DOSTANĄ ZA WSZYSTKO ZWROT. CI KTORZY NIE MAJA ŚRODKÓW MUSZA SPAC NA LOTNISKU... TO BYLO W PAZDZIERNIKU. KILKA DNI TEMU OTRZYMALAM INFORMACJE ZE NIE NALEZY MI SIE NIC... NIE WIADOMO DO KOGO PISAĆ, Z KIM ROZMAWIAĆ. GENERALNIE JAK JEST DOBRZE, TO.JEST DOBRZE ALE JAK SIE JUŻ DZIEJE COS NIEDOBREGO TO NIKOGO I NA NIC NIE MOZNA LICZYĆ. NAGLE FIRMA WIZZAIR STAJE SIE INCOGNITO. PO PROSTU MASAKRA. PRZESYRZEGAM WSZYSTKICH PODRÓŻUJĄCYCH PRZED TA FIRMĄ.TRAGEDIA.ODWOLANYCH, PRZEŁOŻONYCH LOTOW JEST CO RAZ WIECEJ I MYŚLĘ, ŻE LICZBA TAKICH PASAZAROW JAK JA BEDZIE WZRASTAC. TANI LOT STAJE SIE NAGLE BARDZO DROGIM LOTEM. CZASAMI NIESTETY I TAKI SCENARIUSZ TRZEBA WZIAC POD UWAGĘ.
  • ~Malwina / 2023-01-17 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot Marakesz -Warszawa zaplanowany 16-01-2023o godz 18;20 odwołany o 21 godzinie . Dzień następny 17 stycznia zaplanowany 15 godzina odwołany godzina 17;00.Co dalej ??
    ZaletyBrak
  • ~Ewa / 2022-12-29 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozpacz
    Lecieliśmy z Warszawy do Rzymu 14 XII 2022 a wracaliśmy 19 XII.
    W obie strony spóźnienie ok 2 godzin, co w Rzymie kosztowało nas taksówkę ze względu na późną porę. Z bagażami wyszliśmy z lotniska w Rzymie po 22.15. Lot był spóźniony ale o której boarding w Warszawie to zagadka - wszyscy karnie stoją i czekają. W Rzymie to samo. Informacje wyświetlone na tablicy nieaktualne.
    Mieliśmy wykupione Priority w obie strony, ale to zaciąganie ludzi. Ani w Warszawie ani tym bardziej w Rzymie nikt nie respektował. W Warszawie jeszcze nakleili nam chociaż na podręczne walizki naklejkę Priority. Samolot był zajęty tylko w części - leciało ok. 100 osób.
    Ale z Rzymu to była masakra. Samolot napełniony do maksimum i nie nie było miejsca aby włożyć walizkę na górę. Wszyscy bez Priority nie dość, że położyli na górę swoje tobołki i kurtki to jeszcze obsługa ignorowała prośbę o pomoc w umieszczeniu bagażu. Jakiś chłoptyś z obsługi powiedział mi, że on nie jest od tego. Ponieważ ludzie wchodzili bez żadnego porządku to boarding wlókł się nieskończoność. Inne linie jakoś umieją to zorganizować i jest dużo sprawniej.
    Lecieliśmy w nocy - samolot wylądował 1.03 (planowo 23.10) i całą podróż było niesamowicie głośno, bo personel głośno budził czy się nic nie kupi do jedzenia a potem następna runa zakupy.
    Wypuszczono nas na płytę nie uprzedzając, że to lodowisko (to była ta noc ze ślizgawką w Warszawie). Przy nas ktoś się wywrócił. Może należało przy takich warunkach jednak do rękawa podjechać.
    Na dodatek uszkodzono mi walizkę co zgłosiłam na Okęciu. Dostałam numer zgłoszenia i koniec.
    Kontakt tylko mailowy i zero odpowiedzi.
    Po przeczytaniu opinii wiem, że to standard.
    Lecieliśmy Wizzarem w 2015 z biurem turystycznym - też nie było zachwycająco ale to co teraz to jakiś koszmar.
    Dodam, że obsługa poza dwiema osobami!!! wyjątkowo niegrzeczna i wręcz arogancka.
    NIGDY WIĘCEJ
    ZaletyŻADNE - kupiliśmy naprawdę drogie bilety
    WadySAME
  • ~Smutnababka / 2022-12-18 10:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałam tylko powiedzieć żę powinno byc napisane na aplikacji że 40 minut przed się zamykają bramki. I obsługa w niektórych krajach powinna być bardziej przedszkolona, i byc w stanie odpowiedzieć gdzie w aplikcj można znaleść kod do skanu. A nie mówić że nie sa w stanie pomoć. Jak prosisz żeby ci bilet wypisali, to mówia że to nie możliwe. Chyba powinnien powiedzieć że na aplikacji jest dostępny bilet z skanem i pokazać a nie, ciglę cię wysyłaja gdzie indziej.
  • ~twoje imię/nick / 2022-12-12 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nędzna węgierska firma! Wczoraj z powodu śnieżycy loty z Luton do PL odwołane. Lud#ie siedzą w zimnej hali na podłodze do dziś.. teraz jeszce nie wiadomo czy i kiedy odlecą.
    NIK się nimi nie zaopiekował, żadnego wsparcia, ciepłej herbaty, kanapek, niczego!!!!
    Luton odbija piłeczkę do przewoźnika a wizzair mętnie się tłumaczy i nic nie robi. Żenada!!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Jasiek / 2022-12-07 19:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak odszkodowania, powołują się na sytuacje nadzwyczajne. Odmowa wejścia na pokład mimo, że posiadaliśmy kartę pokładową! Bo za dużo pasażerów i leciał tylko kto pierwszy ten lepszy!!!!!! Brak kontaktu z firmą!!!
    Nie polecam!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszuści i kłamcy
  • ~Anna / 2022-12-07 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać tą linie szerokim łukiem! Odwołują lot tego samego dnia, w ostatniej chwili. O odszkodowaniu, jakie przysługuje w takiej sytuacji, można zapomnieć- powołują się na "nadzwyczajne okoliczności", a po wymianie wiadomości z prośbą o udokumentowanie tego (zgodnie z przepisami o dostępie do dokumentów linia lotnicza musi udowodnić iż były to nadzwyczajne okoliczności, których nie dało się uniknąć, przedstawiając np. wyciągi z dzienników pokładowych lub sprawozdań dotyczących incydentów) oczywiście nie są w stanie udowodnić i zamykają sprawę. Już lepiej zapłacić więcej za bilet w innej linii niż ryzykować z Wizzairem!
    Wadyniekompetencja, matactwo z odszkodowaniem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 712
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 368
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4143
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794